/spanien/barcelona/forum/7469.aspx/spanien/barcelona/forum/7469.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-04-06 20:56
esssaaar

Så du skapade ett konto bara för att lägga upp den videon, har du inget annat för dig?
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2013-04-06 20:55
Startelvan enligt: @BarcelonaStat: Official Line up vs Mallorca: Pinto- Montoya Bartra Song ABIDAL!- Cesc Dos Santos Thiago- Tello Villa DEULOFEU!! #fcblive Kan det verkligen stämma med Abi, verkar too good to be true? Edit här är den rätta @barcastuff: Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Bartra Montoya - Thiago Song Iniesta - Alexis Cesc Tello #fcblive
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 20:51
essaaar

den var faktiskt riktigt intressant. här är en liknande, du kanske är intresserad.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 20:40
Pinto - Alves, Song, Bartra, Montoya - Fabregas, Dos Santos, Thiago, - Tello, Villa, Sanchez. [rac1 minus: Fyfan, hoppas inte det stämmer att vi ska spela med Song som mittback. Tror tränarna att det är typ 2009 och att han fortfarande är i Arsenal? Busquets borde spela dessutom, känns inte speciellt säkert att ha J2S som DM när valpiga Fabregas och slarviga Thiago bildar mittfältsduo. Thiago kan visserligen smälla på när han känner för det men njaa... plus; anfallet ser helt ok ut. Dessutom stora plus på att både Montoya och Bartra startar! observera att det inte är officiell startelva :)
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 20:34
Barcelonistas (Barcelona) Håller med dig. En jävla massa idioter som kommenterar där och dom snackar om ett enda jävla domslut men dom minns inte dom andra galna domsluten som har gått emot oss dom senaste åren. Spec förra säsongen då domarna rånade oss ordentligt i ligan.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 20:31
Nu tog jag i, jag skulle vilja ha nitat en och en annan:P nu önskade jag inte livet ur någon. Jag får inte klicka mig in på dessa artiklar för jag blir galen av kommentarerna :P
Barcelonistas
2013-04-06 20:24
LeoMessi - dagens patrasker, idioter verkar lida av Mourinho syndromet nämligen selektivt minne.

Chelsea - Barcelona 09? I första mötet så kunde Stark ha dömt en straff till Barca när Bosingwa drar ner Henry i straffområdet, men han valde att fria. I samma match så borde Ballack ha blivit utvisad men Stark vågade ju inte visa ut sin landsman eller?. Istället blir Puyol varnad för en mild situation där han får ett gult kort, och konsekvenserna för det blev att han därmed missa returen på bridge.

Andra mötet så var det en hands på Ballack precis inledningsvis av matchen, sen har du Anelka som filmar ut Abidal. Barca spelade 25 min med en man mindre tack vare torsken och folk gnäller över ett par straffar som inte existerar?. Seriöst den enda straffen är den på Pique möjligt vis någon mer men 4-5 straffar är bara ren B-S.

Ett tips ingen ide och bli upprörd helt enkelt, jag skrattar bara åt dom när dom kommer med falska påståenden. Jag blir aldrig upprörd jag bara länkar den här bloggen och täpper till käften på alla idioter :).
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 20:08
Alltså jag blir helt jävla spyfärdig av att läsa på Aftonbladet! Folk har sånt jävla stort hat mot Barcelona att dom inte ens är villiga att erkänna ett enda domslut som gått emot dom. Dom snackar om hur Chelsea blev rånade när dom blev rånade på EN straff och det efter att abidal felaktigt blev utvisad när Anelka lyckades med konststycket att snubbla på sig själv. Jag skulle inte kunna bry mig mindre om dessa iq-befriade människor dog.
Barcelonistas
2013-04-06 20:06
AndreD - Özil är en bra spelare som kan leverera i dom här mindre matcherna, men när det väll kommer till kritan så skiter han på sig. Stora matcher i Cl samt med landslaget med Tyskland så har han misslyckats med att levererar i viktiga skeden av matcher där hans lag behövt honom som mest. EM semifinal mot Italien? Vm Semifinal mot Spanien? Cl Semifinal mot Barcelona? Cl Semifinal mot Bayern? Cl åttondel mot United?
Barcelona AndreD
2013-04-06 20:02
Özil är inte avdankad
Barcelonistas
2013-04-06 19:57
AndreD - När en avdankad spelare som Özil lyckas göra mål, ja då har man allvarliga problem i det defensiva spelet. Real Madrid imponerar inte på mig, tar du bort Alonso från matchen så har dom inget. Man United hade Alonso i sin ficka innan domarens bravader.
Barcelona Barca King -
2013-04-06 19:55
Kan någon länka monsieur penaldos filmning?
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 19:55
Nu gäller det att vi vinner ikväll för jag börjar bli för jävla trött på alla dessa kryss
Barcelona AndreD
2013-04-06 19:51
Hahaha 3 mål på 6 minuter? Härligt Levane
Barcelonistas
2013-04-06 19:48
Flickan försöker filma igen haha. Real Madrid spelar nog den fegaste fotbollen bland alla europeiska topp klubbar. Man spelar en väldigt destruktiv fotboll blandat med omställningar som sker via misstag av motståndarna. Det är egentligen simpelt hur man stoppar Real Madrid, allt handlar om att pressa sönder Xabi Alonso så har dom inget att komma med svårare än så är det inte. Vad gjorde Spanien så bra i EM finalen? Jo man raderade bort Pirlo från matchen och vips så hade man Italien inget att komma med.
Barcelona jawwa
2013-04-06 19:46
Helt allvarligt hur efterblivna är tränarna i laliga? Dem väljer att försvara med 4man mot real. Har ingen tränare funderat på att parkera en buss likt den dem alltid gör mot barca.
Barcelona zick9
2013-04-06 19:32
Haha pinsam filmning CR
Barcelona AndreD
2013-04-06 19:31
Riktigt dålig filmning av Cristina, trodde hon kunde bättre
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-06 18:54
Lite vidrigt att sno målet från Beckham, bollen hade ändå gått i mål.
Barcelona Vampíro
2013-04-06 18:52
Undra om det får några rubriker? Tänk om Messi hade gjort det, hela världen hade exploderat.
Barcelona Vampíro
2013-04-06 18:50
Andra offside-målet för Slatan och PSG den här veckan.
2013-04-06 18:45
Jaha, som sagt.. Barça B verkar ha svårt att få hål på bottenlager Mirandes. Jag läste idag att Eusebio så gärna stannar även nästa säsong. Jag mådde illa. Ingen i klubben har sagt något om nästa säsong och då passar så klart Eusebio på att fjäska och sälja in sig själv. Bara dra tack, ju fortare desto bättre. Den här säsongen känns det som att ynglingarna snarare tagit ett steg tillbaka istället för att utvecklas. Försvarsspel har de heller knappast förbättrat.
Barcelona Corazon
2013-04-06 18:41
Kaka slår den åt ett håll tar på första backen studsar till en imotsatt hålls arm å
Straff fattar inte
Barcelona socccerfan1
2013-04-06 18:39
Såg verkligen ut som klar Offside på pipta.. Men riktigt snygg!
2013-04-06 18:37
Kul så länge det varar men spänningen i ligan finns ändå inte längre kvar. De lär vända till slut.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 18:36
och så länge höll det... jävlar vilket mål förresten, ett av säsongens snyggaste än så länge imo.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 18:33
*fnizz*
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-04-06 18:32
Levante leder över Real...
Barcelona Golden Barca
2013-04-06 18:23
The Reporter du har helt rätt jag har besökt Camp Nou 15 gånger och fått det intrycket. Vi är slöa i starten runt detta fakta kan ingen argumentera. Detta oavsett om det var Champions League, Supercopa Espana eller La Liga. ett märkligt fenomen.

Varane men snälla får man skriva vad som helst på den här sidan.
2013-04-06 18:20
Mojito Det är Stade de Rennes som tar emot PSG. Menez gjorde precis 0-1. Någon mer än jag som stör sig på att det alltid är samma fyra klubbar som tar CL-platserna varje jävla säsong? Nu ser det ut som att Arse och Chelsea åter igen tar de sista platserna och Spurs snubblar på mållinjen och kommer femma som vanligt. Det är så trist att det alltid är samma lag, vore kul med lite variation med några andra lag någon säsong. Jag sitter och hoppas att trista Arsenal eller Chelsea ska missa det. Tyvärr så tar de poängen som behövs så här på slutet. Det ska sägas att de andra lagen under strecket förutom Spurs och ibland Everton är för dåliga då de inte bjuder upp till kamp. Äh, tråkiga liga.
Annons: