/spanien/barcelona/forum/7458.aspx/spanien/barcelona/forum/7458.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2013-04-06 20:06
AndreD - Özil är en bra spelare som kan leverera i dom här mindre matcherna, men när det väll kommer till kritan så skiter han på sig. Stora matcher i Cl samt med landslaget med Tyskland så har han misslyckats med att levererar i viktiga skeden av matcher där hans lag behövt honom som mest. EM semifinal mot Italien? Vm Semifinal mot Spanien? Cl Semifinal mot Barcelona? Cl Semifinal mot Bayern? Cl åttondel mot United?
Barcelona AndreD
2013-04-06 20:02
Özil är inte avdankad
Barcelonistas
2013-04-06 19:57
AndreD - När en avdankad spelare som Özil lyckas göra mål, ja då har man allvarliga problem i det defensiva spelet. Real Madrid imponerar inte på mig, tar du bort Alonso från matchen så har dom inget. Man United hade Alonso i sin ficka innan domarens bravader.
Barcelona Barca King -
2013-04-06 19:55
Kan någon länka monsieur penaldos filmning?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 19:55
Nu gäller det att vi vinner ikväll för jag börjar bli för jävla trött på alla dessa kryss
Barcelona AndreD
2013-04-06 19:51
Hahaha 3 mål på 6 minuter? Härligt Levane
Barcelonistas
2013-04-06 19:48
Flickan försöker filma igen haha. Real Madrid spelar nog den fegaste fotbollen bland alla europeiska topp klubbar. Man spelar en väldigt destruktiv fotboll blandat med omställningar som sker via misstag av motståndarna. Det är egentligen simpelt hur man stoppar Real Madrid, allt handlar om att pressa sönder Xabi Alonso så har dom inget att komma med svårare än så är det inte. Vad gjorde Spanien så bra i EM finalen? Jo man raderade bort Pirlo från matchen och vips så hade man Italien inget att komma med.
Barcelona jawwa
2013-04-06 19:46
Helt allvarligt hur efterblivna är tränarna i laliga? Dem väljer att försvara med 4man mot real. Har ingen tränare funderat på att parkera en buss likt den dem alltid gör mot barca.
Barcelona zick9
2013-04-06 19:32
Haha pinsam filmning CR
Barcelona AndreD
2013-04-06 19:31
Riktigt dålig filmning av Cristina, trodde hon kunde bättre
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-06 18:54
Lite vidrigt att sno målet från Beckham, bollen hade ändå gått i mål.
Barcelona Vampíro
2013-04-06 18:52
Undra om det får några rubriker? Tänk om Messi hade gjort det, hela världen hade exploderat.
Barcelona Vampíro
2013-04-06 18:50
Andra offside-målet för Slatan och PSG den här veckan.
2013-04-06 18:45
Jaha, som sagt.. Barça B verkar ha svårt att få hål på bottenlager Mirandes. Jag läste idag att Eusebio så gärna stannar även nästa säsong. Jag mådde illa. Ingen i klubben har sagt något om nästa säsong och då passar så klart Eusebio på att fjäska och sälja in sig själv. Bara dra tack, ju fortare desto bättre. Den här säsongen känns det som att ynglingarna snarare tagit ett steg tillbaka istället för att utvecklas. Försvarsspel har de heller knappast förbättrat.
Barcelona Corazon
2013-04-06 18:41
Kaka slår den åt ett håll tar på första backen studsar till en imotsatt hålls arm å
Straff fattar inte
Barcelona socccerfan1
2013-04-06 18:39
Såg verkligen ut som klar Offside på pipta.. Men riktigt snygg!
2013-04-06 18:37
Kul så länge det varar men spänningen i ligan finns ändå inte längre kvar. De lär vända till slut.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 18:36
och så länge höll det... jävlar vilket mål förresten, ett av säsongens snyggaste än så länge imo.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-06 18:33
*fnizz*
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-04-06 18:32
Levante leder över Real...
Barcelona Golden Barca
2013-04-06 18:23
The Reporter du har helt rätt jag har besökt Camp Nou 15 gånger och fått det intrycket. Vi är slöa i starten runt detta fakta kan ingen argumentera. Detta oavsett om det var Champions League, Supercopa Espana eller La Liga. ett märkligt fenomen.

Varane men snälla får man skriva vad som helst på den här sidan.
2013-04-06 18:20
Mojito Det är Stade de Rennes som tar emot PSG. Menez gjorde precis 0-1. Någon mer än jag som stör sig på att det alltid är samma fyra klubbar som tar CL-platserna varje jävla säsong? Nu ser det ut som att Arse och Chelsea åter igen tar de sista platserna och Spurs snubblar på mållinjen och kommer femma som vanligt. Det är så trist att det alltid är samma lag, vore kul med lite variation med några andra lag någon säsong. Jag sitter och hoppas att trista Arsenal eller Chelsea ska missa det. Tyvärr så tar de poängen som behövs så här på slutet. Det ska sägas att de andra lagen under strecket förutom Spurs och ibland Everton är för dåliga då de inte bjuder upp till kamp. Äh, tråkiga liga.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-04-06 17:47
Är det någon back i real jag skulle vilja ha är det Varane. Man kan tydligen lösa honom genom en klausul på 30milj. Långsökt, osannolik, men kul tanke.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-04-06 17:43
Barcelona B möter Mirandés hemma på Mini Estadi klockan 18.00.

Startelvan: Masip - Balliu, Gomez, Muniesa, Planas - Ilie, S. Roberto, Rafinha - Kiko, Dongou, L. Alberto

Stream i länktips.
Barcelona Hetfield
2013-04-06 17:39
Jag vill inte ha Ramos även om han skulle stå utanför Camp Nou och skrika på Rosell. Han är vicekapten i Real Madrid, han ska stanna där.

Jag tycker inte om Real Madrid, men jag tycker att lagen ska behålla en ömsesidig respekt att inte röra varandras spelare. Särskilt när det gäller kaptener/vicekaptener. Sen så är Ramos rätt så vidrig som spelare, så jag skulle inte heller vilja ha honom av den anledningen.
Barcelona B-Guden
2013-04-06 17:27
@Vampíro:

Det säljer, det säljer, dom skiter i trovärdigheten dom vill få in pengar, jag hade gjort likadant och om kunde tjäna pengar på det
Barcelona Vampíro
2013-04-06 17:06
Pinsamt att MD ens skriver om Ramos, ännu pinsammare att de har honom på framsidan. Är de så tröga att de tror Madrid kommer släppa sin vice-kapten till Barcelona? Det kommer aldrig hända, det kan väl vilken idiot som helst se.
2013-04-06 16:42
PSG vilar Thiago Silva, Alex, Jallet, Lavezzi, Lucas och Beckham när man om en kvart tar emot Rennes på bortaplan i ligan. Zlatan startar dock på topp tillsammans med Gameiro.
2013-04-06 16:41
Det ska väl sägas att Malaga vilar ett par spelare i varje lagdel, bland annat Willy, Gamez, Isco, Joaquin och Baptista.

Men la Real är riktigt bra, så frågan är om det spelat någon roll.
Barcelona LeoMessi
2013-04-06 16:38
Missar första halvleken av real sociedad-Malaga. Någon som ser matchen? Är sociedad så jävla bra?
Annons: