/spanien/barcelona/forum/7446.aspx/spanien/barcelona/forum/7446.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King -
2013-04-08 11:54
Messi i typisk japansk tv show hahaha
Barcelona Golden Barca
2013-04-08 11:53
Gabriel: Vi måste observera det faktum att det sagda och ordet och vad som hände oftast är 2 olika ting i dylika sammanhang. Sedan är det ett faktum att om han värvar en Real Madrid spelare så vänder sig fansen mot honom. De presidenter som fått fansen emot sig i klubbens historia. Har fått löpa gatlopp från Camp Nou. Rosell har Laporta komplex stora som månens alla månar och tar inte risken. Han kommer sätta allt på Neymar samt att få bygga ett nytt Camp Nou för att bli i hågkommen. Sandro är inte direkt omtyckt och jag tror utan att veta att han inte behöver göra allt för mycket för att riskera sitt ämbete.
Barcelona Gabriel
2013-04-08 11:31
Golden Barca

Don't get it twisted, Sandro må vara Katalan och nationalist men om han hade fått en möjlighet att värva en Real-spelare så hade han tagit vara på den chansen. Han har redan sagt att det finns en viss spelare i Real Madrid som han mer än gärna hade velat köpa till Barcelona, vilken spelare det dock är vill han inte säga pga att "undvika cirkus" som han själv nämnde.

Sen tvekar jag starkt på att Sandrusco hatar Real Madrid. Laporta, där hade vi en president som avskydde den klubben.
Barcelona Barca King -
2013-04-08 11:03
Xavi: "The Milan game was a turning point. We recovered the best of Barça, we started creating pressure, what we had been missing before." Spelarna vet om att de inte har pressat lika bra. Xavi: "I think a lot about a game and imagine what the opposition will play like. I try to see where they keys to the match lie."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Golden Barca
2013-04-08 09:46
Värvning av Ramos och Casillas kommer inte att hända. Sandro Rosell är Catalan nationalist ((Inget ont i det)) han avskyr allt vad Madrid står för och värvningar av de nämnda är otänkbar.

Backlinjen på onsdag består av Alves, Adriano, Pique och Alba.

Att lyssna/titta på fotbollskanalen är att förnedra sig själv.
Barcelona Barca King -
2013-04-08 01:22
hahaha, Ja eller det också.
Barcelona AndreD
2013-04-08 01:15
Barca King -

Byt ut Ramos med Casillas. Fy fan vad skönt det hade varit. Sen bänka han i en hel säsong
Barcelona Barca King -
2013-04-08 01:04
Hoppas att Ramos kommer till Barca i en hemlig deal till nästa säsong, vi alla vet att han trivs i Spanien och hade hellre spelat i en klubb som Barca. Madrid har inte gjort något historisk haha.

Dessutom är det dags för Barca att göra en Figo på Madrid :P :D ;)
Barcelona ElTriplete
2013-04-08 01:00
B-Guden Har sagt det förut, säger det igen. Vill inte ens föreställa mig vad Leo hade gjort i ett lag där man kontrar så mycket som Real gör till exempel. Tänk er den mannen när man är i 4 mot 3 lägen i varje match 2-3 gånger om. Han hade gjort mer än 90 mål per år, och mer än 20 assist.
Barcelona B-Guden
2013-04-08 00:38
"Såg nyss ett klipp på Barcas "supertalang" Delofeu och det känns som att försvararna låter han komma förbi, de har för stor respekt för honom. när Jese har bollen så gör backarna allt för att ta bollen till skillnad från Delofeu. tänk hur bra Jese skulle vara om han och Delofeu hade bytt roller angående backarna! "

Säger bara tänk "om messi och ronaldo bytte roller angående backarna!"
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-04-08 00:28
Det som Johanna Garå bidrar med i Fotbollskanalen Europa kan även min farsa bidra med trots att han bara ser El Clasico med mig och min bror som är maräng.
Barcelona LeoMessi
2013-04-08 00:23
Danne - Culé - 26 (Barcelona) Var hade premier league varit om dom inte hade två oljeklubbar?
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-04-08 00:10
Lundh ska till exempel ALLTID nämna La Ligas ekonomi, samtidigt som han hyllar PL till skyarna. Han är en av dem som irriterar mig mest av alla så kallade "experter". Man märker hur de favoriserar sina ligor i skitkanalen Europa.
Barcelona Nicke94
2013-04-07 23:47
Det va så jävla gött å se ABIDAL spela igen :D
Barcelona Barca King -
2013-04-07 23:44
Jag la av med fotbollskanalen efter första programmet.
Barcelona Pep #4
2013-04-07 23:30
Busquets som mittback och Song som defensiv är det bästa vi kan göra för tillfället.
Barcelona LeoMessi
2013-04-07 23:30
grande jw (Barcelona) Haha jo visst! En forward mot en back!
Barcelonistas
2013-04-07 23:29
Kollar aldrig på fotbollskanalen längre orkar helt enkelt inte med Lundhs fula ansikte och knubbfelts stönande över hur bra Milan och Italien är.

Samtidigt som det ska gnällas och snackas skit om Barcelona....
Barcelona grande jw
2013-04-07 23:27
"Barcelona could include forward Alexis Sanchez and centre back Marc Bartra in a summer bid for Man City centre back Vincent Kompany [people]"

Ahahaha vissa journalister har verkligen skrivtorka. Största skämtdealen någonsin.
Barcelona LeoMessi
2013-04-07 23:26
Smogen (Barcelona) Vad sa dom för skit?
Barcelona Smogen
2013-04-07 23:15
Varför kollar jag ens på fotbollskanalen, jag vet ju att jag bara kommer bli irriterad på dessa sk. fotbollsexperter.
Barcelona Golden Barca
2013-04-07 22:53
Sergio är vår bästa mittback i klubbens historia. Han har fått spela mittback vid några tillfällen. Exempelvis Real Madrid 2-2. Då han gjorde en hygglig insats. Men vid övriga tillfällen har det varit skakiga insatser. Det finns inga möjligheter att Sergio kommer lira mittback. Klubben/Tito älskar trygghet och är Adriano frisk är han för Tito det givna valet.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-07 22:43
Om ni reagerar på hans ålder, så är det tyvärr inga problem för en målvakt. Oftast håller en världsklass målvakt även vid 40 års åldern. Ett bra exempel är Edwin Van Der Sar. Han värvades från Fulham som 34-35 åring och höll en hög nivå 6-7 år.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-07 22:36
NoGo™

Min favorit är Willy Caballero. Han är makalöst bra för tillfället. Bara hoppas vår ledning jagar honom och Málaga går med på att släppa loss honom till ett rivaliserande lag. Sedan flytten till solkusten från segunda division, så har den gode Caballero hållit hög standard och varit en av orsakerna att Málaga nåt en kvartsfinal i CL.
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-07 22:31
blir knappast exalterad över någon av namnen, De Gea möjligtvis men det är inte speciellt troligt att vi får se den värvningen. Casilla och Fernandez? what? Hade gärna sett ter Stegen eller en annan ung tysk målvakt, det finns onekligen gott om dom - Baumann, Zieler, Trapp. Zieler är 21 år och ordinarie, utköpsköpsklausul på 15m euro. Tyskland har sån sjuk målvaktskultur egentligen. Fostrar stjärnor på stjärnor.
Barcelona NoGo™
2013-04-07 22:14
Just Guaita verkar vara första valet som ny målvakt.

Barcelona want to sign a Spanish goalkeeper to replace Valdes. The main option at this moment is Valencia keeper Vicente Guaita (26). [mc]

Andra alternativ:

Other goalkeeper options, besides Valencia's Guaita: De Gea (Man United), Reina (Liverpool), Casilla (Espanyol), Fernandez (Osasuna) [md]

Vet inte men av det jag sett av Guaita så har man ju inte blivit imponerad direkt..
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-04-07 22:02
Fantastisk räddning just nu av Guaita i Valencia - Valladolid!
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-04-07 21:15
soccerfan1

Vill du ha sådana spelare i Barca?
Barcelona AndreD
2013-04-07 20:21
soccerfan1

Snälla få mig inte att spy
Barcelona socccerfan1
2013-04-07 19:36
Ha! Så dumma alla är.. Jag ser sjukt gärna ramos i Barca... Varför inte? Men kommer aldrig att hända!
Annons: