/spanien/barcelona/forum/7416.aspx/spanien/barcelona/forum/7416.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas-
2013-04-14 22:02
Vilken mes Ronaldo är.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-04-14 21:44
Det spelar ju mindre roll att bilbao spelar bra när real gör målen. Är pessimistisk och tror inte på poängtapp ikväll
Barcelona Leo y Cesc
2013-04-14 21:40

Sjukt imponerad av hur bra Bilbaos B-Lag spelar ut Madrids A-lag med ordinarie elva. Hoppas Madrid fortsätter spela lika uselt sen dom fick k*k av Galatasaray.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-14 21:26
Butte Sure, whatever makes you sleep at night.
Barcelona Andreas-
2013-04-14 21:24
Kan dock garantera att en skadefri Leo också hade spelat idag.
Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-04-14 21:23
Skulle nog tro att det är en tidsfråga innan Bilbao kvitterar. Dom spelar riktigt bra och underhållande faktiskt.
Barcelona ElTriplete
2013-04-14 21:22
Butte Grejen är att Real har viktiga semifinaler framför sig. Det hade inte Messi under slutspurten när han gjorde flera mål mot Rayo, Malaga och Espanyol så att han kunde vinna skytteligan.
Barcelona Butte
2013-04-14 21:20
Rambla~ el chico dorado //

Precis som Messi spelade varenda meningslös minut förra säsongen.

Suck, trodde du var en av dem mognare skribenterna. Bådar inte gott om du faller ner till p:12 jargongen där
Barcelona Xavitheking
2013-04-14 21:06
Måste ge beröm till Thiago idag hans driv med bollen hans spelförståelse är grym riktigt grym !. Tello gör det riktigt bra men fortfarande det är zaragoza vi möter inte Bayern så och starta med honom mot Bayern lite överskattad tycker jag.. Det ska va villa Messi och Pedro.. Batra gör det bra med ge han dom här matcherna nu innan Bayern sen tror jag verkligen han är redo för start med Pique, Adriano är skakig som mittback Visca ! Visca !
2013-04-14 21:05
Ronaldo spelas alltså i de här meningslösa matcherna? Fånet tror väl att han ska hinna i fatt Messi i skytteligan nu när han vilas och missar matcher pga skada.
2013-04-14 21:05
Kul, real leder redan. Inte för att jag trodde bilbao skulle ha en chans med den katastrofala elvan man tvingas mönstra
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-04-14 21:01
Hatten* iPhone korrigering
Bara att lyfta på handen åt den frisparken..
Barcelona Barcadinho.
Tummen upp för publiken i Zaragoza - applåder för Abi, Xavi och Villa.

(ha det bra)
2013-04-14 21:00
Tänk vad det klagades på Song hans sista tid i Arsenal. Han var inte disciplinerad nog sades det, slarvade med sin defensiva roll och position. Det gör han inte i Barça, iaf inte ännu så länge.
2013-04-14 20:58
Llorente i startelvan, härligt. Han brukar ju vara bra mot babianerna. Kom igen nu!

Aupa Athletic Bilbao!
Barcelona Barcadinho.
2013-04-14 20:58
Mycket trevlig match precis som mot Mallorca. Stora pjäser är borta men de som är på plan är så pass tekniska och passnings säkra så att det räcker lätt mot motstånd i den nedresta tabell halvan. Liga titeln är nära nu och jag i alla fall tänker fira den med lite tårta och bra dryck på bordet. Jag skiter i hur det går för marängerna. Liga titeln ska man fira. Jag kommer inte springa som en galning på stan, men åtminstone en liten fest ska jag fixa så klart.
2013-04-14 20:56
@Jonas - tots units fem força:

Inte för att vara petig men det heter Barca B sedan ett par år tillbaka. Och där är Sergi Roberto en av de mest framtonade, även om han kanske inte alltid sticker ut så som man hoppats. Men å andra sidan gjorde inte Busquets det heller... man kan växa ut till något stort ändå om man hamnar i rätt miljö!
2013-04-14 20:53
@Rambla~ el chico dorado:

Håller med! Numera är han riktigt stabil backup till Busi, som jag även hade känt mig bekväm med i lite större matcher. Tyckte det var kul att han byttes in i slutet mot PSG. Det är viktigt att han får känna på även det ibland, för att fortsätta vara nöjd med sin roll.
2013-04-14 20:52
Blir allt som oftast imponerad av Sergi Roberto när speltid ges, hur sköter han sig i Barca Athletic?
Blir allt som oftast imponerad av Sergi Roberto när speltid ges, hur sköter han sig i Barca Athletic?
Barcelona barca_joe
Bra match! 30 borta är jättestabilt och finns inte mycket att klaga på. Enda som jag inte tycker gör en godkänd insats är Cesc, fast kanske hans tankar är på annat håll. Extra plus till Tello, Thiago och Song enligt mig. Tycker Montoya och Bartra gör en bra insats med!
2013-04-14 20:51
Song blir bara bättre och bättre för varje match!
Barcelona Pep, The Creator
2013-04-14 20:51
Song har verkligen blivit bra på sistone, förr litade jag inte på honom för fem öre.
Barcelona Blaugrana91
2013-04-14 20:50
Mycket bra match av laget med tanke på att vi trots allt vilade många spelare!

Matchens två lirare helt klart Tello och Thiago. :)
Barcelona elbraco - CP5
2013-04-14 20:50
härlig vinst
Barcelona Baronen
2013-04-14 20:46
Straff.
2013-04-14 20:45
Kan vi verkligen hålla nollan med den startelvan? Har ni märkt vad bra Song passar mot sånt här motstånd? På bortaplan och allt han har verkligen spelat upp sig under våren. Hoppas han är nöjd i den här rollen som truppspelare.
Är så glad att Bartra, Song, Thiago och Tello har fått chansen - och tagit den - under våren. Jag hoppas alla dessa blir spelare som är strax bakom förstaelvan nästa säsong
Barcelona elbraco - CP5
har alltid sett på Sergi Roberto som en tvåvägsspelare med fin teknik men killen kan fan passa alltså. Bra vision.
Annons: