/spanien/barcelona/forum/7380.aspx/spanien/barcelona/forum/7380.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-04-20 23:12
Kan någon skriva lite kort om hur Abidal skötte sig idag? Missade matchen..
Barcelona enkos
2013-04-20 23:09
Bra publiksiffra trots allt

Camp Nou (Barcelona)
Attendance
70957

Barcelona LeoMessi
2013-04-20 23:01
Rambla~ el chico dorado (Barcelona) Tror aldrig att abidal drar till PSG! Han kommet att avsluta sin karriär i Barcelona
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2013-04-20 22:59
@Rambla~ el chico dorado Count me in. Sjabblar de bort en alltime Barcelona hjälte som Abidal så kommer jag personligen stå utanför Rosells kontor. De har gått efter spelare som Fábregas och Neymar som desperata hyenor men lallar med en legend som Eric Abidal. Låt fan inte den här sagan få ett sånt här slut.
Barcelona enkos
2013-04-20 22:54
All ära till Abidal men ska man vara ärliga så måste Barcelona ha nya och yngre backar om man vill fortsätta vara världens bästa lag.. Vi kan inte bli bäst med honom som ordinarie. Man kan inte se det efter matchen mot ett Levante som inte hade ett enda skott på mål på hela matchen..
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-20 22:51
Hamnar Abidal i PSG, de vill ha honom, vet jag inte vad jag tar mig till.
Barcelona LeoMessi
2013-04-20 22:47
Vampíro (Barcelona) Jag förstår vad du menar men man vet aldrig om abidal orkar. Man vågar inte lova något med tanke på hans historik och jag är säker på att dom förnyar hans kontrakt
Barcelona LeoMessi
2013-04-20 22:45
Baptista ser ut att kunna slita en i stycken! Vilken beast haha
Barcelona Vampíro
2013-04-20 22:39
Roura: "Renewal Abidal? Now we'll see how he goes from here, how he recovers. We'll talk at the end of the season, no need to hurry." Vad sysslar de med? Klart som fan att Abidal ska få nytt kontrakt. Han har inte visar några tecken på nergång och har en unik vilja, om de slarvar bort det här så förlåter jag dem aldrig.
2013-04-20 22:37
Håller med om la Real. Hoppas verkligen de håller hela vägen. Normalt sett är Malaga lika bra som Valencia. De har tagit uttåget från CL rätt så hårt.
Barcelona Barca o Mort!
2013-04-20 22:36
DM1982

Samtidigt som det är roligt med nya lag skulle jag vilja att något annat toplag än Barcelona och Real hade kunnat få etablera sig och hota i CL.
Barcelona DM1982
2013-04-20 22:33
Riktig mardröm för Malaga som tappade allt.

Personligen hoppas jag att Sociedad tar sista CL-platsen, det är alltid kul när olika lag spelar CL.
Barcelona enkos
2013-04-20 22:31
Så är det med Valencia, de kan göra plattmatcher och inte kan göra mål på massa chanser men ikväll går allt in.. fotbollen är konstig ibland
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-04-20 22:31
Håller med Blaugrana91 och just därför rankar jag en ligatitel väldigt högt. Det är trots allt denna turnering som man följer under större delen av året, helg efter helg. Den blir på något sett en del av ens vardag, och det kommer kännas makalöst skönt när Puyol lyfter pokalen.

Nu byter jag ämne, vad fan händer med Malaga?
Barcelona LeoMessi
2013-04-20 22:30
Haha stackars Malaga! Dom är bättre än så här
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
hahaha, Malaga viker ner sig totalt. 4-0 direkt på avspark.
Barcelona grande jw
Vad händer i Valencia. 4-0 hahaha!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-04-20 22:29
Valencia gör tre mål på 5 minuter, kross på Mestalla!
Barcelona LeoMessi
2013-04-20 22:29
Helvete vad Malaga satte sig i skiten på 3 minuter haha
2013-04-20 22:26
@barcastuff: Zubizarreta (sports director): "Renewal Abidal? Given where he comes from, we focus on today. Step by step we see what the future can bring" Förhoppningsvis inbringar en snar framtid att du försvinner Zubi.
Barcelona Sang Blaugrana
2013-04-20 22:25
Smogen

Låt dom. Casillas spelar för mandril, inte för oss
Barcelona Smogen
2013-04-20 22:20
Stämmer det att publiken i Madrid sjung nedlåtande ramsor om Casillas?
Barcelona Blaugrana91
2013-04-20 22:19
grande jw

Jag har aldrig påstått att ligan som titel väger tyngst, däremot visar den vilket lag som varit bäst sett över hela säsongen.

Så ja skulle vi vinna ligan samtidigt som Real vinner CL så skulle vi givetvis fortfarande vara det bästa laget sett över hela säsongen.

Real skulle för det första inte ens vara kvar i CL, man skulle åkt ut redan mot United, efter det har man flyt i samtliga lottningar. Så som sagt vinner dem CL så säger det mig inget, dem har varit usla sett över hela säsongen och förtjänar verkligen inte att vinna CL.
Barcelona enkos
2013-04-20 22:10
A Madrid mot Real nästa vecka, torsk där samtidigt som Barca slår Bilbao är ligan säkrad..
Barcelona AndreD
2013-04-20 22:09
enkos

note: moment of silence for the victims of the marathon bombings in boston, united states, and the earthquake in china this week #fcblive (Barcastuff)

Yttra dig inte när du inte vet hur det ligger till
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-04-20 22:09
förlåt för off topic men lite Crackovia är alltid lika roligt att kolla på efter en sådan här seg seger! Länltips!
Barcelona nr10messi
2013-04-20 22:08
Om det är någon som ska skit så är det fan Villa. Han är riktigt värdelös och har fan vart det länge. Kommit inte hit och säg att inte fått chansen eller hans skada påverkar. För han är urusel
Barcelona Messi_theONE
2013-04-20 22:07
sluta ge så mycket kritik mot Fabregas.. Fabregas har räddat oss många gånger.. samt idag, kommer aldrig glömma Sevilla matchen där han var en stor poängspelare och delaktiv! Det är inte bara fabregas det låser sig för .. det gör det för många! kan nämna pedro som varit helt under i isen, samt sanchez och villa med för den delen! Levante parkerade bussen.. hur lätt är det och lira bra fotboll då!
Barcelona enkos
2013-04-20 22:06
Ikväll hade Barca 73% bollinnehav, det vara 301 matchen i rad som Barca haft mer än 50% på sin sida..
Barcelona grande jw
2013-04-20 22:05
@Blaugrana91:

Inte för att undervärdera en ligatitel. MEN, vi ponerar att vi vinner ligan medans Real Madrid går och vinner CL och "la Decima". Har vi fortfarande ett kvitto på att vi är det bästa laget genom hela säsongen? Jag tror nästan hela laget värderar en CL-titel högre, om man skulle fråga dom före säsongen. Nu när man i princip har vunnit ligatiteln så är det väl lätt o säga att ligatiteln väger tyngts :)
Annons: