/spanien/barcelona/forum/7361.aspx/spanien/barcelona/forum/7361.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 15:07
Inte nog med att thiago Silva var svindyr, han hade också en riktigt hög lön som han inte var villig att sänka. Vi kan inte betala 50 miljoner euro för en mittback och ge honom en lön på 11 miljoner euro om året.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-27 15:06
Vår Sergio "underbarnet" Busquets i anfallssekvenser. Njut av den taktiska briljansen i länken nedan.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-09-27 14:49
Júnior ´

Det är ett faktum att man måste äga en bank eller oljetillgångar för en hel nation som i Förenade Arabemiraten för att kunna ha råd i transfermarknaden .

Jag menar, ta en sån komedifilm som Thiago Silva."Ska jag gå till Barca eller Psg frågade han sig i små timmarna innan han skrev på för det svarta guldet". Psg utan beduinerna skulle inte ens kunna drömma om att värva Thiago S i sina vildaste drömmar för två år sen. Det är tyvärr den råa verkligheten vare sig vi gillar det eller ej.

Vilken mittback tycker du är värd 45 euro? Om vi inte kunde locka Thiago Silva från Psg när han var på transfermarknaden.Vilken spelare kan vi köpa idag från de stora lagen?
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 14:13
Jonas - tots units fem força (Barcelona) Han gynnar alltid oss;-) Jag tror att det var inför ett cupmöte mot real då kommentatorn sa att Muniz hade dömt 11 straffar till reals fördel sen han började döma i La liga medan han inte hade dömt en enda till Barca. Och real fick straff den matchen också haha
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-09-27 14:06
Glöm inte att Mbia skulle blivit utvisad i den första halvleken mot oss när han satte in en rejäl knuff i Neymars rygg
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 14:03
Kom även att tänka på när Muniz Fernandez dömde bort messis frisparksmål för han fick för sig att Busquets knuffade iväg någon i muren.
Barcelona Júnior ´
2013-09-27 13:52
^^FreeYourMind*Think* Mangala vore en perfekt värvning för Barcelona. Han har allt det vi söker efter; snabbhet, styrka, bra på att markera, positionering och bra balans etc. Att han dessutom är ung gör honom en utav de mest attraktiva på marknaden. När en mittback har ett pris på ca 45m euro (vilket även lär stiga ytterligare när fler klubbar ger sig in i racet på fransmannen) så förväntar jag mig en mittback av Thiago Silvas kaliber och med en viss erfarenhet och rutin. Mangala har potential till att bi en utav de främsta i dagsläget men han är inte riktigt där ännu. Kanske är det bara jag som inte har lyckats anpassa mig till dagens marknad och förstått mig på vad en spelare "ska" kosta i dagsläget men till det priset är jag emot en värvning av Mangala.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-09-27 13:28
Mittbacken Eliaquim Mangala! Jag brukar inte följa den portugisiska ligan. Vad säger ni om om Eliaquim Mangala? Vad har han för svagheter. Har ser ut att vara kvick och bra i luftduellerna. Men vem skulle inte se ut som en världsmittback om man klippte ihop lite sekvenser från olika matcher och lägga upp det på Youtube med en tung beat. Jag har bara sett honom i en match och det var mot Uruguay-Frankrike Confederation cup i Brasilien. Jag tyckte att han var ok i den matchen. Nu är Man U intresserad av honom. Vad tycker ni som har lite bättre koll om hans potential? Visst, det är Porto vi pratar om, men är han värd 45 euro?
Barcelona Barca o Mort!
2013-09-27 13:25
Helt otroligt att han inte får spela i landslaget..
Barcelona Golden Barca
2013-09-27 13:02
Vad skulle det vara för konstigt med uppgjorda matcher i detta land. Vårt land har en extremt hög kriminalitet numera och varför skulle bettingbiten vara orörd när det i det här landet är kriminella naturligt inblandade i det mesta.

Att betting bloggen som det hänvisas till skriver extremt mycket rappakalja är inte bra. Men det är sedan många år ett omtalat fakta att inom visa områden och serier i vårt land är det många lag som inte hamnar hos bettingbolagen.

Sedan får ju var och en dra sin slutsats och lägga den där så önskas.
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-09-27 12:43
Rambla~ - Zubi, vete ya! (Barcelona) Ja oj såg det nyss :P men vad har du för internet vet du det ? Vill inte ha problem med lagg osv.
Real Madrid Minimessi
2013-09-27 12:32
Och folk tror att svensk fotboll är clean...yeah right! Galet om matchen är uppgjord.
Mot Almeria blir det vinst med minst 3 mål.
Barcelona Golden Barca
2013-09-27 12:21
Almeria har noll segrar i La Liga.

FC Barcelona har 6 raka segrar.

Hoppas verkligen att Gerardo Martino vilar några tunga pjäser.

Den här matchen vinner vi med tyngre namn på bänken med 0-4.

Celtic är inte historiens bästa lag. Men ett lag som är fysiskt och inte passar oss alls. Vi behöver de tyngre utvilade för att åka hen med 3 poäng.
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-27 12:15
@Vamos Blaugrana:

Det var inte Dreambox, jag har ingen parabol. Det var en IPTV-box. Ja, jag har köpt den. Funkar klockrent, har nu 10st Al Jazeera Sport att välja mellan. Ja, och en jävla massa annat så klart. :)
AndreD -
2013-09-27 12:12
Carles Puyol y Jean Marie Dongou

Borde vara livstidsavstängning på honom och nerflyttning på den korrupta smutsklubben han dömer för.
Barcelona Zamboza
2013-09-27 12:06
barcastuff ?@barcastuff 5h
Penalties for/against since Perez returned to Real Madrid presidency in 2009: Barcelona 25/15 (+10), Real Madrid 44/10 (+34) #fcblive [md]

Ganska talande statistik. Dem har fått fler med sig och färre emot sig.
Barcelona CuleAK
2013-09-27 11:59
Detta är varför det var rätt av domaren att döma bort Sevillas ''felfria'' mål. Kolla länktips.
2013-09-27 11:57
Rambla// Minns att du skrev om Dreambox för inte allt för länge sen, jag tänkte bara fråga om du köpte boxen och vad du i så fall tycker om den?
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-27 11:53
@LeoMessi:

Exakt, på aftonbladet.. Allt som skrivs där om fotboll är bullshit!
Barcelona LeoMessi
2013-09-27 11:50
På Aftonbladet står det att Muniz gynnade Barca och real hahaha!!! Herrejävla Gud! Snackar dom om Sevillas bortdömda mål? För det kan ha varit det enda korrekta domslutet han har haft. Förresten var det inte han som dömde matchen mellan Barcelona och Sevilla för något år sedan då abidal skallade bort bollen liggandes i gräset? Har för mig att han var totalt värdelös den matchen! Att Busquets sparkandes ner totalt när han hade bollen men han valde att inte blåsa och det slutade med att sevillaspelaren fick friläge men missade.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-27 11:41
Muniz Fernandez stängs nu av i 2 matcher efter att förstört för Elche.

Tycker ni det är tillräckligt?
Barcelona Diar Shekha
2013-09-27 11:37
Messi & Farsan Jorge är på rättegång nu, Barcastuff la upp en bild nyss. Vi får hoppas på det bästa!
Barcelona filosofen21
2013-09-27 11:34
Nogo Skön nyhet du kom med! Hoppas det är bra med vår kapten, han är otroligt Saknad!
Barcelona NoGo™
2013-09-27 11:16
Puyol completed yesterday's training game against the B-team. They will now see how his knee reacts to having played for 90 minutes. [as]

PUYI!!! Hoppas man får se han mot Valladolid.
Barcelona Neymar N11
2013-09-27 10:42
Inlägg som jag skrev riktas bara till individer som blir förbannad varje gång real vinner. De skriver massa onödiga inlägg här på forum där man beskriver real som fusk lag domaren är köpt osv. Nu vet man inte hur gamla dessa individer är men man bör ha kontroll över sig och tänker innan man skriver onödiga inlägg och sänker nivån på forum. Hoppas ni har förstått mitt syfte. Ha en bra fortsättning på dagen cules.
2013-09-27 08:58
Dinho the artist (Barcelona) +1
Barcelona Dinho the artist
2013-09-27 08:50
Löjligt att säga att man inte ska se Real bara för att. Jag älskar fotboll och tycker det är intressant att se rivalerna spela. Hur formen ser ut, hur de presterar etc.

Och ni som inte ser deras matcher, hur har ni mage att, vecka in och vecka ut, påpeka deras prestationer, tex. att Ronaldo är kass? Gissar ni eller vad?
Barcelona ElTriplete
2013-09-27 08:00
Annars kan man göra såsom jag gör, kolla på Reals match fram tills de gör 1-0. Eller så kollar man inte alls i början men sätter på när dem är i underläge och håller på att tappa poäng. :) Hjälper mycket! Haha
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-09-27 01:16
Neymar N11 (Barcelona) Om jag ska vara ärligt ända gången jag kollar Real spela i ligan är när vi mötet de. Kommer inte ihåg senast jag såg Real spela en liga match mot annat lag, Champions league bruka jag kolla när de mötet stora lag bara.
Barcelona Neymar N11
2013-09-27 00:44
Till er som följer reals matcher varje vecka och hoppas på att de tappar poäng. Ett tips så länge vi vinner våra matcher så är det inga problem och det är bara slöseri med tiden att sitta i 90 min och hoppas på att det blir poängtapp för real. Tänk på eran hälsa, njut av barcas matcher och skit i real helt enkelt.
Annons: