/spanien/barcelona/forum/7356.aspx/spanien/barcelona/forum/7356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Grande Barca
2013-04-23 20:16
Förstår inte... Bartra har knappt fått förtroendet att starta någon annan match i ligan eller cl t om när vi haft puyol borta eller vid betydelselösa matcher, för att utvecklas och komma in i det ungefär som varane i real gjorde. Men helt plötsligt så ska han starta i svåraste matchen på säsongen, wtf? känns konstigt
Barcelona Vampíro
2013-04-23 20:16
Kan hålla med om att det är lite do or die läge för Bartra, han har haft noll förtroende hela säsongen och det är långt ifrån de bästa förutsättningarna. Dags att bevisa att han håller på den här nivån. Visca el Barça!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Abbe.
2013-04-23 20:15
För att lätta nerverna lite så kan jag meddela att vi kommer att bli förvånade över Piqués utseende ikväll. Han ska tydligen ha rakat av sig håret. Lite kuriosa. Återstår att se om det stämmer.
Barcelona enkos
2013-04-23 20:15
Barca kommer vinna lättare än väntat, Den som lever får se..
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-04-23 20:14
Det är en riktigt bra elva, den jag på förhand hade velat ha. Känslan jag har nu är att Bartra är redo för detta, han kommer överraska oss och göra en grym match. Messi kommer vara motiverad som fan och skapa mängder med chanser.

Tycker det är smart att spela Alexis och Pedro på kanterna då båda två jobbar stenhårt och kommer hjälpa ytterbackarna med Bayerns livsfarliga kantspel. Det offensiva ansvaret vilar väldigt mycket på Messis och Iniestas axlar, de måste vara bra idag. De lär bli markerade, men det gäller att vara rörliga, byta positioner och spela med högt tempo. Kommer vi i en mot en situationer med Bayerns backlinje är de inte de bästa försvararna individuellt, däremot försvarar de otroligt bra som ett kollektiv.
Fais
2013-04-23 20:13
Rambla~ el chico dorado

Håller med dig angående om Barta. :-(..

Hoppas att han sköter det legendariskt. jag måste erkänna så som Abidal spelade i lördags skulle jag nästan föredra honom. Men är det som det är. Ikväll får vi se vilket psyke han har.

Det är såna här matcher män skiljs från pojkar.
Lite synd att han inte har fått hoppa in lite mer under säsongen. Kom igeeeeeeeeeeeeeen Barca!!!!!!!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-23 20:12
Andresito Tyvärr inte min Tv6 från Comhem.
Barcelona Bästelona
Perfekt tajmning Shanghai! Såna som du som gör att man laddar upp extra inför en match här på SF.
Barcelona zick9
@Shanghai - SHOOT ME $12:

Ingen bryr sig såhär 30 min innan avspark i en CL-semifinal!
Barcelona LionelMessi10
2013-04-23 20:10
Är så javla rädd att batra inte pallar trycket ikväll!
Barcelona Vampíro
2013-04-23 20:07
Hur kan de ännu en gång peta Tello till läktaren? Han är den enda spelaren som kan hoppa in och ändra en matchbild
Barcelona Andresito
2013-04-23 20:07
Rambla~ el chico dorado

TV6 visar ju i HD! :)
Barcelona FC Barcelona #10
2013-04-23 20:01
Alexis nätar ikväll ;)
2013-04-23 19:59
Jävla Viasat, sänder bara på Tv6. Vad fan tror de jag betalar för abonnemang för? Jag vill se det i HD för fan!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-23 19:58
OT

Ni har säkert sett tjejerna som grät för Justin Bieber? Här är en parodi....

HAHAHAHAHA!
2013-04-23 19:57
Shanghai Jag står i valet och kvalet. Fast det blir nog att jag torterar mig själv och ser den.
Barcelona Andresito
2013-04-23 19:56
Kvällen är din.
Barcelona Smogen
2013-04-23 19:56
Rambla Pallar han inte trycket nu eller klarar av att återhämta sig så lär han tyvärr ändå ibte att platsa.
Barcelona Starvin
2013-04-23 19:54
Hej!

Eftersom jag inte kan skriva i Bayerns forum så vill jag här (i hopp om att någon Bayernsupporter kan vidarebefordra detta) framföra mitt stora tack till Rickard Olsen som skrivit införrapporten och även "man-man"rapporten. Kunde inte ha önskat mig bättre rapporter kort, informationsrikt och välskrivet.

Tack för mig och låt bästa lag vinna... så länge det inte är Madrid.
Barcelona Illusionista
2013-04-23 19:54
Startelvorna som redan kommit ut nedan är nu officiella och stämmer =)! Nu kör vi! VISCA BARCA!!!!!
2013-04-23 19:52
Canaletes Haha, min absoluta favoritlåt. :)
2013-04-23 19:51
Rambla

Vet inte om du var ironisk, men jag brukar göra så och har även tänkt att skipa matchen ikväll. Jag vet inte hur ni andra pallar att se skiten, för jag inte stå ut med alla händelser. :)
2013-04-23 19:50
Man tar en stor risk med Bartra. Skulle det gå åt helvete med försvaret kan stackaren vara bränd för all framtid. Mycket av skulden lär ju hamna på honom. Jag hoppas verkligen han pallar trycket.
Barcelona Canaletes
2013-04-23 19:46
Låten som konstant spelas nu i Bartras öron... :p "Look, if you had one shot, or one opportunity To seize everything you ever wanted in one moment Would you capture it or just let it slip? Yo" "His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy There's vomit on his sweater already, Tito's spaghetti He's nervous, but on the surface he looks calm and ready to drop bombs..." BAAAAM!!! Mäktiga lyrics fan. Tänk er vara Bartra nu...
Barcelona LionelMessi10
2013-04-23 19:45
Ändrat nick från Messi_THEONE till LionelMessi10 grabbar så ni vet! inte så viktigt dagens läge men iaf!! Matchdags grabbar... klockan börjar närma sig, ska vi ta oss vidare till final då är det idag nu det gäller!! Nervöööööööööööös som fan!
Barcelona AndreD
2013-04-23 19:36
VARFÖR är Tello på läktaren......??????
Barcelona Bàckis
2013-04-23 19:35
nr10messi

Haha underbart att kolla din position på platssökaren och se att du bor i Varberg du med, alltid trott jag är ensam vbgare på Les Rambles!

Visca !
Barcelona Bàckis
2013-04-23 19:32
Häftigt med Marc från start, fan hoppas vår framtida mittbacks-gigant presenterar sig för hela fotbollsvärlden ikväll och gör sitt livs hittills bästa match. Underbart med Leo från start också!

Vamos Culés, VISCA BARCA !!!!
Jag ska inte se matchen. Vågar inte. :P
Vampiro

Jag tycker bara tidpunkten är illa vald. De kunde gott väntat med att gå ut med det till efter CL om de ändå var säkra på att han gick med på en övergång.
Annons: