/spanien/barcelona/forum/7342.aspx/spanien/barcelona/forum/7342.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2013-07-24 18:16
H.Alavi - Magico!

Vadrå, får man inte kritisera "ängeln" Pep?...
Barcelona barca show
2013-07-24 18:15
Deulofeu
Jag har skickat ett medelande till dig vi kan pratas vid där
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-24 18:14
Ni glömmer bort att Bayern är långt inne på deras försäsong och på slutet är det normalt att startspelarna börjar få mer och mer speltid.

Lägg ner kritiken är löjlig.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-24 18:12
Bayern spelar supercupfinal mot Dortmund på lördag, en titel de säkert vill vinna.

Tror Pep kommer köra på ordentligt i första halvlek, sen kommer det bli en mer avslagen historia i andra med många byten osv.
Barcelona Deulofeu
2013-07-24 18:12
barca show Jag har lite kontakter vi kan ta det via pm om du vill ha hjälp.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-24 18:11
FCB_Messi

Vadå fel? Barca ville ju ha kvar honom, men när Pep snor honom blir det lite svårt.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-24 18:10
Jag fortsätter att tappa respekt för Pep...

Först snor han Thiago och inbilla er inget annat. Hade inte Pep börjat kontakta Thiago efter säsongen med löften om mer speltid, så hade kanske Thiago inte ens övervägt en flytt.

Nu ställer han dessutom upp med bästa möjliga lag i en träningsmatch, något han sällan gjorde när han var tränare för oss, han vet dessutom att vi saknar i princip halva vårt A-lag.

Säkert bara för att "hämnas" på Rosell, vilket är fruktansvärt löjligt.

Jag vet alla fall vems sida jag står på numera.
Barcelona barca!54
2013-07-24 18:10
Det ska bli intressant att följa Batra
Barcelona FCB_Messi
2013-07-24 18:09
Jag tror , eller nästan vet att thiago kommer storspela . Han kommer göra allt för att visa Barcelona att dom gjorde fel . Robben och thiago borde vi se upp för idag . Dom kommer ta det 110% seriöst .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona The Octopus of Badia
2013-07-24 18:08
Barcelona line-up (official): Pinto - Montoya Bartra Mascherano Adriano - DosSantos Song SergiRoberto - Alexis Messi Tello
Barcelona Abirey
2013-07-24 18:08
6-0 Bayern
Barcelona Barcelonistas
2013-07-24 18:05
Pep är en bedragare, nu visar han sitt Riktiga ansikte.
Barcelona barca show
2013-07-24 18:05
Tjena grabbar,
Jag har varit medlem ett tag och är en barca fan brukar ofta gå in och läsa vad alla skriver osv men brukar inte skriva något.

Jag har en fråga om någon kan hjälpa mig.
Jag har en mycket duktig lille bror som är mittback. Han har en enorm potential och talang. Jag säger inte detta eftersom det är min bror nej utan alla runt om som sett honom spela tycker och säger det. Min fråga är kan någon tipsa mig eller hjälpa mig hur jag kan luckas låta honom få testa med Barcelonas U17
Barcelona Deulofeu
2013-07-24 18:03
Frågan är vem matchen ikväll är viktigast för Barca har hämnd att kräva och Bayern vill visa att de valt rätt med Pep och Thiago.

Riktig värdemätare eller inte lite olika förutsättningar.

Kul att se om någon tar chansen.
Barcelona FCB_Messi
2013-07-24 18:03
Stör mig något fruktansvärt på pep . Tror han att det är cl-final eller . Han vill verkligen gå ut och förnedra Barcelona direkt . Kom igen nu Messi visa vart skåpet ska stå !!
Barcelona barca!54
2013-07-24 17:59
Barcelona's team bus has arrived at the stadium ahead of the friendly against Bayern Munich
2013-07-24 17:56
Som om inte förberedelserna redan var dåliga, nu har lagbussen hamnat i trafikstockning med en halvtimme kvar till match. Uppvärmning? Äh, vem bryr sig.
Barcelona ViscaBarca1899
2013-07-24 17:54
Visas matchen på tv?
Barcelona The Octopus of Badia
2013-07-24 17:53
Barcelona's team bus has been caught in a traffic jam and has not yet arrived at the stadium, 35 minutes before kick-off. [@diario_sport]
Barcelona Barcelonistas
2013-07-24 17:53
Pep vilken fegis, ställer upp med bästa möjliga när han vet att Barca kommer med ett B lag....
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-24 17:48
Bayern line-up (official): Neuer - Rafinha Boateng Dante Alaba - Lahm Thiago Kroos - Robben Muller Ribery

Ingen B-uppställning precis, herregud..
Barcelona zick9
2013-07-24 17:44
@Rambla~:

Det finns ingen chans att Sergi lämnar för Bayerns A-lag... Får han ens plats på bänken?
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-24 17:44
Med tanke på att detta är vår första match för säsongen och Bayerns 8:e. Att vi har en hel startelva borta pga Confed cup. Så är jag nöjd om det inte blir kross idag. Bayern borde egentligen köra över oss idag.
Det jag skulle vilja se allra mest är Alexis. Hoppas verkligen att han gör en jättefin match och fortsätter att övertyga som han gjorde i slutet av förra säsongen!
Barcelona FCB_Messi
2013-07-24 17:41
Mojito Du har helt rätt . Det var jag som var ute och cyklade på en punkterad cykel .
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-24 17:17
elbraco Haha! Bland annat. ;) Många här inne nämner Vergini (förståeligt med tanke på att vi behöver en ny mittback) men låt mig presentera en jätte talang för er. Han spelar i just Newells Old Boys och heter Lorenzo Faravelli, innermittfältare. Han är 20 år gammal och är från Argentina. Grym teknik, har en otrolig högerfot när det kommer till enkla passningar och även svåra krossbollar. Fin blick för spelet och är hyfsat snabb. Har spelat i Newells Old Boys under hela sitt liv och fick äntligen göra A-lagsdebut 2011 mot Tigre(?). Kan ha fel men tror att det var i den matchen som han gjorde sin debut, får kolla upp det. Aja. Har inte fått så mycket speltid i år eftersom Maxi Rodriguez har gjort det väldigt bra på mittfältet. 1.70 lång (bara det säger, hämta hit honom nu!) Edit: Såg nu att han blev klar för Union Española i Chile för drygt en vecka sedan. Tråkigt eftersom det är en spelare som förtjänar att komma ut från Sydamerika och testa vingarna i Europa. Det är en spelare för scouterna att hålla koll på.
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-24 17:16
Kom igen nu Messi. Lek lite som du kan göra. Pep kommer vilja köra över Barca, Thiago likaså.
2013-07-24 17:13
Matchen bestämdes i februari, ingen kunde veta att klubbarna skulle mötas i CL med den utgången som blev.

Och det skulle ju inte bli första, utan andra, matchen om Tito inte avgått och mötet mot Lechia Gdansk sköts upp.
Barcelona FCB_Messi
2013-07-24 17:10
Jag fattar verkligen inte varför säsongens första match ska vara mot ett München som slog oss med 7-0..
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-24 17:02
H.Alavi och med intressanta spelare i Newells så syftar du på Heinze och Maxi Rodriguez va? ;)
Barcelona Abirey
2013-07-24 16:51
Snart får Messi ta hämnd på Bayern
Annons: