/spanien/barcelona/forum/7341.aspx/spanien/barcelona/forum/7341.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2013-04-23 22:48
@Corazon:

Då hejar du på fel lag min vän. Vänligen välj ett annat som gör dig gladare.
Atlético addeh
Hur har ni mage att sitta och klaga på spelare som Bartra & Alexis när Messi gjorde sin blekaste insats på flera, flera år. Det mest tröstlösa är förutom att vissa spelare skulle höjt sig, vet jag inte vad som kunde gjorts annorlunda.

Och hörni, Neymar spelar i vår tröja nästa säsong.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
@ragnarök:

de va piques jävla fel att vi släppte in 2 mål ?! pique är en soppa som lever på sin första säsong, har han varit jämn en hel säsong ? nee! killen missar markeringar och förlitar sig på att domaren ska se offsidefällan som barca ställer upp, jävla pajas, tito är värre som låter honom spela, Katalan anda! hela ledningen är Patriotiska enögda kostym nissar som väljer en sämre spelare för en bättre ba för han e katalan!

Har sagt de hela tiden öppna era ögon!
Barcelona Corazon
2013-04-23 22:47
Trött på tiki taka trött på 1.50cm snitt längd trött på boll innehav å trött på ledningen. God natt.
Barcelona Andresito
Bara till att glömma denna säsongen. La Liga som tröstpris, men efter vintern har det varit underkänt. Inget mot Real, på gränsen mot Milan och PSG, och nu det här.

Sikta på nästa säsong istället, kurvan kan bara gå uppåt. En bra sommar är nyckeln.
Barcelona Mido
Kan inte vi ta in Bayerns tränare till nästa säsong
Barcelona Piquénbauer
Tyvärr visar Tito att han inte är rätt man för jobbet. Även om spelarna inte kom upp i nivå tycker jag taktiken är katastrof. 2-0 är offsidemål och 3-0 frispark när Alba blir tacklad. Men Bayern skulle haft någon straff kanske så det är helt ok.
Barcelona Hetfield
2013-04-23 22:46
Vi har blivit bortskämda. Det fanns en tid när en semifinal i CL var en lyckad säsong, men jag förstår besvikelsen.

Jag står bakom Tito. Han har inte haft en ordentlig backlinje att jobba med och han har varit sjuk i flera månader. Det var ingen som klagade på Tito i höstas.
Barcelona Sentuary
Hetfield

''Tito har skickligheten att ändra på en matchbild och motivera ett lag.''

LOL. Lol. Lol igen.
Barcelona Jugador
Tyvärr så släpar säsongens Barca väldigt tungt, även om det gått bättre i ligan så har det sett allt annat ut, än spelet från de tidigare 4 säsongerna. Det kan diskuteras fram och tillbaka angående felaktiga beslut i matchen men faktum är att anfallsspelet, som tillsammans med mittfältet alltid varit lagets starkaste punks och ryggrad, inte håller hög nivå nog för en bortamatch mot Bayern, det svaga anfallet har också visat sig mot Real i de senaste mötena. Messi i all ära, men en spelare skall inte behöva bära sitt lag i varenda match, han behöver avlastning. Pedro har inte varit sig själv på bra länge och ärligt talat så har jag personligen aldrig varit ett fan av Sanchez, det märks ganska tydlig att han inte platsar i detta laget, hans insatser och målstatistik talar sitt tydliga språk, dags att inse detta. Förstärkning i både anfall och försvar är väldigt viktig inför nästa säsong. Ärligt talat så har jag själv aldrig förespråkat flertalet värvningar och föredrar spelare från den egna leden, men nu är det nog dags. Denna match var nog en rejäl väckarklocka, vi får se vad som händer i returmötet.
Barcelona Abbe.
2013-04-23 22:45
Det är oerhört lätt att kritisera allt och alla nu, men har för mig att signaturen "Frodo" skrev ett utmärkt inlägg för ett par månader sedan om Tito-situationen, om vi kan kalla den så.

Synd att det inte finns en bra sökfunktion att plocka fram inlägget.
Barcelona AndreD
Hur man kan missa det Shüller gjorde på 3-0 målet är så jävla sjukt
Barcelona nr10messi
Vi vinner ligan med uselt spel med ett real som hade inbördes krig. Vi spelar uselt under hösten vi lyckades vinna matcherna med nöd och näppe. 5-4 mot Deportivo Gå och lägg dig för du är fan vilse
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-23 22:44
Den ända som visade inställning var Sanchez. Han sprang och sprang. Han ville verkligen göra något, men hans loja lagkamrater var pinsamma. När laget vinner så tar de katalanska spelarna fram flaggan och visar den stolt för hela världen, men varför i helvetet gjorde ni inte ert folk och fansen fucking glada med att visa en stark vinnarmentalitet och inställning? Iniesta var den ända kreativa spelaren och Sanchez var kämpen. Puyol du är fucking saknad!
Barcelona Culé hasta la muerte
Världens just nu bästa anfall mot ett av dom sämre försvaren. Vi är urusla på fasta o snabba kontringar, vilket 3 av målen utmynnade ifrån. Deras 3-0 tyckte jag var riktigt vidrigt dock. Den blocken av Müller borde resulterat i en frispark till Barca.

Känns rätt så hopplöst anfallsmässigt också ifall Messi har en dålig dag. Skeppa iväg Alexis & Pedro. Ska man platsa i Barcas anfall ska man producera uppemot 20mål per säsong. Springa räcker inte.

Får hoppas på att någon målfarlig anfallare samt en reslig mittback kommer in till truppen inför nästa säsong.
Barcelona koeman92
Först är tjejen otrogen, och nu det här... Men ärligt talat svider det här mycket mer. Förlåt men, det är i stunder som dessa då man nästan tappar lusten att ens röra på sig, varje rörelse, tanke, allt bara gör ont just nu. Nåja, hoppas på en bättre säsong nästa år. I vått och torrt, Visca Barça!!
Barcelona Amo0227
"Alexis var bäst idag" Är ni på riktigt ? Alla sög häst idag men den spelaren har inget att göra i Barcelona han är rent sagt värdelös! Jag vet vad resten av spelarna kan om dom vill. Sen så är Bayern en sjuk klubb har spelare på varje position som är värdsklass. Vad har vi på bänken stackars villa och cesc big mouth!
Barcelona malique
Det väckte lite minnen från finalen 94 mot Milan men Bayern var bättre fast 2-0 målet fattar inte att domarna kan missa offside där.
4-0 är lite mycket att förlora i en semi final men barra att se framåt nu
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Och tänk på att jag inte gick till Juston Biebers konsert för att titta på matchen =(
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-04-23 22:43
Vad ska man säga? Det är så uselt. Bayern spelar inte ut oss tekniskt men gör en taktisk perfekt insats och fick matchen dit de ville. Två fasta situationer, sedan kontrar de, hade kunnat sluta annorlunda med en annan start på matchen. Men, man ska såklart inte förklara bort någonting. Det kanske låter konstigt, men trots 0-4 så känns det som offensiven sviker mest. Fan vad uddlösa vi kändes. Messi skulle inte spelat, så enkelt är det. Alexis och Pedro är för dåliga. Iniesta är sämst på plan, det sämsta jag någonsin sett honom prestera.

Man vill bara vakna upp ur mardrömmen men tyvärr, vi förlorade just en CL-semi med 4-0. Däremot ska vi inte ge upp. Vi har slagit Bayern med 4-0 hemma förut. Vi vet alla hur små marginaler de är på den här nivån, ett tidigt mål som mot Milan och vi får luft under vingarna. Det är i stort sett en omöjlig uppgift, men kom igen, vi måste försöka. Det enda som är kvar på säsongen är matchen mot Bayern och vi ska ge allt för att vinna. Allt.
Barcelona Hetfield
Vad ni är barnsliga. Vi vinner ligan med stora siffror och kan slå poängrekord och Tito ska få sparken? Hur länge har ni följt Barcelona?

Tito kan inte få Bartra och Pique att bli Maldini och Nesta över en vecka. Man möter VÄRLDENS BÄSTA LAG i Bayern Munchen. Det enda felet Tito gjorde var att spela med en halvskadad Messi, men det hade nog lika mycket att göra med att det var Messi som ville ha det så.
Barcelona BarcaChris
Messi skulle aldrig ha spelat denna match. Barca skulle ha ställt upp med ett mer defensivt lag. Och 4-3-3 innehavs fotbollen har vart bra. Men efter 8 år eller så måste man ha klurat ut en plan b
Barcelona Vampíro
2013-04-23 22:42
@Rambla Det gör ont att erkänna det men faktum är att vi inte vunnit någon toppmatch med Tito som tränare. Han har gjort ett fantastiskt jobb i ligan men i de tuffaste matcherna så känns han lite som Rijkaard de sista åren, tar ut ett lag och hoppas det löser sig. Inga taktiska överraskningar som Pep utan samma spel som blir så oerhört lättläst. Alla här inne visste vad våra svagheter inför matchen utom ledarstabben känns det som. Visst fan hoppas man att Tito är rätt man men tyvärr så har han inte lyckats i de svåraste matcherna. I sex möten mot Madrid den här säsongen så har vi vunnit en match i Supercupen till ingen nytta. Vinsten mot Milan var mer ett freak of nature där hela laget tände till från minut ett än en taktisk triumf. Sorgligt men tyvärr mycket sant.
ARSENAL CESC
Breaking: FC Barcelona has asked the Spanish government for a £200m loan, they are expected to bid for the Arsenal XI that beat Bayern.

HAHAHHA
Barcelona NoGo™
Alltså jag fattar fortfarande inte varför Tito väljer att spela en skadad Leo som inte kan röra si? Helt ja...pffff
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-23 22:41
Hetfield

Det är väl ändå Tito som tar ut en halvskadad Messi och låter honom spela i 90 min? Eller Messi tar ut sig själv? Är det så, så är det ännu värre om ingen vågar säga ifrån.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-04-23 22:41
Hetfield Snälla gör oss alla en tjänst och sluta skriv på Les Rambles vid förlust. Du skämmer ut dig. Gå och ta en promenad.
Barcelona Lion24
2013-04-23 22:40
Hetfield

Kan du fotboll?
Barcelona nr10messi
Hetfeild Såg du verkligen inte hans brister som tränare idag ? Är du så jävla blind ? Inte fel på Sanchez utan på dom som är fostrade i la masia som skämde ut klubben det är dom ska försvara färgerna. Sanchez hade iaf viljan.
Barcelona Andresito
Tror inte heller det blivit 4-0 om Puyol varit på plan. Vi föll ihop som ett korthus efter 2-0, det hade behövts någon som eldat på alla. SÅ viktig är Puyi.
Annons: