/spanien/barcelona/forum/7339.aspx/spanien/barcelona/forum/7339.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2013-04-23 22:39
Detta är den värsta dagen, detta är värre en Pasillo 08, jag blöder
Barcelona Abirey
Äsch! Se detta positivt! Nu får spelarna en rejäl tankeställare. Det var Bayerns tur att utklassa oss. Vi har ju redan förnedrat dom förut.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
@Rambla~ el chico dorado:

Håller med! Det är helt obegripligt. Det är inte första gången där här säsongen heller som Tito misslyckas grovt med taktiken.
Är han rätt man för det här? Vet fan inte..
Fais
2013-04-23 22:38
petersays

Hehehehehe! Måste säga den var dagens *kommentar*

" Sälj Pedro, Villa och Alexis och skaffa två snabba anfallare.. till nästa säsong, "

Mascherano får också plats i bilen bort från stan. Valdés vet vi ju lämnar också. Cuenca gör ingen glad. Det börjar likna något!

Hehehehehehehehehehe

Tack " petersays

Du fick mig att skratta under den här ödesdigra natten!!

Tack manen....
Barcelonistas
Bayern imponerar inte på mig, bara sånt jävla flytt hela tiden jag orkar inte mer. Var det någon här inne som sa att denna domaren är bra? ......... nej skämt åsido
Barcelona Mäktiga Messi
igår och idag o alltid en Cule aldrig något annat
Barcelona Amo0227
Snart åker jag själv ner till Barca och ger vår idiot till sportchef en spark i skrevet.. Mer efterbliven människa får man leta efter. Någon som har koll på hur scoutingen på A-lag nivå denna klubb sker? Känns som att en klubb som BP är mer kompetenta på den fronten.
Barcelona Hetfield
Jag förstår inte varför Tito ska få sparken. Har ni glömt bort 4-0 mot Milan? Tito har skickligheten att ändra på en matchbild och motivera ett lag.

Problemet ligger i spelarna. En halvskadad Messi som knappt rör sig, Sanchez som inte har gjort någon glad under hela säsongen och en backlinje som får Levante att framstå som ett världslag. Lägg till att en yngling som knappt spelat A-lagsfotboll får spela BORTA mot Bayern. Detta är styrelsens fel.
Barcelona Lionel Messi n10
Vissa här inne är enbart för mycket visar hur mycket hjärta ni har för laget när ni säger sälj han dit och hit istället för att fortfarande tro på att vi kan vända det på hemmaplan. Godnatt Cules och Visca Barca!
Barcelona barasfsdg
Abidal - Welcome back
Håller med helt och hållet alltid oavsett
Barcelona Leggexd
@Hetfield
HAHAH tack för att du finns, lyser upp min kväll såhär efter detta tebaklet, fyfan vad värdelösa vi var idag!

I med å motgång, kommer ALLTID att älska barcelona!
Barcelona Illusionista
Visst vi får två mål som skall dömas bort men de ska ha en straff.. Bayern är just nu ett mycket bättre lag, förmodligen världens bästa lag! Det är bara gratta det bästa laget i världen!!

Barcelona däremot gör nog sin sämsta match sen gud vet när! Två mittbackar, en krigare i mitten för en sådan här match och en anfallare som kan avlasta Messi behövs. Måste även bort med Rosell... har aldrig gillat honom.. ekonomiskt vinner vi på Rosell men det kan vi även göra på någon annan.
Barcelona FC BARCELONA 3
Fucking Tito, va händer? Hade han ens analyserat Bayern innan? Messi vilken besvikelse, han går runt som om han vare propp mätt. HERREGUD VAD JAG ÄR BESVIKEN PÅ HELA LAGET.
Barcelona Mäktiga Messi
Grattis bayern till avancemanget och grattis real till finalplatsen .
Barcelona nr10messi
2013-04-23 22:37
Asså fan ska Rosell göra nu ? Kicka en person som har cancer ? Fyfan vilka beslut han måste ta. Jag hade fan sagt upp mig
Barcelona petersays
"Zubi:

*youtubar* "

Ha ha, så korrekt!!
Barcelona LeoMessi
Helt ärligt så är jag inte ens sur. Jag är besviken på inställningen. Tyckte inte att Bayern passade ut oss men dom gjorde en perfekt taktiskt match. Dom behövde bara slå in bollen i straffområdet för dom hade 3 spelare där medan vi hade 0 spelare i deras straffområde. Ett Barcelona som spelar på sin normala nivå hade aldrig torskat så här.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
@BarcaChris:

Som jag skrev tidigare Alba in my heart3

Han visar åtminstonde bollar något som ingen annan gör. Alla vill vara snälla skolpojkar som inte gör en fluga illa. visa lite känsla visa att ni har blod i ansiktet.
Barcelona NoGo™
2013-04-23 22:36
Det krävs en rejäl förändring tills nästa säsong, det har sett ut så här hela säsongen och speciellt mot bättre lag.

Så fruktansvärt besviken på alla spelare, okej att man förlorar men sättet återigen är helt förkastligt...
Jeffson
Har bara två saker att säga...

Hatten av för Bayern München! Och jag älskar Barcelona!
Barcelona Vampíro
@Hetfield Haha tack för att du bjöd på ett skratt. Det sorgliga är dock att det typ stämmer.
Barcelona Abirey
Vore kul om valdes kunde rädda ett skott iallafall
BARCA-més que un club
2013-04-23 22:35
sämsta matchen sätt på evigheter och var fan är viljan och press spelet av våra spelare , herregud så pinsamt, och bli utklassade i semi

och Messi va gjorde han i 90 min hopplöst alltså , skippa returen inte äns lönt o spela den ju.

Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
som jag skrev innan kommer jag aldrig hylla ett lag som spelar ett såhär totaldefensiv fotboll!
Barcelona koeman92
Visca Barça, nu och föralltid!
ragnarök
Haha, remontada?......... Nej, tyvärr, inte denna gång. Bayern är ett mycket bättre lag för tillfället. Inget att göra åt. Alba, jävla stolpskott. Sluta vara arg för att Robben kör över dig.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Ok, vi hade troligtvis förlorat ändå men aldrig med några 4-0 med en frisk Messi. Så viktig är han tyvärr för oss. Därför är det fan idioti på hög nivå att spela honom i 90 min när han så tydligt är skadad fortfarande. Vad fan tänker du med Tito? Byt taktik, sätt in Song så vi har bättre defensiv på mittfältet och kanske hålla nere sifforna. Istället för att bli totalt förnedrade. Jävla skämt till taktik i kväll. Tyvärr så tror jag inte Tito räcker till som tränare efter att ha sett denna utskåpning. Det gör ont ända in i själen. Fan vilken revanschlusta man får nu.
Barcelona Smogen
Se det positivt, nu slipper vi åka på stryk av Real Madrid i finalen. Bayern har ju i alla fall chans att slå dom.
Barcelona Hetfield
Pique efter matchen:

Vi gjorde en bra match. Vi hade lite otur med målen, men vi ska fixa det på hemmaplan. Vi är Barcelona.

Thiago med Alves på twitter:

Yolo#SWAAAG# (visar bilder på de med nya frisyrer).

Xavi :

Vi är fortfarande världens bästa lag. Remontadan kommer.

Zubi:

*youtubar*
Barcelonistas
Domaren rånade oss igen, offside mål och alba borde haft frispark när dom satte 3-0.
Annons: