/spanien/barcelona/forum/7320.aspx/spanien/barcelona/forum/7320.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hank Moody
2013-07-09 21:24
Säg vad du vill om Arbeloa men kan lova dig att han plockar Tello 11 av 10 gånger
Barcelona joninho_90
2013-07-09 21:22
@Hank Moody:

Arbeloa.........
Barcelona Hank Moody
2013-07-09 21:18
Hur kan man på allvar ta ut Tello i sin drömelva? Tello är en spelare som ENDAST ska spela när vi möter mediokert motstånd och då som inhoppare mot trötta och orutinerade försvare. För försvarare som Arbeloa, Lahm,Abate, Lichtsteiner med flera läser av honom fruktansvärt enkelt. Hade aldrig litat på Tello som inhoppare mot Real Madrid (såg förresten El Clasico live förra året då han fick hoppa in, han var överdrivet usel), PSG, Bayern, Juventus, Milan, Dortmund osv.

Tycker inte att Tello håller för Barcelona, tar Delofeu före honom alla dagar i veckan. Även om Delo inte har presterat i A-laget än
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-07-09 19:58
Alexis har sagt flera gånger att han kommer stanna, så där behöver vi inte vara oroliga. Klubben räknar med honom.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-09 19:30
Läste på Sport att Alexis agent hade förnekat på Twitter att Alexis skulle vara på gång till Galatasaray. Att de skulle ha lagt ett bud på 27Miljoner Euro.
Inte läst detta rykte tidigare?

Men det hade varit helt sjukt om Sanchez hade gått till Turkiska ligan för den prislappen. Och om vår kära klubb hade släppt honom. Jag hoppas att han kan ta både ett och två steg den säsongen. Jag gillar verkligen honom!

Grande Alexis!
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-09 19:18
@NeymarMessi:

Nej tack! Skulle aldrig vilja se Tello spela på en högerkant. Alexis är väldigt given annars Pedro. Tello är alldeles för dålig med vänsterfoten och går alltid åt samma håll. Passar bättre på vänsterkanten då han kan skära in och avsluta.

Enligt mig då såklart!
Barcelona God is a five letter word - Messi
2013-07-09 19:08
Thiago Silva är det enda som kan rädda den här silly season nu.

Säljer Villa för kaffepengar, Thiago kanske lämnar, Abidal lämnar. Säljer inte Bojan och kanske inte Afellay heller. Värvar man sedan Luiz eller Marquinhos är det enligt mig misslyckat. Ingen av de två kommer göra vårt lag så mycket bättre när an ser till hur mycket man betalar. Ännu mindre Agger eller andra som nämnts.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-09 19:01
Valdes Alves. Pique , Hummels, Alba Busqi Fabregas Iniesta Tello, Messi , Neymar. Så vill jag att Tito startar om vi värvar Hummels. Vilken fart vi kommer få med Tello, Messi och Neymar längst upp. Min dröm startelva iaf :)
Barcelona LeoMessi
2013-07-09 18:47
DavidPiqué (Barcelona) Betis anser jag vara den perfekta klubben att låna ut dom till. Dom kommer att få speltid och så spelar Betis en fin och offensiv fotboll. Det är ett bra mittenlag och roliga att kolla på.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Massimo
2013-07-09 18:40
barca de Corazon

På måndag!
Barcelona DavidPiqué
2013-07-09 18:40
Betis are interested in signing Barcelona centre back Marc Bartra (22) and winger Gerard Deulofeu (19) on loan. [estadio deportivo]

Om vi nu värvar en mittback tillslut så tycker jag det vore det bästa Bartra. För Deulofeus del tycker jag mer om det här alternativet framför Dortmund, Everton o allt vad det ryktas om.
Barcelona barca de Corazon
2013-07-09 18:37
en fråga bara när böjar braca träna?
tack för svar
Barcelona Rambla~
2013-07-09 17:35
Ja just det, vad hände med Ter Stegen? Oier flyttas ju upp och ska tydligen stanna som vår tredjemålvakt. Han har ju knappast imponerat på någon i Barcelona B. Jag är fan rädd att vi värvar in Reina antingen i vinter eller nästa sommar som ersättare för Valdes.
Barcelona DM1982
2013-07-09 17:32
xaviiniesta Barcelona kommer ha tre målvakter nästa säsong.
xaviiniesta
2013-07-09 17:28
Om Thiago stannar samtidigt Montoya får mycket speltid och man får in en bra mittback samtidigt som man lånar ut Rafina,Bartra, Delefue och S.Roberto så tycker jag man har gjort ett bra jobb! Då har vi 2 målvakter, 4 ytterbackar,4 mittbackar, 7 mittfältare, 5 anfallare o Cesc o iniesta kan hjälpa till om det behövs, blir det så o Tito kan motivera laget o rotera i laget så blir det perfekt bröder
Barcelona Massimo
2013-07-09 16:55
haha ännu en gång rekommenderar jag er att läsa Thiago tråden på redcafe om ni har tråkigt. Har aldrig i hela mitt liv skådat en sån besatthet av en spelare som "kanske" skriver på. Dom drar alla möjliga konspirations teorier om varför det dröjer och så, det är på gränsen att vissa behöver söka hjälp men för andra som läser är det ganska komiskt.
Barcelona Rambla~
2013-07-09 16:33
@påfågeln:

Det är ju det som är det roliga med Barca. De drar sig verkligen för att ge egna talanger några fantasilöner, vilket jag tycker är helt rätt. De ska först förtjäna en hög lön. Fast när de värvar in cracks, ja då tappar de både sans och förnuft och ger spelaren vad agent begär känns det som.

Ingen borde bli förvånad varför de sen har så svårt att skeppa iväg dessa spelare när de längre inte behövs med tanke på vilka löner de sitter på. Det är ingen tillfällighet att Villas värde sjönk efter det att Marca gick ut med att hans lön skulle öka sista året i Barcelona.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-09 16:28
DavidPiqué Detta är så långt jag kommer.... Vill också boka till supercupen.
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-07-09 16:18
Freixa har nu sagt att Thiago kommer starta försäsongen som planerat om jag förstår det rätt. Han pratar även om Villas övergång samt mer om Thiago.
Barcelona DavidPiqué
2013-07-09 16:18
Är det bara för mig det inte går att köpa biljetter till supercupen? Gick iallafall tidigare idag att klicka på "start purchasing" men nu finns det inte något sådant alls.
Barcelona påfågeln
2013-07-09 16:11
Rambla: Kan man skriva ett sånt kontrakt kan man väl lika gärna tredubbla Thiagos lön eller så. Och förlänga kontraktet. Var är det svåra?
Barcelona LeoMessi
2013-07-09 16:11
Rambla~ (Barcelona) Fast jag hade inte tillåtit tränaren värva mittfältare när vi behöver mittback och speciellt inte en som ska vara bänkspelare för 20 miljoner euro. Nej men, det jag menar är att jag inte hade vikit mig och gett bort spelare som vår idiotledning gör nu
Barcelona Rambla~
2013-07-09 16:10
@el Flaco - Me, Myself and I:

The Barcelona way. Låna ut spelare som inte platsar tills deras kontrakt löper ut då de kan lämna utan någon ersättning. I bästa fall lyckas man förhandla sig till att endast behöva betala 50% av lönen under låneperioden. Only in Catalunya. :D
Barcelona Rambla~
2013-07-09 16:07
Förresten, vi klagar på den här ledningen men hur i helvete kan någon skriva ett 4-årskontrakt för en 29-årig spelare som kostar €40m och där lönen höjs drastiskt till ca €11m sista året av kontraktet då spelaren är 32år och tydligt på väg ner i sin karriär? Hur fan resonerar man då? Det rimliga borde väl vara att lönen går ner det sista året av kontraktet om spelaren då är kvar med tanke på spelarens ålder?
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-07-09 16:05
Just nu hoppas jag hellre på en ny ledning än en ny mittback. Dessa katastrofala förhandlingar med köp och försäljningar kan inte få lov att fortsätta.
Barcelona Rambla~
2013-07-09 16:04
@LeoMessi:

Då hade du fått alla de spelare som tränaren inte räknar med att fylla halva Camp Nous läktare vid varje hemmamatch samtidigt som de lyfter feta löner.
Barcelona LeoMessi
2013-07-09 15:56
Rambla~ (Barcelona) Jo, men det betyder inte att Manchester inte snålar, även om vår ledning är efterbliven. Hade jag haft styrd alla övergångar i Barcelona så hade jag nog varit den drygaste att förhandla med. Hade typ krävt 40 mille för Pedro :P
Barcelona Hetfield
2013-07-09 15:55
Snälla, vad de än gör, så skicka inte Zubi till förhandlingarna om Thiago. Det lär sluta med att Zubi ger bort Messi och Thiago för 18 miljoner.
Barcelona Rambla~
2013-07-09 15:52
@LeoMessi:

Du, med vår fantastiska sportsliga ledning, kan du klandra dom att de försöker?
Barcelona LeoMessi
2013-07-09 15:48
Rambla~ (Barcelona) Hur jävla snåla är United? Dom får fan betala hela beloppet och inte försöka pruta ner ett pris som redan är för lågt.
Annons: