/spanien/barcelona/forum/7301.aspx/spanien/barcelona/forum/7301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baronen
2013-04-27 17:18
Bra att Thiago startar. Det är han vi ska sätta vårt hopp till de kommande åren.
Vi måste förvalta vår guldklimp och spela in honom rejält nu. Jag blir frustrerad och väntar otålmodigt på att han ska blomma ut och axla Xavis mantel.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-27 17:16
RonaldinhoGaucho!

Jag har förtroendet för Tito och är han frisk så kommer alla slutas samman och sikta mot framgångar. Han är verkligen en successiv tränare som har varit med Guardiola sedan 2007, så han har lärt sig en hel del av mästaren. Ge honom bara tid då kommer vi att se hur bra han är. Han har bara varit med laget under större delen av hösten och visade direkt sina kunskaper, genom att ändra på spelsättet och det har han lyckats med.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
@barcastuff: Bench Barcelona: Pinto, Bartra, Adriano, Iniesta, Messi, Villa, Tello #fcblive
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Diar Iniesta Shekha
@BarcaTheOffside: Barça starting XI (v Athletic de Bilbao): VV, Alves, Piqué, Abidal, Alba, Song, Thiago, Xavi, Pedro, Cesc and Alexis. Messi är på bänken.
Barcelona Smogen
2013-04-27 17:15
Ingen startelva ännu?
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-04-27 17:00

Tycker att ni är allt för hårda mot Tito Vilanova. Han fick denna sjukdom vid fel läge, men ni såg själva vad han uträttade med laget under hösten. Han ville komma med något nytt och bygga vidare på som exempelvis lite mer rakare spel och det lyckades han med det. Tito är en intelligent person och skulle naturligtvis hitta på flera planer för laget, fast sedan fick han sjukdomen och kunde inte vara med laget i 4 månader.
[/QUOTE]

det handlar inte om att vi e hårda de handlar mer om vad som är rätt,
vi kan inte ha en tränare på deltid, va händer när tito ska på läkarbesök, då har vi american dad look alike Roura som står där o tror han ser proffisionel ut men i själva verket vet snubben inte ens vad spelarna heter.

som jag sa all respekt till tito men vi behöver en tränare på heltid och som har 100%fokus på laget, tito har ju knappt energi till att stå o vägleda spelarna under en match så som Guardiola gjorde, Guardiola skrek sönder arenan.

jag hoppas det är som ''barca barca'' sa att dom övervägar att kolla o letar efter en tränare även om de inte hörs så mkt av de
2013-04-27 17:00
Fan alltså jag är säker på att spelarna kommer göra sitt bästa på onsdag och jag hoppas att videokungen Roura visar spelarna denna match. Jag tror på remontada.
2013-04-27 16:51
@Barca Barca:

Tycker att ni är allt för hårda mot Tito Vilanova. Han fick denna sjukdom vid fel läge, men ni såg själva vad han uträttade med laget under hösten. Han ville komma med något nytt och bygga vidare på som exempelvis lite mer rakare spel och det lyckades han med det. Tito är en intelligent person och skulle naturligtvis hitta på flera planer för laget, fast sedan fick han sjukdomen och kunde inte vara med laget i 4 månader.
Barcelona Barca Barca
2013-04-27 16:44
@RonaldinhoGaucho!:

Jag kan inget annat än o hålla med dig. Med all respekt föt Tito, han bör npg se över sin fysiska hälsa, först o främst för hans hälsa, sen bör han tänka på laget. Låt oas säga att barca är ett företag o spelarna är arbetare, är inte chefen på jobbet så blir det automatisk slapp jobb av arbetarna. Kommer chefen tillbaka o man vet att han är cancersjuk vet man att detkan när som helst sluta med att man byter boss och det gör att det sätter sig i huvudet på spelarna. Jag tror att klubben ser över alternativ som tränare oxå även om det inte hörs så mycket röster om det. En sak är säker, klubben har inset att vi behöver mittbackar och en anfallare som kan ta egna initiativ.
Barcelona LeoMessi
2013-04-27 16:41
Idag dvs
Barcelona LeoMessi
2013-04-27 16:41
Jag tycker att Messi borde spela så han får lite matchtempo i kroppen.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-04-27 16:20
@Barcelonistas:

vi behöver en tränare som e 100% fokuserad och med laget, vi kan inte ha en tränare som kämpar mot cancern och där med inte kan fokusera helt på vårt lag, hur fan tänker alla som vill ha kvar tito när han inte ens kan träna laget?

de bästa för laget vore om vi köper in en tränare som bara tänker FCB, och inte ha massa möten med doktorer som gör att han missar värdefull tid med laget.. med all respekt till tito men han kan inte träna laget, sen har han visat bristerna vid ett par gånger
2013-04-27 15:51
Toure är fan kung!
Barcelonistas
2013-04-27 15:41
Vad ska dom med Thiago Silva till när dom redan har världens bästa i Pepe och Varane?:).
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-04-27 15:28
Enligt rykten vill real ha Thiago Silva. Hua! Hoppas aldrig det sker.
Barcelona LeoMessi
2013-04-27 15:22
Brutalt mål av toure!
Barcelonistas
2013-04-27 15:19
Enligt en Tysk tidning så vill Barca ha Heynckes, samtidigt som Tito själv sagt att han vill stanna i Barcelona och fortsätta trots effekter av Cancer.

Hoppas Tito stannar, han kan mycket mer men den här säsongen har varit jobbig. Han har inte riktigt kunnat arbeta i lugn och ro faktiskt, och jag är dunder säker på att vi kommer vinna Cl med Tito det kan jag lova er.
Barcelona fc__Barça
2013-04-27 15:16
Angående de nya ställen, kommer den blåa färgen vara så pass mörk som på bilden nedan eller är det bara på bilden? Hoppas verkligen man går tillbaka till den vanliga blåa färgen.
Barcelona LeoMessi
2013-04-27 15:13
Såg en kvinnlig linjedomare i matchen mellan man city och west ham. Det var något nytt för mig faktiskt
Barcelonistas
2013-04-27 15:03
Shanghai - den här eran är långt ifrån över problemen vi har haft den här säsongen kommer Tito lösa till nästa säsong. Får vi in en ny målvakt plus Hummels och Neymar så kan vi se fram emot en väldigt rolig säsong.

Glöm inte av hur bra vi var innan uppehållet, sen drabbades Tito av skit cancer och blev borta flera månader. Vi måste förstärka vissa positioner inför nästa säsong, vi har en ljus framtid framför oss.

2013-04-27 14:48
Barcelonistas Otroligt imponerande och fascinerande att vinna 4 ligaguld på bara 5 år mot bästa Madrid någonsin. Visst, man blev så ledsen efter det kollektiva nederlaget i München och jag sa till mig själv att Barcelonas tid är över, men ändå så vinner man ligan på ett fint och utmärkt sätt. Jag tror att vi har fortfarande chans att hänga med i toppen och utmana de bästa klubbarna, bara vi värvar hungriga spelare lite kryddat med 1-2 spelare B-laget.
Barcelonistas
2013-04-27 14:39
Idag ska vi säkra liga titeln, vi har gjort en fantastisk liga säsong och de blir vårt fjärde liga guld på 5 år.
2013-04-27 14:36
@barcastuff: Possible line-up (vs Athletic): Valdes - Montoya Abidal Bartra Alba - Thiago Song Cesc - Pedro Villa Tello #fcblive [md] Ursäkta för tidigare inlägget, skulle vara detta jag skulle kopiera!
2013-04-27 14:34
Barcelona Bàckis
2013-04-27 14:30
Dyngsnygga dräkter, blir att beställa en så fort dom släppts! Sen tycker jag Qatar Airways ser bra mycket bättre ut än Qatar Foundation! Nä, toppklass!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-04-27 14:27
Men varför i helvet ska det vara vitt? Ser riktigt fult ut, Qatar Airways-loggan är ful den är men Barcas hemmatröjor ska enligt mig vara blåröda med gula nyanser. Vitt ser bara fult ut, vet att vi haft det ibland tidigare men som sagt, gult ser mycket fräschare ut.
2013-04-27 14:26
Viktig match ikväll i Baskien mot ett svagt Athletic Bilbao, men så fort det blir möte mot Katalonien får de energi och blir världens bästa lag. Vi måste vara noggranna med deras bjässe Llorente. Valdés Montoya - Bartra - Abidal - Adriano Thiago - Song - Iniesta Pedro - Cesc - Tello Så vill jag att startelvan ska se ut.
Barcelona Baronen
2013-04-27 14:25
Riktigt snygga ställ tycker jag. Några fina nyförvärv på det här och jag är nöjd.
2013-04-27 14:20
Måste skriva att tröjorna är oerhört läckra, men det ända jag inte gillar med tröjan...Ja, ni vet behöver inte gå in på det varje gång. :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-04-27 14:11
Synd att det står Qatar Airways. I hate you Sandrusco.
Annons: