/spanien/barcelona/forum/7286.aspx/spanien/barcelona/forum/7286.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona [ Xaviesta ]
2013-04-29 17:01
Rambla Politik, min vän. Dom säljer hellre honom till Barcelona än tittar på med armarna i kors när Bayern betalar utköpsklausulen och plockar över ännu en av deras diamanter. Jag tror att Hummels blir Barcaspelare i sommar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-04-29 16:57
Vi ska komma ihåg att Dortmund har sålt viktiga spelare tidigare som tex Kagawa & Sahin. Hummels dröm är Barca och Lewandowski ska med lämna.
Barcelona Canaletes
2013-04-29 16:52
PODEMOS!!!!!!!
Barcelona Gabriel
2013-04-29 16:50
Rambla Sluta förstöra drömmen nu. Vad ska han säga? "Mats? Äh, vi bryr oss inte. Han är bara våran bästa mittback men vi säkjerbhan mer än gärna". De vet om att de kan få mycket cash för Hunmels, det är taktik och inget annat. Visserligen tror jag inte att de vill bli av med honom, men att de ska vara så omöjliga att de vägrar sälja han oavsett vad tror jag inte. Sånt här är vanligt, man säger inte att man vill göra sig av med en av sina bästa spelare.
Barcelona FCB_Messi
2013-04-29 16:07
Barcelonistas Tro mig , jag skrattade mer än dig ! Det var bland det löjligaste jag har sett. Kändes som att spelarna var tvungna att säga så . Men iofs tror jag faktiskt Madrid går till final . Men videon , herregud .
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-29 16:07
Michael Zorc, sportchef B Dortmund: "Mats Hummels spelar definitivt i Borussia Dortmund nästa säsong", säger han till Sport1.

Jag tror vi kan glömma Hummels. Han har ett långt kontrakt och Dortmund lär inte gå med på att förhandla såvida det inte kommer in något monsterbud. Det vet vi alla att Barca inte kommer att lägga. Visst, han säger ju så där oavsett vilket för det gör ju klubbar alltd, men jag tror verkligen inte de vill låta honom gå.
Barcelona Chrisicito
2013-04-29 15:47
Reals intiativ tyckte jag verkade bra! Iofs förstod jag inte allt som sas men att de vänder är ingen omöjlighet även om jag tror Dortmund tar sig till final.
Barcelona LeoMessi
2013-04-29 15:31
Jag tror att vi kommer att vas mycket starkare nästa säsong då vi förhoppningsvis har stärkt försvaret och en eventuell värvning av Neymar kan ge oss det lilla extra i anfallsväg. Samtidigt så kommer som tyska lagen att bli svagare när Bayern tömmer dom på klasspelare.
Barcelona LeoMessi
2013-04-29 15:24
Låt Madrid snacka om en remontada. Dom har all rätt i världens att tro på en, vi har också snackat om det så vi ska inte håna dom för det.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-04-29 15:15
Barcelonistas

Skratta ihjäl mig efter Callejóns fula pipröst haha. Nej men, ändå ett skönt initiativ. Får fansen taggade, och det kommer tagga spelarna.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-29 15:15
Barcelonistas Håna inte grabben. Tro mig skratta allra sist, för det är bäst. De har världens bästa chans att vända. 2-3 mål i första halvlek är inte omöjligt.
Barcelonistas
2013-04-29 15:04
Var det bara jag som dog av skratt när Real Madrids remontada kampanj visades på fotbollskanalen Europa?. Den är så falsk så att det inte är sant, där man försöker måla upp sig till en bra, fin samt ödmjuk klubb. När man i själva verket är en smutsig, falsk, hycklar klubb. Musiken i bakgrunden, seriöst är det en begravning eller? hehe Haha kolla länk,
Barcelona hannesalex
2013-04-29 14:40
@Fais:

+++++ Bästa jag sett
2013-04-29 14:34
Spelarna har ledigt idag. Helt otroligt alltså, Tito för fan. :P
2013-04-29 14:32
@Patrick Kluivert!!!!:

Det där har ju den där vicepresidenten som nämns i artikeln redan dementerat och sagt att det han sa i intervjun blivit fel översatt. Dålig koll av Aftonbladet att inte hänga med bättre.
2013-04-29 14:28
Beckenbauer gör en Mourinho och försöker sätta press på domarna. Han påstår att Barca kommer spela fult och använda alla fula trick, lagliga som olagliga för att försöka ta sig vidare. Vilket jävla praktarsle den där Beckenbauer är. När har Barca varit känt för att spela fult och fysiskt? Är du så jävla osäker att en 4-0 ledning inte gör dig trygg och tror på ditt eget lag, att du måste nedlåta dig till sådana här påhopp? Försöker nu sätta press på domarna med sådana utspel. Du borde vara jävligt nöjd med att Bayern fick tre väldigt diskutabla mål godkända på Allianz Arena av domarna och istället hålla igen din smutsiga mun. Skattefifflare! :P
Barcelona Patrick Kluivert!!!!
2013-04-29 14:28
Frågan är om Neymar är den rätta för Barca. Har varit tveksam till hans ankomst om affären blir av. Vill hellre se en billigare variant där spelaren är okänd men besitter talangen för att bli en världsspelare eller plocka från B-laget. Om Barca ska investera så är det i försvaret och en målvakt. Sen ingen ny Rustu affär där det var väldig misslyckad och enda som blev positiv av det att Valdes fick chansen.
2013-04-29 14:17
Jag är rädd för att Reals Sociedads lag kan bli sönderköpt inom kort. Dessutom så brukar de lite mindre lagens deltagande i CL göra att de får det jobbigt i ligan. Minns bara Celta Vigo för ett par år sedan då de åkte ut. Villarreal i fjol. Ja även Real Sociedad själva hade det jobbigt i ligan sist de spelade CL. De har en tight ekonomi så det blir svårt för dom att värva in en bred trupp. Det är bara att hoppas att det håller för de är verkligen ett sevärt lag.
Barcelona LeoMessi
2013-04-29 14:13
Sociedads one touch spel är fantastiskt att skåda och deras anfallsspel är extremt lurigt. Alla kämpar och springer otroligt mycket.
Barcelona Messidinho_10
2013-04-29 13:45
Vi behöver 2 snabba mål på onsdag och sen kan allt hända!
Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-04-29 13:21
Veckans Måndag hela veckan ligger nu uppe för dem som vill läsa . Efter en vecka av insomnia, frågetecken och llmän oro har vi nu chansen att på onsdag visa det riktiga Fc Barcelona.

Visca!
Barcelona YYEA
2013-04-29 11:43
Jag gör 19 mål i rad, blir skadad kommer tillbaks och gör mål. Kan man säga att jag ligger på 20 mål i rad? (enbart liga matcher).
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-29 11:43
Det är kul att se La Real gör en fin säsong. De har gått från klarhet till klarhet. Fortsätter de i samma form så kommer vi att vi se de göra succé i Champions League, dock måste de hålla hårt i sina stjärnor. Iñigo Martínez, Griezmann, Illarmendi, Agirretxe och Carlos Vela. Men deras allra viktigaste och lagkapten också Xabi Prieto. Sedan ryktas det om Xabi Alonso är på väg bort från Real Madrid. Han skulle vara oerhört viktig pusselbit i detta lagbygge.
Barcelona A.Gaudi
2013-04-29 11:35
Jag gillar socideads satsning, det är alltid kul när ansvarsfull ledning leder till framgång. Däremot är frågan om det inte vore bättre för spanska ligan att ha ett starkt Valencia. Vill vi ha en jämnare liga vore en bra start något ytterligare lag som konsekvent går till CL+en jämn fördelning av tv-avtalen.

Hoppas att Real och Barca kan vara lite generösare vid nästa avtal. Ligan töms ju bevisligen på alla spelare av den högsta nivån som inte går till real/barca.
Barcelona ElTriplete
2013-04-29 08:19
Barcadinho Det kommer bli tufft, självklart. Men man säkrar åtminstone Europa League vilket ändå är bra för Sociedad. :) Mojito Tack! :)
Barcelona Barcadinho.
2013-04-29 08:15
Real Sociedad kommer kanske sluta på fjärde placeringen. Men det innebär en kvalplats. Kommer nog bli tufft att kvalificera sig in. Sevilla t ex föll mot Braga för ett par år sen.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-04-29 07:54
@ElTriplete:

Skicka den till;

tahero_m@hotmail.com
Barcelona BB-Barceloneta
2013-04-29 07:34
Vet inte om det varit uppe på tapeten här inne tidigare men för ungefär en vecka sen stod det klart att Maccabi Tel Aviv tog sin första ligatitel på tio(!) år. Jaha, vad är det för speciellt med det då, kanske vissa tänker medans de lite mer inbitna redan förstått. Jo, Maccabi Tel Avivs coach, ny för säsongen, är ingen mindre än Oscar Garcia, Juvenil As gamla tränare som enligt mig verkligen borde varit den som tagit över B-laget istället för Eusebio inför den här säsongen för att sedan kanske kunna slussa in han som coach för A laget, något han enligt mig verkligen hade potential för. Att han direkt under sin debutsäsong bärgar klubbens första ligatitel på tio år vittnar om klass och ger även än mer frågetecken kring hur ledningen inte kunde göra mer för att få honom att stanna. Ska även nämnas att Jordi Cruyff, gamle Barca liraren och son till legendaren Johan Cruyff är sportchef i samma klubb.
Barcelona Barca King -
2013-04-29 01:41
Barcelonistas Kärlek är blind och man måste se det ibland med hjärtat hur dumdristig det må än låta :P
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-04-29 01:21
Madrids remuntada-kampanj stinker falskhet. Den ytan de försöker visa upp är långtifrån verkligheten där kaptenen är petad sen flera månader tillbaka och sen spelarna krävde Mourinhos avgång. Att detta Madrid slog Barcelona 2 ggr i rad har ingen betydelse, även Milan, PSG och Bayern och flera lag i ligan har utnyttjat Barcas brist på form.

Mot bättre lag som Dortmund skrapas den falska ytan bort. Mourinhos dagar är räknade och då kan firma Casillas/Ramos pusta ut. Det här laget skulle ha åkt ut redan mot United.

Men en sak kan man vara säker på: Mourinhos rätta ansikte kommer för en gångs skull visa sig mot ett annat lag än Barca som han har ansett vara största hotet. På tisdag kommer fotbollsvärlden nog få se Di Maria, Arbeloa, Pepe, Ronaldo, Ramos, Marcelo, Coentrao m.m. i deras naturliga tillstånd ledd av Mourinho. Ett bråk a la Madrid i slutminuterna när de ligger under är i princip givet.
Annons: