/spanien/barcelona/forum/7257.aspx/spanien/barcelona/forum/7257.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2013-05-01 22:00
Megan Fox älskaren har rätt, vi kommer igen.
Barcelona A.Gaudi
2013-05-01 22:00
För att messi gör skillnad?

bara att se matchen i helgen och den mot psg. trots att han går in halvskadad vrids spelet upp direkt. I det här läget, när det uppenbart är helt kört, så vill dom väl köra säkert. Hade barca tagit en 2-0 ledning tror jag han hade varit inne nu.
Barcelona nr10messi
2013-05-01 21:59
Bara för att man har vunnit så ska man börja förlora ? Newsflash vi vann inte ett skit förra året !
Postat via SvenskaFans-appen
BARCA-més que un club
haha vi blir utspelade på hemmaplan katastrof alltså SPARKA TITO NUUUUUUU
Barcelona Messidinho_10
Fan när det gäller som mest så skiter vi i det, så trött man blir!!! In med ny tränare och spelare!!!
Barcelona ElRaval
Dom här spelarna har redan vunnit allting. De är inte lika hungriga längre.
Barcelonistas
2013-05-01 21:58
VAR FAN ÄR STOLHETEN
Barcelona enkos
Är det Bayern som behöver göra fler mål?
Barcelona Hetfield
"Barcelonito" hade rätt häromdagarna. Jag har sällan stött på så många giriga, olojala och bortskämda fans. Det är nästan så att man skäms. Laget spelar i semifinal trots en tränare som har varit borta (CANCERSJUK) i flera månader, och man vinner ligan, sen så sitter folk och pratar ner om laget och tränaren. Newsflash people, det här laget är inte skyldig er ett dugg. De har vunnit alla titlar som går att vinna de senaste åren. Den glädjen som laget har gett en, inklusive Tito, går inte att tacka nog. Det är ingen skyldighet att de ska vinna CL varje, det är snarare en stor händelse. Det märks att en majoritet inte har varit med om åren innan alla titlarna ramlade in, för då hade folk vetat om hur jävla illa det var då. Det här laget kommer att komma igen, och Tito kommer att lära sig från hans misstag. DET ÄR HANS FÖRSTA ÅR SOM HUVUDTRÄNARE. Gissa vem som skulle få sparken redan efter hans första säsong? Rijkaard. Tänk på det.
Barcelona Occi
Trött på hela den här jävla "Catalunya Independencia" bullshitet. Sen Pep lämnat har alltid blivit så jäkla fel i klubben. Spelarna lallar runt med sina jävla twitterskit o leker swagyolo. Allt man ser på träningarna är hur de skämtar o skrattar när de kör rondo. Komigen vad fan gör dem på träningarna ens, herregud kort o gått: avgå Tito
Barcelona påfågeln
2013-05-01 21:57
Fabregas ut mot Thiago nu då, och låt sen Tello få lite tid också, erfarenheten gör dem gott.
Barcelona Guardiola_Pep
Vad säger ni om nästa säsong?
---------------Stegen---------------
Alves-Hummels-Abidal/Puyol/Pique-Alba
----------Busquets--Mascherano---------
Adriano--------Messi------------Iniesta
--------------Lewandowki-------------
Barcelona Blaugrana91
Jag är mer besviken över inställningen än uttåget...

Och Tito verkar inte förstå vad byten är...

RedemptionMn
Varför har man ens Messi på bänken om han är skadad?
Barcelona enkos
@Smogen:

För att Barca har inga bättre, även om jag håller med att Pedro är kass
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Vilka tror/hoppas ni vinner den hel tyska finalen?
Barcelona Abirey
2013-05-01 21:56
Tråkigt att Iniesta inte visar att han är en av de bästa spelarna i världen. Han har uppträtt alldeles för trögt och visar ingen vilja eller kämpaglöd. Som hela laget.
Barcelona Meessii10
Fabregas som skulle vara Xavis arvtagare..
Barcelona Smogen
Är det någon här inne som kan förklara varför Pedro får chansen gång på gång i dom viktiga matcherna trots att han hela tiden är totalt ofarlig framåt.
Barcelona Glaubrana
Grabbar Tito gör ju framsteg.. Tog ju bara 55 minuter innan han fattade att det var dags för bytet.. Förra gången var det 80 :)
Barcelona nr10messi
Asså jag verkligen hoppas att Bayern öser på och vinner med 0-5 !
Barcelona el malo
Säger det igen...kasta tito..han går ju ut med samma elva efter paus som varenda en av oss såg att de inte hade något att hota tyskarna med. Inte ens minsta tecken på att han ville pigga upp anfallspelet med att till exempel byta in tello eller sanchez..pröva åtminstone, för villa och pedro är kassa.

I slutändan är det ändå alltid tränaren som har det största ansvaret. Han ansvarar för att motivera spelarna och få ut det bästa av dom, och om dom inte ger tillbaka det på plan efter många chanser så ska man helt enkelt inte ge dom en plats i startelva i en smifinal i champ.league...

Edit...nu gjorde han ett byte i allafall medans jag skrev...:)
Barcelona enkos
Kanske lika bra att bli utspelad och blir mera hungrig nästa säsong..
RedemptionMn
2013-05-01 21:55
Det som jag stör mig på Tito är hans passivitet. Han gör ingenting. Dirigerar inte spelet, skriker inte..utan bara sitter där.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-01 21:55
Fattas bara att vi tappar ligan också. Att vi ska ta 5p är långt ifrån en självklarhet och jag vill inte ens tänka på om vi inte slår betis i helgen
RedemptionMn
2013-05-01 21:54
DM1982

Jag talar i en prospektiv bemärkelse. Vårt lag kan inte mätas med topplag i CL. När var det senast vi vann en match mot ett topp-lag under Titos tid? Vi har fått stryk mot Madrid de senaste matcherna, var nära att åka ut mot PSG, fick stryk borta mot Milan..och nu Bayern...You do the Math.
Barcelona ElRaval
Vi behöver en nystart till nästa säsong.
Jag tror inte att Tito är rätt man att föra vidare det här laget.

Det kommer fortsätta precis som det ser ut nu.
Spelarna blir inte yngre.

Xavi, Dani Alves, Villa har varken orken eller drivet kvar längre. De är fortfarande skitbra spelare, men de VILL inte lika mycket som tidigare.

Låt Iniesta ta över Xavis position och spela in Thiago mer istället.
Och köp några anfallare som är supergiftiga och samtidigt kör hårt i press-spelet. Cavani-typer.

En till mittback (Hummels, snälla snälla snälla) dessutom.
Barcelonistas
hoppas vi får ett kryss i alla fall...
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Milian_J Äh, det är ju bara Yata24 som inte begriper något då han är hög som vanligt som alltid klagar på Piqué annars. Nu har ju Piqué varit bra så då måste han hitta en annan mittback att trakassera. Han hatar mittbackar. :P Vi andra är nöjda med Bartra. :)
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2013-05-01 21:53
@Abirey:

HAHAHAHAHAHAHAHA

Och Fabregas ballon d'or 2013
Annons: