/spanien/barcelona/forum/7249.aspx/spanien/barcelona/forum/7249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2013-04-30 23:26
@Cobain:

Ronaldos sista chans till guldbollen försvann ikväll..
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-30 23:25
@Sang Blaugrana:

Du har rätt, jag själv hatar de mer än vad jag gillar mitt lag(när äckel laget förlorar förstås). Snälla, vem blir inte glad när svin laget åker ur i en sådan viktig match om inte Barça-supportrar?
Barcelona Canaletes
2013-04-30 23:25
En fråga. Varför gläds typ alla att Mourinho kommer lämna? Sens han har kommit har Madrids image bara försämrat (bra för Barca I guess?) och ligan kommer tappa rätt mycket status om han lämnar.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2013-04-30 23:23
Hummels eller Thiago Silva måste in i sommar, fuck neymar överskattad och övervärderad
Barcelona Cobain
2013-04-30 23:23
På tal om Barca, hur känner ni nu när Messi förmodligen kommer vinna sin femte raka guldboll? Ingen CL till CR och ingen stor turnering i sommar.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona enkos
2013-04-30 23:22
@Diar Iniesta Shekha:

Han ska hålla käften. Dortmund borde fått ett mål godkänt + ett straff i första mötet
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-04-30 23:21
Mourinho är arg på domaren, han vill ha rött på Hummels och Straff? Är man förvånad?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messidinho_10
2013-04-30 23:21
Imorgon gäller det att vi gör 2 snabba mål och sen kan allting hända. Är det nåt lag som ska vända ett 4-0 underläge så är det vi. Och jag hoppas innerligt att vi får till det imorgon!!
Barcelona Canaletes
2013-04-30 23:17
@Sang Blaugrana:

Grejen är HUR Madrid åkte ut. Dom fick lättaste laget på pappret och sen hur hånade vi blev efter 4-0. Jo vad hände?! Dom torskar med 4-1 och de knäpptyst från alla Madridistas. Använd hjärnan!!!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-30 23:16
Vampiro Vi är ute det vet du. Man får inte förlora första mötet med 4-0 i en semifinal. Det går inte att vända på. Speciellt inte med tanke på hur vårt försvarsspel har sett ut denna säsong. Vi har haft 31st olika backuppsättningar så här långt. 31st! Hur fan ska få till ett stabilt försvarsspel under sådana förutsättningar? Var det någon som sa något om kontinuitet?
Jeffson
2013-04-30 23:15
Underbart! Jag njuter när det går åt helvete för madrid, speciellt denna vidriga upplagan av fascistlaget. Det betyder inte att jag inte älskar Barcelona, det är snarare pga kärleken till Barcelona. Men om du vill Sang Blaugrana, så är det helt ok för min del om du vill vara bitter en kväll denna :)

Kram
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-04-30 23:15
Gött att det gick vägen! Vi lär också åka ur imorgon, men hoppas vi ror hem ligan och Hummels i sommar... Då mår man gott ändå :)
BARCA-més que un club
2013-04-30 23:14
@Shanghai - SHOOT ME $12:

Menar du allvar , fan finns det och älska hos den mannen !!! pffffffffffffffff
HELL NO
2013-04-30 23:13
Mourinho var så söt när han blev intervjuad. Älskar den mannen otroligt mycket, även om de åkte ur ikväll så gjorde han fantastiska byten och de byten påverkade spelet enormt.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-04-30 23:12
18.30 på lördag: Dortmund - Bayern i Bundesliga. Försmak på finalen? Hoppas inte.
Barcelona enkos
2013-04-30 23:08
Niva hånar Mourinho :)
Barcelona BlaugranaBarcelona
2013-04-30 23:08
Sang Blaugrana

Softa du också. Du vet själv hur rivaliteten mellan Barca och Real varit senaste åren ända sen Mourinho tog över. Ledsen för att jag inte hejade på Madrid och hellre ville se dem i finalen.

Vad förväntar sig folk egentligen? Varför skulle man INTE få fira att de värsta rivalerna åker ut i Champions League?
Barcelona nr10messi
2013-04-30 23:07
Sang Blaugrana Jävla bitterfitta Vi har alla insett att chanserna är minimala för oss att ta oss till final. Och inte fan behöver vi en moralkärring som säger till oss hur vi ska bete oss när vår värsta rival åker ut. Utan mer skumt att du inte visar ditt hat mer. Morgondagens problem tar vi imorgon inte nu !
Barcelona Hetfield
2013-04-30 23:06
Visst, Barcelona kommer att åka ut. Men Barcelona kommer att vinna ligan trots en tränare som var sjuk i flera månader och en backlinje som var ständigt skadad. Jag är stolt över laget. Medan Mourinho har tagit en ligatitel och hans största vinst den här säsongen är en CdR titel så vann Barcelona ligan. Rambla Jag är inte ett dugg orolig. Hummels har redan sagt hur mycket han gillar Barcelona och att om det är ett lag han skulle dra till så är det Barcelona. Men pengar talar.
Barcelona Explict
2013-04-30 23:05
@Patrick Kluivert!!!!:

Låt dom leva på gamla meriter från första världskriget. ;-)
Barcelona Sang Blaugrana
2013-04-30 23:04
Hahah patetiska ni är som blir helt galna när real åkte ut. Jag hoppas att ni är medvetna om att Barça är 98% ute också.. Märks verkligen att ni har mer hat för real än kärlek för Barça.. Väx upp!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-04-30 23:04
Den här matchen övertygade mig om att vi ska ha Hummels i sommar. Visst, han har varit grym tidigare men att mot Real dominera såsom han gör är imponerande. Älskar hans beslutsammhet, när han går in i en duell så förlorar han den inte. Stark i luften, förhållandevis snabb och läser spelet utmärkt. Lägg till en fin passningssfot. Nä, honom ska vi ha. Egentligen vill man väl ha alla spelare i Dortmund, de är så jävla charmiga.
Barcelona nr10messi
2013-04-30 23:03
Barca Du är i fel forum
Barcelona Smogen
Angående Hummels så är det svårt att köpa saker som inte är till salu, eller så blir det väldigt dyrt då.
Barcelona Vampíro
@Rambla~ el chico dorado Du menar väl om de kommer till final. :P Nej men visst är chanserna för Barça i final oerhört små, nästan obefintliga. Hoppas också detta Dortmund lyckas vinna finalen, de förtjänar verkligen detta efter det hårda jobbet Klopp har gjort.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
La Decima kommer nästa år! Lita på det!
2013-04-30 23:02
Grabbar, tycker att alla vi ska gå och gratta tyskarna på deras forum. De gjorde något otroligt stort. De tar ut det laget som vi hatar allra mest.
Barcelona enkos
– Cristiano kan göra fem mål på tio minuter, säger Mourinho enligt Football-Espana.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Hetfield Du är inte rädd att Madrid också kommer gå för Hummels efter det här? Det hade inte varit första gången precis. Det ryktas ju även att Perez försöker förstöra Barças affär med Santos om Neymar.
Peshmerge - AS9
2013-04-30 22:59
Snälla mina vänner. Ge er själva inte falska förhoppningar. Imorgon är vi ute ur Champions League. TYVÄRR!

Vi har inge backlinje och Barca KOMMER släppa in minst minst ETT mål i matchen. Ingen snack om saken. Med en cirkus försvar. Vi kanske vinner men vi går INTE vidare!
Annons: