/spanien/barcelona/forum/7241.aspx/spanien/barcelona/forum/7241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2013-05-01 22:24
Vilanova utsöndrar ungefär lika mycket cojones och testosteron som min nyfödda dotter. Inte en rörelse på bänken under hela matchen. Inte ett risk tagande ingenting! Det som skett inatt är en skam för fc Barcelona en skam för hela Katalonien och en skam för alla fans världen över som stödjer laget. Att inte ens försöka utmana och upprätta vår heder i en sån här match är ovärdigt allt va Barcelona står för. Vi borde ha dumpat Tito borta i usa när vi hade chansen. Han bidrar inte med något vettigt! Inget nytt taktiskt inget revolutionerande tänk. Bara en likblek skugga av sin forne boss Pep Guardiola. Visst Bayern är duktiga men att dom på bara någon säsong gått från att vara en outsider till 7-0 bättre än dom senaste 5 årens bästa lag köper jag inte. Det är vi som brister och har brustit i samtliga stor matcher denna säsong. Vi har blivit taktiskt överkörda av real och alla andra storlag vi ställts emot och jag är ledsen men allt är tränarens fel. Då han tagit sig vatten över huvudet. Han kan inte mäta sig med dom stora tränarna ute i Europa och han kan uppenbarligen inte motivera våra spelare. Får han 1 säsong till på sig så kommer han köra oss rätt ner i avgrunden för gott! In med Enrique eller någon annan tränare med lite karisma ny tänkande och stake!
Barcelona BarcePep
Dom borde skämmas! PINSAMT!!!! Man känner inte igen Barca nu för tiden. Totalt pinsamt!
Barcelona Vampíro
Målvakt Montoya-Mittback-Abidal-Jordi Alba Thiago-Sergio Messi-Iniesta-Christian Tello Striker
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-05-01 22:23
Tito måste bort så långt det bara går. Usel tränare!
Barcelona enkos
Neuer behövde inte stå i mål ikväll..
Barcelona Bàckis
Hellre 0-7 i semifinalen än att vi skulle åkt ut redan mot PSG. Nu inser klubben förhoppningsvis hur illa det är, och att man gör något bra åt det. Gör fan ont i kroppen, helt tom.
Barcelona enkos
Inte nog med förlusten, vi tappade första platsen på rankning..
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2013-05-01 22:22
Jag vet att vi åker ut och det bränns men vi måste försöka att acceptera att man förlorar ibland. Barca kan inte vinna hela tiden.
Inte Bayern, Real, Juve eller alla andra topp lag där ute.
Men vi spelar inte lika fult spel som dom.
Vi går inte på kontring. Vi leker.
Denna taktik må funka på vissa men inte mot alla.
Men att vi kan göra det vi gör på plan. Att vi kan passa så som vi gör.
Och ibland attackera så som vi gör ibland.
Det kan inget lag i hela fotbolls världen göra.
Vi gör det mot alla lag. Trots vi inte vinner hela tiden.
Så kan vi göra det.
Kom ihåg vi är BARCA.
VISCA VISCA!
Barcelona Rambla~ el chico dorado
Jag tror Tito går efter säsongen.
Barcelona Piquénbauer
@NoGo™:

WORD!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
@Barcelonistas:

Kan grisar flyga?
Barcelona enkos
2013-05-01 22:21
Jag ångrar att vi ens klarade av Milan och PSG. Hade önskat att vi inte gått till semi och skämt ut oss totalt..
Barcelona Vamos Blaugrana
Och sluta snacka om värvningar hit och ditt det är fel på laget i helhet och inte individuella spelare. Med rätt tränare och ledarskap hade hela laget presterat även Fabregas..
Barcelonistas
Är Tito rätt man för att leda detta laget? vad tycker ni?
Barcelona Guardiola_Pep
Kan någon förklara varför vi köpte in en Pivote? hur tänkte dem egentligen? Gick Tito till ledningen och sa: Ej vi behöver en defensiv mittfältare!
Barcelona Abirey
Vi fans förtjänar en ursäkt från spelarna och Tito efter den här matchen
Barcelona Zamboza
Bayern är europas bästa lag, men dem har inte varit speciellt bra idag. Ändå leder dem med 3-0. Det säger mer om oss än dem. Tito ät tyvärr inte rätt man. Spelarna slappar eftersom dem vet att ingen kommer skälla på dem. Pep var smart som lämnade laget vid rätt tidpunkt. Han visste var barca var på väg och kände att han inte kunde göra mer. Costacurta sa att barca behöver göra 4,5 förändringar i laget för att hålla sig kvar i toppen. Jag kan bara hålla med han. Heynckes eller Pellegrini hade varit drömmen. Två slipade tränare som kan bygga ett lag från grunden.
Barcelona Vampíro
Pep var är du?
Barcelona Mido
2013-05-01 22:20
Undrar om pep har dåligt samvete just nu,,,
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-05-01 22:20
Nu kanske ledningen till slut fattar vad det innebär att ha ett riktigt försvar? Tito också för den delen som propsade på Song istället för att värva en riktig mittback. Epic fail!
Barcelona påfågeln
2013-05-01 22:19
Man har inte släppt till nån hörna iaf, den delen funkade :)
Barcelona CuléAK
Får avsmak av allt twittrande som Alves, Bartra, Thiago m.m hållit på med där de citerar den stora Muhammad Ali och tror att de har en uns av den stolthet och kämparglöd som han besitter. Impossible is nothing my ass.
Barcelona Sang Blaugrana
enkos
Agera=avgå självmant hoppas jag på. Syftar såklar på Rosell och hans skurkar till kompisar.
Barcelona Vamos Blaugrana
Det är lätt att snacka om La masia och hylla spelarna hit och ditt, men nu när vi är dåliga på riktigt ser vi hur de agerar i motgång. De pissar bokstavligen på klubbmärket...
Barcelona Abirey
Det här laget har skämt ut klubben
Barcelona enkos
Sälja Fabregas, Villa, Pedro, Sanchez och köp nya spelare..
Barcelona Yaya24
2013-05-01 22:18
Pique och Bartra :)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Spräck budgeten i sommar
Barcelona Messidinho_10
Så jävla beroende utav Messi vi verkar vara. Undra vilken plats vi hade legat om det inte vore för honom, fyfan nästan som man blir mörkrädd.
Barcelona grande jw
Fyfan vad mitt hjärta gråter när man tvingas kolla på den här matchen. Ett Tifo över hela arenan som det står STOLTHET på. Är det ett jävla skämt eller? En sådan pinsam insats av laget och just nu är förtroendet för Tito NOLL.
Annons: