/spanien/barcelona/forum/723.aspx/spanien/barcelona/forum/723.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2016-08-15 13:51
Själv tyckte jag att Denis var ingen gigant men en helt klart godkänd insats och ett styrkebesked inför kommande säsong. Den som var riktigt bra och spelade extremt stabilt var Digne, fyfan va han var bra. Munir känner jag att han är som bäst när han får agera spets. Det var just på den positionen han gjorde succe i barcas ungdomsled och lyckades vinna CL för ungdomar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El_Jefe (Heisenberg)
2016-08-15 13:49
Gött med Iniesta! Är det något ligament i knät som man "vill" skada så är det just det laterala kollateralligamentet - minst risk för återkommande problem och snabbast rehab.
Barcelona Gabriel
2016-08-15 13:28
Rinohn Fan Denis var väl annars allt annat än vilsen under gårkvällens match utan snarare än av matchens behållningar. Konstigt hur olika man kan tolka fotboll. Tycker att I princip allt Denis gjorde var ren och skär klass, för att inte tala om hans passning till 1-0 målet. Vi blev bättre som lag när han kom in igår.
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-15 13:26
[QUOTE=DM1982]#Iniesta knee problem should mean 2 week absence, Mathieu hamstring, approx 3 weeks say #Barça medics today [/QUOTE] Förvänta mig mycket värre när e det gäller Iniesta. Goda nyheter!
Barcelona Vampíro
2016-08-15 13:20
Tello till Fiorentina på lån och sen har de en option på €7M, allt enligt Di Marzio. Wow.
Barcelona DM1982
2016-08-15 13:19
#Iniesta knee problem should mean 2 week absence, Mathieu hamstring, approx 3 weeks say #Barça medics today
Barcelona Bosketts
2016-08-15 13:18
@Ribohn Fan:

Såg vi samma match? Denis "fruktansvärt vilsen"? Tycker att han var en av matchens höjdpunkter.
2016-08-15 12:33
[QUOTE=Rambla~]Jo, men Lucho vill nog ha 3 målvakter i truppen precis som nu. [/QUOTE] Sant. Tror på Diego Alves.
2016-08-15 12:31
MARCA reporting Oliver Torres to Porto is nearing completion. €18M fee. Han hade varit perfekt hos oss. Hade gärna sålt Arda o tagit in honom, men men...
Barcelona Rambla~
2016-08-15 12:28
@El Pistolero #9:

Jo, men Lucho vill nog ha 3 målvakter i truppen precis som nu.
2016-08-15 12:14
[QUOTE=barcagurl]Det ryktas mer och mer angående Bravo och City.. Han är faktiskt 33 år. Men samtidigt Buffon är 38 och fortfarande på topp. 200mille känns ändå tamt. City hade betalt hans utköpskonsull utan tvekan men vi är sämst på att sätta hårt på hårt när vi ska sälja. Varför inte ta hart mot bravo rakt av? Hade gärna sett hart på vår bänk haha! Nä men det lär ju inte hända, men bravo är så förbaskat bra. Kommer bli ett jävligt bra tillskott för Peps City! Vem ska vi ersätta honom med? Som tycker det är okej att vara andra målvakt? [/QUOTE] Ja vi har ju en rätt duglig tredjekeeper i Masip som är en egen produkt. En bra back-up till Ter stegen när Bravo sticker helt klart.
Barcelona barcagurl
2016-08-15 12:05
Det ryktas mer och mer angående Bravo och City.. Han är faktiskt 33 år. Men samtidigt Buffon är 38 och fortfarande på topp. 200mille känns ändå tamt. City hade betalt hans utköpskonsull utan tvekan men vi är sämst på att sätta hårt på hårt när vi ska sälja. Varför inte ta hart mot bravo rakt av? Hade gärna sett hart på vår bänk haha! Nä men det lär ju inte hända, men bravo är så förbaskat bra. Kommer bli ett jävligt bra tillskott för Peps City! Vem ska vi ersätta honom med? Som tycker det är okej att vara andra målvakt?
Barcelona MessiLionel
2016-08-15 11:49
Jag skulle vilja lyfta fram Rakitic igen, hur fantastisk är inte han. Var så rädd ett tag när han ryktades bort till Juventus.
2016-08-15 11:35
[QUOTE=Barclasico]Barcelona are counting on Paco Alcácer's approval for him to sign. Valencia are aware of it. He could sign before the 1st Liga game [sport] [/QUOTE] Vi alla vet hur detta kommer sluta...
Barcelona Ribohn Fan
2016-08-15 11:24
Deulofue

Busquets bedrövlig men ändå bäst i Barca efter Messi.
Talar bara om hans klass.

Denis såg fruktansvärt vilsen ut både utan och med boll.
Räddas av två Smörpassar ala Messi.
Barcelona Barclasico
2016-08-15 11:15
Barcelona are counting on Paco Alcácer's approval for him to sign. Valencia are aware of it. He could sign before the 1st Liga game [sport]
Barcelona Deulofeu
2016-08-15 10:37
Matchen igår saker jag kan konstatera.

Detta måste ha varit Mathieaus sista start som vänsterback annars är det helt sjukt.
Som mittback duger han även fast jag har problem med äldre spelare som konstant skadar sig...Han borde ha släppt Marlon ser ju hyperintressant ut!

Busquets försäsong har varit bedrövlig!
Flytta upp masken och in med Umtitt!

Pique ser riktigt bra ut oerhört fokuserad och vinner nästa alla närkamper.

S.Roberto gör ett bra jobb och platsen är hans just nu! Mr Vidal är inte en så tokig inhoppare med sin speed intressant kamp!

Rakitic är fantastisk.

Suarez kommer göra mer än 40 mål? Visade mycket igår och sampelet lär väl knappast bli sämre i år? Enda risken är ju om de vill göra mål alla tre och hela tiden söker varandra?

Messi ser bestämd ut otroligt mycket dribblingar och en del avslut dock inte de bästa avsluten.Revanschsugen!

Arda gör att Messi begränsas det går inte slå en boll i djupled mot Arda han hinner ju aldrig dit!

Jag har tyckt han varit för dålig i mitten men han är ju framförallt för dålig i anfallet också! Ska sluta gnälla på honom men varje gång han spelar tar han speltid från någon annan och vi spelare sämre långsammare och gör förmodligen mindre mål! Munir gör mycket mer på sin kvart (trodde aldrig jag skulle skriva det men...)

Munir har gjort en toppen försäsong och man ser hur fint hans samspel med Messi är! Det enda jag tycker han saknar är att göra sin gubbe i boxen är han just nu klinisk och hans bollbehandling är i högsta världskalass.

Kanske ska vi låna ut Samper och Munir för att ta hem två kompletta spelare som kan konkurrera på allvar nästa år?

Jag har svårt att se en spelare som passar bättre hos oss än Munir just nu.

Flytet i spelet kombinationer, löpningar hans avslut.

D:Suarez hade jag gärna sett få en del speltid i anfallet till vänater också gillar det man sett av han speciellt då han ofta ser framåt.

Digne har jag också varit lite oroilg över men framåt är det som han är formad i la masia! Kombinationerna löningarna och passningarna allt sitter perfekt.Skönt med en sådan backup då Alba ofta sträcker sig...Nu kan han ju vila och vi tappar inte lite mycket kvalite!

Trist med skadorna och framför allt Iniesta hoppas det är lindrigt!

Barcelona Deulofeu
2016-08-15 10:25
Det är ju cl kval fram till 23.00 därav skulle jag tro att matchen sänds så sent enkel men tråkig lösning.

Mycket pengar som uteblir.

Barcelona barcagurl
2016-08-15 10:14
Kollade på matchen nu i efterhand, jävlar va bra digne var. Trodde verkligen det var en floppvärvning men tror han verkligen kan utmana alba på vänster kanten.
Barcelona Smogen
2016-08-15 09:47
[QUOTE=fcbTobb]typ dom från asien vill se [/QUOTE] Snarare att ligaförbundet inte vill att dom i asien ska se. Dom ligger ju före oss i tid. För dom blir det typ 6 på morgonen. .I USA så blir det väl vid ca 16(beroende på var man är) så där är de flesta på jobbet antar jag. Wn helt värdelös tid för nästan alla helt enkelt.
Barcelona Z_Z
2016-08-15 09:44
@fcbTobb:

Snarare de från USA/Sydamerika i sådana fall. Hade man lagt matchen utifrån Asiens perspektiv så skulle man spelat mellan 12-15.
Barcelona fcbTobb
2016-08-15 09:31
@Den vise mannen:

typ dom från asien vill se
Barcelona enkos
2016-08-15 08:52
Messi utsågs till matchens lirare igår.
Barcelona Mdawg
2016-08-15 08:16
Barcelona Den vise mannen
2016-08-15 08:13
Har ngn en aning varför man spelar kl 2300 en onsdag??? Finns det ngn rimlig förklaring??
Barcelona papillon
2016-08-15 07:55
Skönt att man inte slösade ett öre på Vietto. Hade varit bortkastade pengar.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona neymar JR
2016-08-15 02:44
Ska inte glömma munir som sedan nyår börjat leverera mål och visar upp en annan sida. Gott självförtroende och visar upp kvalité!
Barcelona neymar JR
2016-08-15 02:39
Ikväll tvingas vi till 2 byten pga skador och ersättarna gör det bättre än dom som startade matchen. Så oerhört viktigt med en bra bänk och en ung sådan. Denis suarez helt fantastisk och digne likaså. Första gången på länge vi blir bättre efter byten.
Barcelona Ribohn Fan
2016-08-15 01:26
Vridningar av knän brukar ofta leda till svåra led eller korsbands skador.
Bara hålla tummarna att det är lindrigt.
För vi har ingen idag som kan ersätta honom.
Det är den enda på mitten som kan slå sin spelare i en mot en.
Barcelona ElRaval
2016-08-15 01:11
[QUOTE=Vampíro]Dålig - kritik. Bra - hyllningar. Vad är så svårt att förstå? Avskyr kommentarer som "ångrar ni er nu?". Nej varför ska man göra det? En bra aktion suddar inte bort det förflutna och vice versa. Jävla svart-och-vitt tänk vissa har alltså. [/QUOTE] Well said
Annons: