/spanien/barcelona/forum/7210.aspx/spanien/barcelona/forum/7210.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-08 11:39
RonaldinhoGaucho!

Nej jag snackade om alla tävlingsmatcher 2012/2013. Det är väl rättvist när man summerar en hel säsong?

Men strunta nu i det då och läs resten av mitt inlägg.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-08 11:38
hahha whööt?.. vi snackar om hans matcher i barcelona, i din statistik finns det matcher o mål som han gjort med spanien?
Barcelona Hetfield
2013-05-08 11:36
Haha, jag gissar att Mourinho kommer att stå utanför Man U kontor och bara smöra för varje styrelsemedlem som vandrar förbi.

"Hej, vilken fin skjorta du har på dig." "Oj oj, har du gått ner i vikt?". Ta över världens mest framgångsrika tränare skulle väl passa hans ego.
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-08 11:34
Där har du källa. Sanchez vill jag inte heller ha bort. Vill ha kvar båda två. Tycker bara att det är löjligt att du kallar Pedro en sopa då det är en spelare som vunnit allt man kan vinna. Och ja han bidrog till de vinsterna, han var ju för tusan i öppningen. Sanchez var bedrövligt statistikmässigt ändra fram till de senaste 6(?) matcherna där han dubblade sin statistik. Så ja det är bara en formsvacka båda har, vänta bara. EDIT: Wut 42 assister av Sanchez? Vartifrån tar du din statistik riktigt? Låter som lika skär myt som när du sa att Pedro och Torres inte kommer över 20 mål tillsammans på en säsong då Torres redan målat över 20 själv.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-05-08 11:33
42 assister av Sanchez alltså! Inte illa! :)

Tror dock Iniesta leder assistligan på nästan 20.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-08 11:25
@Barca o Mort!:
hur har du fått att han spelat 44matcher o gjort 11mål? han har spelat 25laliga 10CL 5CDR 5mål i ligan 1 CL 1CDR.. han har gjort 8mål medans sanchez som alla vill ha bort har gjort 42 assister denna säsong i alla tävlings matcher och 9mål men alla vill få bort han? han visar ju att han är ett bättre altenativ än pedro
Barcelona Gabriel
2013-05-08 11:23
Skulle nästan betalat pengar för att kunna se Peps reaktion när han hörde/får höra att SAF lämnar.
Barcelona NoGo™
2013-05-08 11:07
Såjaaa!! Skönt!

Tw Puyol: "All reports that are being published are false. I'm only focusing on recovering and being fully fit for next season." #fcblive
2013-05-08 11:00
United behöver inte Mourinho för att ta dit Ronaldo. Finns ekonomin så kan Sir Alex själv sköta det.

Det sämsta för United vore nog Mourinho, att gå från Sir Alex till Mou, den långsiktiga till den kortsiktiga, den prestigefulla till den klasslösa, den uppoffrande karaktären till den arroganta egoisten.

Det pratas om Moyes. Själv hoppas jag på Solskjaer med Giggs och Neville. De bryr sig om klubben.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-05-08 10:53
Mourinho tar säkert över samtidigt som han tar med sig Ronaldo ;)
Postat via SvenskaFans-appen
2013-05-08 10:52
Att SAF skulle sluta hade nog varken Pep eller Mou förväntat sig.

Sir Alex är den största levande tränaren. Årets tråkigaste fotbollsnyhet!

Nu får han troligen sin stol bredvid Charlton, så man kommer ändå se honom vaka över de röda djävlarna!
Barcelona Naknooo
2013-05-08 10:49
Holy Sh't, Man U bekräftar på sin hemsida att SAF lämnar efter den här säsongen. Vem får ta över tror ni? Mou kanske?
Barcelona NoGo™
2013-05-08 10:18
@LeoMessi:

Söndag. kl 19:00
Barcelona NoGo™
2013-05-08 10:18
Fergie slutar.. Ohh
Barcelona LeoMessi
2013-05-08 10:17
När spelar vi nästa ligamatch? Vet att real spelar idag iaf
Barcelona Rambla~
2013-05-08 10:13
Om det stämmer att Tito envist slåss för att Valdés ska stanna ännu en säsong borde någon ge Tito ett rejält wake up call. Vad fan är problemet? Han försvinner ju ändå nästa säsong. Du skjuter ju bara upp problemet ett år. Valdés verkar ju själv vilja gå nu i sommar. Varför ska vi dras med en omotiverad målvakt bara för att tränaren uppträder som en tjurig treåring? Vad hände med att ingen spelare ska tvingas stanna kvar i klubben om de själva inte vill vara kvar? Skärp till dig för fan Tito! Jag orkar inte med ännu en utdragen transfersommar där man aldrig kommer till skott. Det handlar absolut inte om att jag är emot Valdés, tvärtom så är han stor profil och en hjälte för klubben, men ibland får man fan ta och inse vad som är bäst för klubben.
Barcelona Gio Style
2013-05-08 10:07
Haha, dags att börja ignorera samtliga rykten fram tills transferfönstret öppnar =)
Barcelona NoGo™
2013-05-08 09:59
Haha mycket rykten nu... Föst denna Valdes will leave this summer. To avoid that an injury blocks a transfer, he'll only play another game for Barcelona if totally fit. [ara] Sen kom detta.. V.V kommer stanna på att Tito vill det! Det positiva med det är väl att man slipper Reina men vi kommer inte få några cash för han senare.. Victor Valdes will stay for another season, until his contract expires in 2014, at the explicit request of Barcelona coach Vilanova. [sport] Ilkay har varit på radarn i flera månader och inte något som kommit nu. Som sagt, skicka bort Cesc och in med Ilkay! Barcelona have been following Dortmund's Gundogan for months. His performances in CL semis confirmed the positive scouting reports. [sport]
Barcelona MVP - 2011
2013-05-08 09:56
@MVP - 2011:

Varför Reina? Varför, bara varför?
Barcelona MVP - 2011
2013-05-08 09:56
Radio Onda Cero in Spain report that Pepe Reina's agent Manuel Quillón is now in Liverpool presenting Barcelona's offer to the club's board.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-08 09:51
Enligt EMD så är Ter Stegen nära Barca, men vi vet att det har svängt rejält de senaste dagarna hos EMD och Sport. Jag hoppas att det stämmer dock, jag har inte lust och se Guaita eller Reina i laget.
Barcelona I.Cuenca
2013-05-08 09:49
Ikväll vill jag öppna champagnen:-)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-08 09:00
Och ikväll kan vi bli mästare!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-08 07:16
Barcelona coach Vilanova wants to sign three players this summer: Thiago Silva, Neymar, and Gundogan or Isco. [sport] Ni vet att jag verkligen vill ha Hummels men Tito verkar ju besatt av Thiago Silva så... Det är trots allt tre spelare som skulle kunna tillföra endel men jag hoppas isåfall på höjd Gundogan istället för Isco!
Barcelona Andresito
2013-05-08 07:00
Har det inte skrivits att Puyol är missnöjd med ledningen? Känns som en mer trolig anledning jämfört med speltiden. Vad är det som säger att Pique går före en frisk Puyi? Just nu vore kanske Puyol - Hummels bättre än Pique - Hummels. Med en eventuell Hummels alltså. Isco hade varit bra att ha med, kan som Iniesta spela både på mitten och kanten, kan vara bra för konkurrensen, men en övergång är inte speciellt trolig.
Barcelona Canaletes
2013-05-08 05:28
Messi's look-alike på Las Ramblas. Asså hur fan kan man inte se att det INTE är Messi? Vissa folk är fan dumma i huvudet på riktigt hahaha xD
Barcelona Gabriel
2013-05-08 03:53
TITTA!

Andre Ter Stegen! Men keep pants up, det är liksom bara ett rykte och inget är klart. Men fan vad mycket skönare det är att läsa att det ryktas om Ter Stegen enligt EMD. Däremot kommer vi fortfarande inte undan Reina ryktet. Man funderar på att värva två målvakter, en som kan gå in nu (Reina lol) och en ung lovande målvakt till framtiden (Ter Stegen, yes). Reina ryktet är ett skämt, men jag väljer att ignorera det pga att jag blir så glad av att det åtminstone ryktas om Ter Stegen.

Det sägs också att Juventus är intresserad av honom för att ersätta Buffon så det gäller att agera snabbt här. Och bara våga att ta bort min glädje genom att säga att det inte kommer att ske, jag har lidit för mycket de senaste dagarna haha.

Ett ljus i mörkret. Nu sover jag med det här på näthinnan.
Godnatt!
Barcelona Gabriel
2013-05-08 03:14
Blev vissa stavfel pga av IPhone och trötthet. Ha överseende.
Barcelona Gabriel
2013-05-08 03:13
Det gör ont det som sker just nu. Abidal och Puyol ryktas att lämna, sedan tidigare är det känt att även Valdes kommer att lämna. Vad är det som händer. Det här är ikoner och kaptener vi pratar om. Legender alla 3. Jag blir seriöst ledsen. Det räckte med att Pep lämnade. Varför? Det här hade aldrig hänt led Laporta som president. Han vet hur man värnar om spelarna som betyder mycket för fansen och klubben. De som bestämmer nu saknar själ och hjärta, de har ingen förståelse om vad Barcelonismo betyder. Vissa spelare skeppet man bara inte bort. Se på Milan och United, där har vi två klubbar man ska se upp till när det kommer till att ta hand om sina ikoner. Vi beter oss så lågt och äckligt. Jag har lust att bara spy. Samtidigt ryktas det Im spelare som Marquinhos och Reina. Herregud väck mig när mardrömmen är över, helst år 2016.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-05-08 01:52
Puyi kommer aldrig lämna. Det finns inte på kartan, varför är ni oroliga? Han är den största ikonen i klubbens historia. Han är FC BARCELONA!
Annons: