/spanien/barcelona/forum/7193.aspx/spanien/barcelona/forum/7193.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2013-05-09 23:27
Tyvärr, men jag tror Tito föredrar att promota Pinto som förstemålvakt om Valdes drar. Jag har en feeling. :P
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-05-09 23:19
Haha vilket skämt, tror det är bullshit. Bli inte för glada grabbar, Reina kommer snart..yay
Barcelona Gabriel
2013-05-09 23:15
Mina vänner, en strid i taget. Om det nu stämmer att Ter Stegen är nära så är det verkligen något som är värt att glädjas åt. Låt oss fixa det först, med tanke på att han förmodligen kommer att vara den lättaste spelaren att införskaffa. Sen kan vi återgå till mittbacksfrågan. Steg 1, in med Ter Stegen. Steg 2, hitta en klubb åt Valdes som är villig att betala runt 15 för honom. Tack för alla fina ord, såg det först nu. Alltid så mycket roligare att skriva och dela med sig av sina åsikter när man får så bra respons.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LionelMessi10
2013-05-09 23:14
Det jag såg nyss av Romas mittback... (youtubevideo) hur som helst.. haha vilken djurig talang? hade lätt tackat ja till honom! o tänk dig när han utvecklas!! Han går in stenhårt i närkamperna.. det ju såna man vill ha som mittbackar! jag skulle inte tacka nej till honom iaf!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-09 23:11
Även sport skriver nu att Stegen är nära bara. Härligt!
Fais
2013-05-09 23:07
Marquinhos = Vilken krigare!!!!
Är inte det här en ung Thiago Silva??
jämför honom med hur Pique spelar man mot man. Vilken pondus och krigaranda Marquinhos har.

Hit med Hummels och Marquinhos,
Barcelona Vampíro
2013-05-09 23:02
@Rambla~ Glöm inte alla som går att skola om. Thiago, Alexis, Pinto alternativen är oändliga. Barça-logik. :P
Barcelonistas
2013-05-09 23:01
Lugna ner er ta allt med en stor nypa salt, inte tror ni på fullaste allvar att det där stämmer?.

Att Tito inte vill ha någon MB om vi nu inte lyckas värva Silva?. Jag tror inte alls på det där.
Barcelona Rambla~
2013-05-09 22:52
@Vampíro:

Det där kan ju bara inte stämma. Om han inte kan få T Silva kan han väl inte anse att problemet i försvaret helt plötsligt är löst? Så jävla dum kan ingen vara? Vem ska då spela mittback om inte ens Abidal får ett nytt kontrakt. Ska han nöja sig med Pique, Mascherano, Puyol och Bartra med som backup?
Barcelona Rambla~
2013-05-09 22:45
Den där Illarramendi i Real Sociedad är en riktigt spännande spelare. Här är en intressant artikel om honom från ESPN och Philip Ball. Kan han bli vår ersättare till Xavi?
Barcelona NoGo™
2013-05-09 22:39
Nu hakar Sport.es på och menar på att Ter Stegen är första valet att efterträda V.V :P

Barcelona Vampíro
2013-05-09 22:39
@Karlsson Var ironisk. Det är så typiskt Barça att gå ännu ett år utan att ta tag i det uppenbara problemet. Om Tito är så himla envis att han resonerar på det viset så vet jag inte hur han ska bli långvarig.
Barcelona LeoMessi
2013-05-09 22:37
Vi kommer säkert att värva Garay
Barcelona NoGo™
2013-05-09 22:29
@Vampíro:

Fantastiskt! Det sorgliga är väl att han säkert resonerar så...
Barcelona enkos
2013-05-09 22:25
Boken om Messi blir film
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-09 22:22
#FTOS (Fuck The Oil Sheiks)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
"RedemptionMn (Barcelona) 2013-05-09 21:07 Thiago Silva 45M euro eller Hummels OCH Marquinhos för 50M? Jag väljer alternativ 2. " Jag med, alla dagar i veckan
Barcelona Karlsson
@Vampíro:
Jag tror du kan ha missuppfattat texten. Vad det står är att om han inte får Thiago Silva så utesluter han inte att strunta i att värva en back i sommar. Fast du kanske är av åsikten att värva Silva eller ingen.. Vad vet jag
Barcelona Vampíro
2013-05-09 22:16
If Barcelona cannot sign PSG centre back Thiago Silva (29), Vilanova doesn't rule out to not sign any centre back this summer. [el9] Favorit ryktet så här långt.
Barcelona Smogen
2013-05-09 22:07
Det ryktas ju att Monaco kommer ha en galentransferbudget i sommar, så även om det är överaskande är det ju inte omljligt att dom skulle köpa Falcao. Dom vill väl kunna tävla med PSG, dessutom slipper ju Monaco 75% skattan.
Barcelona FCB_Messi
2013-05-09 21:47
Redemption: Jag hade t.o.m tagit bara hummels för 50m än thiago silva för 45m...
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-05-09 21:38
Ah, man blir helt j-a galen av att läsa alla rykten på twitter.

Tacka vet jag hur det var för 10-15 år sen då man slog på text-TV efter plugget och sakta bläddrade fram sidan 302 och fortsatte framåt utan att först titta på huvudsidan (300) - allt för att hålla spänningen vid liv.

Nu kastas man mellan hopp och förtvivlan, det är la inte bra för hjärtat.
Barcelona NoGo™
2013-05-09 21:38
La Sexta reporting that Falcao will play for Monaco next season. Surprise. @sidlowe

Haha sjukt!
RedemptionMn
2013-05-09 21:07
Thiago Silva 45M euro eller Hummels OCH Marquinhos för 50M?

Jag väljer alternativ 2.
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-09 21:07
Sergi Samper från Juvenil A har förlängt till 2017, skönt.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-09 21:04
Och vadå lik Pique? Ska vi bygga upp backlinjen kring Pique som har varit värdelös i två säsonger? Pique borde inte ens ha ett shit och säga till om med tanke på att han är bättre på att Twitter än lira. Det är Hummels vi ska ta in först, vi borde skita i Pique.. Det är det här jag hatar med Tito. Han favoriserar hälften av truppen och de får spela även om de är dåliga eller bra. Vakna för fan annars ta dina väskor och stick.
RedemptionMn
2013-05-09 21:04
Hoppas verkligen ryktet om ter Stegen är sann. Han har potential att bli bättre än de Gea och Courtois.

Hummels skulle passa perfekt i Barca. Vet inte om man ska ryktena med nypa salt gällande Titos kommentarer om Hummels, men om de stämmer, så måste jag tyvärr inte hålla med om Titos analys. Hummels är mycket bättre än Pique.

Barcelona NoGo™
2013-05-09 20:59
Det kommer bli så att vi till sist värvar Vermaelen/Agger..... Klassiskt Barcelona.. #Awesome
Barcelona Massimo
2013-05-09 20:56
Blir lite små irriterad när man läser att Tito och resten inte kan komma överens om vilken back som ska värvas. Känns som att det kommer dra ut på hela back köpet, man kommer missa chanser med dom bästa backarna och det slutar som förr att man värvar en defensiv mittfältare som ska skolas om. Om det är så att han tycker Hummels är för lik Pique och Bartra så får han komma på nån lösning för Hummels är bättre än både Pique och Bartra just nu och verkar vara den enda värvningen som känns möjlig idag. Den här sommaren kommer bli väldigt intressant, nu är det upp till bevis att ledningen gör sitt jobb klarar dom inte av det här transferfönstret vill jag se Laporta ta över igen!
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-05-09 20:54
Hummels vänsterfotad? Skulle också vilja kunna byta fot sådär
Annons: