/spanien/barcelona/forum/7187.aspx/spanien/barcelona/forum/7187.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2013-05-08 12:31
Jag tror inte Mourinho kommer få jobbet. Vi ska inte glömma bort att Ferguson kommer ha en roll hos ledningen så han kommer ha mycket och säga till om. Jag tror inte att han vill hämta in Mourinho efter allt sen har Mourinho tre år kvar på sitt kontrakt, det känns inte som att de är redo och pröjsa. Moyes vore ett bra val, en grym tränare och gjort det fantastisk i Everton under alla dessa år med små medel. Moyes kontrakt går ut efter säsongen så det är mycket som talar för att det blir just han..

Kan inte alla ta och rösta på Casillias på omörsningen här`Come On!
Barcelona Rambla~
2013-05-08 12:26
Tror ni verkligen Uniteds ledning vill ha en sån tränare som Mourinho? De är måna om sitt rykte, de har stil och klass. De vill under inga omständigheter ta in en tränare som helt saknar klass (i uppförande) och med alla sina kontroverser gentemot allt och alla. Finns inte en chans att de väljer Mourinho oavsett hur mycket han smörar.
Barcelona Stoichkov~
2013-05-08 12:09
@Acrobat:

Det tror jag inte. Det blir nog Evertons nuvarande tränare som efterträder Sir Alex. United har klass. Något Mourinho saknar.
Barcelona Acrobat
2013-05-08 11:57
Ferguson slutar som tränare i United. Det känns som Mourinho kommer ta över och ta med sig Ronaldo...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2013-05-08 11:57
Galliani (ceo AC Milan): "Puyol is a friend of Milan, but there's no interest in signing him, nor are there negotiations ongoing." [md] Galliani: "Would we be interested if Puyol offers himself? Don't like to talk about hypotheses. Milan loves Puyol, but the rest is fantasy." Nu väntar man bara på att Abidal får nytt kontrakt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-05-08 11:55
Pedro är landslagets bästa målskytt och hans plats i spanska landslaget känns stensäker just nu. Tycker det är Vilanova som har misslyckats med att få ut det bästa av Pedro, Villa och Alexis. Hitta deras rätta roll och ge dem den yta och frihet de behöver för att prestera.

Vilanova måste våga ge fler ansvaret för vårt spel, det är vårt största problem.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-08 11:49
@Barca o Mort!:

hahahah shiiiit .. akward, är de pinto som har hand om sidan eller. jävla pajaser som inte har koll på sin egen klubb. aja. jag står fast vid att pedro är värdelös just nu o bör bänkas o inte komma ut därifrån.
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-08 11:45
RonaldinhoGaucho!

Måste tyvärr säga att det där inte alls stämmer.

Jag kollade bara dessa 4

Thiago: 16 Assist i LaLiga
Messi: 39 Assist i LaLiga
Alexis: 32 Assist i LaLiga
Iniesta: 37 Assista i Laliga

På endast 4 spelare kom jag upp i mer assist än vad vi gjort mål iår :P
2013-05-08 11:44
@Barca o Mort!:

torres har gjort 7mål i ligan.. resten av målen är ju på dom som spelar i div1-2.. de va ju där han pumpade in massa mål
2013-05-08 11:41
Barca o Mort! källan är tagen från FCB hemsida. 42 assister i alla tävlingmatcher i FCB 12/13
2013-05-08 11:40
@Barcelonito / Lucho Enrique 21:

Iniesta har mäktat med 37 assister i ligan 17 i CL och 10i CDR

källa i länktips
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-08 11:39
RonaldinhoGaucho!

Nej jag snackade om alla tävlingsmatcher 2012/2013. Det är väl rättvist när man summerar en hel säsong?

Men strunta nu i det då och läs resten av mitt inlägg.
2013-05-08 11:38
hahha whööt?.. vi snackar om hans matcher i barcelona, i din statistik finns det matcher o mål som han gjort med spanien?
Barcelona Hetfield
2013-05-08 11:36
Haha, jag gissar att Mourinho kommer att stå utanför Man U kontor och bara smöra för varje styrelsemedlem som vandrar förbi.

"Hej, vilken fin skjorta du har på dig." "Oj oj, har du gått ner i vikt?". Ta över världens mest framgångsrika tränare skulle väl passa hans ego.
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-08 11:34
Där har du källa. Sanchez vill jag inte heller ha bort. Vill ha kvar båda två. Tycker bara att det är löjligt att du kallar Pedro en sopa då det är en spelare som vunnit allt man kan vinna. Och ja han bidrog till de vinsterna, han var ju för tusan i öppningen. Sanchez var bedrövligt statistikmässigt ändra fram till de senaste 6(?) matcherna där han dubblade sin statistik. Så ja det är bara en formsvacka båda har, vänta bara. EDIT: Wut 42 assister av Sanchez? Vartifrån tar du din statistik riktigt? Låter som lika skär myt som när du sa att Pedro och Torres inte kommer över 20 mål tillsammans på en säsong då Torres redan målat över 20 själv.
2013-05-08 11:33
42 assister av Sanchez alltså! Inte illa! :)

Tror dock Iniesta leder assistligan på nästan 20.
2013-05-08 11:25
@Barca o Mort!:
hur har du fått att han spelat 44matcher o gjort 11mål? han har spelat 25laliga 10CL 5CDR 5mål i ligan 1 CL 1CDR.. han har gjort 8mål medans sanchez som alla vill ha bort har gjort 42 assister denna säsong i alla tävlings matcher och 9mål men alla vill få bort han? han visar ju att han är ett bättre altenativ än pedro
Barcelona Gabriel
2013-05-08 11:23
Skulle nästan betalat pengar för att kunna se Peps reaktion när han hörde/får höra att SAF lämnar.
Barcelona NoGo™
2013-05-08 11:07
Såjaaa!! Skönt!

Tw Puyol: "All reports that are being published are false. I'm only focusing on recovering and being fully fit for next season." #fcblive
2013-05-08 11:00
United behöver inte Mourinho för att ta dit Ronaldo. Finns ekonomin så kan Sir Alex själv sköta det.

Det sämsta för United vore nog Mourinho, att gå från Sir Alex till Mou, den långsiktiga till den kortsiktiga, den prestigefulla till den klasslösa, den uppoffrande karaktären till den arroganta egoisten.

Det pratas om Moyes. Själv hoppas jag på Solskjaer med Giggs och Neville. De bryr sig om klubben.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-05-08 10:53
Mourinho tar säkert över samtidigt som han tar med sig Ronaldo ;)
2013-05-08 10:52
Att SAF skulle sluta hade nog varken Pep eller Mou förväntat sig.

Sir Alex är den största levande tränaren. Årets tråkigaste fotbollsnyhet!

Nu får han troligen sin stol bredvid Charlton, så man kommer ändå se honom vaka över de röda djävlarna!
Barcelona Naknooo
2013-05-08 10:49
Holy Sh't, Man U bekräftar på sin hemsida att SAF lämnar efter den här säsongen. Vem får ta över tror ni? Mou kanske?
Barcelona NoGo™
2013-05-08 10:18
@LeoMessi:

Söndag. kl 19:00
Barcelona NoGo™
2013-05-08 10:18
Fergie slutar.. Ohh
Barcelona LeoMessi
2013-05-08 10:17
När spelar vi nästa ligamatch? Vet att real spelar idag iaf
Barcelona Rambla~
2013-05-08 10:13
Om det stämmer att Tito envist slåss för att Valdés ska stanna ännu en säsong borde någon ge Tito ett rejält wake up call. Vad fan är problemet? Han försvinner ju ändå nästa säsong. Du skjuter ju bara upp problemet ett år. Valdés verkar ju själv vilja gå nu i sommar. Varför ska vi dras med en omotiverad målvakt bara för att tränaren uppträder som en tjurig treåring? Vad hände med att ingen spelare ska tvingas stanna kvar i klubben om de själva inte vill vara kvar? Skärp till dig för fan Tito! Jag orkar inte med ännu en utdragen transfersommar där man aldrig kommer till skott. Det handlar absolut inte om att jag är emot Valdés, tvärtom så är han stor profil och en hjälte för klubben, men ibland får man fan ta och inse vad som är bäst för klubben.
Barcelona Gio Style
2013-05-08 10:07
Haha, dags att börja ignorera samtliga rykten fram tills transferfönstret öppnar =)
Barcelona NoGo™
2013-05-08 09:59
Haha mycket rykten nu... Föst denna Valdes will leave this summer. To avoid that an injury blocks a transfer, he'll only play another game for Barcelona if totally fit. [ara] Sen kom detta.. V.V kommer stanna på att Tito vill det! Det positiva med det är väl att man slipper Reina men vi kommer inte få några cash för han senare.. Victor Valdes will stay for another season, until his contract expires in 2014, at the explicit request of Barcelona coach Vilanova. [sport] Ilkay har varit på radarn i flera månader och inte något som kommit nu. Som sagt, skicka bort Cesc och in med Ilkay! Barcelona have been following Dortmund's Gundogan for months. His performances in CL semis confirmed the positive scouting reports. [sport]
Barcelona MVP - 2011
2013-05-08 09:56
@MVP - 2011:

Varför Reina? Varför, bara varför?
Annons: