/spanien/barcelona/forum/7149.aspx/spanien/barcelona/forum/7149.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2013-05-15 22:01
Hur jävla tur får man ha? Vidriga Chelsea!.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2013-05-15 22:00
Man vinner inte matchen med att snurra runt som idioter gör
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-15 22:00
Finns det något lika turligt och läbbigt lag som Chelsea?
Barcelona enkos
2013-05-15 21:59
Äckliga laget gör det igen,
Barcelona Smogen
och vad var det jag sa... *suck*
Barcelona Andreas-
Bra jobbat Benfica, vilka idioter.
Barcelona Vampíro
Vidrig flashback...
Barcelona Jonas - tots units fem força
Torres....
Barcelona MessiyoyO 10
2013-05-15 21:56
Chelseas tur fortsätter..även i finalen. Målet kunde mycket väl blivit godkänt!
Barcelona Vampíro
2013-05-15 21:53
Xavi och Puyol lät Abidal lyfta CL-bucklan. Jämför det med Terry som efter den minst välförtjänta vinsten kliver över lik för att få lägga händerna på pokalen, trots att han var avstängd i finalen. En otroligt äcklig spelare i en äckligare klubb.
Barcelona Rambla~
2013-05-15 21:52
Jävla flyt, axel framförvska fan inte räknas som offside.
Barcelona Smogen
2013-05-15 21:51
Chelseas ledningsmål börjar hänga i luften nu.... :)
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-15 21:47
Vampiro Haha efter alla dessa år jag varit förbryllad förstår jag äntligen varför Drogba låg ner så mycket. Barcelonito Haha jo att han låg med lagkamratens fru är grymt äckligt och fult gjort. Men att han kom undan med det hur menar du? Att klubben ska straffa honom? De har knappast något med hans sexliv att göra.. Sen är det ju fruns fel också som är gift och ligger med andra män.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-05-15 21:45
Rika pga en ryss som tar pengar från ryska folket, sponsrar Putins val och förtrycker folk. Har fortfarande en lagkapten som har kommit undan med att ligga med lagkamratens fru, med rasistiska uttalanden, tar svarta pengar för att visa journalister runt (pengar som Chelsea själva ska ha), pappa drugdealer, mamma tjuv, pissar i ett glas i en bar och kastar ner det på marken... Och honom försvarar de till vilket pris! Klass! Captain fantastic my ass...
Barcelona Andreas-
2013-05-15 21:44
Barcelonistas Jag ogillar både Chelsea o United extremt mycket, bara Real är värre. Jag har aldrig o kommer aldrig gilla något med Chelsea o United. Möts dem nu hoppas jag nog Chelsea. Spyr på alla Unitedfans som tror dem är större än vad dem är. Dem är inte ens topp 5 i världen men tror dem är bäst. Just nu hotar också United oss mer än vad Chelsea gör, vilket också påverkar.
Barcelona Rambla~
2013-05-15 21:39
Dinho the artist Du borde ta en titt på hur mycket skit chelseafans snackar om Barca. Det är så komiskt för ägaren Romans största önskan är att vara som Barça, spela som Barça. Han vill att Chelsea ska bli Storbritanniens Barcelona, vilket i sig är skrattretande. De vill värva dyra kreativa spelare, Matas, Hazards och Oscars mfl. De förköpet sig tom då deras bänk brukar vara full sv dyra och eftertraktade spelare. De vill spela en teknisk och underhållande fotboll. Visst, de lyckas också göra det, men det är allt som oftast mot brödgängen i PL. Hur svårt är det? Nör de stöter på likvärdiga motståndare, lag som Benfica i kväll, när de ställs mot Barca ich några fler lag. Då vågar de inte ta initiativet, de vågar inte ta kommandot i matchen, de vågar inte vara det spelförande trots att de har spelarna. Utan istället förvandlas de till värsta catenaccio-laget där alla ska vara på rätt sida av boll och bara vänta på motståndarens misstag för att ställa om.
Barcelonistas
2013-05-15 21:38
Andreas - United? 100 gr bättre och finare klubb än äckliga Chelsea. Lägg därtill att man har så jävla flyt hela tiden. Seriöst hur kunde man ens vinna Cl när man var så jävla dåliga?. Alla matcher vann dom tack vare flyt och inget annat.
Barcelonistas
2013-05-15 21:34
Dinho The artist - Chelsea -Barcelona är Europas derby, det finns en otroligt stor rivalitet mellan dessa klubbar. Lägg därtill att Chelsea uppfört sig otroligt fult och vidrigt några gånger. Det finns mycket som jag hatar med Chelsea, bland annat så spelar dom en fotboll som är så jävla fegt och fult där man parkerar bussen framför mål. Sen att klubben lider av allvarliga komplex gör ju inte saken bättre direkt, när man sitter och sjunger ramsor som ( hes red hes red he is howard webb, he sleeps in Ferguson bed) osv. När man är ett lag som får enorma fördelar sv. Domarna...
Barcelona Vampíro
2013-05-15 21:32
@FCB_Messi:

Haha, Eva Carneiro heter hon, det enda positiva med den tråkiga klubben. Kanske kan vara något att försöka värva då det ser ut som att flera i ledarstaben lämnar. :P
Barcelona Explict
2013-05-15 21:28
dubbel
Barcelona Explict
Jag har varit bortasupporter på Stamford Bridge och dessa fula, feta och rosa engelsmän som tycker att deras pissfotboll är det bästa som finns är nog det ja avskyr mest. Chelsea har nog de allra värsta fansen överlag. (Finns såklart vettiga Chelseafans också men generellt.) Lägg därtill att ja avskyr hela föreningen sedan många år tillbaka. Nej, jag äcklas av klubben och det lär då inte ändras på bra länge. Real Madrid som exempel har jag egentligen inget emot. Bara ett fåtal spelare som lirar där just nu men inget mot klubben direkt. Chelsea däremot, det går bara inte.. tvi! Aja, nog om Chelsea. Mår dåligt av att ens tänka på dom. ;)
Barcelona enkos
Blir inte förvånad om Banfica får rött kort
Barcelona Dinho the artist
2013-05-15 21:26
Min kompis är Chelseafan och jag har sett matcher på dtamford med honom och han har sett matcher på camp med mig. Fungerar utmärkt :) dock är jag inget fan av deras värvningspolicy.
Barcelona enkos
2013-05-15 21:24
Om Benfica kunde göra ett mål bara så skulle andra komma snabbt på en kontring..
Barcelona Andreas-
2013-05-15 21:23
Uniteds fans är iofs äckligare än Chelseas.
Barcelona FCB_Messi
2013-05-15 21:23
Asså hon brud läkaren i Chelseas bänk är ju så sjukt het !!! Det är det enda jag har kollat på i första halvlek .
Barcelona Dinho the artist
2013-05-15 21:22
Explict
---
För mig, för att hysa agg mot någon eller något, ska den eller det faktiskt gjort något mot klubben eller dig. Tycker varken real eller barca har det (exkluderar Franco). Sen kan olika personer har det, men från Chelsea tycker jag inte det finns några sådana.
Barcelona enkos
Håller med, Chelsea är så äckliga att det inte är klokt ..
Barcelona Rambla~
Dinho the artist Troligen bara du ja. :P
Barcelonistas
2013-05-15 21:21
Chelsea är väll den klubben som jag hatar mest efter Real Madrid. Jag tycker det är en vidrig institution där man enbart spenderar för att nå sina framgångar. Lägg där till dess supportrar som jag hatar otroligt mycket, jag tål bara inte Chesea supportrar. Patetiska individer som tror att världen enbart är blå.
Annons: