/spanien/barcelona/forum/7142.aspx/spanien/barcelona/forum/7142.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2013-05-17 00:27
Barcelonistas Sant! Gabriel Jag hoppas att Rosell kan övertyga honom, för Silva är onödig. Och vart har Rosell tänkt och få så mycket pengar ifrån egentligen? Vi har andra kostnader också. Vi har fortfarande skulder kvar. Jag hoppas att det där stämmer med att Ledningen vill ha Hummels och Tito Silva. Så länge det handlar om pengar så vet vi vad Rosell tycker:)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King -
2013-05-17 00:12
Barcelona Gabriel
2013-05-17 00:08
Det spelar ju egentligen ingen roll om Rosell verkligen gillar Hummels (förutsatt att det faktiskt var han Rosell syftade på) så länge Tito inte vill ha spelaren i fråga. Det gäller att ändra Titos uppfattning angående Hummels, annars lär vi inte se den värningen, så enkelt är det med den saken.
Barcelona ElRaval
2013-05-17 00:06
@vifa:

Ander Herrera är en underbar fotbollsspelare, men vad ska vi med en till mittfältare till? Jag har velat ha Ander sen jag såg honom i U21 VM där både han och Thiago briljerade, men VAD ska vi med en till mittfältare och göra?

Ska vi sälja Thiago, eller vadå? Hoppas INTE, även fast jag gärna vill ha Ander Herrera i vårt lag..
vifa
2013-05-17 00:02
Vet inte om folk här inne vet vem Ander herrea är men han ryktas vara lika klar som Neymar, både hans far och agent sågs i Barcelona igår( AS)
Barcelonistas
2013-05-17 00:01
Barcelona är både bäst och störst just nu, den statusen man har är helt sinnessjuk. Men vi Cules är värda detta :).

Någon i ledningen gick dessutom ut och sa att Barcelona kommer ha bästa möjliga lag inför nästa säsong. Det kommer värvas, men det kommer värvas smart.
Barcelona Blaugrana91
2013-05-17 00:01
RAC1 ska ha rapporterat att vi betalar €50 Miljoner för Neymar. Vanligtvis en trovärdig källa.

Brasilianska Estadao uppger dock €60 Miljoner.
Barcelonistas
2013-05-16 23:57
Diar - det är Hummels han menar och ingen annan, Rosell e sosse aldrig att han betalar så mycket deg för en MB. Neymar affären är en helt annan sak där har du en spelare som vi kommer gå plus på, sponsorer och tröj försäljningar etc.
Barcelona Blaugrana91
2013-05-16 23:56
Barcelona sources say a final deal on Neymar unlikely to be reached today. Confirmation only expected after Santos' game on Sunday. [ara]

Inte helt klart än, men i stort sett.
Barcelona Barca King -
2013-05-16 23:56
Vet ni vad vi upplever mina kära Cules? Vet ni verkligen vad vi upplever idag? Det är historia! HISTORIA MINA BRÖDER OCH ENSTAKA SYSTRAR :P

För i tiden speciellt de av oss som fick genomlida det år efter år när man såg Madrid roffa åt sig våra stjärnspelare eller köpa världsstjärnor framför nosen på oss. Medans vi fick skrapa ihop en gäng fotbollsspelare med en stram budget. Sen Laportas dagar har vi gått från att vara en utmanande klubb till världen bästa klubb.

Vet ni vad en värvning av Neymar innebär ekonomiskt, kommersiellt och symboliskt egentligen. Bara tänkt er en stund Neymar och Messi i samma lag är det inte sinnessjukt? Fattar ni vilken käftsmäll det är i Madrid? När världsklass spelare runt om i världen väljer Barcas fotboll över deras miljoner?

Jag vill aldrig ändra sättet vi spelar fotboll på det ska vara tiki taka show! En fantasifylld fotboll som lockar världen.

Visca Barca!
Barcelona Diar Shekha
2013-05-16 23:52
1.70 ligan Absolut. Rosell är jävligt sträng när det gäller ekonomin och jag kan inte tänka mig Silva för fantasisummor nu när vi redan ska köpa Neymar.. Rosell: Det finns en tysk spelare som jag gillar. :) Minns ni?
Barcelona Leo y Cesc
2013-05-16 23:51
Roligt att marängerna verkligen trodde att de skulle få Neymar hahah, nu kommer dom säga han är inte värd pengarna, överskattad o.s.v, men senast igår så ville dom verkligen ha han och det var full fart hahah
Fais
2013-05-16 23:50
Hehehehehe!
Fick mig ett gott skratt här..

Alexis som har lärt sig att läsa av vad alla olika burop betyder förklarar för Cesc vad publiken på Nou camp tycker.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-16 23:49
Det är helt sjukt egentligen, vid denna period förra året var Thiago Silva min drömvärvning. Men jag tycker bara tåget har gått för honom nu..
Barcelona Bästelona
2013-05-16 23:47
Nu har även företagsgruppen ( Sonda ) som har (40% ägarrättighet av Neymar) gått ut med ett meddelande om Neymar affären. " Vi är mycket nöjda med vår andel av Neymar affären till Barcelona, och det ska nu mycket till att Neymar inte spelar i Barcelona till nästa säsong. Det finns ett giltigt kontrakt och straff-klausul." Källa [rac1]
Barcelona Barca King -
2013-05-16 23:47
Om inte hummels hämta in Marquinhos 20 - 25 borde väl räcka för honom. Bara inte Thiago silva kommer :P
2013-05-16 23:39
@Diar Shekha:

Jag hoppas du har rätt min vän. Hoppet lever åminstone kvar tills Hummels kritar på för typ Real eller nåt.
2013-05-16 23:37
På kort sikt är det absolut inget fel med Thiago Silva. Han är kanske världens bästa mittback och lär säkert hålla ett par år till... men Hummels har 10 år kvar på toppnivå och har inte ens nåt sin prime än. Dessutom är han billigare. En bättre värvning helt enkelt, enligt mig!

Neymar bidrar med samba, finess och kreativitet. Låt honom bli den enda brassevärvningen i sommar och spendera resten på tyska defensiva, tunga pjäser av högsta klass! (Stegen och Hummels)
Barcelona >The Reporter<
2013-05-16 23:35
och där bekräftade en talesman för Santos att Barça sedan tidigare betalat en summa för Neymar
Barcelona Blaugrana91
2013-05-16 23:35
Sonda (owner 40% rights Neymar): "A lot should happen for Neymar not to join Barcelona. There's a contract, and a penalty clause." [rac1]

Det är typ klart!!!!!
Barcelona Barcaholic
2013-05-16 23:33
Gabriel

Dont worry mate, både Silva & Hummels kommer och Pique lämnar. Låter rätt bra väl? ;)
Barcelona Diar Shekha
2013-05-16 23:24
Hoppet är det sista som överger en. Jag kommer hoppas på Hummels enda tills Thiago Silva blir officielt. Neymar kommer kosta runt 50 miljoner euro, ska vi betala 40 till för Silva? Det låter inte rimligt. Och med en målvakt kommer vi behöva spendera minst en miljard, det finns ju bara inte..
Barcelona Gabriel
2013-05-16 23:14
Jag säger det igen, Hummels lär inte komma. Tito vill ha Thiago Silva och ingen annan. Man kommer att gå fullt ut för den värvningen, även om det så kommer att kosta 40M€.
Barcelona Mäktiga Messi
2013-05-16 23:11
ja skiter i allt o allting . de viktigaste just nu är försvaret . vi har ett försvar som myror kan komma förbi hur lätt som helst. så om neymar kommer o inte en ny mittback då är neymar värvningen helt värdelös
2013-05-16 23:10
@L.A.M Nr 10:

Problemet är ju att Tito inte verkar vilja ha honom. Ska man tro på vad som skrivs så verkar Thiago Silva återigen vara måltavlan.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-16 23:07
Om/När Neymar blir klar så är det efter det fullt fokus på att hitta en mittback. Hummels lär bli omöjlig nu innan finalen och kanske några dagar efter men man måste göra allt i sin makt för att värva tysken. Det får gärna ta ett tag men bara det blir av och till ett rimligt pris. Max 30 mille för Hummels om jag får säga mitt, det är vad vi ska ha som mål.
Barcelona Gabriel
2013-05-16 22:59
Jag tror dessvärre att vi kan sluta att hoppas på Hummels, Tito vill inte ha honom punkt slut. Riktigt synd men det är så det är och han lär inte ändra sig heller.
2013-05-16 22:56
@Barcelonistas:

Ja försvaret är den största pusselbiten att lösa. Hoppas man sparar pengar till det och värvar smart. Hummels känns tyvärr inte så aktuell längre. Han som verkade riktigt nära. Fan
Barcelona elbraco - CP5
2013-05-16 22:55
ingen rök utan eld och med tanke på hur satans mycket det har ryktats om Neymar så skulle jag bli förvånad om han INTE kom. Bara det inte är några monstersummor, allt över 30 är bullshit för någon med ETT år kvar på kontraktet.
Barcelonistas
2013-05-16 22:44
Santos' managing committee has accepted Barcelona's bid for Neymar. No announcement until next week, after end of regional league. [espnbr]

Neymar klar, värvar vi Reus ochså så kommer jag bli galen, men försvaret bör dock prioriteras hoppas bara det blir Hummels vilket det ochså blir.
Annons: