/spanien/barcelona/forum/7129.aspx/spanien/barcelona/forum/7129.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2013-05-18 13:34
Enkos - han är ju ,The special second, om det finns en special one i världen så är det Pep Guardiola. Mou är ett skämt, han saknar många egenskaper som gör en till en bra tränare. Ömsesidighet ett ord som Mou förmodligen inte hört talas om. Mou har alltid varit en kontroversiell tränare, han snackar mycket innan matcherna. Men när väll matcherna sätts igång så kan man se vilken svag och medioker tränare det är, han saknar något som pep har och det är cojones!.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:33
Jag anser att Valdes är korkad som går till Monaco. Ett nytt och ovisst projekt. Varför inte gå till ett "färdigt" och stabilt lag? Det räcker väl att han varit med om att revolutionera Barca när Laporta och Rijkaard startade sin era?
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:29
@Mäktiga Messi:

Mourinho sökte upp domaren efter matchen och sa till honom. Du kan gå och fira med de (Altetico) nu.

Exakt samma fras som Casillas en gång sa till domaren när de blev utslagna ur cupen förra året på Camp Nou. Undrar vem det är som intruerar vad spelarna ska säga till domaren vid eventuell förlust?
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-18 13:28
minns ni han som gick in i atleticos forum och skrev horungar o smutslag o de..

såhär svarade atletico mod:

Vi tar inte bort detta inlägg av tre anledningar// RED
1) Som ett testamente på att IQ test borde införas på SF
2) Ifall din framtida fru vill se vad du skrev om henne när hon gick i skolan
3) I utbildningssyfte för vilka tankar man kan ha när man håller på att bli en tonåring
4) För att kunna anmäla din svensklärare till skolverket för misslyckad utbildning
5) För att påminna dig om att Atlético återigen vunnit titlar och Real vunnit 0

BUUUUUUUUUUUURRRNNN
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:27
@enkos:

Barca har faktiskt förnekat alla planer på att Thiago är till salu.
Barcelona Barieta
2013-05-18 13:20
Thiago måste stanna, han är ju framtiden i barca och borde vara den som tar över efter Xavi. Hoppas bara det är lösa rykten.

Cesc däremot hade City eller United kunnat få, har inte mycket över för varken han eller Pique. Att de två sägs vara några av de som tagit över ansvaret i truppen, gör mig mörkrädd.
Barcelona enkos
2013-05-18 13:16
Folk hånar och skrattar åt Mourinho och kallar honom för The special second :)
Barcelonistas
2013-05-18 13:08
Mäktiga Messi - skiter fullständigt i vad den idioten sa till domaren. Det enda jag bryr mig om är Barcelona och jag njuter just nu så mycket man har fått uppleva. 3 Cl titlar, 6 liga titlar, 2 CDR titlar. Lägg där till ett spel från en annan galax. Vi har fått uppleva tidernas bästa lag, medans andra fått uppleva en tränare som petar folk i ögonen, och kallar andra tränare för Pitt under Pk.
Barcelona enkos
2013-05-18 13:00
Barcelona sägs även vara villiga att sälja Thiago Alcantara och City, United och Bayern spekuleras som möjliga köpare..
Thiagos pappa Mazinho vann VM med Brasilien..Thiagos agent är Peps bror Pere Guardiola..

Thiago har kontrakt till 2015
Barcelona Mäktiga Messi
2013-05-18 12:55
vet någon härrine vad äcklet mourinho sa till domaren ? . jag vet att det inte var några bra ord men vilka exakta ord de var vet jag inte , mourinho brukar inte använda trevliga ord
Barcelona enkos
2013-05-18 12:52
Tottenham bjuder 12 milion euro för Villa. Problemet är dock lönen. I Barca tjänar Villa 165 000 euro i veckan medan Tottenham är bereda att betala 130 000 i veckan.. Tottenham hoppas trots allt att Villa kommer att acceptera mindre lön
Barcelona ElTriplete
2013-05-18 12:41
Jonas - tots units fem forca Co-sign. :)
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-18 12:39
zigizaga Han har tuff konkurrens i Kajlic.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 12:39
Gabriel

Man kan förmodligen locka ur Monaco lite mer pengar än det där. De lär kunna lägga mer pengar än andra just för att det där första riktiga klassköpet är oerhört viktigt. Som du säger borde 15m vara målsättningen.
Barcelona enkos
2013-05-18 12:37
Valdes i all ära men Thibaut Courtois skulle jag vilja se i Barcelonas mål, han har pondus och med sin längd är han kungen i luften.. och Barcelona med sina korta spelare hade behövt en så lång målvakt som är snabb med att plocka ner bollarna på hörnor och andra fasta situationer..
Barcelona zigazaga
2013-05-18 12:36
Den där Ibric från Puertan måste vara den överlägset dummaste snubben på Svenska Fans. . .
2013-05-18 12:34
Mardröms-Silly: Reina ersätter Valdes Garay/Rakitskiy Herrera Neymar kommer inte Tito kan inte fortsätta och Eusebio tar över Dröm-silly: Courtouis/Ter Stegen Hummels Marquinhos Neymar Tito kan fortsätta
Barcelona Gabriel
2013-05-18 12:33
Jonas - tots units fem força Agreed. Man borde försöka få in 15 miljoner för honom åtminstone, något som inte bör ses som en omöjlighet.
2013-05-18 12:31
Gabriel Med tanke på att Monaco har extremt mycket pengar och att Arsenal, Anzhi och Liverpool också visat intresse känns 10m lite dåligt för en keeper av hans kaliber. Dock är det bättre att han blir såld för lite reapris än att han lämnar som bosman.
Barcelona Gabriel
2013-05-18 12:30
enkos

De hade 2 säsonger i rad där de inte vann något, 08/09 & 09/10, sedan vann de CdR 10/11 och La Liga förra säsongen 11/12 för att återigen detta året go back to zero.

Ett 5 års facit som summeras som uselt!
Barcelona enkos
2013-05-18 12:26
Mourinho lyckades med något som få Reals tränare lyckats med, nämligen att inte vinna en enda titel under en säsong och det lyckades han dessutom göra med världens dyraste lag genom tiderna..

ps. Någon som vet när Real gick helt titellös senast?
Barcelona Gabriel
2013-05-18 12:21
EMD rapporterar att klubben kommer att få in ett officiellt bud från Monaco på Valdes som kommer att ligga på exakta 10M€. Personligen tycker jag det är för lite, även om han sitter på enbart 1 år kvar av hans kontrakt. 15M€ borde vara målsättningen.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 12:20
Två titlar på fyra säsonger, två miljarder kronor per titel typ. Det sorgliga för dem är att med Mouirnho kan det bara bli sämre men även om man byter tränare kommer det ta tid att bygga upp laget igen.

Säga vad man vill om vår säsong som överlag får ses som ett litet misslyckande med Barcamått mätt men vi vinner ligan helt överlägset och har chans att tangera poängrekordet. Vi har en fantastisk ligasäsong bakom oss där vi visat prov på en grym vinnarmentalitet.

Det sköna är att det känns som att det kommer bli bättre nästa säsong. Det känns viktigt att vinna ligan men det stora målet bör vara CL, ska bara ta tillbaka tronen där. Med rätt nyförvärv så har vi bra chanser.
Barcelonistas
2013-05-18 12:16
Vi måste kontakta Missing People, El Pasillo har varit efterlyst sedan uttåget i Cl semifinalen mot Dortmund.

Haha, folk är bra på att snacka men sen när verkligheten visar upp sig kryllar man alltid tillbaka till hålet man kom ifrån!.
Barcelonistas
2013-05-18 12:08
Barcelona gör en otroligt bra liga säsong där vi har dominerat totalt och visat hur överlägsna vi är. Barcelona har 3 matcher kvar i ligan och kan plocka hem hela 100 poäng under liga spelet det om något säger väll en hel del. På det hela så gör vi en helt klart godkänd säsong där vi plockar hem en tung liga titel, samtidigt som vi kommer i semifinal i både Cl och CdR.

Krossen mot Bayern var under all kritik men samtidigt men dom problem som Barcelona har haft den här säsongen, försvarsspelet och det faktum att tränaren varit borta på grund av cancer i flera månader har gjort saker och ting komplicerat för laget. Att sitta och snacka skit om detta som Mourinhista finner jag väldigt komiskt med tanke på att man blev slaktade av Dortmund i första mötet.

Skillnaden är att Barcelona har bevisat mycket och folk vet redan vad det här laget står och vad det kan göra. Nästa säsong kommer vi ha ett mycket mer stabilt lag där försvaret är bättre samt anfallet. Real Madrid däremot vad har ni bevisat? Eran era började 09/10 och fram tills idag har ni vunnit 1 liga titel och 1 CDR titel, kontra Barcelona som vunnit 2 Cl titlar och 4 liga titlar, 2 CDR titlar, vi är det mest framgångsrika laget under 2000 talet och det är vad folk kommer ihåg. 3 Cl titlar, 6 liga titlar, 2 CDR titlar under 2000 talet, och då räknar jag inte ens med övriga titlar.

Det här är långt ifrån över, vi Cules kommer njuta i många år framöver!.
Barcelona Dinho the artist
2013-05-18 12:06
HORUNGAR skrev följande:
ERA SMUTSIGA HOR-FANS.!!!! DOMAREN GAV ER ALLT NI KAN GÅ OCH KNULLA DOMAREN I RÖVEN OCH GE EN 50-LAPP TILL ASSISTERADE !!! FATTAR NI INTE HUR SMUTISGA NI ÄR ERA HORUNGAR!!

HORUNGAR ALLIHOP! GÅ KNULLA DOMARENS MAMMA I RÖVEN OCH STOPPA EN DILDO I HAN SON RÖVHÅL OCH JAG HOPPAS ATT HANS DOTTER BLIR GANG-BANGAD AV HELA HENNES KLASS NÅGON DAG!!

GRATTIS TILL ER SEGER..
---
Detta inlägg hittade jag i Atleticos forum. Kul med hög nivå osv.
Barcelona Xavitheking
2013-05-18 12:00
Så roligt och va inne på puertan och läsa. Dom lägger ner tid på Barcelona istället för att lägga ner tid på vad dom kan förbättra vi förlora med 7-0 vi gjorde en katastrof säsong men ändå går vi med en liga titel förstår mig inte på Real fans tror aldrig att jag kommer göra det heller. På 5 år har dom 3 titlar detta året inget alls fortfarande enligt dom är dom den "bästa klubben i världen" Time to go grow up. Och förstå verkligheten och se vart eran nivå ligger egetligen.
Barcelona enkos
2013-05-18 11:47
Barcelona = titel = liga mästare Atletico M = titel = cup mästare Real M = titel= potatis mästare
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 11:39
Men var ska Marquinhos få plats. Vi får redan "offra" Bartra, låna ut, i och med ett köp av en mittback och med Marquinhos så har vi alltså med Bartra borträknad sex mittbackar. Tycker det köpet är rätt onödigt. Enligt mig så ska vi köpa Hummels, låna ut Bartra, förhoppningsvis gör han det bra i sin nya klubb och efter 1-2 säsongen då Puyol kanske lagt av så tar man tillbaka honom och han kan försöka slå sig in i startelvan.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-18 11:38
Gabriel Tyvärr är det nog så..
Annons: