/spanien/barcelona/forum/7126.aspx/spanien/barcelona/forum/7126.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2013-05-18 10:45
Neymar's father who was the only obstacle left has admitted that Barcelona is very near to reach a deal for his son to transfer this summer. Mm det börjar ta sig!
Jeffson
2013-05-18 10:42
Först ska jag säga att Real Madrid kom längre än oss i cupen. De vann mot oss i ligan. De vann supercupen över oss. GRATTIS!!! *Applåderar* Nu kan ni säga att ni är bättre än Barcelona! Ni bröt dominansen. Säg det, säg det.

Men igår skämde ni ut er! Inte pga resultatet, ni hade iofs chansen att ta er enda titel denna säsongen (supercupen räknas inte) men sumpade det helt och hållet. Men det är inte det som kickar igång min skadeglädje. Det är sättet ni gör det på. Eran demontränare satte återigen sitt fula ego före laget och skaffade sej ett rött kort. Nu kan han gnälla ännu mer på den spanska domarkåren. Ronaldo gjorde iofs mål, men visade vilken dålig förlorare han är. Han svek er och sparkade istället en motståndare i ansiktet, där sparkade han även bort sina chanser på Guldbollen. Pepe behövde inte ens vara uttagen i truppen för at hamna i bråk. Den ende som visade klass varåterigen Casillas, ni vet eran lagkapten och klubbikon som eran demontränare har satt i frysboxen.

Igårkväll var jag så glad, där satt jag med ett färskt ligaguld och kollade på när ni skämde ut er när CDR rann er ur händerna. Det bästa var att Barcelonai nte var på plan, så nu får ni hitta någon annan än Busquets att skylla på. Simeone kanske? För inte fan var det erat egna fel va?

Sorry för ett långt inlägg om Real Madrid, mod får gärna ta bort det om det inte passar sej, jag behövde bara skriva av mej och nu har jag gjort det.

Visca Barca!
Barcelona Diar Shekha
2013-05-18 10:32
@BrazilStats: Neymar's father who was the only obstacle left has admitted that Barcelona is very near to reach a deal for his son to transfer this summer. @barcastuff: Barcelona are following Borussia Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (21) since the Euro U17 in Germany in 2009. [md] @barcastuff: Barcelona's interest in Athletic midfielder Ander Herrera (23) would no be with an eye on a transfer this summer. Contract until 2016 [cope]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2013-05-18 10:12
Sport har en omröstning på sin sida om vem man vill se som målvakt i Barca nästa säsong, Ter Stegen eller Reina. Just nu har 735 personer röstat och Ter Stegen har 93% av rösterna.
Barcelona Smogen
2013-05-18 10:11
Mourinho sa tydligen till domaren att han borde gå och fira med Atleticospelarna. Kan man vänta sig att han blir avstängd och det igår ändå var hans sista match för Madrid?
Han ska också ha sagt att denna säsongen är den värsta i hans karriär, vilket ju är som ljuv musik för mina öron.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-18 08:24
Åh vad jag ser fram mot supercopan hihi
Barcelona Smogen
2013-05-18 07:47
SoN_Un (Barcelona) Runt 23.00 efter matchen
Barcelona Mäktiga Messi
2013-05-18 06:25
real visade sitt rätta ansikte igår . När man förlorar en final då blir dom så jävla desperata och ska slåss . dom har ju ingen heder och samvete . vart va the special gone ? han gömde sig som vanligt Grattis athletico ni är mer än värda segern
SoN_Un
2013-05-18 05:53
är det nån som vet om vi kommer att lyfta pokalen på söndag?=)
Barcelona Andreas-
2013-05-18 04:17
Helt allvarligt mina blå/röda bröder, har Real Madrid senaste 14 åren någonsin slagit Atletico Madrid i fotboll? Inte i min bok, inte efter idag.

Fan vad jag älskar att Real Madrid finns, dem finns alltid till för oss när vi gör en mindre bra säsong.
Barcelona Andreas-
2013-05-18 04:04
Tänk på hur du uttrycker dig mot andra föreningar!
//Mod
Barcelona Lion24
2013-05-18 03:57
Fan vad jag tycker om Diego Costa och Simeone. Sätter smutset Pepe på plats!
Fais
2013-05-18 03:42
Inte för att följa med strömmen eller så men vilken inställning, hjärta och vilja Diego Costa har. Påminner mig om Suares spelstil. Do or die!!!!

Diego Costa är den enda spelare jag har sett stå upp mot Real Madrid's Hyenor. Inte nog med det så har han blivit bättre och bättre.

Jag får inte glömma heller att berömma Atletico Madrids kamp och glöd. Tänk om våra spelare visade sån glöd när det har spelas stormatcher. Vilken tränare de har med. Han är som den 12:e spelaren så som Pep var för oss. Nu har vi stället Tito som ...ja, ni vet vad jag menar....
Barcelona Liatzo
2013-05-18 03:20
Jag kan inte göra annat än att instämma i hyllningskören. Hylla den som hyllas bör! Diego "el Fenómeno" Costa - vilken hjälte! I länktipset kan ni se hans heroiska insats i ett tidigare möte mot UFC Madrid.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-05-18 03:03
Skönt att inte börja säsongen med 2 clasicos. Det började bli lite tröttsamt att inleda säsongen med att möta det här griniga och barnsliga Madridlaget. Roligt att Atletis supportrar gjorde en Puyol - Valdes och skrek "Mourinho, Quédate" efter matchen. Skönt att alla hans bluff och skitsnack mot Barca har synats den här säsongen, han har så mycket problem att han inte ens orkar ta striden mot Barca mer. Han möter sina egna spelare varje vecka! xD Tyvärr har portugisisk fotboll fått fram alldeles för många fotbollsprofiler på sistone som är anti-fairplay. Mourinho och hans andra assisterande, Pepe och Ronaldo är 4 personer som utmärker sig idag återigen. Dags för tränarbyte och det första han bör säga på hans första konferens är: "Casillas är förstamålvakt igen, chill the f*ck down!" Och säsongens roligaste får ändå tillägnas Mourinho när han 40 minuter innan en match ställde sig på en rätt så tom Bernabeu för att höra burop! Haha, vem fan gör nåt sånt?!
Barcelona Blaugrana91
2013-05-18 02:59
Tw Barcelona: "Congratulations to Atletico for winning the King's Cup!" [@fcbarcelona] #fcblive

Klubben skrev nog detta med glädje, tror ni inte? :)
AndreMario
2013-05-18 02:56
Lion24

Bete dig som att du är äldre än mig då :)
Barcelona Diar Shekha
2013-05-18 02:49
Haha.. Jag hade aldrig sett Atletico vinna tidigare och jag trodde aldrig att de skulle slå Real så just därför bojkottade jag finalen och drog till bio ist. Och så vinner Atletico:P Jag var BOMBSÄKER på att Real skulle vinna. Nu får jag se matchen i efterhand istället. José Mourinho, the Special one och the only one. Han har fått sin största förlust i karriären (5-0), hans hemmasvit sprack och han är den som har förlorat mot Atletico efter hela 14 år. Allt detta har hänt i Hans Real-karriär. Är det inte lite komiskt att det kommer mot just Mourinho? Grande Mou. Varför måste Real alltid bråka när de förlorar? När de vinner så går de runt och tröstar alla. När de väl förlorar så måste det alltid bli bråk, alltid. Vilka jävla losers.. Jag blev absolut inte förvånad när jag kollade på livescore och såg att två Portugiser hade fått utvisningar.. Och självklart bråkar även Pepe trots att han ej spelar. Grande Diego Simeone y el Tigre Falcao. De har vunnit 3 pokaler på 13 månader och Mourinho har vunnit 3 pokaler på 3 år.. Man får spela final på hemmaplan och man förlorar... Det är ungefär som om en gäst kommer hem till dig och kastar ut dig från huset.
Barcelona Vampíro
2013-05-18 02:13
Jag bryr mig inte om Neymar, Hummels, Thiago Silva osv. Prio ett i år måste vara att värva kungen av Madrid: Diego Costa! Vilken jävla legend han är, han borde få något pris den mannen. Och juste, Mou reeeeeeeees!
Barcelona Lion24
2013-05-18 02:00
AndreMario

Jag såg din profil och såg när du är född och jag är äldre än dig. Om jag ska sova nu, vad gör du då uppe nu?
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-18 01:58
AndreMario Äsch den där diskussionen är över ingen vits att hoppa på "mobbtåget". Sprider bara negativ energi här inne.
AndreMario
2013-05-18 01:56
Lion24

Lägg dig bebis klockan är över midnatt
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-18 01:43
Hugo

Lika roligt som att se de möta de Special olympics mästarna, damfotboll är verkligen värdelös. Inget illa mot tjejer eller handikappade men det blir helt enkelt en tråkig match att kolla. Även om det vore för underhållning eller välgörenhet osv.
Barcelona Gabriel
2013-05-18 01:41
Lion24 Jag säger inte att du ska ignorera problemen vi har i klubben eller laget men jag tycker bara att det är lite tråkigt att du väljer att leta efter problem som inte ens uppmärksammats i spansk media överhuvudtaget, framför allt precis efter Reals finalförlust. Timingen kanske inte är den bästa från din sida? Ikväll handlar om att njuta och håna Real och Mourinho så mycket som möjligt, haha. "Det finns ingen glädje som skadeglädje".
Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-05-18 01:38
FC Zurich (damer) utmanar Barca i en match den 25:e maj! Nu vet jag dock inte om man har accepterat utmaningen eller om den ens är seriös. Någon som har bättre koll får gärna komma med info!

Vad tycks annars? Hade varit en väldigt rolig match om den inte spelades just den 25:e maj då vi har ett rekord att tangera.

Utmaningen hittar ni på länken!
Barcelona Gio Style
2013-05-18 01:37
Lion24
Fortfarande, hade det vart allvar mellan dessa spelare så måste väl du fatta att det hade tagits upp i spanska medier och inte enbart i en engelsk tidning, vi vet hur bra dessa är på att skriva strunt.
Barcelona Rambla~
2013-05-18 01:36
Lion24

Om du nu läser forumet så ofta borde du veta att jag och Hetfield väldigt sällan är överens. I just det här ämnet så backar jag verkligen inte honom, då jag själv under dagen kritiserat hela bussturen och alkoholkonsumtionen. Vi kan trots det diskutera utan att tjafsa med respekt för varandra.

Dock så stör jag mig på din dryga jävla ton. En sak ska du ha klart för dig, du är inte kapabel att täppa tiill några jävla trutar som du tidigare så kaxigt konstaterade. Du har lite för höga tankar om dig själv. Det enda du gör just nu är sitter och jiddrar över något varken du eller någon annan här kan bevisa vad som är "rätt eller fel".
Barcelona LeoMessi
2013-05-18 01:36
Man kan bara älska Puyol! Så som han tittar efter Pique, som det vore hans son eller något. Bättre lagkapten får man leta efter
Barcelona Lion24
2013-05-18 01:33
Gabriel

Haha, du är skön ändå, jag brukar tycka om det du skriver. Självklart, när Real förlorar så blir jag också glad, tro mig. Men det första jag gjorde efter att ha kollat på matchen var att kolla på de bilderna mellan Song och Piqué. Jag skulle in och kolla på Puertan för att skratta lite men jag kollar alltid in på Les Rambles först. När jag ser problem som har hänt i klubben som jag älskar så skiter jag fullständigt i vad Real gör, så länge det inte påverkar Barca just då.

Men no hard feelings, sanningen kommer fram.

Sen finns det för många hycklare här. Vänder kappan efter vind.
Barcelona Leo y Cesc
2013-05-18 01:29
Varning! Inga såna svordomar här inne, oavsett språk.
//Mod
Annons: