/spanien/barcelona/forum/7116.aspx/spanien/barcelona/forum/7116.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-05-19 20:52
@vifa:

Så är det.
Det handlar inte bara om Bartra, det handlar om ett ledarskap där man inte ser nyttan med att spela talanger, eller helt enkelt en okunskap i hur man matchar in nya spelare.

Det är det som gör mig trött, sen att laget vinner ligan osv är en annan femma, men man måste få kritisera delar av en tränares egenskaper utan att bli kallad för Titohatare. På samma sätt som jag t ex inte gillade att pep alltid gjorde, i mina ögon, för sena byten.

Men men, är man internettränare så är man. Då ska man hålla käften.
Barcelona Barcaholic
2013-05-19 20:46
Varför får inte formstarka spelare som Sanchez & Tello starta ikväll medans iskalla spelare så som Pedro, Fabregas & Villa får?
Varför får inte Thiago starta framför en omotiverad och icke 100 procentig Xavi ikväll?
Varför får Mascherano hoppa in från start direkt efter en ganska lång skada, medans Bartra som behöver dena speltiden får nöta bänk?

Ja du många frågor, men det är en fråga som kommer upp i huvudet konstant. Varför har vi Tito som huvudtränare i FC Barcelona...
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-19 20:41
Haha, vi får en pasillo av applåderande Atletico-spelare för att vi säkrat ligan komfortabelt. Real får en pasillo av feta urinerande Atletico supportrar.
SoN_Un
2013-05-19 20:41
tror thiago är förlorad bröder...man mår som piss asså. har föjt honom sen han var en skitunge o alltid sagt att det är vår nya iniesta... o nu kommer tito o ska slänga honom för cesc. cesc som valde att dra o sket i klubben som uppfostrat honom. tihago som nobbat alla för att stanna kvar i la masia o kriga för tröjan. PINSAMT TITO!!
vifa
2013-05-19 20:39
Montoya skulle heller aldrig fått starta om nu inte alla Ytterbackar varit skadad, inte ens i en sån här match
Postat via SvenskaFans-appen
vifa
2013-05-19 20:38
FY FAN!!!! Ingen start för varken Batra, Song, Thiago eller Tello i en meningslös jävla match där ligan är klar... Förstår om Thiago flyttar i Januari
Barcelona Vampíro
2013-05-19 20:38
Det är ganska självklart att Bartra inte ingår i Titos framtida planer. Han har inte spelat mycket men när han väl varit på plan så har han knappast imponerat, vilket kanske inte är så konstigt. Han lär i vilket fall inte vara kvar nästa säsong, en utlåning är ingen högoddsare.
2013-05-19 20:36
Hur partiska kostymsnubbarna i Club Calcio än är så kan de verkligen sin liga och deras passion smittar av sig, synd att inte La Liga har ett program!
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-19 20:35
DM1982

det är domhär matcherna man ska ta in spelare som tello thiago och bartra.. så aa vi tjänar någonting.. tito vet inte vad han gör.. vf ska han spela iniesta busken o xavi för? helt onödigt då säsongen redan är över och man ska testa dom andra spelarna som ska ta över barcelona
Barcelona DM1982
2013-05-19 20:33
@Fais:

Får man extra miljoner euro om man startar med spelare som ni vill ska starta?

Tito tar ut ett lag som han tror är bäst för dagen men han tänker nog också på framtiden. Sluta vara så negativa hela tiden.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-19 20:29
är det inte komiskt att kajlic heter Mourinhista] efter sitt nick.. ja menar om han e mod i det forumet och ska vara den som ska vara en av de trognaste madrid fansen i det forumet ska han väl hete madridista istället? hahah jävla pajas
va händer när ancelloti tar över?

Ancelottista !
Barcelona Massimo
2013-05-19 20:29
Jag förstår inte heller logiken i uttagningen, varför ska Thiago sitta på bänken andra matchen i rad när ligan är avgjord? Thiago måste börja få gå före Xavi i sånna här typer av matcher
Barcelonistas
2013-05-19 20:27
Mojito - Bartra ingår inte i Titos planer det är en sak som är ganska så klar. Hade han gjort det hade han spelat i en match av denna dignitet, Tello och Thiagos situation kan man dock diskutera. Den förstnämnda anser jag i alla fall bör starta idag då han varit bra. Men vi går helt enkelt se vad som händer.
Fais
2013-05-19 20:25
100 poäng ditt och 100 poäng hitt!

En fråga,

-Får man extra miljoner euro om man tar 100 poäng???

Hur kan Pedro och Masken starta. Det skulle vara en annan femma om båda kom in sen men starta matchen. Kan det vara så att de ska ut på marknaden?? Jag hittar ingen annan förklaring. Jag gör inte det. Jag blir dum i huvudet alltså.
Barcelona filosofen21
2013-05-19 20:22
Bartra kunde väl inte skyllas för mycket defensivt mot Bayern? Eller jag som kanske missat att han och Pique var bäst på plan mot dem. Ända dåliga Bartra gjorde var väl att han missa några lägen? En sak till kommer jag på och det är att han släppte Dante till dani Alves vid 1-0 på allians arena.. Annars tyckte jag han gjorde godkända insatser Bartra, tello, thiago, montoya ska vara med i elvan om matchen är obetydlig. Tito väljer att spela en av dem. Besvikelsen är stor
Barcelona DM1982
2013-05-19 20:20
Tito tar laget till semifinal i CL, semifinal i spanska cupen och vinner ligan under sitt första år. Laget har chans att skrapa ihop 100 poäng och därmed göra så att skillnaden mellan ettan och tvåan är den största i ligans historia.

Grabbar, gubben vet vad han gör och jag litar mer på honom än på internettränare på SF. Chilla.
2013-05-19 20:19
Barcelonistas

Det är ju det som är grejen, Bartra gjorde ingen bra match i semifinalen i CL - en match som han kastades in i utan någon större speltid bakom sig. Varför?
För att Tito inte satsar på unga spelare. Det är problemet.
Nu finns chansen att ge killen speltid och utvecklas, men icke.

Kan bara se framför mig hur han kastar bort fler spelare framöver. Men det är inga problem, vi köper nya för de pengar Rosell drar in på tröjreklam.
Så ska det funka.

Förlåt min frustration...
Barcelonistas
2013-05-19 20:17
Han hade ju inget annat val mot Bayern än att spela med Bartra. Tito gör helt rätt då Bartra är långt ifrån en spelare som ska starta för Barca.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-19 20:15
Kan inte gubbjäveln packa sina väskor och ba dra? Det är trettioelfte gången den här säsongen där han favoriserar spelare. Skäms på dig gubbjävel.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-05-19 20:13
Tito slutar aldrig förvåna. Han startar med Bartra mot Bayern men bänkar honom mot Valladolid. Titos logik...
Barcelona LeoMessi
2013-05-19 20:12
Masch kommer inte att spela hela matchen så bartra kommer att få spela. Men thiago, sanchez och tello borde ha fått starta.
2013-05-19 20:12
Tello, Bartra och Thiago borde alla få spela men ta det lugnt med mordhoten.
Barcelonistas
2013-05-19 20:09
Bartra? Samma spelare som köpte korv på Allianz?. Finns ingen anledning för Tito att spela med en kona.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Ja vi börjar nog alla tröttna med ta det lugnt pojkar.. :-)
Barcelona barca_joe
Skämtar Tito med elvan? Thiago MÅSTE få spela såna här matcher om han ska fortsätta utvecklas och känna förtroende. Förstår om han känner sig för och kanske till och med lämnar.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-19 20:07
Hur fan kan Pedro gå före Tello eller Sanchez????????????????!!!!!! Så jävla feg. Fy fan va fegt.
Barcelona DM1982
2013-05-19 20:07
Bra elva, helt klart går de in för seger i den här matchen.

Det är inte så mycket mer att spela för den här säsongen, det som lockar mest är väl att laget fixar 100 poäng. Skulle vara en perfekt avslutning på Mourinhos sejour i Spanien, inte ens det rekordet fick han behålla.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-19 20:06
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Valdes - Montoya Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Cesc Villa #fcblive VAD I HELVETE ÄR THIAGO,TELLO OCH BARTRA. JÄVLA IDIOT. Fy fan va feg Tito är. Det är för fan VALLADOLID du möter.
2013-05-19 20:06
hahaha, jag tror jag smäller av

Tito väljer en Masch, som nyss kommit tillbaka från skada framför Bartra.

Till detta får inte Thiago någon startplats, och både Villa & Pedro går före Alexis och Tello som har varit överlägsna formmässigt.

Tito - jag börjar tröttna.
Barcelona Andresito
2013-05-19 20:05
Hahaha vafan, Thiago? Bartra? VARFÖR INTE? VARFÖR INTE?!?!?!

Barcelona line-up (official): Valdes - Montoya Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Cesc Villa
Annons: