/spanien/barcelona/forum/7113.aspx/spanien/barcelona/forum/7113.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aléx
2013-05-18 15:29
Källa, välkommen till silly season :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-18 15:27
Neymar kommer att tillföra massor både på planen och utanför.
Kan tänka mig att Nike är oerhört nöjda om affären går igenom!
Barcelonistas
2013-05-18 15:22
Alex - Neymar är värd vartenda öre och länka källan gärna nästa gång du postar inlägg.
Aléx
2013-05-18 15:18
Neymars pris höjs till 60m euro, inte värd att lägga så mycket pengar på honom. Han är bra men inte 60m bra!!
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-05-18 15:18
Tror vi kan glömma Courtois så länge vi inte pungar ut ordentligt med pengar för honom. Även om vi gör så tror jag aldrig Chelsea accepterar de har potentiellt den bästa målvakten i världen om ett par år
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-18 15:03
Vilanova: "Pedro exit rumours? He has my total support, I believe in him and I know what he can add to the team." #fcblive Vilanova: "Alexis will stay? I can only say he has been playing at a good level, he improved as the season went on, he's more relaxed now." Helt olika svar till samma typ av fråga.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 14:44
Domaren tappade kontrollen över matchen totalt men ärligt talat, vem hade inte gjort det igår? Det var otroligt mycket känslor. Båda lagen vill vinna till varje pris. Det gnälls oerhört på domaren, det tacklas stenhårt, delas ut efterslängar, överdrivs rejält och det hjälper inte att båda tränarna står och gapar och knappast är några förebilder för spelarna(även om jag gillar Simeones stil). Men, det ändå så förbannat underhållande, speciellt när Real gör bort sig totalt. Jag satt med chips framför TV:n igår och skrattade som fan. Älskar när det är mycket känslor, det är klart att det gick lite över styr i går men det var ändå jätteroligt att se. Riktigt skön match enligt mig.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2013-05-18 14:23
Tito Vilanova kommer att åka till New York på måndag och återvända på fredag. Fler tester ska göras. Ursprungligen skulle han åka i sommar, men med ligaguldet säkrat så sköts resan fram.
Barcelona enkos
2013-05-18 13:52
Domaren som dömde matchen igår är statistiskt sett en Real domare !! ps. Atletico fans hånade Mourinho genom att sjunga "Lämna inte" "Lämna inte"
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:50
Två veckor kvar innan fönstret öppnar och Monaco sägs redan ha klart med Tevez, Moutinho, Falcao och nu start Valdes. Hur mycket pengar har fanskapen egentligen?
Barcelona Barca King -
2013-05-18 13:46
GUD vad han horungen eller vad han kallar sig gjorde min dag, LOL. Hur lågt kan man sjunka? Jag tycker att domaren gjorde en bra match överlag. Han blåste mycket men när man såg på repriserna så dömde han rätt. Det är inte domarens fel att visselpipan fastnar i strupen på honom när bägge lagen spelar spelar hårt eller i Madrids fall UFC fotboll.

Madrid har domarna köpta i fickan 99 gånger av 100 varför ska de gräma sig över en domare som för en gångs skull va neutral.
2013-05-18 13:45
Vi kanske kan skänka en tyst minut åt Madrids era som i dag tog slut.

Från maj 2012 till maj 2013.
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-18 13:44
The Reporter Fast ne? Dock skriver EMD att Chelsea, ManU, Monaco och Arsenal är intresserad av vår chilenare.
2013-05-18 13:39
Det är som är intressant är att man för första gången har kunnat följa Mourinho på nära håll. Jag tror nog att fler kommer att lära sig av hans mindgames. Ignorera honom och han kommer att förtrollas av sin egna 'perfekta storm'.

Det jag tycker är märkligast i hans tid i Madrid är hur lite Madrid utvecklades spelmässigt. De var nöjda med att vara ett kontringslag när de har spelare som har potentialen att vara mycket mer än så. När man tog ledningarna bevakade man de hellre än att söka det andra målet.

Han är fortfarande en bra tränare, men bäst? Nej. Jag tror att den nya fotbollens tränare kommer att vara Guaridiolas och Klopps. Tränare som vill att deras lag ska ha huvudrollen i storyn.
Barcelona >The Reporter<
2013-05-18 13:39
Breaking News, Neymar är klar!
Barcelonistas
2013-05-18 13:34
Enkos - han är ju ,The special second, om det finns en special one i världen så är det Pep Guardiola. Mou är ett skämt, han saknar många egenskaper som gör en till en bra tränare. Ömsesidighet ett ord som Mou förmodligen inte hört talas om. Mou har alltid varit en kontroversiell tränare, han snackar mycket innan matcherna. Men när väll matcherna sätts igång så kan man se vilken svag och medioker tränare det är, han saknar något som pep har och det är cojones!.
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:33
Jag anser att Valdes är korkad som går till Monaco. Ett nytt och ovisst projekt. Varför inte gå till ett "färdigt" och stabilt lag? Det räcker väl att han varit med om att revolutionera Barca när Laporta och Rijkaard startade sin era?
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:29
@Mäktiga Messi:

Mourinho sökte upp domaren efter matchen och sa till honom. Du kan gå och fira med de (Altetico) nu.

Exakt samma fras som Casillas en gång sa till domaren när de blev utslagna ur cupen förra året på Camp Nou. Undrar vem det är som intruerar vad spelarna ska säga till domaren vid eventuell förlust?
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-18 13:28
minns ni han som gick in i atleticos forum och skrev horungar o smutslag o de..

såhär svarade atletico mod:

Vi tar inte bort detta inlägg av tre anledningar// RED
1) Som ett testamente på att IQ test borde införas på SF
2) Ifall din framtida fru vill se vad du skrev om henne när hon gick i skolan
3) I utbildningssyfte för vilka tankar man kan ha när man håller på att bli en tonåring
4) För att kunna anmäla din svensklärare till skolverket för misslyckad utbildning
5) För att påminna dig om att Atlético återigen vunnit titlar och Real vunnit 0

BUUUUUUUUUUUURRRNNN
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:27
@enkos:

Barca har faktiskt förnekat alla planer på att Thiago är till salu.
Barcelona Barieta
2013-05-18 13:20
Thiago måste stanna, han är ju framtiden i barca och borde vara den som tar över efter Xavi. Hoppas bara det är lösa rykten.

Cesc däremot hade City eller United kunnat få, har inte mycket över för varken han eller Pique. Att de två sägs vara några av de som tagit över ansvaret i truppen, gör mig mörkrädd.
Barcelona enkos
2013-05-18 13:16
Folk hånar och skrattar åt Mourinho och kallar honom för The special second :)
Barcelonistas
2013-05-18 13:08
Mäktiga Messi - skiter fullständigt i vad den idioten sa till domaren. Det enda jag bryr mig om är Barcelona och jag njuter just nu så mycket man har fått uppleva. 3 Cl titlar, 6 liga titlar, 2 CDR titlar. Lägg där till ett spel från en annan galax. Vi har fått uppleva tidernas bästa lag, medans andra fått uppleva en tränare som petar folk i ögonen, och kallar andra tränare för Pitt under Pk.
Barcelona enkos
2013-05-18 13:00
Barcelona sägs även vara villiga att sälja Thiago Alcantara och City, United och Bayern spekuleras som möjliga köpare..
Thiagos pappa Mazinho vann VM med Brasilien..Thiagos agent är Peps bror Pere Guardiola..

Thiago har kontrakt till 2015
Barcelona Mäktiga Messi
2013-05-18 12:55
vet någon härrine vad äcklet mourinho sa till domaren ? . jag vet att det inte var några bra ord men vilka exakta ord de var vet jag inte , mourinho brukar inte använda trevliga ord
Barcelona enkos
2013-05-18 12:52
Tottenham bjuder 12 milion euro för Villa. Problemet är dock lönen. I Barca tjänar Villa 165 000 euro i veckan medan Tottenham är bereda att betala 130 000 i veckan.. Tottenham hoppas trots allt att Villa kommer att acceptera mindre lön
Barcelona ElTriplete
2013-05-18 12:41
Jonas - tots units fem forca Co-sign. :)
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-18 12:39
zigizaga Han har tuff konkurrens i Kajlic.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 12:39
Gabriel

Man kan förmodligen locka ur Monaco lite mer pengar än det där. De lär kunna lägga mer pengar än andra just för att det där första riktiga klassköpet är oerhört viktigt. Som du säger borde 15m vara målsättningen.
Barcelona enkos
2013-05-18 12:37
Valdes i all ära men Thibaut Courtois skulle jag vilja se i Barcelonas mål, han har pondus och med sin längd är han kungen i luften.. och Barcelona med sina korta spelare hade behövt en så lång målvakt som är snabb med att plocka ner bollarna på hörnor och andra fasta situationer..
Annons: