/spanien/barcelona/forum/7109.aspx/spanien/barcelona/forum/7109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King -
2013-05-18 16:30
Jag är förvånad över hur överbeskyddande klubben är mot PEDRO som är La masia fostrad men det är även Thiago, varför får inte han samma VIP omhändertagande som PEDRO. Pedro lever just nu på säsongerna innan och om han gör en sån här tafatt säsong till kan jag lova att pressen kommer gå på häxjakt efter honom. Han har kommit för lindrig undan av median och klubben. Sen anser jag att Pedro är hur bra truppspelare som helst som är bra när det ska roteras men en startspelare är han inte tyvärr. Deulo, neymar och tello kommer förpassa honom till bänken och ut ur klubben om den lilla kanariefågeln inte sköter sig.
Barcelona filosofen21
2013-05-18 16:24
Konstigt hur snabbt saker och ting kan vända, jag vill minnas att det var totalt tvärtom i frågan pedro kontra Alexis för bara en 2 månader sen drygt. Oavsett kan jag inte påstå att det som sägs är fel, dock tycker jag inte man ska sälja pedro. Pedro är en bra truppspelare, och ska därför användas som en sådan. Alexis har mer fotboll i sig, men så länge han inte visar det ska han ha någon annan "grovjobbare" som konkurrens. Som jag ser det kan gärna Alexis och Pedro konkurrera om en plats medan Neymar har tello på sin kan som är hungrig för att få speltid (om Neymar affären nu blir av, vilket jag tar förgivet).
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-05-18 16:18
Sälj Pedro asap. Killen bidrar inte med ett piss. Nämn inte att han är från La Masia och därför ska han stanna och kostade ingenting. Alexis har potentianlen att bli en vass ytter medans Pedro har stannat i utvecklingen.

Smogen

Indeed.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-18 16:13
Skulle Alexis och villa lämna räcker det inte med Neymar. Vi ska ju bli starkare och ta oss tillbaka till toppen? Jag ser ingen direkt anledning att sälja chilenaren. Han har långt kontrakt och är en oerhört duktig fotbollspelare och som jag alltid har sagt: exploderar det så gör det det ordentligt! Under våren har han bara blivit allt bättre. Ge honom en säsong till.
Barcelona Smogen
2013-05-18 16:09
Alexis har äntligen börjat hitta rätt, varför då sälja honom? Pedro däremot har knappt gjort något vettigt i 2 säsonger nu. Blir så trött...
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-18 16:01
Bra räddning av Ter Stegen!
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-05-18 16:00
3-2 nu
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-18 15:58
@Gabriel:

Tror inte han såg något, gick tunnel på försvararen.
But not sure hehe
Fais
2013-05-18 15:55
L.A.M Nr 10

Det kan ju vara så att det är ingen som är intresserade av Pedro. Men däremot är Alexis intressant spelare för många klubbar där ute. Säg mig, vilken lag skulle vilja ha Pedro med den formen han har haft de senaste säsongerna.

Tito marknadsför Alexis kan man säga. Lite synd dock, trots att han bränner så många chanser är han inte svår att gilla. Jag skulle inte ha emot att man värvade Reus på hans position. Neymar, Rues, Hummels, och Marquinhos.
Barcelona Gabriel
2013-05-18 15:48
3-2, vad hände där med Ter Stegen?
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 15:44
1.70-ligan

För helvete Tito. Vafan har Pedro gjort bättre än Alexis den här säsongen? Tycker Alexis känns betydligt tryggare med bollen. Annars gör de båda rätt lite mål och springer mycket för laget.
Fais
2013-05-18 15:41
Vilken sjuuk match!!

Mellan Borussia Monchengladbach vs Bayen M

Det har gått 10 min och det står 3-1 .
Barcelona Gabriel
2013-05-18 15:40
3-1 till Gladbach på 10 minuter. Vad händer?
2013-05-18 15:38
Stegen fick släppa en boll bakom sig precis. Martinez målskytt
2013-05-18 15:38
LeoMessi Det gör nog jag med. Alexis är faktiskt en bättre spelare! Samtidigt har jag inte glömt vad pedro har givit detta laget men man kan inte leva på gamla meriter i all oändlighet... Kommer han nånsin upp till den nivån igen?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-18 15:36
Assist av ingen mindre än Branimir Hrgota.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-18 15:35
2-0 Gladbach! Dante dräller med bollen.
Barcelona LeoMessi
2013-05-18 15:33
Ser hellre att Alexis är kvar än Pedro. Jag kan inte se vad Pedro har gjort bättre än honom den här säsongen
Barcelona Gabriel
2013-05-18 15:30
För er som inte har något bättre för er så spelar B. Monchengladbach mot Bayern München just nu. Passa på att kolla in vår framtida målvakt, Ter Stegen.

Match i länktips.
Aléx
2013-05-18 15:29
Källa, välkommen till silly season :)
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-18 15:27
Neymar kommer att tillföra massor både på planen och utanför.
Kan tänka mig att Nike är oerhört nöjda om affären går igenom!
Barcelonistas
2013-05-18 15:22
Alex - Neymar är värd vartenda öre och länka källan gärna nästa gång du postar inlägg.
Aléx
2013-05-18 15:18
Neymars pris höjs till 60m euro, inte värd att lägga så mycket pengar på honom. Han är bra men inte 60m bra!!
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-05-18 15:18
Tror vi kan glömma Courtois så länge vi inte pungar ut ordentligt med pengar för honom. Även om vi gör så tror jag aldrig Chelsea accepterar de har potentiellt den bästa målvakten i världen om ett par år
2013-05-18 15:03
Vilanova: "Pedro exit rumours? He has my total support, I believe in him and I know what he can add to the team." #fcblive Vilanova: "Alexis will stay? I can only say he has been playing at a good level, he improved as the season went on, he's more relaxed now." Helt olika svar till samma typ av fråga.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-05-18 14:44
Domaren tappade kontrollen över matchen totalt men ärligt talat, vem hade inte gjort det igår? Det var otroligt mycket känslor. Båda lagen vill vinna till varje pris. Det gnälls oerhört på domaren, det tacklas stenhårt, delas ut efterslängar, överdrivs rejält och det hjälper inte att båda tränarna står och gapar och knappast är några förebilder för spelarna(även om jag gillar Simeones stil). Men, det ändå så förbannat underhållande, speciellt när Real gör bort sig totalt. Jag satt med chips framför TV:n igår och skrattade som fan. Älskar när det är mycket känslor, det är klart att det gick lite över styr i går men det var ändå jätteroligt att se. Riktigt skön match enligt mig.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2013-05-18 14:23
Tito Vilanova kommer att åka till New York på måndag och återvända på fredag. Fler tester ska göras. Ursprungligen skulle han åka i sommar, men med ligaguldet säkrat så sköts resan fram.
Barcelona enkos
2013-05-18 13:52
Domaren som dömde matchen igår är statistiskt sett en Real domare !! ps. Atletico fans hånade Mourinho genom att sjunga "Lämna inte" "Lämna inte"
Barcelona Rambla~
2013-05-18 13:50
Två veckor kvar innan fönstret öppnar och Monaco sägs redan ha klart med Tevez, Moutinho, Falcao och nu start Valdes. Hur mycket pengar har fanskapen egentligen?
Barcelona Barca King -
2013-05-18 13:46
GUD vad han horungen eller vad han kallar sig gjorde min dag, LOL. Hur lågt kan man sjunka? Jag tycker att domaren gjorde en bra match överlag. Han blåste mycket men när man såg på repriserna så dömde han rätt. Det är inte domarens fel att visselpipan fastnar i strupen på honom när bägge lagen spelar spelar hårt eller i Madrids fall UFC fotboll.

Madrid har domarna köpta i fickan 99 gånger av 100 varför ska de gräma sig över en domare som för en gångs skull va neutral.
Annons: