/spanien/barcelona/forum/7108.aspx/spanien/barcelona/forum/7108.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Treyh
2013-11-19 21:34
Haha några i publiken skanderar "Messi messi messi" varje gång Ronaldo gör ett misstag
Barcelona Mäktiga Messi
2013-11-19 21:33
karim benkahpe gör solklar offsidemål återigen får Frankrike hjälp av domaren sist var det i förra vm kval playoff mot Irland
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Força Barça
2013-11-19 21:32
Valdes skadad.. Han kan knappt stå upp.
Barcelona .Andreas
2013-11-19 21:30
@*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat:
Läs inte aftonbladet/sportbladet. Skräptidning. (Läste inte själv, blev tipsad) Sjuka utsparkar dock, bra kontroll.
Barcelona AndreD
2013-11-19 20:46
Kom igen nu Sverige, krossa detta smutslag som inte förtjänar att vara med i VM
Barcelona LeoMessi
2013-11-19 20:31
L.A.M Nr 10 (Barcelona) Håller med dig fullständigt! Vi kan inte spela på ett resultat, för det håller inte. Lyckas vi göra flera mål på Tyskland så kan vi lyckad göra det på Portugal.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-11-19 20:13
LeoMessi

Tycker man får ställa in sig på att göra tre mål för att ta sig vidare. Tvivlar på att Portugal går mållösa under 120 minuter idag, krävs en felfri försvarsinsats och mycket tur i så fall. Eftersom att vi förmodligen behöver tre mål så är jag för en toksatsning offensivt, så får det bära eller brista. Detta svenska landslag har bevisat sina kvalitéer i offensiven och vi kan helt klart göra både ett, två och ännu fler mål än så. Vi borde lita till våra styrkor när det kommer till att välja matchplan.
Barcelona LeoMessi
2013-11-19 20:09
L.A.M Nr 10 (Barcelona) Håller med dig. Portugal är inte helt omöjliga och får vi in ett mål så har vi väldigt goda chanser att ta oss vidare. Fast om Portugal gör ett mål så blir det riktigt jävla svårt för då måste Sverige göra 3 mål
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-11-19 20:04
Vad tror ni om Svériges chanser i kväll då? Jag är ändå ganska optimistisk, ser fortfarande inte Portugal som ett superlandslag och Sverige gjorde i min mening ett riktigt bra jobb speciellt i första halvlek under mötet i Lissabon. Nu gäller det att gå in med samma försvarsspel men något högre press för att på så sätt vinna tillbaka bollen tidigare och försöka etablera spelet under längre perioder. Hoppas på ett mer aggresivt Sverige som verkligen tar för sig och vågar ckapa chanser och ta tag i matchen, men som ändå har största fokus i försvaret och aldrig släpper koncentrationen. Sätter vi då våra chanser och har lite tur så kan det här gå vägen.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-11-19 19:09
Om Messi spelar som på Fifa, så skjuter den här målisen som på Fifa. Snacka om att behålla bollinnehavet på en helt annan nivå :P Tänk på kontringarna när Pedro/Sanchez/Alves löper på dessa.
Barcelona FCB_Messi
2013-11-19 18:06
Asså fattar ni vilket öde som ligger i luften ikväll ? Zlatan , i sitt livs form, kan missa sitt sista VM Ronaldo , som anses vara "bäst" i världen "just nu" , kanske inte ens får spela VM .
SoN_Un
2013-11-19 17:56
Ter Stegen och Reina är bland de få kandidater som fortfarande är på vår lista. Vi ämnar att bara värva en målvakt och inte två.

vrf inte värva 2 pinto är 38!!!!

kört grabbar. det är spikat reina som får vakta vårt mål nästa år. sanna mina ord. världens lataste sportchef, han kommer inte palla åka till tyskland för han har redan semestrat där. ny semester till italien o tar med sig reina.
Barcelona Força Barça
2013-11-19 16:41
Bartomeu (vice president): "We're not planning to sign of a centre forward. We're scoring a lot and we're happy with the forwards we have."
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-11-19 16:38
RonaldinhoGaucho!

Klockren kommentar! Av det jag sett så håller jag faktiskt med.

Taher

Tummen upp på din senaste Måndag! Alltid intressanta fakta och dessutom sätter du punkt på tidigare omtalade ämnen. Ser fram emot nästa veckas!
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-11-19 16:29
jag ser hellre Celtics målvakt än ter stegen, celtics målvakt har besiktats ett par ggr och han håller ! hur jävla grym som helst också
Barcelona Shanghai
2013-11-19 16:24
Ikväll skall Svenska landslaget kvalificera sig till VM!

HEJA SVERIGE!
Barcelona Deulofeu
2013-11-19 16:13
barca de Corazon håller med uppesittarkväll i fotbollens tecken en vanlig dag alltså lite mer på spel bara.

Tänk er denna kväll kan sluta med att Ribery och Ronaldo/Zlatan missar vm sjukt kanske Modric också!

Gött med lite fifa mellan matcherna också så inte fotbollshjärnan får vila något.

Hoppas Bartra får spela lite ikväll men är också spänd att se Neymar mot Alexis en middag sägs stå på spel dom emellan!

Barcelona Deulofeu
2013-11-19 16:09
Smeknamnet penaldo är enligt mig sanneligen befogat kolla artikeln

Ronaldo har gjort 20 mål mer än nummer två på listan när det gäller straffar sedan 2004 sjukt alltså.

Messi alltså bättre på denna statten det trodde jag spontant inte.

Sorry var bara tvungen alla säger att Ronaldo aldrig missar straffar...

Heja Sverige förresten och Island ikväll ; )
Barcelona barca de Corazon
2013-11-19 16:07
längtar till alexis möter neymar:D:D
Barcelona FabioQ
2013-11-19 15:32
test
Äkta Cule
2013-11-19 15:27
Tror att många Barca-fans kommer att drabbas av depression efter den nyheten.....
Barcelona el Flaco
2013-11-19 11:47
Inget som Bartomeu eller Zubi säger är värt att tas på större allvar med tanke på de lögnerna som de har dragit i tidigare skeden. Dessutom borde de hålla sig till att göra sitt arbete istället för att komma med uttalanden.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-11-19 10:47
Vår nya målvakt är Forster från Celtic!!!! haha
SoN_Un
2013-11-19 10:41
koeman92

tänkte faktist på det i morse haha. blir inte ens chockad.

zubi kmr säga, efter ett hårt jobb har vi lyckats värva in reina. haha
Barcelona koeman92
2013-11-19 10:13
Haha jag lovar att denna nya målvakt blir typ Reina eller Guita så bli inte för hysteriska nu. Just sayin ;)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-11-19 10:12
Är det bara jag eller har Deulofeu upptäckt hur man passar sina lagkamrater. Jag har inte sett honom så farlig de senaste 2 matcherna. Han visar mognad och vilja han inte har visat innan.

Om han börjar spela i Everton så som han spelar i U21 och börjar passa hans lagkamrater kommer hans aktier att komma tillbaka till A-laget att öka kolossalt.

Keep the good work Deulofeu

Barcelona koeman92
2013-11-19 10:12
Barcelona FCBlaugrana
2013-11-19 09:42
Ikväll håller vi på Sverige! Bjuder på en vacker på bild också.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-11-19 08:12
Ni som skriver att Stegen är klar, det kan ta mej fan vara så: @barcastuff: Bartomeu (sports vice president): "We'll announce our new goalkeeper when Valdes announces his new club, which could be in January." [rac1]
Barcelona Neymar N11
2013-11-19 06:21
Thiago Silva (PSG): "Ballon d'Or? Couldn't vote for Brazilians, so voted for Messi first, then Ibrahimovic and Ronaldo." [globoesporte]
Annons: