/spanien/barcelona/forum/7095.aspx/spanien/barcelona/forum/7095.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-22 21:17
dinobarca

Hrm gick in på denna sida globoesporte.com som skrev detta om 20m. På framsidan står det att de avböjt ett bud på 52.5m€. Som sagt man ska ta allt med en nypa salt.
Barcelonistas
2013-05-22 21:17
Barça's offer was €18M for DIS and Santos combined 2 friendlies according to some reports! Oh, seriously that's too low now. Come on. Fattar inte riktigt vad dom menar med 2 friendlies?. Någon som vet något?.
Barcelona dinobarca
2013-05-22 21:15
Fyfan om Rosell snålar på detta nu som om att vi håller på att gå i konkurs och vi mister både Neymar och en världsklass CB!!!
Barcelona dinobarca
2013-05-22 21:13
Grejen är att dem menar att Barca erbjudit 20m för allt asso 100% inte bara Santos 55% av Neymar vilket är överdrivet lite och dumt om det är sant, i så fall så får santos ca 8-9 miljoner vilket är på tok för lite
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-22 21:11
Robert Håller med, det vore helt vansinnigt!
Postat via SvenskaFans-appen
2013-05-22 21:10
Även MD påstår att Santos kräver mer. Skit i det då för böveln :P
Barcelona Robért
2013-05-22 21:10
1.70 ligan

Kanske är bättre att vara pessimisisk så man inte blir besviken sen om han skulle försvinna? :P Hade varit helt galet att släppa honom med tanke på vilken potential killen besitter. Kan dominera mittfältet i många år framöver om han bara ges ansvar
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-22 21:07
FCBlaugrana

Äsch bli inte förvånad, det står 20 nya saker om Neymar varje dag och varje källa säger olika saker. Så mycket lögner och påhitt i media. Tror först på det när det kommer ett officielt uttalande av någon som är inblandad i det.
2013-05-22 21:03
Robert Det har du iofs rätt i! Å andra sidan brukar Barca ha med sina la masia-lirare på dessa foton,och Thiago har varit med förr. Men vi får se. Tor inte det betyder varken det ena eller det andra. Men jag hoppas givetvis han stannar - mer än du kan ana.. :)
Barcelona FCBlaugrana
2013-05-22 21:00
WTF?!

BREAKING: Santos turn down Barcelona's €20m bid for Neymar (via @snap_kaka_pop & @globoesportecom)
Barcelona Robért
2013-05-22 20:53
Det är mer än jag vet faktiskt. Skillnaden där är väl att både RVP och Zlatan kunde ses som "fixstjärnor" i sina lag då, något Thiago inte är än i Barca
2013-05-22 20:48
Rvp poserade väl i Arsenals förra året? Zlatan i Barcas inför säsongen 10/11. Osv..
Barcelona Robért
2013-05-22 20:47
Det borde väl säga något att Thiago var en av de som fick visa upp nästa säsongs kit? Skulle förvåna mig oerhört mycket om han lämnar åtminstone
Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-05-22 20:39
Kan tänka mig att Santos och Neymars investerare har accepterat budet då det inte har läkt någon info ut till medierna. Man inväntar nu förmodligen ett visst datum innan man går ut med det officelt.

Det är bara lite spekulationer jag har nu när man inte fått läsa något och när det dessutom har gått ett par timmar efter att mötet mellan dessa parter redan har avslutats.
Barcelona Hetfield
2013-05-22 20:36
Men snälla, varför skulle Thiago byta Barcelonas bänk mot Man C bänk? Visst lär han få en högre lön, men det stannar där. Men man vet aldrig med Mazinho. Han verkar mest vara sugen på att suga ut så mycket pengar ur Thiago som det går, så man ska väl inte utesluta det helt.
2013-05-22 20:36
Koeman92

Matchen sänds klockan 03.00 på natten och det är förmodligen någon utav JSC Sport kanalerna som sänder matchen. Kan tänka mig att det även går att streama från Bet365 :)
Barcelona koeman92
2013-05-22 20:20
Vart sänds Santos match ikväll och när?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-22 20:13
Då får vi njuta av världens mest underskattade ytterback och denna grymma vänsterbössa (inte för att högern är så mycket sämre) i flera år till!

Visca Adriano Correia!
2013-05-22 19:58
Gött att Adriano har förlängt! Även om jag tror att han kommer säljas förr eller senare äre bra för vidare försäljnig att han har kontrakt till 2017. Men jag ser fram emot att ha honom kvar ett tag till. Hoppas han förblir hel bara!

Appropå ryktena om att Tito kanske kommer tvingas hoppa av tränarjobbet så tror jag inte det finns någon som helst substans i dem. Han är envis, har själv sagt att han ser fram emot nästa säsong... och ska ju sina återbesök till trots, vara på bättringsvägen.
Barcelona Rambla~
2013-05-22 19:56
@el Flaco - Me, Myself and I:

Jag har läst om motsatsen, att spelet med fötterna är en hans styrkor. Enligt Dominquez (atleti-spelaren) som är hans klubbkamrat i M'Gladbach är hans spel med fötterna tom bättre än Valdes.
Barcelona LeoMessi
2013-05-22 19:44
Alltså jag skulle hata Barca om dom lyckas klanta bort thiago!! Skulle aldrig förlåta dom för det.
Barcelona NoGo™
2013-05-22 19:26
Härligt att Adriano stannar! Ta tag i hans skador också så att han kan spela lite fler matcher :P
Barcelona FCB_Messi
2013-05-22 19:23
Fan vad gött adriano !!! Älskar den killen . Finns ingen i världen som är så all-round !
2013-05-22 19:20
Barcaholic Nej inte nummer 7 heller haha! Dom som burit den tröjan under modern tid har inte hållt nivån speciellt länge... Saviola, David Villa och för att inte tala om Gudjohnsen. Men dåliga trender är till för brytas och jag tror att han kommer att få nummer 7. Han har även tidigare spelat med detta nummer under sina "unga" dagar i Santos.
AndreMario
2013-05-22 19:03
Official: Barcelona announce the contract renewal of Brazilian full back Adriano (28) until 2017, his new buyout clause is 90M #fcblive

Häääärligt, Abidal kvar. Ta ut handen ur röven nu Rosell
Barcelona Barcaholic
2013-05-22 18:59
Diar Shekha

Aldrig nummer 9 för Neymar! Sen Eto'o lämnat har inte våra nummer 9 varit så lyckade om man säger så. Låt Neymar ta 7an för fan haha!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-05-22 18:58
Adriano har skrivit på nytt kontrakt till 2017. Positivt :-)
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-22 18:43
Jag tror att om man tränar med Barcelona så blir man rätt snabbt bra med fötterna ändå :P Angående Neymars nummer får han väl ta ett som är ledigt, tycker det är onödigt att börja byta spelares nummer för hans skull. Dvs om han nu ens kommer, jag har inte läst ryktena på en vecka nu 80% är säkert påhitt och spekulationer. Om Alexis eller Villa nu skulle lämna i sommar öppnar det ju upp vissa platser men annars får han ta första bästa imo.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-22 18:42
El Flaco Ja precis! Han är rätt ung så det kommer finnas gott om tid. Valdes var heller inte så bra med fötterna men med tiden blev han bara bättre och bättre. Sen angående Hummels. Vi får se om Vilanova blir kvar först för det börjar komma upp rykten om att han ej ska fortsätta. Vi kan inte bara värva nu när vi inte ens vet hur Det är med Vilanova egentligen. Vilanovas situation är prio ett nu när Neymar är nästan klar.
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-05-22 18:31
Jag har hört att spelet med fötterna ska vara en av Ter Stegens svagheter. Det är så klart ett stort minus med tanke på vårt system, men en aspekt som jag anser vara ännu viktigare än förmågan att vara bekväm med bollen vid fötterna är psyket.

Det som gjorde det möjligt för Valdés att stå emot trycket från Camp Nou var hans mentala styrka, att kunna skaka av sig alla misstagen och fortsätta ge allt i nästa match. Vi har en av världens mest krävande fans och listan över målvakter som inte klarade av pressen kan göras lång. Och just här har jag läst att Ter Stegen har ett starkt psyke som hade kunnat underlätta hans acklamation.
Annons: