/spanien/barcelona/forum/7075.aspx/spanien/barcelona/forum/7075.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2013-05-24 18:56
Vi bör sälja Song(så länge talangerna blir kvar) när vi får in en mittback. Han är för onödig, ge chansen till någon annan ist. Vi kommer ha två spelare på varje position i vilket fall. Så här lär det se ut; Alves-Montoya,Pique-Bartra, Puyol-Silva/Hummels,Adriano-Alba. Vi kan ha Sergio Roberto och Mascherano som reserver till Busquets. Och vid skador/avstängningar i backlinjen så kan endå masken hoppa in. Jag vill hellre att en som Sergio Roberto eller Thiago får speltid istället för Song som är totalt onödig.
Postat via SvenskaFans-appen
SoN_Un
2013-05-24 18:56
jag älskar alexis!!
Barcelona Barca King -
2013-05-24 18:42
Man måste bara älska alexis. Killens hjärta är barca och är en lojal cule. Han sa på presskonferensen att han vill stanna och klubben vill ha kvar honom. Han är en ärlig människa som tar tag i ryktena till skillnad från många spelare. Alexis är kvalité och hans lön ligger bara på 3 miljoner och klagar aldrig. Dessutom är han en jävlig grym centerforward.

Att ha kvalité skadar aldrig och hans lön är inte på kakas! Han gör det han ska göra bra och kan bara explodera om inget annat.
Barcelona Smogen
2013-05-24 18:34
Fast jämför man med tex. Zlatan så gick han till Barca för att bevisa att han redan var bäst i världen. jag tror att om Neymar kommer så gör han det för att lära sig att bli bäst i världen. En liten men enorm skillnad.
Barcelona Pep #4
2013-05-24 18:32
Ifall Messi är villig och dela med sig sin roll till Neymar så kommer det funka. Menar inte att Messi ska vara nummer två för han är alltid nummer 1. Men att allt ska gå via honom skadar bara laget i längden.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-05-24 18:25
Johan Cruyff says Barcelona must learn from their past as he thinks that Neymar and Messi in the same team could cause problems [EspnBrasil]

Är det ens någon som har tänkt på detta? Själv så tänker jag att det kan ju inte bli värre än att ha två osynliga medanfallare i en hel säsong.
Barcelona Pep #4
2013-05-24 18:22
Hahahha brasilien snittar typ 2 breaking news per dag. Svårt å tro på detta
Barcelona elbraco - CP5
2013-05-24 17:36
Det är komedi på antalet BREAKING som brazilstats använder sig av i sina tweets.
Vattnar ut uttrycket lite, no? :P
Barcelonistas
2013-05-24 17:24
Tom en tomte visste om att det där ryktet var BS. När ska man från Madrid håll inse att Barcelona är den klubben som alla vill till?:)
Barcelona Diar Shekha
2013-05-24 17:14
@BrazilStats: For all the ones asking, Neymar NEVER said that he will go to Madrid only if Cristiano stays. False rumors, false rumors everywhere!
Barcelona Barca älskare124
2013-05-24 17:04
@BrazilStats: BREAKING - Neymar could be a Barça player before Sunday, but Barça has agreed to let him play the game vs Flamengo no matter what. [Estadão]
Barcelona NoGo™
2013-05-24 17:00
@ 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

Haha självklart! Det har vi ju fått lärt oss :P

@The Reporter

Haha :P
Barcelona The Reporter
2013-05-24 16:57
Haha chilla boys, snart dementerar Neymars pappa allt ;)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-24 16:56
BREAKING , då måste det vara på riktigt nu då! (...)
Barcelona Grimaldo
2013-05-24 16:55
@BrazilStats: BREAKING - Deal almost done. Estadão reveals picture for meeting yesterday between Santos vice pres. and R.Sanllehi.
Länktips: t.co/LOVmLnGoCC
Barcelonistas
2013-05-24 16:55
Varsågod grabbar njut

BREAKING: Neymar to Barça to be completed in coming days. Sunday's game vs Fla could be his last. Robinho & Nilmar lined up to replace him.
Barcelona NoGo™
2013-05-24 16:53
Fyfan vilken jävla såpa den här Neymar övergången är! Breaking hit o dit, ena dagen är han klar, nästa dag så är det ens nära att komma överens :P

ahhhh
Barcelona Diar Shekha
2013-05-24 16:34
@BrazilStats: BREAKING - Barça has reportedly convinced DIS to pay them in 2014, which will allow them to pay Santos 100% instead of 55% now. [Estadão] GRANDE SANDRO HARPER ROSELL
Barcelona Diar Shekha
2013-05-24 16:21
@BrazilStats: BREAKING - Raúl Sanllehi will NOT leave Brazil before Neymar's deal is official after Rosell called him before leaving. [Estadão] Ska vi inte skicka ner Zubi snart?:P
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-05-24 16:14
From 2015/16, UEFA Europa League winners will be rewarded with a place in the UEFA Champions League play-offs the following season and could go straight into the group stage.

As an effect of the UEFA Europa League winners qualifying for the UEFA Champions League, the current limit of a maximum four teams per association will be increased to five.

Intressant Europa League vinnaren kan alltså få en direkt plats.
Barcelona BarcaChris
2013-05-24 15:52
vad är det med folk här?? Tito är tränaren inte Pep. Snackar om att han våga prova unga. Ja det gjorde han på viktiga matcher dessutom. Och då var dom här unga helt värdelösa. Inte nog med att han envisades me 3 backar som altid misslyckades plus nästan varenda köp han gjorde var misslyckat. Han peppa laget som en kung däremot. Och för det kommer jag alltid komma ihåg honom. Det finns för och nackdelar med alla tränare. Nu har vi Tito så skit i vad Pep gjorde han sprang vid första motgång
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-05-24 15:34
Vamos Blaugrana

Om Neymar kommer till Barca så har vi nog 100% av hans kontrakt. Då har hans farsa ingenting att säga om "officiellt", men behind the scenes så kan han ju alltid påverka honom
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-05-24 15:05
Man kan undra vilken relation Neymar har med sin farsa, av vad jag har läst känns det som farsan ser Neymar som en produkt. Jag kan vara helt fel ute men det är bara en tanke.

Om Neymar kommer till Barca hoppas jag att hans pappa inte är en ny Raiola
Barcelona Barca o Mort!
2013-05-24 15:02
Supernova

Gulboll? ;)

Nja han är verkligen en stor talang men jag gillar inte när folk överhypar honom. Visst han kan mycket väl bli världens bästa spelare men före han kommit och levererat ska man inte säga för mycket i förväg.

Jag hoppas bara den här soppan tar slut snart, inte för att jag läser tidningarna ens mera. Tidigare har jag gillat SS mycket när man får spekulera men på senaste åren efter flera månaders rykten så blir man bara tokig. Först Alves affären och för något år sen Fabregas affären, nu Neymar.
Nej jag borde gå och gömma mig under en sten tills det är officielt.
Barcelona elbraco - CP5
2013-05-24 14:51
Läste igår/förrgår att en källa påstod attJames Rodriguez och Moutinho idag skulle bli presenterade för Monaco och att Falcao även han skulle presenteras senare.

Nu har Moutinho och Rodriguez blivit klara, då talar väl allt för att Falcao också blir det de kommande dagarna...
Barcelona Barca King -
2013-05-24 14:47
Barca borde inte dra ut på det här nu och betala santos innan los fagalas blandar sig. För att Madrid är betalar mer än gärna vad som helst. Modric 40 - coentrao 30 och Mourinho 15 för att lösa ut honom från Inter. Spanska statskassan töms ju aödrig på skattebetalarnas pengar.

Om Raul återvänder kan det inte betyda något bra för framtiden.

Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-05-24 14:28
Jag är nästan helt säker på att Real Madrid inte är speciellt ute efter att värva Neymar, om nu inte Ronaldo tänker lämna i sommar. Det känns som om han inte kommer ha en speciell roll i deras elva. Vem ska han ersätta? Ronaldo på vänsterkanten? Kommer aldrig att hända, och man nu har planer på att värva honom för att spela på högerkanten så kommer det bli hans fall. Visst Neymar må vara en allroundspelare i anfallet men han får endast ut sitt maximala på vänsterkanten.

Om Neymar tar vänsterkanten i deras lag och om Ronaldo läggs i mitten så vore det heller inte det smartaste, om man nu inte planerar på att bara köra kontringsfotboll. Ronaldo behöver ytor, i mitten skulle han aldrig kunna prestera lika bra som han gör på kanten.

Perez & Co. är säkert bara där för att jävlas eller för att få Santos att inte sälja honom till oss.
Barcelona supernova
2013-05-24 14:14
Värvningen av neymar har stor betydelse för dom komande 10 åren om real lyckas sno honom mitt framför barcelona när allt ser ut att vara klart skulle det vara vara för jävligt ,neymar kommer vara gulboll kandidat nästa år kommer för modlingen vinna den om nåra år när messi börjar blir lite sämre.
hoppas barcelona inte snålar nu
Barcelona Barca King -
2013-05-24 13:35
Tito har tillskillnad från Pep redan visat att han föredrar en elva som spelar vecka in och vecka ut. Han litar inte heller på ungtupparna i truppen. När detta krisar kastar han de i helvetet men hur skulle ni känna om tränaren visar noll förtroende även i de fattigaste matcherna och spelar inte ens dig som mittback eller mittfältare.

Det sprider missnöje. Pep utan Messi hade vunnit ligan och champions League. Tito utan Messi hade fått sparken innan halva säsongen. Ser ingen karisma eller vision i den mannen. Men han får en sista chans om han är the real deal eller inte.
Barcelona NoGo™
2013-05-24 13:34
Barcelona negotiator Sanllehi has, contrary to reports last night, not returned. In the end he stays in Brazil for further Neymar talks [md]

Sanllehi kvar i Brasilien alltså.
Annons: