/spanien/barcelona/forum/7070.aspx/spanien/barcelona/forum/7070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2013-05-26 10:05
Detta är en historisk dag 93 kom Romario 2003 kom Ronaldinho och nu 2013 kom Neymar.

Vi får inte heller glömma Rivaldo kungarnas kung.

Av alla brassar som kommit till oss är Neymar enligt mig den som var minst färdig alla andra succebrassar av de stora hade spelat i andra europeiska lag.

Måste dock säga att Neymars potential ligger rätt nära de allra största oerhört kul att nu få följa resten av hans karriär i Barcelona!

Tänk er Messi vilken skillnad att ha Neymar till vänster istället för Villa eller tex Tello här har vi en spelare som kommer skapa massor öppna ytor för Messi och skapa straffar.Hoppas verkligen de hittar varandra på planen direkt och trivs med varann.
Barcelona Deulofeu
2013-05-26 09:56
Nu vill man ju verkligen inte att det sker men tänk er Thiago i Dortmund snacka om match...

Kanske ett års utlåning för att han ska ta sista klivet och nästa år vara helt redo?

Barcelona koeman92
2013-05-26 09:55
NU är det officiellt! Bienvenido al FC Barcelona NEYMAR!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))
Barcelona Deulofeu
2013-05-26 09:51
När det gäller mittback så ser det svårt ut med de som vi verkar intresserade av

T.Silva kapten nytt kontrakt i PSG nyförvärvet Neymar lär ju locka honom och jag tror det är störst chans att vi värvar honom fast det kommer bli jobbigt helt klart.

Kompany också kapten har inte visat några som helst tendenser på att flytta till Barca eller från City.

David Luis bara att glömma Mourinhoe vill man inte ha att göra med och han skulle knappast sälja till oss.

Jag hoppas hårt på Marquinhos som är fantastisk redan nu och kommer bli ännu bättre kommer kosta runt 250 miljoner och Rama har också sagt att de bygger nytt med honom och Lamela i spetsen och att de inte vill sälja.Men 250 miljoner får de nog svårt att tacka nej till Neymar värvningen har nog också gjort att han ändå är lite sugen.Speltid lär han få gott om.

Att man vill värva T.Silva innebär ju att vi skulle ha det bäst laget på bra länge och ett lag som är fantastiskt redan nu.Med Marquinhos kommer det att vara en del misstag med Silva slipper vi nog det.

Man vill ju värva Silva för att Messi ska få fortsätta vinna cl det känns ju som att vi minst går till semi med en så tung backvärvning men mig kittlar verkligen tanken med Marqunihos.

Tänk er en ny målvakt Ter Stegen 21 år Neymar 21 år och Marquinhos 18 år!

Snacka om att göra ett statement Barcas era är knappast över vi bygger bara om lite för att förlänga den vi siktar på 9 titlar i ligan på 10 år ; )
Barcelona Messidinho_10
2013-05-26 09:51
Fyfan vilken härlig nyhet att vakna till, så jävla underbart!!! VÄLKOMMEN TILL VÄRLDENS BÄSTA LAG NEYMAR!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2013-05-26 09:43
Jag hoppas vi gör klart med målvakt innan en ny mittback!

Vi har snart bara Pinto som målvakt och det är inte helt idealt.

Som mittbackar har vi ju ändå PIque,Bartra,Mascherano,samt Puyul som snart är tillbaka.

Abidal lär ju försvinna och vid nödfall kan mr allsidig spela Adriano.Så nu hoppas jag att vi gör klart med en av världens absolut största målvaktstalanger också när vi ändå håller på Ter Stegen!
Barcelona Deulofeu
2013-05-26 09:40
HugoBoss #9

Apropå Hummels så var det tydligt att han spelade på sprutor han var inte alls sig själv.

Hur skulle man själv agera när man förlorar champions league? Dina två viktigaste lagkamrater försvinner troligtvis till värsta konkurrenten.

Jag skulle iaf lämna skutan för någon titel kommer Dortmund inte ta nästa år Bayern är nu laget att slå!

Barcelona Deulofeu
2013-05-26 09:37
MQUC

Resor mitt i veckan brukar vara billiga ; ) sugen på att hänga på?

Presentationer brukar inte kosta något så resan behöver inte gå på mer än vad en tågbiljett kostar tur och retur till Stockholm typ Max 1500..

Jag ska försöka bevittna den historiska händelsen.Zlatans rekord ryker vid presentationen??
Barcelona Baronen
2013-05-26 09:31
Äntligen! Vilken morgon att vakna till. Nyfikenheten kan inte beskrivas. Och uppmärksamheten vi får i övriga fotbollsvärlden. Helt jävla underbart!
Barcelona HugoBoss #9
2013-05-26 09:23
Hummels nästa helg? Hade suttit mumma. -:)
RedemptionMn
2013-05-26 09:06
Nu behöver vi förstärka defensiven och målvaktspositionen.
Barcelona Abidal - Welcome back
2013-05-26 09:04
Neymar klar! :)
Barcelona MQUC
2013-05-26 08:47
@Jonas - tots units fem força:

In med Hummel och Ter Stegen så har vi en riktigt, riktigt sjuk startelva.

Ter Stegen

Dani - Hummels - Pique - Alba

Busquets

Xavi - Iniesta

Pedro - Messi - Neymar (formera hur nu vill)

aj, aj, aj säger jag bara! :-D
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-05-26 08:40
Snygg gjort av styrelsen! Det är bara maj och vi har rott hem världens största talang! Nu hoppas vi på en mittback och en keeper. :)
Barcelona MQUC
2013-05-26 08:04
Vilken nyhet man vaknar till! =D
Barcelona MQUC
2013-05-26 08:03
Deulofeu, vad kan det gå på allt som allt ? :)
Barcelona Deulofeu
2013-05-26 07:43
Man borde verkligen åka till Barcelona och se hans presentation blir den på tisdag åker jag nog över dagen...
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-05-26 07:20
Trevligt uppvaknande. Välkommen Neymar!
SoN_Un
2013-05-26 06:29
Mes que un club

Yes helt klar står även på officiella hemsidan
Barcelona ~Més que un club~
2013-05-26 06:16
Är Neymar officiellt klar för oss?
Barcelona Andreas-
2013-05-26 06:11
DU ÄR SÅ JÄVLA VÄLKOMMEN NEYMAR!
Barcelona Barca King -
2013-05-26 05:17
Son Un Klockren!!!! hahaha
SoN_Un
2013-05-26 05:06
måste faktiskt hylla en madridista idag. för ett profesionellt jobb. ribeiro elr vad han hette neymars agent. bra jobbat att du valde det som vad hans bästa för hans framtid. bra ribeiro haha!
Barcelona Barca King -
2013-05-26 05:03
I ärlighetens namn är jag inte ens rädd för vad de hönshuvudena i Madrid hittar på. Att mourinho sparkades var det deras bästa drag. Nu är jag rädd att de hämtar in en kompetent tränare som klopp eller jupp, jag hoppas att det blir fyllegubben ancelotti eller deras legendariska tränare benitez perez favorit.
SoN_Un
2013-05-26 05:02
nu ska jag in på hycklerian o läsa lite haha
SoN_Un
2013-05-26 05:01
shit vad det svänger i fotboll...minns att vi vara nära robinho när han var i santos. o smutsiga perez gjorde precis det han försökte den här gången med neymar.
kan tänka mig att han behöver sömntabletter haha stackars perez
Barcelona Barca King -
2013-05-26 05:00
hahaha alltså ni måste börja läsa i puertan alla har blivit fotbollsexperter på hög nivå och de har alla kommit fram till att neymar är en flopp. en av de har en kompis i brasilien som är sportjournalist och påstår samma sak hahahahha. ja dör!!!!!!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-05-26 04:50
Sug på den Real. Minns 2011/2012 att Real var ute efter Neymar. De var ganska nära att köpa honom, men sedan hände något. Alla i Puertan firade som galningar, de ansåg att han var en av de bästa i världen. Nu när han är klar för oss låtsas de att dem inte behöver Neymar, och att han är överskattad. Haha, I love this! Neymar har alla ingredienser för att lyckas hos oss. Vi måste ta hand om honom, sådana talanger som han växer inte på träd. Gött att han valde oss, såna spelare älskar jag! Bienvenido Neymar!
SoN_Un
2013-05-26 04:46
Barca King

sami gol plus 450 på ibra
Barcelona Barca King -
2013-05-26 04:43
Neymar grabbar Neymar!!!!!!!! Hahahaha Rosell din jävla kung!!!! Laporta lovers kom ihåg att han betala 40 för villa!!!!!!!!
Annons: