/spanien/barcelona/forum/7053.aspx/spanien/barcelona/forum/7053.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric - "el guaje"
2013-05-26 01:18
älskabarcelona

Jag vet inte, har bara den känslan. Kollar vi på spelare som kommit till Barcelona dom senaste åren så har det känts som om de inte får tillräckligt med frihet för sitt egna spel. Darför tolkade jag uttalandet som om han går till Real, där han får göra lite som han vill.
Barcelona älskabarcelona
2013-05-26 01:16
Basaric
Jag förstår inte hur du resonerar detta?
Barca är ju väl laget han hade i hjärtat mest och varför passar Madrid spel Neymar ?
Barcelona Leo y Cesc
2013-05-26 01:15
basaric - "el guaje"

Vad får dig att tro Madrid?

Neymars spelstil passar Barcelona klockrent, precis som Ronaldinho gjorde.
Barcelona Leo y Cesc
2013-05-26 01:11
: basaric - "el guaje"

Källa??
Barcelona basaric - "el guaje"
2013-05-26 01:06
Nya uppgifter om Neymar: Pappan har tydligen sagt att sonen valt Barcelona. EDIT: Neymar da Silva (father): "Neymar has made a decision. He listened to his heart. He chose the team that fits his style best. Första ryktet tydde på att han valde Barcelona. Men ser man vad pappan säger nu så låter det mer som om han valt Real Madrid. Jag syftar på "He chose the team that fits his style best." EDIT: Neymar da Silva (father): "He chose Barça? I won't say anything now, he wants to announce it to Santos' fans, tomorrow yes."
Barcelona Massimo
2013-05-26 00:46
Diar Shekha Om det nu är som det skrivs att Thiago Silva själv har sagt att han vill spela i Barcelona så finns alltid möjligheten att värva, sen blir ju frågan hur mycket Barca är redo att betala osv. Jag hoppas dock att dom inte spenderar allt för lång tid att förhandla med honom så att vi blir utan en mittback igen...
Barcelona Massimo
2013-05-26 00:42
Tycker att folk överdriver lite med åldern ibland, det är lite till och från men många fotbollsspelare håller väl ändå i i bra form ända till 32-34 års åldern sen finns det dom som kan spela tills dom blir 38 sen dom som dippar vid 31 men jag tror att Thiago Silva skulle kunna hålla sig i minst 3 säsonger till innan han skulle börja dippa lite i fysiken.
Barcelona Diar Shekha
2013-05-26 00:42
Thiago Silva har hela fyra (!) år kvar på sitt kontrakt och jag vet inte riktigt hur vi ska få honom så länge vi inte typ betalar en halv miljard.. Det är PSGs kapten vi snackar om och Tito vill ej ha Hummels. Tyvär, blir ingen mittback iår.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Floquet de Neu
2013-05-26 00:33
Är det bara jag eller är det inte offside på både Robben och Mandzukic vid Bayerns första mål? Jag har tittat på repriserna och när Ribery passar igenom Dortmund försvaret till Robben ser det ut som offside Vid 2.52 in i Viasat klippet ser man tydligt att Mandzukic är offside. Eller har jag fel?
Barcelona Baronen
2013-05-26 00:22
Jag hoppas att Borussia Dortmund får behålla alla sina spelare, och att Jürgen Klopp får fortsätta utveckla laget, sporten och förgylla fotbollen i många år framöver.

Tack BVB.
Barcelona Pep #4
2013-05-26 00:18
Massimo

Jag håller med dig till 100%. Det vi behöver är en ung skadefri Puyol med andra ord. T.Silva är inte ung och har den senaste säsongen varit skadad ganska mycket. Men samtidigt är han som bäst nu och med lite tur med skador så är T.Silva den perfekta spelaren som kan komplettera Pique.
Barcelona Baronen
2013-05-26 00:16
Håller med. Hummels känns emellanåt jävligt ofokuserad och kan få för sig lite vad som helst. Lite som David Luiz. Thiago Silva känns som ett riktigt jävla urverk, extremt professionell. Han är så lätt i kroppen, så åldern i hans fall tycker jag inte spelar så oerhört mycket roll.
Barcelona Massimo
2013-05-26 00:11
Jag har sett Hummels i några matcher nu och skulle vilja säga att jag inte ser han som den backen som ska komma till barca och styra upp hela försvaret. Han har otroligt bra passnings fot men det är inte det vi söker, har är en grym back och skulle göra våran backlinje bättre. Han har dock tendens att göra onödiga misstag som Pique gör lite då och då men inte lika ofta. Jag börjar förstå vad Tito är ute efter och vad vi behöver, Thiago Silva är en boss i backlinjen och han är det bästa alternativet för att få det bästa möjliga försvaret, han är en sån där back som kan komma och styra upp ett helt försvar och det är det vi behöver!
Barcelona barca455
2013-05-26 00:03
goal säger ju att neymar är klar
Barcelona Blaugrana91
2013-05-25 23:57
UPDATE - Neymar will only announce his decision next Monday. [@rogersaperas via rac1]

Neymar thinks it would be best to announce on Monday that he will join Barcelona for the next 5 seasons. Transfer fee around 25M. [rac1]

Varför inte bara gå ut med det imorgon istället?

The owner of the investment group who has 40% of Neymar's rights confirms Barcelona's bid is 25M, of which they will get 10M. [rac1]
Barcelona Blaugrana91
2013-05-25 23:49
La liga es blaugrana!

Ehh?
Barcelona koeman92
2013-05-25 23:46
Haha asso Perez din jävla loser. Att han ska behöva gå så pass långtatt han gör olagliga förhandlingar med DIS för att sätta käppar i hjulet för oss. Vet inte heller om det har nämnts men enligt diariosport är Thiago i Reals radar. I vintras försökte de värva Busquets, för ett par månader sen la de ett bud på 10M på Deulofeu och flera gånger har de flirtat med Messi, även i år. Märks verkligen hur besatta lilla sonen är av oss. Puta Madrid! :)
Barcelona Hocus Focus
2013-05-25 23:46
Visst hade det varit intressant om Neymar kom men glöm för allt inte bort att värva en riktigt bra mittback !!
Barcelona Blaugrana91
2013-05-25 23:31
Rambla~

Och så misslyckades han med det också, stackars Perez, inte mycket som går rätt nu.
Barcelona Blaugrana91
2013-05-25 23:29
Floquet de Neu

Ja fler trovärdigare källor än Goal har uppgett samma sak, men inget är helt klart förens båda klubbarna bekräftar. Lär bli imorgon, trodde dock Barca skulle gå ut med det efter CL-finalen, men tydligen inte.
Barcelona Rambla~
2013-05-25 23:27
Tydligen har Perez förhandlat med investerarna DIS, allt för att stoppa övergången av Neymar till Barcelona. Det är enligt lag inte tillåtet att förhandla om övergångar för spelaren med investerarna utan det får endast göras med klubbarna, Santos i det här fallet. Han har lockat DIS med att de kan tjäna ännu mer pengar på sin investering om de kunde övertala Santos och Neymar att nobba en övergång till Barcelona. Varför är man inte förvånad när Perez är inblandad i olagliga affärer?
Barcelona Floquet de Neu
2013-05-25 23:21
Tror ni det är sant?!!
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-05-25 23:11
Vilket lag Bayern har och som dem förtjänar titeln. All heder till Dortmund men Bayern är för bra. Grattis Bayern och världens bästa lag.
Barcelona Jugador
2013-05-25 23:05
Grattis Bayern! Värdiga vinnare.

Jobbigt för Pep dock.
Barcelona Barca älskare124
2013-05-25 22:59
Nu kan chelsea fans sluta med Champions of europé you know what we are!!
Barcelona Rambla~
2013-05-25 22:54
Hur stor trupp har de egentligen? Minst 30 spelare för fan. Och Tito med sitt 22/23 spelare i truppen. Kommer ju säkert funka. :P Müller är verkligen inget vidare vacker att se på. Ser ju ut att vara typ 45 år.
Barcelona Floquet de Neu
2013-05-25 22:54
Jag vill spy när jag ser Platini le....
Barcelona Salcini
2013-05-25 22:51
PhantomGuy:

2005 förlorade vi mot Chelsea, 2007 förlorade vi mot Liverpool. Efter det så stämmer det.
Barcelona Rambla~
2013-05-25 22:48
Martinez är inte värd några 40m iaf.
Barcelona PhantomGuy
2013-05-25 22:45
2005 barca förlorar mot liverpool, liverpool vinner cl. 2007 barca förlorar mot milan, milan vinner cl 2008 barca förlorar mot man utd, man utd vinner cl 2010 barca förlorar mot inter, inter vinner cl 2012 barca förlorar mot chelsea, chelsea vinner cl 2013 barca förlorar mot bayern, bayern vinner cl ... Lite konstigt, va? xD
Annons: