/spanien/barcelona/forum/705.aspx/spanien/barcelona/forum/705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2016-05-18 22:03
Vilket sjukt fint mål. "Finns bara två lag i La liga...."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
Herregud vilket drömmål!
Barcelona enkos
två 100% chanser missar Gameiro
Vlom
2016-05-18 22:00
@Rambla~:

Koloplyanka har tyvärr varit alltför ojämn i sitt spel och inte varit den succén som man hade förväntat sig. Förväntar mig att han blir såld under sommaren.

Helt rätt beslut att bänka honom.
Barcelona Rambla~
2016-05-18 22:00
Ska vara mål Gameiro!
Barcelona Rambla~
2016-05-18 21:59
Coutinho, är han med i matchen?
Barcelona Rambla~
2016-05-18 21:58
Borde inte Emery ta in Koloplyanka?
Barcelona enkos
2016-05-18 21:48
Oj vad nära att Sevilla vänder totalt. missar frillägge.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-05-18 21:48
Varför hittar inte barca spelare som Mariano till bänken?

Måste säga att vi har dom sämsta scouterna av alla topplag.
Barcelona Rambla~
2016-05-18 21:47
Nesto Jag är helt enig med dig. Inte speciellt imponerad av avtalet med Nike. Tycker som du att längden på avtalet är alldeles för långt. Vadå 10 år? Om 3-4 år är dessa 100m vardagsmat för de största klubbarna. Titta bara på det gamla avtalet som rörde sig om 30m per år. Sen 2010 och framåt har det varit en alldeles för låg summa jämfört med andra klubbars avtal kan jag tycka.
Vlom
Jävlar, tog 15 sekunder innan Sevilla gjorde sitt kvitteringsmål.
Barcelona DM1982
1-1, härligt Sevilla. EL-finaler brukar vara mycket roligare än CL-finaler. Mycket öppnare och svängningare.
Vlom
2016-05-18 21:46
@Barcadinho.:

Soria har dock väldigt bra för Sevilla i Europa League sammanhanget under denna säsong, att Sturridge gjorde ett fantastiskt mål är något som inte ens Neuer hade tagit.

Förövrigt så har jag inget emot att man låter reservmålvakten stå, det var väl på det viset som Ter Stegen vann Copa och CL? :)
Barcelona enkos
2016-05-18 21:45
Och varför skämmer ut sig den svenske domaren?
han kunde dömt tre straffar till Liverpool för hands.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-05-18 21:45
SÅJAAA SEVILLA
Barcelona enkos
2016-05-18 21:44
Reymar

du förstår inte poängen med mitt inlägg..
Barcelona Liunil Masse
2016-05-18 21:41
[QUOTE=Barcelonistas]Har någon hört att det kommit klagomål angående att man räknar med Real Madrids 5 eurpeiska titlar under 50 talet? Man vill att man stryker dom titlarna när man vill räkna Cl titlar vilket också är helt rätt. Hur man kan vara stolta över dom 5 europeiska titlarna under 50 talet förstår jag mig inte på. Det var så mycket som var fel och det vet alla även om man inte vill erkänna det " värdens största klubb" puuuh snart. Milan är historiskt stört i Europa, och vad gäller ligatitlar är Juve störst bland toppligorna. Räknar man allt så är vi störst och vi kmr snart gå om Real i antal ligatitlar också. Vi är redan förbi vad gäller CdR titlar. "Är vi där tack vare Mourinho?" Nej ni är där tack vare lätta lottningar som UEFA serverar er på ett silverfat. Roma-Wolfsburg-City, oj vad svårt. Tom Benitez hade tagit Real till final med tanke på den behagliga vägen ditt... [/QUOTE] Vi alla här ogillar RM något skarpt (såklart) men du tar det till en helt ny nivå. Skriv om Barca här o skit i RM :D
Barcelona Reymar
2016-05-18 21:40
@enkos:

Varför skulle de spara sig i en EL final som betyder så mycket mer än Copa del rey? En champions League plats ger klubben så mycket pengar så jag förstår inte hur du tänker där.

Så som Sevilla spelar nu så kan cupfinalen bli roligt. Just nu behöver dom Konoplyanka och den här svenska domaren skämmer ut sig totalt.
Barcelona Barcadinho.
2016-05-18 21:37
@Rambla~:

Den spanska traditionen arr spela reservmålvakten i cup sammanhang är faktiskt för naiv. Den här matchen har en enorm betydelse, titel, import till CL och extra cash. Rico är så klart bättre målis.
Barcelona II Barça II
2016-05-18 21:31
Liverpool har varit det bättre laget och förtjänar att leda. Men jag tror att Sevilla rycker upp sig till andra halvlek.
Barcelona Barcelonistas
2016-05-18 21:26
Har någon hört att det kommit klagomål angående att man räknar med Real Madrids 5 eurpeiska titlar under 50 talet? Man vill att man stryker dom titlarna när man vill räkna Cl titlar vilket också är helt rätt. Hur man kan vara stolta över dom 5 europeiska titlarna under 50 talet förstår jag mig inte på. Det var så mycket som var fel och det vet alla även om man inte vill erkänna det " värdens största klubb" puuuh snart. Milan är historiskt stört i Europa, och vad gäller ligatitlar är Juve störst bland toppligorna. Räknar man allt så är vi störst och vi kmr snart gå om Real i antal ligatitlar också. Vi är redan förbi vad gäller CdR titlar. "Är vi där tack vare Mourinho?" Nej ni är där tack vare lätta lottningar som UEFA serverar er på ett silverfat. Roma-Wolfsburg-City, oj vad svårt. Tom Benitez hade tagit Real till final med tanke på den behagliga vägen ditt...
Barcelona Rambla~
2016-05-18 21:26
Vampiro Fru Bravo har inre kommenterat ännu, sista ordet är inte sagt där. :)
Barcelona Rambla~
2016-05-18 21:23
Rico, landslagsmålvakt och sitter på bänken. Varför? Det är knappast en kvartsfinal i CdR där man låter reservmålvakten spela. Tycker han borde tagit det skottet även om det var en fin yttersida.
Barcelona enkos
2016-05-18 21:21
@Andreas-:

De sparar sig för Barca. dessa idioter som alltid ger 110% mot oss .
Barcelona Barcelonistas
2016-05-18 21:18
Liverpool har haft en svårare väg till El finalen än vad Real haft i Cl... Makalöst.
Barcelona Andreas-
2016-05-18 21:18
Sevilla spelar ruskigt dåligt.
Barcelona Junta Dimision
2016-05-18 21:16
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

På Vicente Calderon.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-05-18 21:15
Någon som vet var Copa del rey finalen spelas?
Barcelona Vampíro
2016-05-18 21:06
Barcelona don't rule out exit of Claudio Bravo (33) this summer. The Chilean could decide to leave if Ter Stegen becomes fixed starter. [lv] Good riddance.
Barcelona Cessi - 3
2016-05-18 21:03
Jag kollade lite skytteliga vinnarna i olika toppligor och ser att Vincent Janssen har vunnit i Holland. Jag ser också att han är endast 21 år gammal. Han verkar vara stark i kroppen och kan avsluta med båda fötterna. Har någon bättre koll på honom? Varför är vi aldrig intresserade utav sådana spelare längre? Alltså spelare som är på väg att bli stjärna? Edit: Han har gjort hela 27 mål
Annons: