/spanien/barcelona/forum/7027.aspx/spanien/barcelona/forum/7027.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-05-31 21:38
Tito: "I hope Puyol fully recovers from his injury. But like I said at the beginning of the season, we'll reinforce that position." #FCBLive

Så en mittback iallafall
Barcelona NoGo™
2013-05-31 21:03
Tito sa just att Leo inte kommer att spela imorgon, han har tydligen inte klartecken från läkarna än. Vilanova: "Thiago's buyout fee drops? Didn't know the clause, but that's good, we decide on sporting reasons. It's a player I value a lot." Bra koll där!!!...
AndreMario
2013-05-31 20:55
Hugo - Culé hasta la muerte Ropa inte hej än. Lår och hamstringskador är äckliga jävlar, fråga bara Adriano. Hoppas klubben åtgärdar detta med Messi till 100% annars kommer denna skadan spöka honom även nästa säsong.
Barcelona NoGo™
2013-05-31 20:53
Titos presskonferens har börjat, ni kan se den här. Tito: "I feel bad that Éric Abidal won't stay on, but it's a decision the Club has taken." #FCBLive Är det alltså klubben som tagit beslutet över Titos huve eller. Han måste väl ha vart med o tagit det ju!?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-05-31 20:45
Fais

Kompany- coach i want to train with the ball
Coach - what for this is the premier leauge, go to the weight room and get bigger!

Så här ska en mittback agera(se länk)
Barcelona NoGo™
2013-05-31 20:35
Känns ju lite onödigt att spela Leo ändå eller. Låt killen vila.
Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-05-31 20:16
Lionel Messi, who's recovering from a thigh muscle injury since last month, will get the medical green light today. #fcblive [sport]

Underbart! Om det stämmer att han får grönt ljus från läkarteamet så spelar han förmodligen imorgon. Imorgon avslutar vi säsongen med 100p!
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-05-31 19:48
OFFICIELLT: Falcao klar för PSG's lillebrorsa.
Postat via SvenskaFans-appen
Jeffson
2013-05-31 19:35
Pedro känns lite som på FM. Man vill inte sälja honom egentligen men efter 1-2 säsonger och man har stört sej tillräckligt på hans dåliga attribut så brukar han ryka ändå =) Men om han säljs så tycker jag att Deulofeu ska stanna. Då har vi Neymar och Tello till vänster och Alexis och Deulofeu till höger. Villa kommer också säljas. Men jag tror ändå att Pedro kommer stanna.
Barcelona Naknooo
2013-05-31 19:11
Carles Puyol: "My knee operation, which lasted 2 and a half hours, revealed more problems than we expected"
Barcelona Bàckis
2013-05-31 18:54
Får vi in ett bra bud på Pedro, så tycker jag vi skall sälja. Vi har redan Alexis, Tello och Neymar som kommer att slåss om speltiden på ytterplatserna. Klart bra med bredd, men om en försäljning av Pedro kan finansiera köpet av en klassmittback, samt eventuellt Ter Stegen så säger jag gärna tack och hej!
Barcelona Vampíro
2013-05-31 18:27
Barcelona have received a very high bid for winger Pedro (25). It's not clear if he'll stay, some club sources think he'll leave. [rmarca]

Ryktas om att det är PSG som är intresserade. Har vart kritisk mot Pedrito ett bra tag nu men fan man vill inte att han ska lämna. Tito lär aldrig släppa honom men om han inte hittar tillbaka till den gamla goda formen så bör han sättas på bänken nästa säsong, han är inte untouchable i mins ögon även om det är en favorit.
Jeffson
2013-05-31 17:56
PUYOL - ÄKTA LEGEND!!! Det blir extra tydligt när man ser honom möta spelare som den riktiga Ronaldo, han var med redan då och fem år innan det. Nu vill han dessutom fortsätta fem år till. För mej får han gärna fortsätta 20 år till! Messi, Ronaldinho Xavi, Iniesta, Neymar, Valdes osv i alla ära. Men ingen, INGEN kommer upp till Puyols legendstatus. Han ÄR Barcelona!
Jeffson
2013-05-31 17:48
Haha fyfan vilket svinigt lag real hade haft med suarez också. Då är det bara mourinho som fattas men hans unkna doft lär ju sitta i det laget ett par år till minst.
Jag vill inte låta som realfansen när det blev klart med neymar för oss, men jo, jag önskar verkligen att de köper suarez. Tänk er när han får ronaldos babylook och armviftande mot sej efter utebliven passning och när han sedan gör detta tillbaka anfallet efter haha. Fest!
vifa
2013-05-31 17:32
@barcastuff: Puyol: "I have a contract for 3 more years, and I'd like to add two more. I want to play until I'm 40." #fcblive. FANTASTISKT, frågan är ifall kroppen håller, behövs en snabb mittback bredvid bara
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-05-31 17:32
Confederations Cup visas på SVT ifall det inte redan har nämnts här.
Barcelona Hugo - Culé hasta la muerte
2013-05-31 17:23
Något som kommer bli intressant är hur vår spelsätt kommer se ut nästa säsong efter alla nyförvärv. Dessa spelare kommer självklart anpassa sig mycket till vårt spel men de kommer även medföra mycket från deras tidigare sätt att spela fotboll. Tror att vårt spel mycket väl kan bli ännu rakare och snabbare, specielltvid kontringar.

Hur tror ni?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-05-31 16:47
Official: Neymar on Monday 12.00 Photos, Then: Medical tests, 16.45 Signature, 18.15 Camp Nou presentation, 19.30 Press conference
Barcelona Neymar N7
2013-05-31 16:30
Chelsea defender David Luiz (26) is not among Barcelona's priority centre back options for the summer transfer window. [md]

Härliga nyheter om det stämmer, hoppas vi värvar Hummels som passar bättre i laget än Luiz.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-05-31 15:36
@La liga es blaugrana!:

jag sa att när han kom tillbaka så kom felen.. allt han gjorde va iprincip fel.. kolla hur han är under matcherna, han sitter där som en död fisk.. till o med pellegrini rör sig mer, och pellegrini rör sig aldrig, han gör alltid katastrof byten och han väntar alltid med första bytet till minut 80.. o de e när vi behöver jaga mål eller köra mer defensivt,
Barcelona Explict
2013-05-31 15:35
@Fais:

Va? Kolla 00.06 och framåt så ser du ju klart och tydligt att Xavi är den som leder bort Song.
Fais
2013-05-31 15:15
Explict

Xavi är konflikträdd. Var någonstans forslar Xavi bort Song? Kolla igen på videon från 0:40. Alba är närmst och han reagerar sen kommer Pique också och hjälper till. Tycker att det ser jävlig konstig ut. Xavi ser när Song liggerpå marken och Stuani är över honom och drar hans tröja. Xavi tittar på en gång Sen går han därifrån som om han var aldrig där.

Neva mine. Vi har större problem, som att värva bra mittbackar.
Barcelona Explict
2013-05-31 15:06
@Fais:
Song är inte Katalan. ;-) Blir bara mer tjafs om fler börjar blanda sig i situationer som denna. Sen är det väl andra Barca spelare närmare. I början får man ju se Xavi "forsla bort" Song så tror inte det är något att börja spekulera i.
AndreMario
2013-05-31 15:01
Rosell ställ ett ultmiatum till Valdes för fan. Antingen lämnar du denna sommaren eller så förlänger du med ett år och säljs nästa. Varför ska han gå gratis?
Fais
2013-05-31 14:47
Ride_The_Big_One(6)

Han brukar ha bra teknik. Vad har Man CIty gjort med honom?? :-)
Fais
2013-05-31 14:45
Vad fan är det här??

Röda kortet Song fick mot Espanyol. Titta från 0:40 när Song och Stuani ryker ihop. Xavi bara tittar sen fortsätter gå därifrån. Vad är det frågan om. Är det inte väldigt konstigt beteende?? Jämför hur Espanyol spelarna hjälper sin kompis medans Xavi bara går därifrån och tittar inte ens tillbaka.
Barcelona Deulofeu
2013-05-31 14:19
Firma Messi Neymar kommer att fungera det är jag helt övertygad om trots ena är brasse och andra från Argentina.

Det är exakt samma skillnad som mellan Messi och Ronaldinho i ålder stora skillnden är att Messi kanske inte kommer lämna över sin stafettpinne men han kommer göra det lättare för Neymar helt klart.

Neymar spelar helst till vänster och Messi söker helst spelare till vänster jag kallar det en match i heaven.

Sedan vill båda komma ned och möta boll och kladda en hel del men vem vill inte det i ett fotbollslag de kan ju alternera en hel del.

Vill så gärna se en match med de båda snart...
Barcelona Deulofeu
2013-05-31 14:16
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Grymma anfallare på pappret men som du säger jag tror det är de tre spelarna som avslutar mest i fotbollseuropa så lite krig skulle det bli samtidigt som de tre nog skulle göra en hel del mål.

Värvar de Bale och Cavani då blir jag orolig Suarez är grym men likt Pepe ett svin så han i Madrid skulle inte göra mig något.Skicka gärna alla grisar dit även om största svinet nu försvinner...

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-05-31 14:13
Om folk undrar hur Neymar och Messi kommer komma överens så borde man ju tänka sig hur mycket Ronaldo kommer tycka om Suarez! :)

Ta in Bale också så ser vi 3 bollkåta spelare som vill avsluta och skjuta på allt så blir det jättebra tycker jag!
Barcelona NoGo™
2013-05-31 14:09
Suarez har bekräftat att han vill lämna Liverpool, hamnar han i Madrid månne.
Annons: