/spanien/barcelona/forum/7025.aspx/spanien/barcelona/forum/7025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-06-20 22:32
Enda laget Torres kommer att göra mål på i landslaget så det är bäst att han passar på Hahah
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Stoichkov~
2013-06-20 22:31
@elbraco - CP5:

Man säljer inte Thiago. Han väljer köpa loss sig, om det nu stämmer? Se vilket hjärta han har för den klubb som har uppfostrat honom från barnsben. ?
Barcelona elbraco - CP5
HAHA payback's a bitch!! aja nu gjorde han mål ändå. Villa har fortfarande varit bättre, spelar mer för laget.
Barcelona Messidinho_10
Revansch!!!!
SoN_Un
Yes fitt torres
Barcelona ElTriplete
Karma's a bitch. Stick, Torres. Målkåta idiot.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Säger det igen, Torres är en sopa.
Barcelona ElRaval
2013-06-20 22:30
Torres snor straffen av Villa och missar den..
Barcelona Dinho the artist
Jag följer serie a frekvent och främst romlagen. Lamela är en större talang än pjanic i mitt tycke. Pjanic är duktig men inget speciellt som kan tillföra något till dagens barca. Luktar lite affelay över honom om han skulle värvas.
Barcelona LeoMessi
Otroligt vad målkåt Torres är
Barcelona elbraco - CP5
fan är Torres problem?
Barcelona Stoichkov~
2013-06-20 22:29
@Rambla~:

Det gör alla journalister. Hur tror du att Barca kommer i kontakt med olika spelare i andra ligor och ute i världen?
Barcelona elbraco - CP5
2013-06-20 22:28
Eltriplete jag kryddade lite för att få fram min poäng men sanningen är att han var en talang redan för flera år sedan i Lyon och jag tycker fortfarande att han inte har blommat ut ordentligt. Sälj hellre Fabbe än Thiago!
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:26
Jävla G Hunter, alltid gillat honom annars men han ska fan inte hjälpa United komma i kontakt med våra unga spelare, journalistjävel. :P
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:21
Vi kommer inte värva ersättare till Thiago. Pjanic skulle sitta fastvuxen på bänken något han knappast önskar inför ett VM. Vi skulle få samma problem som nu med Thiago och det vill inte Tito ha. Han vill ha en mindre trupp och använder hellre S. Roberto eller någon från Barca B än att värva in en ersättare för Thiago. Nej någon Pjanic kommer inte värvas denna sommar.
Barcelona Stoichkov~
2013-06-20 22:18
Graham Hunter: "Thiago and #United close enough for wages to be agreed" Hans förlust. Det skulle innebär att han låter sig köpas loss. När var det senast en spelare köptes loss i Barca? Det var Figo senast. Jag tror verkligen inte att ledningen vill gå med på att sälja honom. Håller med föregående talare. Tycker verkligen inte att han presterade bra under säsongen när han väl har fått chansen. Det jag kommer ihåg är att han slarvade mycket med bollen och att det var mycket bolltapp vilka ofta ledde till kontringar.
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:11
Jag håller med Vampiro. Visst vill även jag att han stannar och jag är förbannad på hela situationen och hur den har kunnat uppstå. Dock så överdrivs det väldigt mycket om Thiago på forumet för så jävla bra har han inte varit denna säsong. Ja han var kung i finalen, ja han är en väldigt stor talang men han är långt ifrån en färdig och komplett mittfältare för oss att han ska ses som helt ordinarie i startelvan.
2013-06-20 22:09
Jag följer serie a frekvent och främst romlagen. Lamela är en större talang än pjanic i mitt tycke. Pjanic är duktig men inget speciellt som kan tillföra något till dagens barca. Luktar lite affelay över honom om han skulle värvas.
Barcelona Smogen
2013-06-20 22:04
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta (Barcelona) Eller när Messi är i finkan. Sjukt att det faktiskt finns en liten möjlighet att det kan hända.
2013-06-20 22:04
SoN_Un
2013-06-20 21:59
Raka dig navas haha
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2013-06-20 21:50
Om Messi är sjuk eller någe så kan väl Neymar spela uppe? Om vi säljer villa såklart. Vi har en stark elva utan messi nu. Vi saknade en ytter pedro är lite för defensiv Sanchez ger inte mer en inlägg. Neymar--Villa--Sanchez. Skit bra ju. Villa---Neymar ---Messi----- Skit bra.
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-06-20 21:47
Jag anser att thiago är väldigt överskattad i detta forum. Visst han har potential man han är också både ojämn och nonchalant.
Barcelona Smogen
2013-06-20 21:44
Hade vi skitit i Fabregas hade ju Thiago fått mer speltid och därmed stannat. Jag anser Thiago redan vara bättre än Fabregas så vi fick en äldre, sämre och dyrare spelare och tappar Thiago för kaffepengar. Smart
Barcelona Hetfield
2013-06-20 21:42
Så en spelare som tänker tjura sig bort från klubben är viktigare än själva klubben? Du får ta och ge dig. Och ja. Ifall han går så har jag verkligen ingen sympati för honom och han räknas inte längre som en fotbollsspelare för mig, men det är min åsikt. Du kan köpa hans tröja och göra en minnesceremoni för Thiago om du vill, men jag har andra värderingar och klubben kommer före en enskild spelare.
Barcelona petersays
2013-06-20 21:40
"Man skulle nästan kunna tro att Thiago betalar din hyra varje månad. Är det så viktigt att skydda honom att du hoppas att han gör mål mot Barcelona? "

Nä, men man vill ju att han ska täppa till truten på såna som dig som inte gjort annat än att spy galla över Thiago den senaste månaden. Såna som du som helt obefogat hoppar på en spelare och lägger ord i hans mun, kampanjar mot honom och sprider en jäkla massa dynga helt enkelt.
Barcelona fc__Barça
2013-06-20 21:37
SoN_Un Däremot så är det kul o se på deras kroppsspråk att de blir lite konkurens mellan dem för båda vill så gärna göra mål :)
SoN_Un
2013-06-20 21:35
Ja jag vet
Barcelona Rambla~
2013-06-20 21:34
Till skillnad mot Villa så har Torres rätt så kass spelförståelse och framför allt så är han en sämre passningsspelare. Det passet Villa slog till Silva kan Torres drömma om.
Barcelona fc__Barça
2013-06-20 21:33
SoN_Un Han spelar ju väldigt egoistiskt men det har nog inget att med Villa
Annons: