/spanien/barcelona/forum/6999.aspx/spanien/barcelona/forum/6999.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-06-05 18:53
The contract of defender Marc Muniesa (21) expires this month. Despite interest from Ajax, he's close to a deal with Real Sociedad. [md]

Jaha. Hoppas han blir Iñigos ersättare och att denne går till oss då.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-05 18:53
FCB_Messi (Barcelona) Haha, ironi! :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-06-05 18:52
Ville bara lite kort och snabbt meddela att jag tog studenten idag och Barça-flaggan har aldrig någonsin varit så aktiv som den var idag. En hel del madridistas som kokade över att flaggan var med på flaket och gjorde samhället mycket, mycket finare.

VISCA BARCA!
Barcelona Mido
2013-06-05 18:50
Problemet med mittback positionen är följande: 1. Vi måste ha en smart spelare som läser spelet å fattar smarta beslut i god tid. 2. Kroppmässigt ska han va stark å lång 185-190 cm. Snabb och vågar gå in kampen. 3. Han ska vara motsatsen till Pique, enligt Tito. 4. Helst ska han kosta runt 20m € Problemet är att de som vi vill ha spelar i stora lag, som får bra lön och spelar i CL. Så de behöver egentligen inte flytta, men om de har en dröm å spela hos så kan allt hända. Alla vi är som små pojkar,, hur många av oss som kan offra allt bara för att spela i Barcelona? Rätt många right? Det är en sån spelare som vi behöver, att ha på sig barca tröjan med stolthet. Slutligen vill jag summera med att säga att det finns hur många mittbackar (stjärnor) som helst, men kanske en inhemsk från la liga drömmer å väntar på att ett lag som Barcelona ska värva honom å spelar på ett sätt som gör honom till den bäste som Puyol spelar. Framtiden lär visa vem som får lyckan att bära den vackra tröjan. Visca Barca
Barcelona SupremeMan
2013-06-05 17:29
Marquinhos ! killen är ju kung, förstår spelet hur bra som helst. Visar ingen rädsla och trycker i varje närkamp.

Finns inte så många att välja, så jag tycker att Tito ska välja Hummels eller Marquinhos
Barcelona elbraco - CP5
2013-06-05 17:14
minns att dom snackade om Mangala i ET.

Han är ingen spelare som är speciellt känd i Frankrike, det blev tydligen många frågetecken i pressen när han togs upp i Frankrikes U21-lag. Antagligen för att han har belgiskt pass och bodde där när han var yngre.

Spännande spelare, hade varit intressant om man satsade på honom.
Barcelona ~Més que un club~
2013-06-05 16:59
Köp David Luiz eller Hummels snälla!
Barcelona Smogen
2013-06-05 16:42
Att Heynckes tar ett sabbatsår och alltså inte tar över Real måste vara dagens bästa nyhet. Var livrädd att han skulle gå till dom!
Barcelona FCB_Messi
2013-06-05 16:32
Aa nu såg jag det . Tänkte väl nästan det haha.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-06-05 16:31
@FCB_Messi:

Det var ironi
Barcelona FCB_Messi
2013-06-05 16:29
Shanghai - Karbala 680 (Barcelona) 2013-06-05 14:22 Min farbrors kompis kusins kompis . Hahahaha det var nog det värsta jag har hört . Säg bara bekant istället för "min systers mans lumparkompis rumskamrats svåger", eller va fan du skrev .
Barcelona God is a five letter word - Messi
2013-06-05 15:56
Då kommer det tillbaka till att betalade för mycket för Neymar och måste nöja sig med en pajas-Mathieu. Sälj Pedro, Villa, Afellay & köp Silva ;)

eller Hummels

ELLER

Marquinhos/Mangala. Låt det inte bli Rami; stenhård men verkligen inte någon som kan komplettera för det Piqué saknar.
Barcelona Massimo
2013-06-05 15:42
Skulle mer en gärna vilja se Mangala i Barca. Har sett några mather med honom och han har ju det som Tito söker och lite till. Tycker att ledningen ska gå för honom sen kanske en till som är lite billigare men då får man nog sälja Bartra ( vilket jag tycker klubben borde göra ).
Det kommer inte bli Silva eller Hummels känns det som så Mangala hade varit en mycket bra lösning med tanke på att han är ung!
Barcelona Massimo
2013-06-05 15:42
Skulle mer en gärna vilja se Mangala i Barca. Har sett några mather med honom och han har ju det som Tito söker och lite till. Tycker att ledningen ska gå för honom sen kanske en till som är lite billigare men då får man nog sälja Bartra ( vilket jag tycker klubben borde göra ).
Det kommer inte bli Silva eller Hummels känns det som så Mangala hade varit en mycket bra lösning med tanke på att han är ung!
Barcelona DM1982
2013-06-05 15:31
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Läser man här i forumet så måste jag nog säga att det snarare verkar tvärtom. Folk tar minsta rykte om en spelare från vilken skittidning som helst som en sanning. Ledningen och tränaren är dumma i huvudet ena dagen och genier andra dagen.

15 mittbackar har ryktats till laget och alla är "värsta bästa" och kommer göra laget oslagbart. 10 målvakter har ryktats till laget och alla är "värsta bästa" och kommer göra laget oslagbart igen.

Så nej, de flesta verkar faktistk inte medvetna om att det är silly-season.
Barcelona Explict
2013-06-05 15:09
@Rambla~:
Det är ju dags att börja spara för nästa års VM nu.. Lär ju inte bli billigt om man se många matcher samt VM finalen. :)
Barcelona Rambla~
2013-06-05 15:00
Jag funderar fan på att åka till Polen, Gdansk, och se första försäsongsmatchen. :)

Lite väl dyra biljetter bara:

kategoria I 450,00 PLN = 905kr
kategoria II 400,00 PLN = 805kr
kategoria III 280,00 PLN = 563kr
kategoria IV 200,00 PLN = 402kr

Schyst arena annars.
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-05 14:45
@Alvés - Por Que?:

Håller med dig. Ser honom lite som ett drömförvärv. Kan mycket väl bli "den nye Thiago Silva" fast har förutsättningar att bli bättre i och med sin fysik.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-05 14:44
Barcelona are among the European top clubs to have sounded out Porto on centre back Eliaquim Mangala (22). Transfer fee at least 20M [sport] Inte först på bollen men skitsamma. Bra nyhet, hoppas!!
2013-06-05 14:40
Jonas

Minns att en kille kom med ett sådant uttalande och skrev så, haha!

Jag var bara ironisk! :)
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-06-05 14:40
Har följt Mangala i Porto, det snackar vi om en mittback som kan definitivt bli världens bästa. Urstark, snabb, sjukt huvudspel samt ingen panik som mittback med sina fina fötter och passningsspel.
Barcelona koeman92
2013-06-05 14:39
Kan någon vara snäll och länka en video på David Luiz som försvarare? Det enda jag hittar är videor med mål och offensiva äventyr. Tack på förhand!
Barcelona Deulofeu
2013-06-05 14:33
Mangala kan jag definitivt tänka mig stor stark snabb vänsterfotad ja vad väntar vi på?

Det ryktas ju att Mourinho vill göra sig av med Luis och köpa honom det räcker för mig. Mourinho har näsa för backar det kan man faktiskt ge honom.

Han kommer nog att bli för dyr tyvärr men är väl värd ett försök?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-06-05 14:30
Shanghai - Karbala 680 Din farbrors kompis kusins kompis låter som en väldigt säker källa. :)
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-06-05 14:26
Nej tack: Rami, Garay, Mathieu, Rami eller Rakytysky (stavning?) Ja tack: Marquinhos, Luiz, Hummels, Martinez, Silva, Mangala eller Miranda
2013-06-05 14:22
CARLES PUYOL - 1899

Min farbrors kompis kusins kompis som bor i Barcelona sa att Neymar kommer att bära nummer 22. Han vill tydligen hylla Abidal med att bära hans gamla nummer.

Det är en säker källa grabbar! :)
Barcelona Lion24
2013-06-05 14:20
Rivaldo_gudarnas gud

Vad har Piqué 2009 med dagens Piqué att göra? Ska man gå efter vad en spelare har gjort för klubben tidigare? Helt seriöst, skiter inte du nästan på dig när det är 1on1 mot Piqué?
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-05 14:20
@Rambla~:

Jag har sett honom spela flera gånger. Han är riktigt, riktigt bra tycker jag.
Mycket fin teknik. Lång, bra spänst. Elegant mittback. Bara 22 år gammal (född 1991 år från Frankrike) Det finns inga bra youtube klipp på honom men länkar ett fint mål han gjorde. Han är snabb också för att vara mittback. Så skulle passa perfekt som komplement till Pique.
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-05 14:14
Barcelona are among the European top clubs to have sounded out Porto on centre back Eliaquim Mangala (22). Transfer fee at least 20M [sport] YEEEEEESS!!! Jag hoppas verkligen på detta!
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-06-05 14:12
Någon som har koll på vilken tröjnummer Neymar kommer att ha i Barca? Tacksam för svar
Annons: