/spanien/barcelona/forum/6976.aspx/spanien/barcelona/forum/6976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capitan Puyol - El Corazón
2013-06-12 21:24
@SoN_Un:

Det kallas att visa respekt och ödmjukhet mot en annan klubb och spelare, något som fler professionella fotbollsspelare borde ta lärdom av. Jag tycker inte att det var den mest tilltalande bilden för en cule, men det var en mycket mogen gest av Ronnie.

Ronaldinho är "mes que un jugador".
SoN_Un
2013-06-12 20:54
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

driiiiver ronnie? vafan håller han på med:S
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-12 20:38
Usch, det är något med denna bilden som skär sig enormt i mina ögon..
Barcelona KristoferDelija
2013-06-12 20:35
Haha först Oli Hoeness och nu Messi vad händer
Barcelona Diar Shekha
2013-06-12 20:30
Vad är det som har hänt med Messi? Folk pratar om skattefusk? Någon som vet något?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona KristoferDelija
2013-06-12 19:56
Vafan ännu en grym spelare lämnar La Liga. helt sjukt alltså att det bara fortsätter såhär. Är den där shejken rik eller vafan är problemet med honom.

Annars visar Spanien återigen att det är världens bästa fotbollsland. Vilken show U21 laget har. Magi i det laget rakt igenom.
Barcelona barca_joe
2013-06-12 19:43
Joaquin till Fiorentina. Ännu en profil samt spelare jag gillar lämnar ligan... Tråkigt! Isco är fantastisk förresten.
Barcelona fiskfot
2013-06-12 19:02
Kan någon förklara lite snabbt vad det är som hänt kring Messi? Antar att risken för fängelse inte är allt för överhängande
Barcelona Deulofeu
2013-06-12 18:55
Isco är sannerligen fantastisk lyckans det laget som värvar honom.

Synd med Pellegrini i Man City man gillar ju honom men inte laget...hoppas dock att de går bättre än Chelsea hatobjektet nummer ett.

Tycker även De Gea visat vilken enorm klass han numera håller han borde få en vm biljett istället för Reina...
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-12 18:31
Magiska Isco.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-12 18:29
Morata är ju glödhet, har tyvärr överglänst tello i denna turneringen
Barcelona MabastB
2013-06-12 18:29
Och vilket mål!
Barcelona MabastB
2013-06-12 18:26
Vilken räddning av De Gea!!
Barcelona Gio Style
2013-06-12 17:40
@Pep #4:

Hur vet du att Alexis inte kan ta att sitta på bänken?
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-06-12 17:32
Toni Freixa: "No, Barcelona have not attempted to sign Varane,"

Fan vad skönt med det uttalandet. Vissa här inne var glada att vi var framme och "nosade" själv så tycker jag bara att det är pinsamt. Det är som att lägga upp sig för att bli förnedrad. Som när Real desperat försökte värva Pique från oss för några somrar sen. Eller när de försökte värva Neymar för dubbelt så mycket som vi gav. Desperata tranferbud är en Real grej.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-06-12 16:53
En sak förstår jag inte alls, varför värvar andra klubbar bättre än oss.... Varför är det så svårt för vår ledning att förstå att vi verkligen behöver en mittback inte en vänsterback. Lägg ett bud på Hummels och ge honom ett år tsm med Pique så får vi något som vi har saknat dem senaste 2 säsongerna. Vår klubb är för fega och vi måste lära oss vi kan inte hela tiden använda en mittfältare som mittback eller köpa in en vänsterback agera som mittback. Kom igen Tito gå all in för Hummels för vi behöver en Riktig mittback. Våga gå för Hummels eller Thiago Silva.
Barcelona Capitán - El tiburón
2013-06-12 16:49
Vet inte om detta tagits upp tidigare, men är det någon som har mer info?

Barcelona Deulofeu
2013-06-12 16:37
Vad är det som talar för att Thiago stannar hos oss?

Han vill spela vm det är just nu hans primära mål hur ska han göra för att komma dit?

Räcker det att spela varannan match när tex Isco inte bara spelar utan han dominerar i sitt lag jag tror inte de båda kommer åka kanske en av dem men de ska peta någon också.

Mittfältare som spelar centralt är Xavi,Iniesta,Silva,Cesc,Cazorla,Martinez,Busquets samt här ska även Xabi in.

Det ser oerhört tufft ut för honom.Stannar han kommer han ha lite extrachans att han tillhör Barcablocket då han är van att spela med andra spelare dagarna i ända.

Jag tror han har större chans att komma till em om han stannar han kommer dock få spela mindre... Logiskt nej men det är vad jag tror.Stanna Thiago och ha en chans att komma med i truppen annars ser det näst intill omöjligt ut tänk om han flyttar till Man U han kommer få spela och säkert göra det bra men dominera?
Barcelona Arsenal
2013-06-12 16:35

Leo Messi

Comunicamos que “Nos hemos enterado por la prensa de las acciones iniciadas por la fiscalía española. Algo que nos causa sorpresa porque nunca hemos cometido infracción alguna. Siempre hemos atendido todas nuestras obligaciones tributarias siguiendo los consejos de nuestros asesores fiscales, quienes se encargarán de aclarar esta situación.”

We communicate “We have just known through the media about the claim filed by the Spanish tax authorities. We are surprised about those news, because we have never committed any infringement. We have always fulfilled all our tax obligations, following the advices of our Tax Consultants who will take care of clarifying this situation.”
Barcelona Deulofeu
2013-06-12 16:26
Matieu är inte snabb som mittback enligt mig som ytterback funkar det kanske när man bara ska springa.När man försvarar måste man vara beredd på att vika åt sidan då är han körd enligt mig.

Som ytter kan du peta och springa och när han väl fått upp farten är han hyfsat snabb med tanke på sin längd.Han ska inte spela mittback hos oss och värvar vi honom och skyfflar Abidal blir jag tokig han är sämre på allt möjligtvis lite bättre offensiv men det är inte värt något då Alba är bäst!

Nej tack!
vifa
2013-06-12 16:18
Tror inte att Thiago vågar lämna just nu, stannar minst en säsong till.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-12 16:16
Mathieu är ganska snabb. Att skriva han är långsammare än Busquets tyder på att man inte har sett Mathieu Spela. Jag har inget emot om han kommer till Barcelona.
Barcelona Riiio!!
2013-06-12 16:09
Mathieu är riktigt snabb, speciellt för sin längd. Självklart betyder detta inte att jag vill ha honom i laget. Men bara en fin egenskap som han har. Vänsterfotad också, klubben verkar vilja ha en vänsterfotad mittback av nån skum anledning...
Barcelona Deulofeu
2013-06-12 15:59
Atletico Madrid har gjort klart med en spännande mittback för runt 70 miljoner två år har han spelat i bundesliga kostnad 70 miljoner 187 lång född 94 Barca se och lär...Nej vi köper Matieu istället en vänsterback som ska spela mittback som är långsammare än Busquets...till samma pris...

Visst att det bara är rykten men vi borde inte ens förknippas med sådana rykten som Torres det är ju pinsamt man hör inte direkt Madrid kopplas samman med Albelda bara för att de behöver en mittfältare...
Barcelona petersays
2013-06-12 15:40
Man ogillar ändå att rykten ens är igång. Inte ens i mina värsta mardrömmar hade jag kunnat tänka mig ett liknande scenario. Mathieu och Torres - nu kör vi!
Barcelona Rambla~
2013-06-12 15:38
Lugna ner dig. Det där kommer från Sport, copy and paste, och sen översatt med Google translate.

Ta inte allt på allvar.
Barcelona petersays
2013-06-12 15:34
"Silly-bloggen har rapporterat om att Barcelona är redo att betala runt 175 miljoner kronor för Chelseas Fernando Torres.

Nu uppger spanska Sport att ”Barça” vill skriva att fyraårskontrakt med den 29-årige anfallaren."

Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej
Barcelona Rambla~
2013-06-12 15:33
Vilken mardröm, 20m för Torres. De kan bara inte vara så jävla dumma? Snacka om att mittbackar värderas helt annorlunda i klubbar som Barca och Real Madrid. Allt är tydligen dyrt så fort det överstiger 15m medans man inte har några problem att hiva upp 20-tals miljoner för avdankade anfallare. Störande.
SoN_Un
2013-06-12 15:15
jag säger inte att Jonathan dos Santos håller barca klass. men vilken culé säger jag bara. väljer att kriga till sista minuten av hans kontrakt för att inte utesluta hans dröm att lyckas i barca, fler sånna talanger tack. (syftar på snorungarna som drar till PL för pengar)
Barcelona NoGo™
2013-06-12 15:04
@1.70-ligan - Remontada épica de Abidal:

Haha ja man undrar ju. Han trivs uppenbarligen väldigt bra i Barcelona :P
Annons: