/spanien/barcelona/forum/6964.aspx/spanien/barcelona/forum/6964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 21:13
Håller mer dig, men Valencia är verkligen inte i form! Att dom gjorde två mål mot oss är en ren tillfällighet, dom har verkligen inte varit bra. Dom blev utspelade av Betis.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-19 21:11
Det är ju så löjligt. Valencia kan likväl vinna med samma siffror i Swansea om några veckor. Om de får ordning på saker och ting.
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 21:08
Rambla~ - Zubi, vete ya! (Barcelona) Men daaaaaaah, du förstår väl att det inte gäller PL?
2013-09-19 21:01
KristoferDelija Fan vad Basel skämde ut Premier League igår, eller vad tycker du?
2013-09-19 20:59
Soriano hade gått in i många klubbar i la liga. Varför inte Celta? Problemet är väl hans lön gissar jag. Toppspelarna i Salzburg tjänar nog bra med pengar. Det är han visserligen värd sen tiden i B. Fan, jag tror fortfarande han inte hade gjort bort sig som truppspelare i Barca. Fast speltiden hade väl blivit minimal.
Barcelona KristoferDelija
2013-09-19 20:59
Fyfan va Swansea skämde ut La Liga idag.

Spanien har DOMINERAT ute i europa och visat att man är världens bästa liga helt klart.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-19 20:48
Jag gillar Soriano skarpt och hoppades verkligen att han skulle få flyttas upp. Istället tvingas jag se honom krossa mitt kära Elfsborg, iklädd en jävla redbull-tröja.
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 20:40
Rambla~ - Zubi, vete ya! (Barcelona) Ja juste, blev han inte knäskadad och var borta väldigt länge?
2013-09-19 20:39
Svarar här. :P Jo, han var borta i typ 8-9 månader. Korsbandet gick ju. Okej, han var inte garanterad att bli uppflyttad av Pep, men han hade startat försäsongen jävkligt lovande. Det såg bra ut. Pep gillar dessutom sådana spelare. Lucho som tränade Barca B älskade ju också Soriano som är en riktig ledargestalt. Åtminstone på lite lägre nivå.
2013-09-19 20:39
Jo, men var ju på väg att flyttas upp när han skadade sig i München i Audi Cup under försäsongen. Jag var där.
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 20:34
1.70-ligan - köp en back, tack (Barcelona) Tror att han inte fick chansen eftersom han var för gammal för att hoppa fram och tbx mellan a och b-laget, han fick Max göra 5 inhopp tror jag och då innebar det automatisk uppflyttning till a-laget.
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-09-19 20:31
Soriano hat-trick
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-19 20:31
Soriano hattrick för Salzurg
2013-09-19 20:30
Soriano är faktiskt riktigt jäkla vass. Visst, Elfsborg är inte någon jättebra värdemätare, det kan tom jag som gulsvart erkänna, men det sättet som Soriano tar sig avslut och skapar farligheter på, håller verkligen klass. Jag tror han har kapacitet att lyckas även i ett riktigt bra lag, och grämer mig fortfarande lite över att han inte fick chansen i Barca när villa hade brutit benet.
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 20:28
Hur kommer det sig att norska och danska lag är bättre än svenska? Vad tror ni det beror på?
2013-09-19 20:23
Soriano öser på, 2 mål nu. Svenska klubblag alltså, så svaga de är. Vi snackar Österrike alltså, knappast någon stor liga.
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 20:15
Puyols acceleration är högre än Piques, men på längre sträckor så är Pique snabbare än honom. Piques acceleration är ganska lång men han har en hyfsad snabbhet på längre sträckor. Men det hjälper föga då dom första metrarna är viktigast.
2013-09-19 20:14
Guaita, den ska du ta. Honom ska vi inte värva i sommar.
2013-09-19 20:13
Fritt fall i Valencia. Djukic blir inte långvarig. Fan konstigt, de såg rätt intressanta ut under försäsongen med bra nyförvärv.
Barcelona LeoMessi
2013-09-19 20:13
Valencia är ett sjunkande skepp! Jag som trodde att vi hade ett taskigt försvar. Någon som vet varför dom sparkade emery? Han prenumererade på tredjeplatsen iaf, han fick ut det maximala av det materialet han hade. Har dom så otroligt kräsna fans att dom kräver ligavinst?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-19 20:11
Ska jag vara helt ärlig så känns Puyol snabbare än Piqué. Iallafall när man ska sprinta men i sidled kanske inte. Puyol och Masch har likadan springstil. Ta i allt du kan för kung och fosterland för att sedan tackla sönder bollen. Gerard är lite försiktigare och jag märkte i bla Sevilla målet att han inte tog i för fullt som Puyi skulle gjort. Dessutom så såg man flera sådana aktioner från Pique förra säsongen, att han inte sprang för fullt när motståndarlaget kontra. Det jag menar är att Pique är mycket snabbare än vad han visar upp men tar inte alltid i 100%. Likaså Dani Alves, som inte ser ut som förr när han sprintade i full fart fram och tillbaka vid högerkanten. Dessutom så hans spel blivit sämre och sämre med allt för mycket duttande och komplicerade felpass. Är det dags för Montoya iår?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-09-19 20:08
Andreas

De får låtsas att de möter Barca för att de enda gångerna jag har sett dem spela fotboll är när de möter oss..

Pinsamt..
Barcelona .Andreas
2013-09-19 20:07
Valencia skämmer ut spanska ligan. Har dom ens haft ett skott på mål?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-09-19 20:06
Riiio!!

enligt mig så ger Masken alltid 150 %.. Pique försöker med men det syns att han har mycket att jobba med. Så jag är inte orolig för hur mycket de kommer att kämpa för att Tata är på dem...

Vad jag däremot är orolig för är att Tata inte hinner spela in Barta och att Masken eller Pique åker på skador. Men.men får väl hoppas på det bästa. Vad säger ni 40 minuter för Barta i helgen så att Pique eller Masken får vila.

När är Puyol tillbaka?
Barcelona Riiio!!
2013-09-19 19:57
Vet att det diskuterats tidigare och är rätt tjatigt men jag blir helt mörkrädd då jag tänker på Mascherano och Pique som mittbackspar säsongen ut. Vi ska vara tacksamma att valdes hållit den nivån han gjort denna säsong och räddat oss! Någon ny mittback MÅSTE in i vinter. Bara så Pique och Mascherano inte kan slappna av utan att dom är 100% taggade varje vecka! Puyol kommer inte hålla sig skadefri hela säsongen och han har säkert tappat ytterligare i fart. Såå nu fick man ur sig det här också :-)
2013-09-19 19:07
Salzburg-Elfsborg nu på TV4 sport. Ska bli kul att se Barca B:s gamle skyttekung Jonathan Soriano mot mitt svenska favoritlag
Barcelona Grande Barca
2013-09-19 18:44
MÄKTIGT! napoli!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QXROcBwRf2E#t=26
Barcelona I.Cuenca
2013-09-19 18:43
http://www.oldfootballshirts.com/se/index.php Här hittar du äldre matchtröjor:-)
Barcelona God is a five letter word - Messi
2013-09-19 17:11
Tjenare grabbar! :) undrar om nån vet vart man köpa äldre fotbollströjor. Har alla Barca tröjor och det är min klubb, men Marseille har alltid varit ett lag jag gillat så vid sidan om, samtidigt älskade man deras hemma tröjor för någon säsong sen, har nån idéer? :) tacksam för alla svar
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-09-19 16:40
Frodo

Oj! Du har helt rätt. Tack!

---

Du har en poäng. Men jag tycker fortfarande att det var ett stort misstag av Madrid att släppa el Pipita. Napoli kommer kunna leva på honom ett bra tag framöver.
Annons: