/spanien/barcelona/forum/696.aspx/spanien/barcelona/forum/696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2016-12-03 17:08
Finns inget som tyder på att vi vinner den här matchen tyvärr... Så jävla usel inställning dessutom, vi är 6 poäng efter i ligan och man spelar lika sömnigt som mot random bottenlag på Camp Nou. Varför inte ösa på och allafall visa att man vill vinna? Jag lovar hade rollerna varit ombytta, dvs vi liga ledare och Real 6 poäng efter då hade dem gått ut med ett rasande tempo. Så trött på det här, vi förtjänar inte att vinna något i år. Behövs mer än ett tränarbyte i sommar, måste rensas i truppen!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-12-03 17:08
@II Barça II:

Han får mig att sakna Cesc Fabregas. Han spelar så dåligt..
Barcelona Barcadinho.
2016-12-03 17:07
Vi hade problem i backlinjen när Puyol slutade, tog tid att hämta Umtiti.
Vi har problem med mittfältet nu, vänta inte länge, en kreativ mf.
Hämta Coutinho så fort det bara går.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-12-03 17:06
Det tråkiga är att man kunde fått Kroos om man ville 2014, iaf enligt Cruyff. Tror dock Lucho vill ha mittfältarna han har i truppen.
Barcelona Fuerza
@Kebabtraume in der Mauerstadt:

Hade inte tagit Aguero över min döda kropp. Överskattad spelare och äcklig karaktär efter det han gjorde mot David Luiz idag.
Barcelona Rambla~
All in för Verratti säger jag för det här håller inte, vill den där jävla shejken i PSG ha Neymar så fine, jag tar det ihop med en massa miljoner i retur så klart.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Sälja Neymar och håva in Dybala och Verratti :)
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Sälja Neymar och håva in Dybala och Verratti :)
Barcelona El Pistolero #9
Denis o Iniesta in o vi vinner matchen. Noll kreativitet med Gomes o Rakitic.
Barcelona Kebabtraume in der Mauerstadt
2016-12-03 17:05
Märks att man helt valde att kapa banden med Cruyff nu och gå en annan väg.

Finns inget unikt eller specifikt med Barcelonas spelidé längre. Kontakten med La Masia är död och spelet är kontringar.

Kanon.
[QUOTE=Kebabtraume in der Mauerstadt]Neymar borde skeppas till PSG för någon miljard. Så kan man köpa Dybala eller Aguero istället. Hans jävla cirkuskonster och entourage står mig upp i halsen. [/QUOTE] Aguero hahaha...
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Spelar vi med tre mittfältare? Tycker Busi och Raki krigar på så gott de kan i defensiven och återövringen. Men Gomes känns som en kona som de rundar varje anfall och finns INGET understöd offensivt.

Den gånger vi närmat oss Reals straffområdet är när Messi droppar ner på mitten.
Barcelona II Barça II
2016-12-03 17:04
En kona hade tillfört mer i mittfältet än Gomes. Gomes är utan tvekan den största flopp värvningen i fotbolls Europa 2016! Vilket jävla skämt!
Barcelona El Tridente

In med Iniesta och Denis nu i 2.a.

Vårat mittfält hjälper inte till i anfallen, Messi ska fan inte droppa så jävla långt ner.

Detta Real suger och det är ännu mer pinsamt att vi inte straffar dom ordentligt.
Barcelona neymar JR
Det är jävligt jävligt svårt att ha kontroll med Neymar och Suarez på plan. Den ene tar felbeslut på felbeslut den andre är värdelös i spelet.
[QUOTE=ElRaval]Trist att se att Real har ett bättre mittfält än oss. bara Busquets som håller högsta klass. Vi måste ha in Iniesta. Vi måste ha ett mittfält som kan skapa något. Låna in Xavi eller vad som helst haha.. Mittfältsspelet var den kanske största anledningen till att jag föll så hårt på Barcelona. Att se att det är helt bortblåst är inte kul. [/QUOTE] Samma här. Tragiskt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Ni som pratar om att vi spelar dåligt

Är det här er första match i säsongen? Om det är så, välkommen till den nya FC Barcelona
Barcelona Fuerza
2016-12-03 17:03
Busquets, Sergi Roberto och Alba.

Vilka rövarspelare vi har defensivt. Blir äcklad.

Vi hade bra första 30min men slänger bort momentum sista kvarten tack vare slarv och förlorade andrabollar.
Barcelona Skurhink
Luchos Barca! Fy fan hur det ser ut!!!
Vilket jävla skitmittfält. In med Iniesta till andra eller förlora, enkelt.
Barcelona ElRaval
Trist att se att Real har ett bättre mittfält än oss.

bara Busquets som håller högsta klass. Vi måste ha in Iniesta. Vi måste ha ett mittfält som kan skapa något.

Låna in Xavi eller vad som helst haha.. Mittfältsspelet var den kanske största anledningen till att jag föll så hårt på Barcelona. Att se att det är helt bortblåst är inte kul.
Barcelona Pep - El Míster
2016-12-03 17:02
Rakitic och Gomes bjuder inte heller på en enda jävla individuell skicklighet. Inte ens en effektiv mottagning. Pinsamt.
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
Fyfan vilken match modric gör! Han är överallt
Barcelona JakWah
Iniesta måste in direkt i andra halvlek. Vårt mittfält är klumpigt och långsamt. Det är verkligen noll kvalitet i uppspelen!!!
Barcelona El_Jefe (Heisenberg)
Om han inte lägger till någon tid, varför i helvete låter han Real anfalla i slutet?!
Barcelona Zyzz
Rutten halvlek. Faaaaan vad besviken man blir på Barca. Dåliga passningar och individuella misstag...
Barcelona Pep - El Míster
2016-12-03 17:00
Mittfältet består av tre spelare som innehar roller de inte kan hantera för fem öre. Busken spelar ett helt annat spel. Gomes är tamejfan mig värdelös och visar ingen karaktär. Rakitic är kantigare än någonsin. Tomt på mitten. Luft. Nada. In med Iniesta direkt i halvtid så Busken och Rakitic kan få lite ro och spela som dom är vana vid och bekväma i.
Barcelona Kebabtraume in der Mauerstadt
2016-12-03 17:00
@II Barça II:

Spelidén finns nog, men spelarna på mittfältet är för dåliga.

Xavi är fortfarande inte ersatt samt att man lagt för mycket fokus på att ha en bra trio som framförallt är bra i det snabba omställningsspelet, således får man slå en lång pass/spela på kontring snarare än jobba sig upp via tiki-taka.
Barcelona II Barça II
2016-12-03 16:57
Herregud vad dåliga vi är, det gör ont i själen att se ett sådant dålig inställning. Det är bortom någon tvivel att det först och främst beror på en fantasilös tränare! Vi har INGEN SPELIDÉ!
Barcelona Z_Z
2016-12-03 16:56
Masken har verkligen inte varit bra ikväll. Han kunde mycket väl gett bort såväl en som två straffar med en mer nitisk domare, och flertalet gånger han gått bort sig billigt.

Tar gärna ett byte där i halvlek.
Annons: