/spanien/barcelona/forum/6948.aspx/spanien/barcelona/forum/6948.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBlaugrana
2013-06-13 09:39
Det står på Sport att vi tänker lägga 23M euro på Handanovic. Låter mycket. Men en fantastisk målvakt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-13 08:40
La liga se Blaugrana! Tror snarare att Torres-ryktet isåfall beror på om Thiago stannar eller inte. Skulle han lämna så kommer förmodligen Fabregas få än mer ansvar över mittfältet. Man kanske inte vill att han ska behöva täcka upp i anfallet längre och det är där Torres kommer in i bilden. Nu spekulerar jag ganska friskt, men försöker hitta en rimlig anledning till att man faktiskt skulle vara intresserade av el Nino
Barcelona Deulofeu
2013-06-13 08:14
I värsta fall kan Neymar välja på 7,9 samt 11 då alla de tre är osäkra.

Tiden kommer utvisa.

Jag vill verkligen inte att klubben köper spelare runt 30 jag förstår det bara inte de får aldrig igen pengarna.

Kolla Sanchez istället har väl inte gjort succe direkt men ändå ryktas det att vi nästan får tillbaka pengarna vid en eventuell försäljning.

Frågan är om inte Tito är lite sugen på att sälja Sanchez och ersätta honom med en 9:a på bänken och ha kvar Deulofeu.

Om vi skulle sälja Sanchez kan vi kanske köpa Lewandowski även om han inte längre är aktuell Vi har ju ändå Pedro,Tello,Deulofeu kvar samt Neymar på kanten det skulle ge mer bredd åt laget.

Hoppas verkligen att Thiago stannar vore så jobbigt att se honom blomma ut någon annanstans.Om vi dessutom redan har hans ersättare i S.Roberto känns det inte jättespännande direkt.
Barcelona Barca King -
2013-06-13 02:50
NR7 KOMMER NEYMAR FÅ NÄR VILLA DRAR. eller 9 om Alexis vill ha nr 7 på ryggen.
SoN_Un
2013-06-13 02:03
Diar Shekha

stort stort grattis!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2013-06-13 01:55
Fabregas behöver tid och förtroende på mittfältet för att han skall komma in i det och funka där ordentligt. Han borde spelas in ordentligt nu på för säsongen. Ett stort slöseri att använda honom någon annanstanns. Han är mer direkt i sitt spel än xavi kanske men hans målfarlighet och löpningar i djupet från mittfältet hade gett oss en ny dimension i anfallet om vi får bukt med hans defensiva problem på positionen. Efter messi och iniesta är cesc den skickligaste spelaren vi har i truppen. Nu gäller det bara att utnyttja honom till max och få ut all potencial ur honom.
Barcelona Diar Shekha
2013-06-13 01:51
Idag är det en speciell dag. Jag är ser fram emot det för att jag ska ta studenten idag, jag kommer vara i sjunde himlen, men det är ingenting jämfört med Abidals Comeback i våras, då var jag i nionde himlen. Barca flaggan ska hissas upp, det får sticka i ögonen på hatarna och Barca-älskarna får njuta som in i bäng. VISCA BARCA Y VISCA CATALUNYA.
Barcelona Nesto
2013-06-13 00:55
Barca king

Instämmer. Helt underbar publik. Kommer ihåg för några år sedan
När de tog emot rivalerna Argentina. Fy satan vilket tryck det var.
Eller varför inte Sverige- Chile där Alexis, som 16-17 åring skickade upp ena mittbacken efter andra på läktaren. Överröstade Sverige(är väl omöjligt att inte göra det men ändå) med alla trummor och sång.

Kolla in hur man sjunger nationalsången i länktips.
Barcelona Barca King -
2013-06-13 00:37
Chile måste ha världens skönaste publik. Efter varje chans mot Bolivia man här OOOOOOOOOOO, NÄSTA CHANS OOOOOOOOOOOO OCH NÄSTA OOOOOOOOOOOOO, LOL.

Roligt och spela inför den publiken.
Barcelona Messidinho_10
2013-06-13 00:33
Word!! @barcastuff: Cesc: "I have always said that I'm delighted to be at Barça. Those who say I will leave don't know me and have never talked to me." [marca]
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-06-12 23:57
Torres ryktet tyder på två möjliga teorier: 1. Barca ska sälja Fabregas och vill då ha någon som kan avbelasta Messi och spela när han är skadad. 2. Barca vill att Fabregas ska hålla sig till sin mittfältsroll och vill då värva in en renodlad anfallare istället för att spela Fabregas där vilket inte har gått så bra.
Barcelona Barca King -
2013-06-12 23:53
Mes que un club

https://www.youtube.com/watch?v=Y6YE4cPXj7o&feature=youtube_gdata_player
Barcelona Abbe.
2013-06-12 23:28
BBC-journalisten Andy May skriver så här på sin Twitter:

"Just got a pat on the back and smile from Thiago Alcantara as I asked him if he is signing for Manchester United".

Tror dock Thiago blir kvar. Han har haft tålamod väldigt länge, och ser man på förutsättningarna så är det kanske inte förrän kommande säsong som han faktiskt ska ha möjlighet att slå sig in ordentligt. Visst, han borde ha spelat mer matcher och minuter föregående säsong, men som jag ser det har dörren i Barcelona aldrig varit mer öppen för Thiago än nu. Förhoppningsvis känner han likadant.
Barcelona Pep #4
2013-06-12 23:14
Fyfan vad mål Cesc gör om central anfallare fast falsk nia precis på Messis position. Jag tror laget hade spelat bättre så här.

Xavi/Thiago--Busquets---Iniesta
---Messi-----------Cesc--------Neymar

Vi behöver ingen jävla Torres längst fram. Jag tror Cesc kan göra minst lika bra jobb som honom. Torres börjar även bli gammal och känns som en riktigt onödig värvning.
Barcelona ~Més que un club~
2013-06-12 22:52
"Om Neymar lyckas i Barca och blir lika känslomässigt fast vid vår klubb då kan jag bara se på det positivt. Många spelare flyttar och ler med dollar tecknet på ögonen. Neymar fastnar känslomässigt och jag hoppas på samma känsla i Barca med samba :D https://www.youtube.com/watch?v=Y6YE4cPXj7o&feature=youtube_gdata_player" Länken funkade inte, vad hette klippet?
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-06-12 22:50
Ronaldinho skickade sin egen tröja till cristiano och cristiano svarade med att skicka sin tröja tillbaka... fattar seriöst inte problemet, vf ska han lägga upp de för o göra barcafan irriterade? av vilket behov har han att göra barca fans irriterade?
han har själv sagt att barca e klubben han kände sig mest hemma hos och hade sin bästa tid där,

det här var mer en vänlighet spelare emellan, har inget med klubbar o göra
Barcelona ~Més que un club~
2013-06-12 22:49
Någon som vet på ett ungefär vilket nummer Neymar kommer ha i Barça? ;)
2013-06-12 22:39
zigazaga (Barcelona) Och Ronaldo har inte medvetet gett den till honom för att irritera Barcelona och dess fans? Dessutom behöver han inte lägga upp en bild där han håller upp den som om han nyss blivit värvad och älskar klubben :)
Barcelona Barca King -
2013-06-12 22:38
Om Neymar lyckas i Barca och blir lika känslomässigt fast vid vår klubb då kan jag bara se på det positivt. Många spelare flyttar och ler med dollar tecknet på ögonen. Neymar fastnar känslomässigt och jag hoppas på samma känsla i Barca med samba :D
Barcelona Capitan Puyol - El Corazón
2013-06-12 22:20
SoN_Un
2013-06-12 22:19
zigazaga

ja men måste han flasha me en real tröja? :S
Barcelona zigazaga
2013-06-12 22:00
Men lugna er, det var en present från Cristiano Ronaldo. Wow, big deal.
2013-06-12 21:30
Spelat i**
2013-06-12 21:29
Capitan Puyol - El Corazón (Barcelona) Är det moget att stå och posera med en tröja som är klubben man spelar i och älskats av fansens rival? Då måste du ha väldigt lite fotbollskunskap eftersom att rivalitet och respekt för fansen är en stor del av fotbollen.
Barcelona Capitan Puyol - El Corazón
2013-06-12 21:24
@SoN_Un:

Det kallas att visa respekt och ödmjukhet mot en annan klubb och spelare, något som fler professionella fotbollsspelare borde ta lärdom av. Jag tycker inte att det var den mest tilltalande bilden för en cule, men det var en mycket mogen gest av Ronnie.

Ronaldinho är "mes que un jugador".
SoN_Un
2013-06-12 20:54
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

driiiiver ronnie? vafan håller han på med:S
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-12 20:38
Usch, det är något med denna bilden som skär sig enormt i mina ögon..
Barcelona KristoferDelija
2013-06-12 20:35
Haha först Oli Hoeness och nu Messi vad händer
Barcelona Diar Shekha
2013-06-12 20:30
Vad är det som har hänt med Messi? Folk pratar om skattefusk? Någon som vet något?
Barcelona KristoferDelija
2013-06-12 19:56
Vafan ännu en grym spelare lämnar La Liga. helt sjukt alltså att det bara fortsätter såhär. Är den där shejken rik eller vafan är problemet med honom.

Annars visar Spanien återigen att det är världens bästa fotbollsland. Vilken show U21 laget har. Magi i det laget rakt igenom.
Annons: