/spanien/barcelona/forum/6946.aspx/spanien/barcelona/forum/6946.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2013-06-20 10:19
Deulofeu Det ser ut som en annan bild av vår kära Thiago träder fram, en rätt trist bild. Som sagt, tror att hans pappa stressar allt och ligger bakom mycket nu. En vettig fotbollsspelare säger inte nej till att få spela med Messi, Neymar, Iniesta och andra magiker. Thiago kommer heller inte komma närmare landslaget så länge Xavi spelar och han kunde bli hans arvtagare. Luktar väldigt mycket en jakt på pengar och då kan han lika gärna dra, inga problem.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Pep - El Míster
2013-06-20 10:16
Thiago är nu looooong gone. Underbart. NOT.

Blir så trött på detta. Hur fan tänker man? Skandal att tappa honom. Blir så jävla förbannad. Tito det jävla stolpskottet har gjort det fullt möjligt genom att envisas hela jävla säsongen med att ge Thiago för lite speltid.

SKANDAL
Barcelona Deulofeu
2013-06-20 10:15
DM1982 Han har ju redan vunnit de mesta titlarna hos Barcelona på klubblagsnivå tur är väl det för nu kommer det bli torka sanna mina ord.

United kommer inte vinna ett dugg utan Ferguson.Thiago kommer ångra sig om ett år eller två när han ser hu Fabregas fullkomligt blommar ut och tar över efter Xavi.

Trist för man kommer inte kunna se en enda av Uniteds matcher det kommer göra för ont att se vår artist leda deras mittfält.

Jag fattar inte att de aldrig lär sig kolla senast Dos Santos vad hände med honom när han lämnade när han trodde han var bäst efter en säsong i a-laget.

Han borde visa tålamod för vi har visat att vi både satsar och tror på honom.
Barcelona Deulofeu
2013-06-20 10:11
Bästelona det sjuka är ju att han fick en löneförhöjning förra året där klausulen sänktes smart förhandlat av agenten.

Barcelona ville vara snälla och ge honom den löneökningen har förtjänade men samtidigt sänkte hans klausul livsfarligt...
Barcelona DM1982
2013-06-20 10:10
Barcelona midfielder Thiago (22) is close to joining Man United. His father and agent Mazinho already met with the English club. [md] Det är väl bara att önska honom lycka till i det nya laget. Får en känsla av att det är pappan som stressar allt, skulle inte förvåna mig. Tror även att Thiago gör ett misstag, Barcelona har några riktigt fina år framför sig och han kunde vara en del av det. Barcelona klarar sig fint utan Thiago.
Barcelona Deulofeu
2013-06-20 10:05
Läste nyss att Thiagos konrakt förhandlades om förra året och att han fick lönehöjning och klausulen sänktes om han inte nådde minst 60%

Blir detta tacken nu?

Han har fått en fantastisk utbildning och när det närmar sig att han ska få sin plats så drar han... Är det tacken till hans lönehöjning förra året? Hans agent Peps bror såg till att detta skedde han visste nog att Pep var på väg bort och ville hjälpa honom lite på traven...Agenter är riktiga ormar.

Det känns så trist det som håller på att ske tur att Neymar ger lite plåster på såren genom sin inledning på confederations cup...
Barcelona Bästelona
2013-06-20 10:02
Thiago ser ut att lämna... Jag förstår honom men jag blir tokig när jag tänker på summan som UTD kommer få honom för, 150mkr!!!!!! Hahahaha asså rosell och co.
Barcelona Deulofeu
2013-06-20 09:52
grande jw Mr Krkic är ju helt körd i Barca för all framtid Framför sig har han Messi och Neymar han kan inte spela till höger.

Att han inte inser sina begränsningar och går till en klubb som ligger straxt under cl spel han har ju fått erbjudanden från Tyskland och där skulle han nog passa fint.

Sin Italienska karriär är bara att glömma och flytta till en enklare liga får han inte en vettig säsong i kroppen snart är han slut dessvärre.

Bojan är ju en spelare som likt Raul inte är bäst på något men bra på mycket.

Han är ju dessutom liten och relativt klen så en vänsterytter position skulle passa honom fint.Lycka till Bojan din framtid ligger dessvärre inte hos oss.
Barcelona grande jw
2013-06-20 04:12
Förövrigt skriver Mundo Deportivo idag att Bojan hoppas att han kan stanna kvar i Barcelona. Vad är grejen med alla spelare som vägrar fatta att det inte finns någon framtid för dom i Barca. Vad tror Bojan egentligen? Vi har värvat Neymar för typ 57 mille som gör dundersuccé och har knappt några planer på att sälja en enda forward förutom Villa. Är han så dum att han på allvar tror att han kan vara med o slåss om en startplats här när varken Roma eller Milan vill ha honom? Eller nöjer han sig med att vara vattenkille och få vara med på träningarna med sina "idoler"? Hleb, Jonathan Dos Santos, och nu Bojan. Herregud... Kanske ledningen snart börjar inse att man ska skita i att låna ut spelare med köpoption framöver och försöka få sålt spelarna istället.
Barcelona grande jw
2013-06-20 04:01
Kagawa är väl för sjutton bänknötare i United? Thiago som inte ens får plats på vårt mittfält hade gått rätt in i startelvan hos United, medans Kagawa endast mäktade med att komma med i startelvan 3 futtiga gånger förra säsongen.

När man tänker i de banorna så förstår man hur mycket skillnad det är i kvalite mellan Iniesta och Kagawa. Sen så har väl inte Kagawa vart i närheten av att avgöra en VM-final eller en CL-semi. Det närmsta han kommer är väl en bänkplats när man blev utkickade mot Real eller Basel.
Barcelona LeoMessi
2013-06-20 02:42
Blaugrana91 (Barcelona) Alltså det där kan fan vara det dummaste jag har läst Hahaha! Kagawa lika bra som iniesta? Haha omg! Sätt iniesta i United så får vi se hur mycket bättre han gör dom! Kagawa är inte lik iniesta någonstans, haha fy fan! Kagawa är en duktig spelare men inte fan kan man få för sig att han är lika bra som iniesta.
Barcelona Federer
2013-06-20 02:33
KPB Du som är milanisti är nog den sista som ska snacka om domare. Kolla bara hur ni fick den sista CL platsen, alla straffar ni har fått med er och hur ni fuskade 2006. Så snälla håll käft o "njut" av era mediokra spelare som Kevin Prince Boateng.
Barcelona Blaugrana91
2013-06-20 02:24
"Jag vågar till och med säga att Kagawa är lika bra som Iniesta då deras spelstil är en kopia av varandra. Det säger dock inte att hans spelstil passar fullt ut i Manchester United."

Från Uniteds forum!! Hahahaha

Nu somnar man med ett gott skratt!
Barcelona KPB
2013-06-20 02:20
Pirlo är bättre än Iniesta -_-

Ni ska inte heller snacka om att ha domare med sig.. suck
Barcelona Barcelonistas
2013-06-20 01:57
Gillar inte Japan, så därför är jag glad att Italien vann, sen kan man alltid diskutera hur vida de var rättvist elr ej.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-06-20 01:55
Jag hade fan köpt hela Japans trupp shit vad dem kan springa hahhaha. Lider med Japan. Dem borde ha vunnit. Vad ska man säga om Italien, Jävla pisslag och nation. Dem blir total utspelade men dem vinner faaaaan va orättvist.
Barcelona LeoMessi
2013-06-20 01:50
Ända som får mig att känna lite glädje att en räv plockade en mås utanför mig här. Men en eloge till Japan som spelade väldigt underhållande.
Barcelona Vampíro
2013-06-20 01:50
Vilken match Japan gör, de dominerar från minut ett och spelar ut Italien fullständigt. Synd bara att de inte kunde sätta fler bollar för chanser hade de definitivt. Italien slingrar sig vidare som vanligt, utan att imponera.
Barcelona Rambla~
2013-06-20 01:49
Solklar offside när skottet går. Italien vinner trots allt på en bjudning av domaren när de fick straff.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-20 01:47
LeoMessi

Japanerna gjorde mål, men tyvärr dömdes den bort.
Barcelona LeoMessi
2013-06-20 01:47
Helvete vad Italien inte förtjänade att vinna detta. Japan spelade ut dom totalt och ändå lyckas dom pressa in 4 jävla mål
Barcelona LeoMessi
2013-06-20 01:45
Shanghai - Karbala 680 (Barcelona) Va hände? Gjorde Japan mål som dömdes bort?
2013-06-20 01:44
Det där va mål ju? Inte nog med att Pastalandet har en sådan tur, nu har de även domarna med sig. Skam!
Barcelona Rambla~
2013-06-20 01:42
Äh fy fan, kan man ha mer flyt?
Barcelona barasfsdg
2013-06-20 01:41
Ibland är fotbollen orättvis hoppas Spanien kör över dom i semi
Barcelona NoGo™
2013-06-20 01:40
fyfan vad slarvigt att slå bort bollen sådär!
2013-06-20 01:40
Där kom den...
Barcelona Rambla~
2013-06-20 01:39
Oj så rättvist!
Barcelona LeoMessi
Italien kan dra åt helvete! Hur jävla tur kan man ha? Jävla pisslag
Barcelona LeoMessi
Missade lite av spelet nu när jag hörde att måsarna utanför fick panik! Visade sig att en räv tog en mås här haha
Annons: