/spanien/barcelona/forum/6932.aspx/spanien/barcelona/forum/6932.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2013-06-24 12:03
Stream här också.
Barcelona NoGo™
2013-06-24 12:02
Peps första presskonferens visas på eurosport om nån är intresserad. Får man höra lite tyska månne? :P
Barcelona ElRaval
2013-06-24 12:00
@1.70-ligan - Remontada épica de Abidal:

Vad ska vi med han till nu?
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-06-24 11:59
Världens bästa Leo :). Leo Messi fyller 26 år :), ett stort grattis till världens bästa spelare. Tack o lov att han spelar för oss :).
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-24 11:39
Barcelona are monitoring events at Chelsea, Man Utd, City, PSG and Bayern to see which players their new coaches could not count on. [md] Kanske går att få förstatjing på Rooney när United rånar oss på Thiago?
Barcelona Mäktiga Messi
2013-06-24 11:37
Grattis super leo Messi på 26 årsdagen Felicitats Messssssssssi
Barcelona Rambla~
2013-06-24 10:19
@lundberglundberg:

Jag hittade följande. Om du inte personligen besöker Census Office nere i Barcelona får du fylla i något formulär på webben och sen skicka in någon underskrift som styrker att du är du typ. :) Denna underskrift ska verifieras av en sk. Notarius publicus. Det är en person som bla styrker namnunderskrifter. Du hittar en massa sådana i de Gula Sidorna. En hel del av dom är advokater.
Barcelona DM1982
2013-06-24 10:04
@1.70-ligan - Remontada épica de Abidal:

barcastuff ?@barcastuff

Thiago's father has an offer from Man United which is almost irresistble in every aspect. Player could meet Barcelona to announce exit. [as]

; )
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-24 09:37
Då firar vi en dag nästan helt utan Thiago-rykten! :)
Barcelona lundberglundberg
2013-06-24 07:15
God morgon cúles! Någon som har uppdaterat sitt "census" och skickat in till klubben? Fattar fan inte vad jag ska göra och börjar bli ont om tid, ska ju vara inne 30juni. Måste man få underskriften bekräftad av ett konsulat etc? Hur har ni andra gjort? Vore mycket tacksam för svar :)
Barcelona Gio Style
2013-06-24 07:00
Alltså, jag tror inte att det handlar om att Dos Santos är lojal.

För klubben har gjort det rätt tydligt att han inte ingår i klubbens framtidsplaner och har så vitt jag förstått det försökt sälja honom.
Lojal är man om många rycker i en men man väljer att stanna kvar pga lojalitet.

I Dos Santos fall så är han ju mest jobbig när han vägrar gå! Hahaha.
Han skulle ju verkligen tjäna på att lånas ut men han vägrar detta, jag tror att det handlar snarare om att han tycker om att latcha med sina idoler och få gå och kolla på Barcelonas matcher hahaha!
Barcelona Gio Style
2013-06-24 06:42
@grande jw:

England har aldrig haft speciellt bra ungdomsspelare, alla deras spelare blir ju brutalt överhypade så fort de gör mål i högsta divisionen.
Man borde inte förvånas liksom :)

Förövrigt så spelade även Irak oavgjort mot Uruguays u20 för inte allt för länge sedan, inte fy skam. Och jag kan garantera dig att de spelat betydligt fler matcher än det du får fram från din källa...

Sen borde du förstå att det är skillnad på u20 trupper från match till match. Till u20 VM så har Irak tagit med några spelare som spelar med Seniorerna. Alltså växer kvalitén några snäpp i avseende till tidigare matcher.

England har en del spelare som de inte tagit med till den här turneringen som hade gått rakt in i startelvan, exempelvis Oxlade-Chamberlaine.

Men kudos till Irak som gör ifrån sig som underdogs och på talangfronten intet nytt, som vanligt, i England.

Engelsk fotboll har ingen ljus framtid. Kommer bara att handla om pengar och köp av utländska spelare i sån stor utbredning som möjligt
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-06-24 02:59
@barcastuff: Celta is interested in Jonathan dos Santos (23) and has officially approached Barcelona. The player would still not want to leave. [marca] På tal om dos santos! Wow att han är så lojal ger mig hopp.
vifa
2013-06-24 02:36
Dos Santos är verkligen inte dålig och förtjänar mer inhopp, vilket han kanske får om Thiago lämnar, ryktas dock att Tito har Roberto som en av sina favorit spelare och det är därför han stannar och inte lämnar på lån,
Barcelona grande jw
2013-06-24 02:11
Våran lilla argentinska frälsare fyller förövrigt 26 år idag. Grattis Messi!!!!! Må du bara bli bättre och bättre för varje år som går....
Barcelona LeoMessi
2013-06-24 02:06
Jag beundrar Dos Santos lojalitet och vilja att lyckas i Barcelona. Detta är en kille som får sitta på läktaren match efter match! Ändå ger han sig inte. Oturligt nog så kan detta göra mer skada än nytta för honom. Han behöver speltid, killen får typ hoppa in 2-3 matcher på en säsong. För hans eget bästa så borde han åtminstone gå med på att lånas ut. Önskar att vissa andra spelare visade samma kärlek för klubben.
Barcelona grande jw
2013-06-24 02:04
koeman92

Irak U20 kanske är "bra" med dina mått mätt. Vad jag ser har dom slagit Nya Zeeland med 5-3 Sen spelade dom Arabiska U20 mästerskapen förra året och torskade mot Tunisien 5-3 och Marocco 1-2. och sedan lika mot Syrien (2-2). Det kanske är jättebra i dina ögon, vadfan vet jag.

Jag tycker fortfarande det är patetiskt att en så stor fotbollsnation som England har försökt samlat ihop sina största talanger där samtliga kommer från PL och Championship, och sedan kan man inte ens slå ett arabland i ett VM.
Barcelona Barca King -
2013-06-24 02:04
Iniesta är på en helt annan nivå. Visst är Özil fantastisk men spelmässigt är de två helt olika spelare i och med det är Iniesta ändå en klass för sig. Spelmässigt och det Iniesta uträttar på plan är magi jag njuter och hojtar av varje klack, dribbling och pass han gör. Barca har tyvärr 2010 talets fanboys avundsjuka ögon på sig. När fotboll inte var lika mainstream uppskatta de bra fotboll mer. Det gör de fortfarande men den okunniga massan gapar alltid högst. Bara efter när spelare som Xavi, Iniesta, och Messi lägger skorna på hyllan inser folk hur bra de har varit. De flesta har inte ens sett Zidane och det ända de har sett av Zidane är hans Volley mål i CL och hans insats mot Brasilien på youtube.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-24 02:01
vifa (Barcelona) Saken är inte att han vill dra till en storklubb, utan killen visar lojalitet gentemot klubben som har hjälpt honom med mycket. Sevilla har varit på honom länge, men han dödar alltid spekulationerna och vill kriga för sin plats. Killen förtjänar respekt.
Barcelona Barcelonistas
2013-06-24 01:50
Folk stirrar sig blind på statistik visst gör Özil en hel del poäng här och där men killen spelar i ett lag som kanske är bäst på omställningar där det finns otroligt mycket ytor att jobba på. Medans Iniesta spelar i ett lag som har 80% bollinnehav samtidigt som det knappt finns mycket ytor att jobba efterI matcher där Madrid har få ytor att jobba efter så har Özil försvunnit ur matcherna helt. Özil har en bra bit kvar för att ens kunna jämföras med världes bästa mittfältare.

Jag har sagt det förut säger det igen Iniesta från 2008-2013, är inte alls jätte långt ifrån Zidane när han va som bäst, killen har bevisat allt både i landslag och klubblag. Så bra har Iniesta varit senaste åren men som sagt Real fansen får tycka precis vad dom vill.
vifa
2013-06-24 01:49
@barcastuff: Celta is interested in Jonathan dos Santos (23) and has officially approached Barcelona. The player would still not want to leave. [marca]. Grabben kommer aldrig lämna.. Om det inte är för en stor klubb, så bra tror han att han är.. Komedi på hög nivå
Barcelona Leo y Cesc
2013-06-24 01:37
I.Kajlic När Özil vinner Europas bästa spelare över Messi... Ja då den dagen blir jag Madridfan hahah vilket aldrig någonsin kommer hända !!
Barcelona Leo y Cesc
2013-06-24 01:31

Till I.Kajlic :

Se på denna video och när Özil någonsin avgör en VM final så vackert som Iniesta gör ja då kom börja jämföra, eller ett mål i 94 min i CL-semi rakt upp i krysset.

Kan inte ens hitta en top 10 video på Özil, alla är fis mål med noll betydelse för den delen också.

Barcelona koeman92
2013-06-24 01:19
@grande jw:

Iraks ungdomslag har alltid varit väldigt bra men går just nu under sin bästa tid. Du vet uppenbarligen nästan ingenting om dem om du tror att det är skrattretande att de lyckades kryssa mot England. Kolla på de nästa match där de möter Chile och kom sen tillbaka och säg hur skrattretande laget är.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-24 01:13
grande jw (Barcelona) Vad är det som är så skrattretande? Iraks ungdomslag är ju bra. Flera av deras spelare har redan provat spel i A-truppen, trots att de är födda 1995 och 1996. Man går faktiskt ge eloge till Iraks ungdomslag.
Barcelona grande jw
2013-06-24 00:43
På tal om något annat så spelade Englands U20-landslag lika mot Irak i U20-VM idag. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha.

Premier League kanske borde sluta köpa sönder våran liga och satsa på sina egna ungdomar lite mer. Ser ju onekligen ganska mörkt ut för "världens bästa och största fotbollsland".
Barcelona påfågeln
2013-06-24 00:20
Barcastuff --> daily mirror
Barcelona påfågeln
2013-06-24 00:19
Det sägs att Rafinha är aktuell för lån till England så att hela familjen sak kunna bo tillsammans. Blocka hela Thiago transfern med att vägra det då!
Barcelona Barcelonistas
2013-06-24 00:16
Står en hel del om Thiago Silva på Sport fan hoppas verkligen vi värvar honom. Tito har tom gått ut och sagt att vid en eventuell värvning av Thiago så vill han inte ha fler värvningar efter de.
Barcelona Golden Barca
2013-06-24 00:15
Bilderna är på plats det gäller naturligtvis även tränar och spelarkommentarer efter matchen.

Vi önskar trevlig läsning och bildnjutning.

Visca & Sov gott
Annons: