/spanien/barcelona/forum/6926.aspx/spanien/barcelona/forum/6926.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Octopus of Badia
2013-06-20 22:57
Rambla~

Jag vet inte. Jag gillar inte den här situationen vi har försatt i just nu. Xavi lär oavsett vad behöva spela minst lika mycket nästa säsong vilket inte kommer dra ned hans skadebekymmer med sin hälsena. Att spelare som Song och Cesc i sådana fall ska agera ersättare är för mig bara skrämmande. Vad vet dessa spelare om tiki-taka? Hade man satt en högre utköpsklausul och kunnat få 35-40M för Thiago, så hade en ersättare kunnat köpas in för 25M och resterande 10-15M kunde ha lagts på att köpa loss Thiago Silva. Nu kommer vi istället stå där i slutet av augusti utan en ersättare och en mittback i form av Agger eller liknande. Är det med denna truppuppsättning som vi ska ta tillbaka tronen som världens bästa lag?
Barcelona LeoMessi
2013-06-20 22:55
Jag hoppades att Tahiti skulle göra ett mål:-) Hade verkligen betytt så mycket för dom
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2013-06-20 22:48
Thaiti, haha herregud va dåliga..
Barcelona Dinho the artist
2013-06-20 22:45
Asså helvete varför kommer mitt meddelande hela tiden?
Barcelona Smogen
2013-06-20 22:41
Har nog aldrig hoppats så mycket att ett lag ska göra mål mot Spanien. :)
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:39
Ge dom straff då. :P
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:37
The Octopus of Badia Vi behöver inte fler mittfältare. Spelare som Song och Cesc behöver också få sin beskärds del av speltid. Därför vill inte Tito ha någon ny, han vill minska ner truppen.
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:35
Stoichkov~ Jo jag vet men här är jag ju subjektiv. :D Dessutom så gillar ju Hunter Barça så han ska inte hjälpa andra lag sno våra spelare. :)
Barcelona The Octopus of Badia
Frågan är nu om vi köper in en mittfältare för att täcka upp? Inte är det väl menat att Sergi Roberto ska få speltid i någon större utsträckning när inte ens Thiago fick det? Frågan som följer blir då om skattkistan räcker till både en mittback och en mittfältare?
Barcelona elbraco - CP5
Stoichkov självklart, menade mer att jag hellre blir av med Cesc än Thiago i truppen :) skrev fel.
Barcelona Smogen
2013-06-20 22:33
Som sagt, hade mycket hellre skippat Febregas och behållit Thiago. När vi värvade tillbaka Cesc sände det helt fel signaler till alla våra ungdomar och främst till Thiago. Men också till alla andra om att man gärna kan söka lyckan någon annanstans, Barcelona är alltid villiga att betala storkovan för att få tillbaka dig.
2013-06-20 22:32
Asså helvete varför kommer mitt meddelande hela tiden?
Barcelona Rambla~
Så gott han missade. Han är inte ens ordinarie straffskytt för det är Villa. Grisigt gjort av Torres.
Barcelona LeoMessi
Enda laget Torres kommer att göra mål på i landslaget så det är bäst att han passar på Hahah
Barcelona Stoichkov~
2013-06-20 22:31
@elbraco - CP5:

Man säljer inte Thiago. Han väljer köpa loss sig, om det nu stämmer? Se vilket hjärta han har för den klubb som har uppfostrat honom från barnsben. ?
Barcelona elbraco - CP5
HAHA payback's a bitch!! aja nu gjorde han mål ändå. Villa har fortfarande varit bättre, spelar mer för laget.
Barcelona Messidinho_10
Revansch!!!!
SoN_Un
Yes fitt torres
Barcelona ElTriplete
Karma's a bitch. Stick, Torres. Målkåta idiot.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Säger det igen, Torres är en sopa.
Barcelona ElRaval
2013-06-20 22:30
Torres snor straffen av Villa och missar den..
Jag följer serie a frekvent och främst romlagen. Lamela är en större talang än pjanic i mitt tycke. Pjanic är duktig men inget speciellt som kan tillföra något till dagens barca. Luktar lite affelay över honom om han skulle värvas.
Barcelona LeoMessi
Otroligt vad målkåt Torres är
Barcelona elbraco - CP5
fan är Torres problem?
Barcelona Stoichkov~
2013-06-20 22:29
@Rambla~:

Det gör alla journalister. Hur tror du att Barca kommer i kontakt med olika spelare i andra ligor och ute i världen?
Barcelona elbraco - CP5
2013-06-20 22:28
Eltriplete jag kryddade lite för att få fram min poäng men sanningen är att han var en talang redan för flera år sedan i Lyon och jag tycker fortfarande att han inte har blommat ut ordentligt. Sälj hellre Fabbe än Thiago!
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:26
Jävla G Hunter, alltid gillat honom annars men han ska fan inte hjälpa United komma i kontakt med våra unga spelare, journalistjävel. :P
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:21
Vi kommer inte värva ersättare till Thiago. Pjanic skulle sitta fastvuxen på bänken något han knappast önskar inför ett VM. Vi skulle få samma problem som nu med Thiago och det vill inte Tito ha. Han vill ha en mindre trupp och använder hellre S. Roberto eller någon från Barca B än att värva in en ersättare för Thiago. Nej någon Pjanic kommer inte värvas denna sommar.
Barcelona Stoichkov~
2013-06-20 22:18
Graham Hunter: "Thiago and #United close enough for wages to be agreed" Hans förlust. Det skulle innebär att han låter sig köpas loss. När var det senast en spelare köptes loss i Barca? Det var Figo senast. Jag tror verkligen inte att ledningen vill gå med på att sälja honom. Håller med föregående talare. Tycker verkligen inte att han presterade bra under säsongen när han väl har fått chansen. Det jag kommer ihåg är att han slarvade mycket med bollen och att det var mycket bolltapp vilka ofta ledde till kontringar.
Barcelona Rambla~
2013-06-20 22:11
Jag håller med Vampiro. Visst vill även jag att han stannar och jag är förbannad på hela situationen och hur den har kunnat uppstå. Dock så överdrivs det väldigt mycket om Thiago på forumet för så jävla bra har han inte varit denna säsong. Ja han var kung i finalen, ja han är en väldigt stor talang men han är långt ifrån en färdig och komplett mittfältare för oss att han ska ses som helt ordinarie i startelvan.
Annons: