/spanien/barcelona/forum/6905.aspx/spanien/barcelona/forum/6905.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A_L_E_X_I_S
2013-09-09 17:23
Varför skriver ingen om hur det går för våra landslagsspelare ???
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ( Xaviesta )
2013-09-09 17:14
Deulofeu Fan vad härligt att du är tillbaka! Du är en av anledningarna till varför jag fortfarande läser här dagligen efter alla dessa år. Allmänheten skriker efter dig konstant och du behövs här på forumet. Tack för all energi och arbete du lägger ner på din fritid, även om jag vet att du gör det av ren passion och intresse, så vi andra kan hänga med i B-svängarna också utöver A-laget. Försvinner du igen får du med mig att göra, din jävel!
Petruus
2013-09-09 16:56
*hjärta* Valdes flint (Barcelona) Bra skrivet om Valdes och hoppas nu att han verkligen kan få en riktig chans nu i landslaget nu när Casillas får nöta bänk. Dessutom vill jag lyfta fram han i CL 08/09 utan honom hade vi nog inte tagit titeln för dem räddningarna han gjorde mot Chelsea var bara extremt sjuka
Barcelona Bästelona
2013-09-09 16:38
Fint jobb taher
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-09 16:05
@elbraco - CP5:
Har för mig att han alltid registrerats som egen produkt, kan ha fel. Men det finns väl någon regel som säger att om "X tid spenderats i klubben under åldern Y - Z så kan man registrera det som egen produkt, hittar ingen källa på det dock. Vidare i ämnet favoritspelare så kanske min nick avslöjar, min kärlek till Valdes sträcker sig långt tillbaka i tiden. Han hoppade in när stjärnvärvningen bakslog och förtjänade snabbt en startplats. Men det jag gillar mest är att trots alla sina tabbar för ett par år sedan,tabbar som många målvakter hade blivit helt knäckta av, men inte VV, så kom han alltid tillbaka med samma självförtroende, om inte bättre. Han har inte haft den enklaste uppgiften, sista försvaret bakom världens högsta backlinje men hans reflexer och vilja har räddat oss många gånger.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-09 15:56
@ZlatanisDaMannn:

Ja du, visst är det svårt? Kameruns lagkapten, spelat i Barca, smeknamn Lejonet. Detta kunde du faktiskt googla på. Dessutom skriver han att "diamanten" är Dongou. Full retard, you went.
Barcelona Shanghai
2013-09-09 15:42
Bàckis Alla har sina favoriter, och Busquets är min favorit. Han är nåt speciellt.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-09-09 15:34
Hej på er alla och hoppas ni mår bra!

Veckans "Måndag hela veckan" ligger uppe nu och tar upp bland annat Casillas-Valdes, Neymar och den numera kända meningen: "cafe con leche".

Ha det bra och Visca!!
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-09 15:22
Sign him up! Toni Kroos. Älskar den killen. Hade gärna sett honom i Barcelona. Hans långskott hade givit oss en dimension extra. Kontraktet går ut sommaren 2015. Så nästa sommar hade varit ett bra tillfälle.
Barcelona petersays
2013-09-09 15:19
@barcastuff: Rosell: "We're happy with Zubizarreta, his work and his person. We'll offer him to renew, but he first wants to finish some things." [tv3]

Golfrundan? Semestern? Lunchen?
Barcelona filosofen21
2013-09-09 15:15
Zlatanisdamannn Vårt lejon är etoo och diamanten är dongou vilket han till och med skriver
Barcelona elbraco - CP5
2013-09-09 15:14
Puyol är ingen egen talang. Han köptes som 18-åring om jag inte minns fel...
Barcelona Bàckis
2013-09-09 15:07
Shanghai

Du förstår inte hur vi lyckats få fram Sergio när vi producerat spelare som Guardiola, Puyol, Iniesta, Xavi och Messi?
Jeffson
2013-09-09 15:07
Zlatanisdamannn

Snälla höj nivån. Klarar du inte det så är du antingen ett troll eller så är du inte redo att kliva utanför flashbacks forum ännu. Men än så länge väljer jag att tro att du kan höja nivån om du bara vill. Så snälla gör det. Ha en bra dag.
Barcelona Shanghai
2013-09-09 14:54
Förstår fortfarande inte hur vi har lycktas få fram Busquets. Min favorit sedan debuten mot Racing Santander år 2008. Mest underskattade spelaren någonsin.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-09 14:51
@ZlatanisDaMannn:

Hållkäften...
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-09 14:50
Deulofeu (Barcelona) vad snackar du om kan du skriva spelarnas namn istället för konstiga smeknamn du själv har hittat på? man förstår inte vad du menar när du skriver diamant hit och lejon dit
Barcelona NoGo™
2013-09-09 14:35
@Jonas - tots units fem força:

The observer :P
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-09-09 14:26
Haha vem är detta?
Barcelona Iniesta - Kataloniens Joe Labero
2013-09-09 12:39
Hallå allihopa. Jag brukar hänga här varje dag, men har dock bara skrivit ett fåtal gånger när jag behövt påpeka något eller skriva ur mig om det underbara lag som vi älskar. Jag har en fråga: När släpps biljetterna till höstens Clasico på Camp Nou? Hade mer än gärna pungat ut minst 3000 för en bra plats när Los Cules möter Los Blancos. SÅ, när släpps dem?
Barcelona NoGo™
2013-09-09 12:32
Grattis till Song som fyller 26 år idag!
Barcelona Barca Barca
2013-09-09 12:25
Shanghai Kan det vara så att Rosell sätter krav på stackaren ? :D "Du har ett år på dig att lösa, det här, det här och det här, annars blir du uppsagt utan ersättning"
Barcelona A_L_E_X_I_S
2013-09-09 11:48
För mig kommer Alexis sanchez alltid att vara steget före pedro , mer landskamper högre lägsta nivå mer individuella tekniska nummer och oerhört stark defensiv , vi chilenare säger det finns 2 Alexis : 1a är as7 när han spelar för Chile sen finns det 2a Alexis som spelar för Messi
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-09 11:46
He wants to finish SOMETHING, vore väl mer korrekt :-)
Barcelona Shanghai
2013-09-09 11:44
@barcastuff: Rosell: "We're happy with Zubizarreta, his work and his person. We'll offer him to renew, but he first wants to finish some things." [tv3] Haha. :)
Barcelona Deulofeu
2013-09-09 11:38
Vårt gamla lejon har precis meddelat att han slutar i landslaget.Det verkar ha skett pga personliga skäl.

Enligt rykten så ville han ha lite andra spelare i startelvan och när han inte fick som han ville blev detta resultatet.

Han har alltid haft en stark personlighet.Detta öppnar dock vägen till vår lilla diamant som satt på läktaren i sista landskampen.

Lycka till att fylla tröja nummer 9 i landslaget Dongou!
Barcelona Abbe.
2013-09-09 10:55
Jag var på mini-Clásicot förra säsongen, och det är en häftig upplevelse. Biljetterna var slutsålda redan innan jag åkte ner, och jag hade ingen möjlighet att få tag i någon då man inte kunde köpa B-lagets biljetter online. Det var dock inga svårigheter att få tag i en biljett utanför Camp Nou och Mini Estadi. Araujo gjorde två mål och räddade festen. Direkt efter slutsignalen lunkade jag över och såg Messi göra fyra mål på Osasuna. Helt okej fotbollskväll :-).
Barcelona Katalano
2013-09-09 10:33
Deulofeu
DM1982

Tack för info. Åker ner till Barcelona fredag-tisdag för att se Barca-Sevilla. Måste se till att se mini-clasico då också!
Barcelona NoGo™
2013-09-09 10:23
Deulofeu

Härligt att du är tillbaka! :)
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-09 10:16
Anims Tito.. Deulofeu, välkommen tillbaka! Ser fram emot intressanta åsikter och bra fakta som alltid!
Annons: