/spanien/barcelona/forum/6904.aspx/spanien/barcelona/forum/6904.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2013-06-26 23:40
"Skrev du precis att du hoppas att en av våra spelare ska åka på en tvåfotare? Det var bland det sjukaste jag läst här inne. Skärpning för fan. "

Då har du inte läst mycket.. Filmningar är precis lika vidrigt oavsett klubbtillhörighet och det är så sjukt tråkigt att en så otroligt bra spelare som Neymar ska hålla på och fjanta sig med sånt där. Fortsätter han med det i Barca kommer alla belackare att få vatten på kvarn. Se bara på Busquets, han har mer eller mindre lagt av med sina filmningar - men folk minns honom ändå som en vidrig filmare. Det går inte att tvätta bort. Vore skönt att slippa ännu en spelare som irriterar såväl fans som motståndare. Det är inte ok nånstans och förstör sporten.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-26 23:24
Visst är det yttrande frihet och man får ha egna åsikter, men maränger är absoluta de sista som har den rätten att bedöma andra spelare för filmare. Det är som att slå sig själv med en toffla. Jag erkänner att Neymar filmar, Alves likaså och ibland Busquets. Men däremot maränger som har potentiella kandidater till att vinna Oscar fokuserar istället på ärkerivalen. Kolla på era flerfaldiga stjärnor, innan ni yttrar er. Hyckleri, hyckleri och återigen hyckleri.
Barcelona Gabriel
2013-06-26 23:19
Jag vet inte hur det är med andra när det gäller filmingar men personligen stör jag mig mer på filmningar som görs för att vinna straffar eller farliga frisparkar utanför straffområdet när det saknas kontakt - det finns alltså noll kontakt och man slänger sig. Jag ser inte förstärkningar som filmingar på samma sätt och det är oftast det våra spelare (Busquets, Dani Alves mfl) blir kritiserade för. Nu ska jag inte säga hur det är med Neymar för jag har inte så bra koll på hans filmande, men utefter vad jag sett av honom så är han i samma kategori som Busquets och Alves, han förstärker. Det är en helt annan sak att göra som Ronaldo och Di Maria gör. Springer mot straffområdet och är mästare på att veta hur de ska slänga sig innanför för att få en straff med sig.

Det är mycket värre iaf enligt mig. Klart man tröttnar att bli sparkad på hela tiden av motståndarna, tillslut slänger man sig billigt och enkelt för att uppmärksamma domarn av det. Neymar blev hårt tagen ikväll matchen igenom, och sen kommer viktiga personer och klagar på att han filmar.

Lol!
Barcelona Hetfield
2013-06-26 23:16
KPB Hur går det med pedofilen Berlusconi? Han får akta sig från att tappa tvålen i duschen, det vore tråkigt om han blev "tagen".
Barcelona KPB
2013-06-26 23:15
@Frodo:

Eller hela Barca ?
Barcelona grande jw
2013-06-26 23:15
Finns det något mer komiskt än när Puertan är glada över att slippa se "äckliga Neymar" i Madridtröjan, men samtidigt bönar och ber över att dom värvar psykfallet aka rabieshunden Luis Suarez? Ahahaha. Komedi.
Barcelona Bàckis
2013-06-26 23:09
Juventus fick alltså Tevez för 10 milj € ? Helt sjukt isåfall, vilket kap. Där skulle vi tagit chansen!
Barcelona Frodo
2013-06-26 23:09
Vamos Blaugrana

"Neymar måste sluta filma, för det kommer inte gynna honom i Europa"

Det gynnar väl Ronaldo och Di Maria ypperligt?
Barcelona Barcelonistas
2013-06-26 23:07
Jag är faktiskt lite chockad om jag ska vara ärlig. Jag visste redan va Neymar kunde göra, men att han skulle va så här bra trodde ja aldrig. Detta är prestationer i landslaget där det är svårare att göra något än i klubblaget. Hans frisparkar,hönor, och löpningar är bara ren världsklass.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona grande jw
2013-06-26 23:04
Neymar pissar väl på alla som kritiserar honom? Han har kvalité så det räcker och blir över. Allt han gör med bollen osar kvalité. Bäst på plan såhär långt i VARJE match hittills för Brasilien. Och folk säger att han inte kommer hålla i Europa? Det är inte direkt dåligt motstånd dom mött. Japan, Mexiko, Italien, Uruguay. Killen är 21 år. En pojkspoling som axlar ansvaret i Brasiliens landslag, och gör det med bravur. Han ligger bakom allting när "storspelare" som Oscar m.fl är helt osynliga. Sluta skriv skit om honom här inne och njut av att han är Barcaspelare. :))))
Barcelona The Octopus of Badia
2013-06-26 22:58
Nu har vi en spelare som kan slå fina hörnor och frisparkar från vänster, och sedan Messi som tar frisparkarna och hörnorna från höger.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-06-26 22:58
Men ta och slappna av va, Uruguay har varit på Neymar matchen igenom. Klart att han tar chansen och försöker irritera dem. Men det ska sägas att jag försvarar inte hans försök till filmningen, oerhört smutsigt och något som måste bort. Men annars så är jag nöjd med hans insats ikväll. På tal om Bernard det är några som har nämnt honom här. En underbar spelare som jag följer i Atletico Mineiro, spås en lysande framtid av Brasiliens experter och självaste Ronaldinho som spelar i samma klubblag. Att spelaren blev varmt välkomnad på arenan var inte konstigt med tanke på att det är Mineiros nya hemmaplan som dom delar med Cruzeiro. En spelare som kommer att hamna i Europa om allting går väl för hans del. En riktigt grym talang! ---- Hetfield Håller delvis med om att Xavis hörnor har varit si så där, men samtidigt så har vi bara två, kanske tre, som kan hota i luftrummet i Puyol, Pique och Busquets.
Barcelona Gabriel
2013-06-26 22:56
Det var ett jädrans gnäll på Neymar här inne, haha. Yes han filmade, get over it.
Barcelona Hetfield
Jag skulle kunna berömma Neymar för hans teknik och hans mål, men måste lyfta hans frisparkar och hörnor. Det blir nästan alltid farligt.

Äntligen en spelare i Barcelona som kan slå hörnor. Xavi behöver 10 hörnor innan det blir farligt.
Barcelona Barcelonistas
Förstår inte vrf folk blir så upprörda ja menar filmningar sker ju överallt. I alla ligor, alla lag, landslag osv, det är knappast så att detta är nytt.
Jeffson
2013-06-26 22:55
Petersays

Skrev du precis att du hoppas att en av våra spelare ska åka på en tvåfotare? Det var bland det sjukaste jag läst här inne. Skärpning för fan.
2013-06-26 22:54
Tror att Italien vinner imorgon. De har så mycket tur, så jag skulle inte bli förvånad om de klår Spanjorerna. Vem minns inte USA 2009 i semifinalen mot Spanien? Allt kan hända.
Barcelona grande jw
2013-06-26 22:54
Älskar att vi fått en kille som verkar beröra så otroligt många.. Jag hoppas att han passar in som handen i handsken i Barcelona och får hela fotbollssverige att koka. Bahahaha! Finns inget mer underhållande.
Barcelona Grimaldo
2013-06-26 22:53
Det klart han ska maska när hans lag leder och det bara är någon minut kvar? Gör inte alla spelare det eller?
Barcelona barca_joe
2013-06-26 22:53
petersays Du gillar verkligen inte neymar va? Han filmar kopiöst mycket, det måste han sluta med omgående. Men klaga på att han går av plan som 100% av alla fotbollsspelare gör är bara dåligt.
Barcelona Smogen
2013-06-26 22:52
Hoppas fan Spanien vinner imorgon så vi får en drömfinal i helgen.
Barcelona Barcelona10Messi
2013-06-26 22:51
Bla bla bla bla bla...

Neymar!!! ;)
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-06-26 22:50
Neymar måste sluta filma, för det kommer inte gynna honom i Europa
Barcelona ElRaval
2013-06-26 22:50
HAHAHAHA roligaste filmningen jag sett.
Barcelona barasfsdg
2013-06-26 22:49
Skit i om han filmar han är grym på planen!
Barcelona Smogen
Men va fan Neymar, din pinsamma jävel, filma inte på det där sättet.

BARCA-més que un club
Ren filmning av Neymar alltså va killen filmar sånt funkar inte i Barca....
Barcelona petersays
Och så ska han maska av planen med. Vidrigt!!
Turnerings bästa spelare skall inte hålla på så. Hoppas att det inte heller fortsätter så i Barcelona.
Jeffson
Det där var faktiskt lite pinsamt att se.
Annons: