/spanien/barcelona/forum/6882.aspx/spanien/barcelona/forum/6882.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Corazon
2013-07-01 18:51
@grande jw:

Slak också haha
Barcelona Vampíro
2013-07-01 18:46
David Luiz (Chelsea): "Goal-line clearance? I could read the situation well because I know Pedro well, I admire him. I knew he'd shoot." Flörtar han med Barça månne? Äh har blivit så desperat efter en mittback nuförtiden så varenda liten komplimang tolkas som ett tecken på en övergång.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-01 18:13
Haha, skön Neymar är. :) Thiago Silva: "Vilanova invited me to join Barça, we had a chat during PSG-Barça. PSG don't want to sell but I hope this is resolved soon" Något på G tror jag, tror T.Silva joinar oss. Vill spelaren lämna kan PSG inte göra ett skit. Kom igen nu Thiago Silva!!
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-07-01 18:10
grande jw Men vad i helvete!! hahahaha Culé - Messi y Alexis Rätta mig någon om jag har fel men jag tror att tonsils är halsmandlarna. Så det är inget allvarligt, känner många som opererat bort dem :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-01 18:09
Official: Neymar and Alba will on Friday have tonsil surgery to solve their chronic throat problem, expected recovery time is around 10 days

Wtf? Mitt engelska är inte den bästa men skulle någon kunna förklara lite utförligt?
Barcelona Pep #4
2013-07-01 17:03
Shanghai

Det vattnas i munnen som du säger. Alexis bidrar exakt med det Pedro gör (presspelet) men kan även dra sina gubbar. Han behöver bara bli bättre på sina avslut som Pedro är en mästare på så har vi en spikad trio längst fram.

Tello håller som backup till Neymar nästa säsong. Men därefter så tror jag det blir Deulofeu som kommer fightas om en startplats på både vänster och högerkanten.

Så till er som säger att vi måste värva in en striker som ska backa upp Messi. Tyvärr så kommer det omöjligt ske om inte Cesc eller Thiago lämnar. Det finns ingen plats för det annars.
SoN_Un
2013-07-01 17:01
jag säger inte att xavi är dålig nu. men har ni märkt att sen han skaffade en brud så har hans insatser börjat hacka lite... elr?
Barcelona grande jw
2013-07-01 17:01
Hulk och Rever med Confed-bucklan.

Pssst! Kolla nere till höger ;-)
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-01 16:24
Honda är duktig, dock vill jag inte se honom i Barcelona eftersom han är en maräng. Läste detta på Goal.com under VM 2010. Thiago ska stanna kvar, han ska ingenstans.
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-01 16:11
ops, läste bara ditt första inlägg så sorry för repetitionen av det du redan skrev haha
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-01 16:10
1.70 vet att Milan är väldigt intresserade och nära en värvning av japanen. Hade varit billig också då hans kontrakt går ut inom ett år. Klockren frisparksskytt annars!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2013-07-01 15:45
Jaha, fan..
Barcelona Massimo
2013-07-01 15:29
Från och med 1:a augusti höjs Thiagos klausul till 90 miljoner euro
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-01 15:28
Nej, den höjs 1 augusti
Barcelona Blaugrana són els colors!
2013-07-01 15:24
Grabbar snabb fråga bara, nu när vi är inne i 1 juli, höjs Thiagos utköpsklausul? Kan vi vara lugna nu?
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-01 15:16
Hetfield

Heyheyhey det låter som någon har ändrat sig.
Barcelona Hetfield
2013-07-01 14:15
Jag måste säga att även om jag är emot värvningen av spelare som är ålderstigna och lägga stora summor på de, så kan jag inte låta bli att imponeras av Thiago Silva.

Jag kan säga att Thiago Silva är en av de bästa mittbackarna jag har sett. Det är bara tråkigt att man inte gick efter honom för ett par år sen.
2013-07-01 14:12
- Marc-André ter Stegen

Alves - Piqué - Thiago Silva - Alba

Thiago - Busquets - Iniesta

Sanchez - Messi - Neymar

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men det vattnas i munnen bara av att se att vi kan mönstra med en sådan elva inför kommande säsong. Lägg till reserverna som skulle kunna ta sig in i vilken klubb som helst. Jag vet att Marc-André inte kommer denna säsong, fast man hoppas på att vår ledning signar honom.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-01 14:07
En likadan artikel om Thiago Silva på Mundo Deportivo!
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-01 14:05
Rolig läsning, det börjar närmar sig litegranna känns det som!

THIAGO SILVA
2013-07-01 14:00
malique Haha, Neymar är och kommer aldrig bli lika bra som Ronaldinho. Om inte ens världens bästa fotbollsspelaren genom tiderna (Messi) är lika underhållande att se på som Ronaldinho, hur ska Neymar klara den uppgiften? Den mest underhållande spelaren någonsin är: Ronaldinho Gaúcho. Den bästa fotbollsspelaren genom tiderna: Lionel Messi.
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-07-01 13:56
malique (Barcelona) Haha tack för att du gav mig ett gott skratt med ditt fina inlägg det märks verkligen att du inte vill att Barca ska utvecklas och gå vidare det märks också att du är kvar på den tiden Ronaldinho spelade därför har du ingen koll på vad som händer i klubben.
2013-07-01 13:38
Kompletterar mitt föregående mail om Honda . Det positica är att han har utgående kontrakt med CSKA så han går att få otroligt billigt. Det negativa är att även Milan känner till detta och är intresserade . I say no more.
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-07-01 13:31
Känns på förhand riktigt bra med Neymar värvningen pga avlastningen till Messi. Tänk er hur många assist Messi hade kunnat komma upp i om Sanchez/Pedro/med flera hade satt sina chanser speciellt den först nämnda.. Nästan bara springa rakt på mål så får du passningen av Leo. Hoppas Neymar tar med sig sina fina form till oss och fortsätter att utvecklas för att bli ännu bättre.
2013-07-01 13:26
Keisuke Honda in om Thiago åker ut. Vad tror ni om det? Har rätt dålig koll på japanen men vet att han var grymt lovande för något år sen och lite mer fysisk än Thiago - har de lika spelstil i övrigt?
Barcelona Smogen
2013-07-01 13:26
Neymar är också den 1a brasilianaren att göra 15mål på ett år i landslaget. Tidigare rekordet hade Ronaldo på 14. Jävligt imponerande, framförallt med tanke på att killen är 21 år.
Jeffson
2013-07-01 12:41
malique

Vem har jämfört Neymar med Ronaldinho? Och varför hoppas på att klubben ska göra en ny Zlatanaffär och gå med brakförlust istället för att hoppas på att Neymar lyckas hos oss? Undra om inte ditt hat mot Neymar är större än din kärlek för Barcelona...
Barcelona malique
2013-07-01 12:34
Ronaldinho 21 år jämför med neymar 21
Neymar hade legat på gräset 6 minuter av 7 som denna klipp är

http://m.youtube.com/watch?v=_H6yScZqbEY

Går fan inte jämföra ju Neymar pinsam filmare
Barcelona malique
2013-07-01 12:28
Ooooooooooo
Stopp där hur kan folk säga att neymar är bättre än R10.
Snälla har ni börjat se på fotboll 2012 eller.
Han revolutionerade världsfotbollen och tog oss ur från att kämpa om Europa league till liga titel och Champions league..
Mark My Words neymar är ljusår från Ronaldinho och aldrig aldrig kommer komma i närheten jag tycker som någon sa att thiago är fan bättre än neymar. Inte nog att vi blev kallade filmare nu med neymar kommer alla ha anledning till det, aldrig skådat en som filmar i 99 av 100 dueller, äcklar mig att han ska komma till Barca . Hoppas på à la Zlatan .....
Barca forever
Bort med neymar
Barcelona Diar Shekha
2013-07-01 12:27
"Youtube-spelare, den nya Robinho, överskattad, väger för lite, filmare, en snorungen & håller aldrig i 90 minuter"... Neymar Junior. Det är så fantastiskt skönt och se nu när alla soff-experter kniper igen truten. Det här är som en dröm, killen skriver på för Barcelona, tar nummer 10 i landslaget och blir utsedd till Turneringens bästa spelare! Neymar blev matchens lirare i hela fyra matcher! Neymar gjorde fyra mål(bara snygga mål) och X antal assister. Neymar gjorde mål på Casillas och Buffon! Neymar blev turneringens bästa spelare! Sen får man tänka på att Brasiliens nuvarande upplaga är bland de sämre som de har haft. Neymar är 21 år och han presterar så här bra, det är fantastiskt. I Barcelona kommer han få ett hav av ytor och målchanser. Jag längtar verkligen till hösten!
Annons: