/spanien/barcelona/forum/6881.aspx/spanien/barcelona/forum/6881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-07-01 22:20
Hej på er alla! Är det ngn som kan länka till en sida där man kan ladda ner matchen mellan Brasilien - Spanien? Helst med spanska kommentatorer om det går, annars är det ok ändå. Måste se matchen en gång till för att tro mina ögon. Var länge sedan jag var så glad. Vill skriva en artikel om det men behöver nog se matchen en gång till för att kunna analysera allt... Tack ifall ngn kan hjälpa till :) Snart väntar Neymar, Messi och Iniesta i samma lag. Herregud... Visca!
Barcelona Barcelonistas
2013-07-01 22:19
Smogen - jag försöker inte glänsa utan jag säger Luiz istället så att folk ska fatta vem jag menar, så man inte blandar ihop honom med faket. Jag vet inte heller ibland blir det ett r ibland 2, det är någo vanna jag har. Hela tiden skall det gnällas på små saker, vrf inte bara diskutera om olika saker istället för att skriva ett provocerande inlägg?. vem fuck bryr sig om det är ett 1 - Z, eler 2 -Z?.
Barcelona Smogen
2013-07-01 22:12
Barcelonistas

Inte för att jag förstår varför du gör det, men om du nu ska försöka glänsa med att kalla Ronaldo för Luiz Nazario så kanske du åtminstone ska se till att stava namnet rätt?, det är ett Z inte två som du använder.
Barcelona kingrodrigues
2013-07-01 22:02
Haha vem har varit inne o trollat tro?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2013-07-01 21:59
Nej jag hade inte läst allt tydligen är Zidane nu tidernas bästa spelare?

Den som säger att Zizou är tidernas bästa spelare har antagligen inte ens upplevt denne spelare. Finns ett X antal spelare som var bättre än Zidane, bland annat Luiz Nazzario , Ronaldinho,Rivaldo, alla dessa spelare var bättre än Zidane. Jag personligen fick aldrig någon wooow känsla när jag kollade på Zizou, han var långsam och jävligt seg som spelare, men kom alltid förbi sin spelare tack vare sin sjuka teknik.

För mig handlar fotboll mycket mer än bara mål, det är inte alla Messis mål som gör honom bäst utan det är det spelmässiga spelet som han visar upp som gör honom till världens bästa spelare. Cristiano saknar den här överlägsna egenskapen i sitt spel, han gör mycket mål men han är inte alls delaktig i spelet, jag tycket samma sak om honom i United.

Messi idag har gått förbi spelare som Ronaldinho,Luiz Nazzario, Rivaldo osv. Zidane är inte ens i närheten av Messis nivå.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-01 21:40
Intressant att läsa citaten från Thiago Silva, han säger alltså att han fått frågan av Tito att spela för Barca. Han säger att inga förhandlingar har startat, dock har ju Sanllehi nyss kommit till Brasilien vilket förklarar saken. Tycker helt klart att det han sa öppnade upp för Barca även om han dock säger att han trivs i PSG. Intressant också att läsa det agenten sa, jag tolkar det som om Silva vill gå till Barca, men att det är PSG som vi måste övertala. Lättare sagt än gjort....
Barcelona KristoferDelija
2013-07-01 21:38
När är det tänkt att Neymar ska komma till Barcelona och börja träna med laget?

Själv är jag sjukt taggad till nästa La Liga säsong med Neymar och Messi tillsammans.
Atletico och Real ser sjukt bra ut, Real Sociedad blir ännu bättre och Valencia har ett riktigt spännande projekt, och flera andra lag som har uppgraderat sina lag och ser riktigt bra.
Kan bli en utav de bästa La Liga säsongerna.
Barcelona Messidinho_10
2013-07-01 21:08
Någon som vet när biljetter till super cup finalen släpps?
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-07-01 20:31
Tonietto ( T.Silvas agent ) " Om Barcelona verkligen vill ha Thiago Silva så borde de prata med PSG, det hjälper inte att de bara kollar honom på tv och beundrar hans tjänster. Barcelona måste agera." Källa [ RAC1 ]

Kunde inte sagt detta bättre.
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-07-01 20:28
En framtida trio?
Barcelona Nesto
2013-07-01 20:00
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Det måste vara förklaring till Neymars nasal stripes. Alltså dessa "plåster" han och exempelivs Velentino Rossi använder.
Nasal stripes sägs förbättra in och utandningen .
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-07-01 19:12
@Vampíro:

Hahahaha precis så känner jag. Tack för skrattet!
:)
Barcelona grande jw
2013-07-01 19:06
Imorgon spelar Messi sin andra välgörenhetsmatch. Den kommer spelas i Peru och Neymar, Busquets, Alves, Abidal och Mascherano kommer bland annat delta. Elvorna förväntas vara:

Messi y amigos: Muslera, Alves, Mascherano, Demichelis, Abidal, Busquets, Hamsik, Aimar, Cavani, Lavezzi och Messi

Andra laget: Julio Cesar, Cannavaro, Materazzi, Yepes, Insua, Baptista, Malouda, Vargas, Farfan, Osvaldo och Neymar.

Kan bli underhållande!
Barcelona Barcelonistas
2013-07-01 19:05
Jag blev imponerad utav Luiz igår men frågan är om han klarar hålla en sån nivå i det långa loppet elr var det just matchen igår som han bara stack ut?.
Barcelona BarcaChris
2013-07-01 18:56
Shanghai - Karbala 680

Den där elvan sätter oss på topp i europa igen ;).
Barcelona Corazon
2013-07-01 18:51
@grande jw:

Slak också haha
Barcelona Vampíro
2013-07-01 18:46
David Luiz (Chelsea): "Goal-line clearance? I could read the situation well because I know Pedro well, I admire him. I knew he'd shoot." Flörtar han med Barça månne? Äh har blivit så desperat efter en mittback nuförtiden så varenda liten komplimang tolkas som ett tecken på en övergång.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-01 18:13
Haha, skön Neymar är. :) Thiago Silva: "Vilanova invited me to join Barça, we had a chat during PSG-Barça. PSG don't want to sell but I hope this is resolved soon" Något på G tror jag, tror T.Silva joinar oss. Vill spelaren lämna kan PSG inte göra ett skit. Kom igen nu Thiago Silva!!
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-07-01 18:10
grande jw Men vad i helvete!! hahahaha Culé - Messi y Alexis Rätta mig någon om jag har fel men jag tror att tonsils är halsmandlarna. Så det är inget allvarligt, känner många som opererat bort dem :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-01 18:09
Official: Neymar and Alba will on Friday have tonsil surgery to solve their chronic throat problem, expected recovery time is around 10 days

Wtf? Mitt engelska är inte den bästa men skulle någon kunna förklara lite utförligt?
Barcelona Pep #4
2013-07-01 17:03
Shanghai

Det vattnas i munnen som du säger. Alexis bidrar exakt med det Pedro gör (presspelet) men kan även dra sina gubbar. Han behöver bara bli bättre på sina avslut som Pedro är en mästare på så har vi en spikad trio längst fram.

Tello håller som backup till Neymar nästa säsong. Men därefter så tror jag det blir Deulofeu som kommer fightas om en startplats på både vänster och högerkanten.

Så till er som säger att vi måste värva in en striker som ska backa upp Messi. Tyvärr så kommer det omöjligt ske om inte Cesc eller Thiago lämnar. Det finns ingen plats för det annars.
SoN_Un
2013-07-01 17:01
jag säger inte att xavi är dålig nu. men har ni märkt att sen han skaffade en brud så har hans insatser börjat hacka lite... elr?
Barcelona grande jw
2013-07-01 17:01
Hulk och Rever med Confed-bucklan.

Pssst! Kolla nere till höger ;-)
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-01 16:24
Honda är duktig, dock vill jag inte se honom i Barcelona eftersom han är en maräng. Läste detta på Goal.com under VM 2010. Thiago ska stanna kvar, han ska ingenstans.
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-01 16:11
ops, läste bara ditt första inlägg så sorry för repetitionen av det du redan skrev haha
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-01 16:10
1.70 vet att Milan är väldigt intresserade och nära en värvning av japanen. Hade varit billig också då hans kontrakt går ut inom ett år. Klockren frisparksskytt annars!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2013-07-01 15:45
Jaha, fan..
Barcelona Massimo
2013-07-01 15:29
Från och med 1:a augusti höjs Thiagos klausul till 90 miljoner euro
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-01 15:28
Nej, den höjs 1 augusti
Barcelona Blaugrana són els colors!
2013-07-01 15:24
Grabbar snabb fråga bara, nu när vi är inne i 1 juli, höjs Thiagos utköpsklausul? Kan vi vara lugna nu?
Annons: