/spanien/barcelona/forum/6877.aspx/spanien/barcelona/forum/6877.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho the artist
2013-06-30 16:09
Jag har väldigt höga förväntningar på kvällens match. Tror det kommer bli många chanser men att Spanien trots allt vinner rel. komfortabelt med säg 2-0. Vad tror ni själva? Matchens lirare : Iniesta.
Barcelona The Reporter
2013-06-30 16:06
Hej, är det någon som vet hur det ligger till med provträning för killar runt 10 årsåldern med Barca? Har hört talas om flera ifrån Sverige som bara gått och frågat ifall de fått träna så har de fått göra det. Jag har nämligen en liten kusin som vi gärna skulle vilja träna med dem

Någon som vet om hur det exakt går till?
Barcelona Barcelonistas
2013-06-30 16:03
Spanien vinner med 2-0
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 16:01
Vad tror ni om matchen ikväll? Vilka vinner tror ni? Det kommer att bli en jämn match enligt mig, men jag tror inte Brasilien kommer att backa hem då dom inte har det tålamodet så jag tror det blir en svängig match men att Spanien vinner med 2-1
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona
2013-06-30 13:41
Kan vi inte ha en silly season blogg igen? Allt känns så rörigt när man försöker läsa Barcabloggen om övergångar/rykten
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-30 13:24
Det kommer att bli en fantastisk final inatt. Ett Spanien med bollinnehav och ett Brasilien på hemmaplan som inte förlorat på över 50 år. Plus kommer det att vara magnifika dueller mellan lagen. Alves kommer nog inte att ha det lätt mot Alba och Iniesta. Arbeloa kommer att ha det svettigt matchen igenom på sin kant, då Marcelo och Neymar kommer attackera gång på gång.
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 13:22
Haha Alves har inte bara iniesta att möta, han kommer att möta sin snabbare kollega vid namn Alba:P
Barcelona Barcaholic
2013-06-30 13:20
Casillas (Madrid): "Barça-Madrid tension few years ago? I felt ashamed of things we did. The split was close, but we reacted in time." [elc]

Undrar vad Madridistas tycker om det uttalandet! :)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-06-30 13:11
Alvés - Por Que? Hur fan ska man reagera om Alves trycker till Iniesta ordentligt :P Jag vet att den här frågan kommer lite i efterhand men var Cesc skadad mot Italien? Kommer han starta idag?
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-06-30 13:09
Helt seriöst har kikat igenom forumet... Bara jag som har skrattat lite på förhand åt att Iniesta kommer dribbla idag mot Alves:], Iniesta drar sig ju mest mot vänsterkanten när han spelar och där står Alves idag :D kan bli åka av eller så sköter sig Alves det bra. Hur som helst roligt att se.
Barcelona Siempre Barça
2013-06-30 12:33
Jag tror vi kommer få Thiago Silva faktiskt. Vi vill verkligen ha han och han verkar vilja komma till oss. Frågan är bara om Rossel har råd med han.
Barcelona Gabriel
2013-06-30 11:36
Det är faktiskt inte det enklaste att göra klart med någon mittback, framför allt inte när Tito enbart vill ha Thiago Silva. Vad ska klubben göra? Köpa en mittback och tvinga på honom till Tito? Det går ju inte. Det finns i ärlighetens namn intressanta mittbackar på marknaden, Verthonghen, Hummels, Iñigo Martínez och Maqrquinhos är väl de som kommer upp först i tankarna, men när vår tränare inte vill ha någon av dem utan är fast besluten på att köpa Thiago Silva så finns det inget man kan göra åt saken, han är ju inte direkt flexibel av sig när han kräver världens bästa, men även svåraste mittback att köpa. Då får man helt enkelt räkna med att det kommer att ta lite tid. Klubben har iaf börjat deras movement då de skickat iväg Raül Sanllehi till Brasilien för att förhandla med T.Silva och hans agent. Sedan är det också rätt så förståeligt varför det inte hänt så mycket gällande den värvningen under Conf.Cup, det var väl också därför både Barça och Neymar var så angelägna att avsluta dealen innan turneringen. Personligen tror jag att det kommer hända mycket mer relativt snabbt efter idag med Thiago Silva, så fort turneringen är slut. Det enda jag kan hoppas på är att det inte blir något lallande fram och tillbaka. Kör pang på rödbetan, offensivt och lägg pengarna på bordet direkt till PSG, annars finns risken att det händer samma skit som förra sommaren - ingenting händer sen köps Song i form av en panikvärvning. Förhoppningsvis har klubben en plan B som de håller hemligt för sig själva, med spelare och pengar att erbjuda klubben för just den spelaren redo för sig ifall det vill sig illa med Thiago Silva. Tito vill visserligen ha Thiago Silva och enbart Thiago Silva, men han kan bara inte vara så naiv att tro på att de spelarna vi förfogar över räcker. Jag vägrar att tro på det.
Barcelona Basselona
2013-06-30 11:02
Jag blir ta mig tusan mer & mer orolig för var dag som går. Hade det inte vart vettigt med att göra klart med en stabil mittback + framtidsmålvakt i tidigt skede av silly-säsongen och sedan forma laget?

Vad gäller ryktena som florerar kring Thiago, kan jag inte mer än o hoppas att han stannar, men vill han gå är det bara o släppa honom. Tror starkt på Fabregas i år som ersättare till Xavi. Han har visserligen vart fenomenal stundtals i conf cup, men tror inte han håller för spel en hel säsong utan kommer vara något skadebenägen. Där är Cesc före Thiago i mina ögon. Som sagt han sitter i en svår sits där konkurrensen är stenhård, men jag tror inte heller han skulle vara given en startplats i ett lag som United.
Barcelona Zamboza
2013-06-30 10:53
Haha det ska inte var ett frågetecken där, utan I hjärta Barca. Förstår inte varför bara halva hjärtat syns.
Barcelona Zamboza
2013-06-30 10:51
Thiago twittrar: I ?Barcelona Nu när Isco gått till real, så hade det varit skönt om Thiago trots allt i slutändan stannar kvar, trots att United erbjuder honom 3 gånger så mycket i lön som han har i Barca. Jag hoppas verkligen inte Thiago är lika korkad som G10S. Att gå till United är långt ifrån någon garanti att han tas ut till vm truppen. Som jag ser det är Xavi, Iniesta, Cesc, Mata, Silva och förmodligen Cazorla givna till vm truppen. Dessa är spelare som Thiago slåss med om en plats. Tänker han långsiktigt är Barca perfekt för honom.
Barcelona Occi
2013-06-30 10:47
jaha.. kvällens final börjar alltså kl 23.45. Vilket jävla skämt. Från att alla föregående matcher startat kl 21.00 så startar denna 23.45 på en söndag... Pajaser till arrangörer
Barcelona grande jw
2013-06-30 03:46
Utklassning. Varför satte dom ett sånt skitlag mot Messis lag? Haha
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 03:38
Denna funkar bra för mig http://www.rojadirecta.me/goto/tribunatv002.blogspot.com/
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-06-30 03:37
Stream anyone?
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 03:36
Haha skulle inte förvåna mig om Materazzi skulle få psykbryt i en sån här match
Barcelona grande jw
2013-06-30 03:35
Goooooool Messi. Hahaha, sjuka ytor hittills i matchen. 5 minuter in och redan 5 klara målchanser.
Barcelona Diar Shekha
2013-06-30 03:34
1-0 Messi
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 03:32
Tur att den började äntligen
Barcelona Diar Shekha
2013-06-30 03:29
ABIDALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Barcelona Diar Shekha
2013-06-30 03:29
NUUUUUUU
Barcelona grande jw
2013-06-30 03:24
Nu är dom ute på planen så den kan omöjligt börja om 1 timme. Den börjar nog nu 03:30. Messi i bild just nu! Jepp nu kör dom igång. På pappret bör Messis lag utklassa Robinhos. Får se hur det går
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 03:22
Hur mycket jag än älskar att se Messi spela så orkar jag inte vänta mer än en timme igen:-(
Barcelona Siempre Barça
2013-06-30 03:19
Matchen börjar kl 04:30!!
Barcelona grande jw
2013-06-30 03:16
Vi lär nog få vänta ett bra tag till. På streamen jag länkade såg det ut som att spelarna nyss anlände till arenan. Kul =)
Barcelona LeoMessi
2013-06-30 03:13
grande jw (Barcelona) Tack,ska kolla länken:-) Väntan tar död på mig! Dom är så otroligt sega och nu visar dom reklam igen ooooh
Annons: