/spanien/barcelona/forum/6868.aspx/spanien/barcelona/forum/6868.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-02 20:07
Haha, Troll Football la detta på Facebook precis... Dribbling of Messi Shots of Cristiano Skills of Neymar Scoring of Ronaldo Leader as Gerrard Freekicks of Beckham This is Ronaldinho De är snart uppe i 6000 likes. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-07-02 20:03
@Hetfield:
utan tvekan Ronaldinho, den killen gjorde så att hela laget eller åtminstonde mittfältet och anfallarna spelade bra, Messi är en enmansshow, när messi är i plan spelar sanchez och villa som träben, när messi inte spelar så ser man helt plötsligt att sanchez är någon man kan räkna med, messi tar upp för mkt luft på plan, messi i all ära, men Ronaldinho gjorde messi till den han är idag, han höjer andra spelare, inte bara fotbollsmässigt utan psykiskt också, Ronaldinho's passningar är 100gånger som xavi, finns ett klipp när han var i egen planhalva med ryggen mot motståndar målet, med 1 sekunds blick fick flamengos anfallare en perfeeekt passning, den landa vid hans fötter, de e sjukt asså!
Barcelona Barcelonistas
2013-07-02 19:57
Helt ärligt det är bara Thiago själv som förlorar på att lämna Barcelona. Här har han en framtid och han kommer bli ordinarie för elr senare. Det är liksom inte i vilken klubb som helst det är Barcelona vi snackar om tidernas bästa lag, som nu behöver röra om lite i truppen, och Thiago är en del av det långsiktiga projektet. Seriöst att veta att man kommer ta över maskinen Xavi i laget om ett tag, samt att man har privilegiet att kunna spela med spelare som Messi och Iniesta borde räcka. Lämnar han så kommer han inse sitt misstag en dag, var så säkra!.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-07-02 19:56
DM1982

Jag fattar inte varför men länken funkar inte idag. Har du ngn annan länk såjag kan ladda ner matchen mellan Brasilien och Spanien, helst på spanska om det går? :) Spanksa datorer är inte precis de snabbaste

Om ngn annan också lägger upp är det helt ok :)
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-07-02 19:50
Då byter Muniesa upp sig, för vi vet alla att Stoke hade slagit Barcelona en sån där ruggig novemberkväll.
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-07-02 19:45
Jag hoppas med hela mitt hjärta att han lyckas.
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-02 19:43
haha det var jävligt random. Då kan han åtminstone skryta om att vara Stokes mest passningssäkra spelare.
Barcelona Diar Shekha
2013-07-02 19:42
@barcastuff: Official: Marc Muniesa (21), whose contract at Barcelona expired, has signed a 4-year contract at English club Stoke City #fcblive LOL :D
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-02 19:38
Då var Muniesa klar för Stoke City. Hoppas att han får mycket speltid nu. Jag är säker på att han kommer bli en bra mittback.
Barcelona Grimaldo
2013-07-02 19:28
Tänk er om Dinho gjorde comeback för Barcelona!
Neymar - Messi - Ronaldinho, åh herregud...
Barcelona Rambla~
2013-07-02 19:27
Xavi borde aldrig spelat CC. Jävla idioti på hög nivå. Kroniska hälproblem och trots det spelas han hela tiden. Vad fan tänker Tito och VDB med?
Barcelona Rambla~
2013-07-02 19:22
Jesé ser ut som en strandraggare, alldeles oljig och sliskig. :) Ja Deulofeu har haft det lite tyngre efter matchen mot USA. Han har väldigt mycket bevakning på sig så det är inte lätt för honom. Det något han måste lära sig, han måste bli smartare i sitt spel.
Barcelona Gabriel
2013-07-02 19:21
Oliver Torres är riktigt bra, på tal om inget.
Coach Pep,
2013-07-02 19:19
Tror Thiago står och väger sitt beslut och känner sig villrådig. Innerst inne vill han såklart stanna men samtidigt är han medveten om sin potential, är väldigt ambitiös och vill inte missa speltid. Tito borde ge Thiago mer speltid än Xavi nästa säsong men eftersom han är feg så vet man aldrig. Jag tror i alla fall att Thiago stannar i slutändan.
Barcelona Hank Moody
2013-07-02 19:16
Rambla Han har inte riktigt kommit upp till sin normala standard den här turneringen, bortsett matchen mot USA. Hoppas han höjer sig när de vankas semi/final, det är ju då det gäller som mest. Annars har tyvärr Jese överglänst honom hittills och Oliver varit turneringens bästa spelare
Barcelona Grimaldo
2013-07-02 19:13
2013-07-02 19:12
Rambla~ Förstod inte riktigt själv heller vad de menar med "deal" då det inte bör pågå förhandlingar mellan klubbarna. Hoppas därför detta ryktet också är taget ur tomma intet.
Barcelona Rambla~
2013-07-02 19:11
Hank Moody Inget vidare bra men så hade han nästan alltid 3 spelare på sig så fort han fick bollen. Hade ett par bra aktioner som inte mynnade ut i något. Han fick dåligt med hjälp av de andra spelarna som borde hjälpa till med väggspel när han sätter fart. Det håller inte i längden att med enmansshow dribbla av 4-5 spelare. Blev utbytt vid ca 70 min mot D Suarez.
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-07-02 19:06
Ärligt talat bryr jag mig tyvärr inte om Thiago situationen, allt ligger i hans händer. Han vet vad vi i Barcelona kan ge honom och om det inte räcker så tyvärr är det hans förlust. Ta de pengarna använd de för att få hit världens överlägset bästa mittback och sikta mot titlarna igen.
Barcelona Rambla~
2013-07-02 19:06
westinho Vadå en deal är nära? Så länge Thiago inte talar om för Barça att han vill aktivera sin klausul så finns det ingen deal att tala om och ännu mindre en deal som är nära. Freixa sa senast idag att Thiago inte har sagt något till klubben. Några förhandlingar mellan klubbarna finns inte. Personligen tror jag att Thiago drar sig för att aktivera sin klausul. Han vet att han är körd då hos alla culés för all framtid. Om United vill förhandla så visst kan Barça gå med på det och begära minst €40m. :P
Barcelona Pep - El Míster
2013-07-02 19:01
Ska man sluta hoppas? Orkar inte mer. Thiago är en underbar spelare och jag hoppas ändå han blommar ut helt men tror verkligen inte han gör det bäst i England. Han är som klippt och skuren för oss, inte så konstigt. Det enda är hans passningsprocent som ibland är lite för låg för att axla Xavi. Än så länge.
Barcelona Hank Moody
2013-07-02 19:01
Någon som såg Spaniens u20 lag idag? Hur skötte sig Delofeu?
Coach Pep,
2013-07-02 19:00
Älskar och föredrar Ronnie men han är inte i närheten av Messi. Messi gjorde hattrick mot Real Madrid när han var 19 år och har varit bäst i världen sedan dess på alla sätt och vis. Man trodde att man hade sett allt när man upplevde Ronaldo, Zidane och Ronaldinho, men sen kom Messi. Är säker på att Messi hade öst in dubbelt så många mål och assist som Ronaldinho även i 05-06 laget om han var lika gammal då som nu. Ronaldinho är den bästa teknikern någonsin men han har aldrig varit lika målfarlig och monstruös som Messi. Ronaldinho förblev en winger med fantastisk vision och hyfsat målfacit men Messi flyttades in i mitten och utvecklades till något mycket större.
Barcelona Hetfield
2013-07-02 19:00
Ni fattar väl att det var Thiago och hans agent som vill ha klausulen? Om Barcelona inte gick med på den så hade Thiago kunnat gå GRATIS.

Ni måste INSE en sak redan nu. Det är THIAGOS beslut. Det finns inget Barcelona kan göra, så sluta hacka på styrelsen då det är hans beslut.
2013-07-02 18:58
@Gabriel:

Samma här. Går runt och tänker på det varje dag och bara väntar på besked. Tyvärr tror jag han lämnar och då kvittar det om vi får in Thiago Silva - jag kommer vara riktigt missnöjd ändå.
Barcelona Smogen
2013-07-02 18:51
Värdelösa jävla idiotledng som först skriver ett sådant kontrakt som Thiagos och som sen inte gör allt för att rätta till felet. Vad i helvete gör vi om Xavi går sönder? Fabregas har ju tydligt bevisat att han inte klarar av att få flyt på Barcelonas spel.,
Barcelona Gabriel
2013-07-02 18:44
westinho - Sergio #16

Jag hade en bra dag tills det. Tack :(
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-07-02 18:42
Måste bara säga att jag älskar diskutera gamla spelare och minnen. Man blir helt nostalgisk och ännu mer när man pratar om Ronaldinho. Takes me back!
2013-07-02 18:41
United sources have stated to ESPN that a deal for Barcelona's Thiago Alcantara is now "very close".

Där fick jag ont i hjärtat.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-02 18:17
Neymar: "My performance a response to everyone who criticized me? That's only a sample of what I promise Barça fans to do at Camp Nou."

Låter minst sagt lovande..
Annons: