/spanien/barcelona/forum/6851.aspx/spanien/barcelona/forum/6851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-07 18:05
RonaldinhoGauch

Jag tycker också Marcelo är bra, minst top5 vänsterbackar i världen. Men jag tycker mer att det är det att han har skrivit 45 inlägg och varenda ett är det negativt om barca eller positivt om Real.

Visst man ska inte vara enögd och man får kritisera sitt eget lag osv. Men börjar det inte gå till den punkten att man undrar varför man hejjar på barca om man bara tycker skit om sitt eget lag och försvarar rivalerna hela tiden?

Aja, har märkt att jag har börjat besöka andra forum lite aktivare men jag saknar lite den gamla nivån som låg här inne runt 2008-09. Inget illa om nuvarande modsen de är mänskliga och de kanske har egna familjer och jobb och andra saker än ett litet forum att sköta men isåfall kanske man kan anlita någon ny som är aktiv på forumet oftare.
Barcelona filosofen21
2013-07-07 18:04
Menar ej att göra folk arga med det jag skriver, menar inte heller att skydda Ronaldinho fotbollsguden. Det jag försöker göra är att få er andra att förstå att vi inte direkt kan attackera en person som kommer med kontroversiella kommentarer. Diskutera får man gärna göra, men på en bättre nivå än vissa gör det nu. Hoppas ni förstår detta så jag inte får hundra arga cules mot mig nu haha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zick9
2013-07-07 18:02
Min är 18 cm
Barcelona filosofen21
2013-07-07 18:02
Jag brinner för barca, men att påstå att Marcelo är dålig är vansinne. Marcelo är bland de bättre vänsterbackarna i världen för tillfället. Att påstå att han är bättre än Jordi Alba känner jag också är en överdrift, men det är en personlig åsikt som inte behöver betyda mer än så. Bara för att man är en barca supporter betyder det inte att man inte ska kunna höja andra spelare, även de i real Madrid. Pratas mycket pm barcas ödmjukhet och att det är skillnaden på "oss" och "dem" (som oftast är real Madrid), dock syns den ödmjukheten väldigt sällan här inne.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-07-07 17:54
All form av provokation från Real Madridsupportrar undanbedes. Detsamma gäller Barcelonasupportar som gästar Real Madrids forum. Seriösa inlägg uppskattas, oseriösa inlägg innebär avstängning.

och du frågar vf du ska spärras?
när du höjer soppor som Marcelo och Contrao före alba och säger att marcelo är den som gjort att neymar briljerar i brasilien och att säga att özil e bättre genom att säga att han slagit mer assister än ini o xavi tsm e de provaktion..

du har höjt madskit spelarna o sagt att dom e bättre än våra bara för att få negativa responser, vi vet hur era äckliga inavlar till fans kör för fulspel.
det är bara ni som säger att Marcelo är bra, så du kan aldrig va en Culé haha pajas
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-07 17:47
Tror att Andy är en United-supporter.
2013-07-07 17:44
verkligen inte, jag har själv klankat på pedro fabregas och kastat skit på tito och pique och sagt att tito inte ens vet vad han gör, men dina inlägg provoserar bara
Barcelona Ronaldinho " fotbolls guden"
2013-07-07 17:33
Har inte brytit en enda regel. Trolla? Bara för att jag inte blundar för problemen i laget eller? Svider sanningen så mycket så att man kallar folk för horunge? Har jag någonsin hittat på någonting bara för att trycka ner Barca? Är det okej att skriva bara om man hyllar Barca till skyarna annars är man troll. Var har jag hyllat laget Real Madrid? Snackat bra om deras värvningar, dom snackar bra om våran Neymar värvning men ingen där inne kommer med påhopp.
Barcelona Diar Shekha
2013-07-07 17:24
Är Andy Murray Cule? Tacksam för svar.
Jeffson
2013-07-07 17:18
Saken är väl den att det borde vara rimligare att "kräva" att modsen ser till att göra sin uppgift dom frivilligt åtagit sej än att kräva att alla här ska bete sej som vuxna män när många här inne fortfarande är i yngre tonåren. Öppna internetforum har alltid haft låg nivå utan bra och aktiva mods. Sorry att jag tappar fokus från saker och ting som rör Barcelona. Men efter att 2-3 virus har reggat sej är sista veckan och fullständigt kört nivån i botten (även genom att påverka vanligtvis skötsamma medlemmar) så borde vi gemensamt försöka komma fram till hur det kan bli bättre här inne. Min lösning känns ganska enkel. Aktiva och hyfsat stränga moderatorer. Jag vill inte snacka ner modsen totalt, men dom som har mandaten borde allvarligt fundera på att ta in mer hjälp från seriösa medlemmar. Alternativt hoppa av om motivationen tryter. Ljus och kärlek till alla ;)
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-07 17:13
Jag tror att killen till sist tröttnar på att trolla här om man slutar svara till honom. Angående illaramendi istället för Thiago är det nästan som att sälja Iniesta och ta in David Luiz. De har två heelt olika roller, och på illaramendis position har vi redan Song, Busi och Masch tre spelaren som hade gått in i elvan i vilket lag som helst som DM.

Sen är det en intressant spelare, men vi kan inte värva honom bara för att hindra andra att få honom heller.
Barcelona filosofen21
2013-07-07 16:44
Skiter fullständigt i om det finna en madridista här som trollar.. Att nivån kan sjunka så lågt som att man går till verbala påhopp är pinsamt!! Ronaldinho fotbollsguden må komma med kontroversiella ämnen och argument men det ger fan inte någon här inne rätten till att säga saker som vissa gjort. Skäms! Bete er som vuxna män. Detta är ett forum som är till för att diskutera ämnen kring Barcelona som klubb. Allas åsikter är välkomnande så länge man kan argumentera för dem på ett respektabelt sätt. Att alla inte håller med skapar diskussioner och det är väl bra i ett forum? Eller fan vet jag, vissa kanske bara vill läsa som lösa rykten hela dagen utan någon som helst diskussion. Jag skäms över att vara cule och över att jag spenderar tid på att läsa kommentarerna här när det ser ut som det gör nu. Eloge till flitiga skribenter som Gabriel och Deulofeu som alltid kommer med intressant fakta och kan argumentera för deras egna åsikter på ett respektabelt sätt. Andra bör ta efter dessa.
2013-07-07 16:24
fattar seriöst inte heller hur modsen arbetar här.. ronaldinho snubben har hållt på ett bra tag o provocerat alla här inne men dom skiter i, driver ni? okej att ni missar 1 dag elle 2 men inte 5-6 ?
Barcelona NeymarMessi
2013-07-07 16:01
Jag kallar honom en gång till, han måste vara en horunge. Hur kan man annars komma hit och lägga ner tid på att låtsas vara barca supporter men det skriker madridista i hans alla inlägg?

Barcelona messinr1
2013-07-07 15:57
neymarmessi vårda språket, bara för att du inte håller med honom behöver du inte kalla honom skällsord.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-07 15:46
Vad är det för sovande redaktion här? kan ni inte se att Ronaldinho - fotbollsguden är en madridista?
Barcelona NeymarMessi
2013-07-07 15:42
Jag fattar inte vad som är fel på horungen Ronaldinhos - fotbollsguden.

Han nämner real i varje inlägg. Din horunge, stick tillbaka till puertan.

Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-07 15:36
@DavidPiqué:

Graham Hunters "så skapades världens bästa fotbollslag"
Barcelona Blaugrana91
2013-07-07 15:14
messinr1

Han påminner väl mer om Xabi Alonso, iom att han kallas just för nya Xabi Alonso och vi har redan Busquets på den positionen som bara är ett år äldre.

Absolut ingen anledning att värva honom.

Barcelona messinr1
2013-07-07 15:11
Om thiago lämnar kunde en värvning av illaramendi från sociedad vara bra. Kan ju bli nya xavi.
Barcelona DavidPiqué
2013-07-07 15:08
Bästelona , Vilken bok är det?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-07 15:02
UOL är en brasiliansk internetbaserad tidning.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-07 14:40
BREAKING - Thiago Silva: "I want to go to Barça." [Marca]

BREAKING - UOL now reporting that Brazil captain Thiago Silva has told his close friends that he intends to play for #Barça next season.

Någon som vet vad UOL är för källa? Nåväl bra att fler rapporterar samma sak, det är just detta som krävs att Silva säger att han vill gå till Barca, då blir det svårt för PSG att inte gå med på att förhandla.
Barcelona Bästelona
2013-07-07 13:54
Pique asså.... ;)
2013-07-07 12:42
Alavi

Tack.
Barcelona Dinho the artist
2013-07-07 12:41
H.Alavi - Magico!
Tack, bästa på länge.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-07 12:34
Hur gamla är ni egentligen? Och vem fan bryr sig om Real Madrid satsar på sin akademi eller inte? Real Madrid satsar på det som dom tror på och Barcelona satsar på det som dom tror på.

Sluta hoppa på en person bara för att denne hävdar att Barcelona också är lite av en köpeklubb. För Guds skull, väx upp.
2013-07-07 12:25
Jag tror Marquinos kommer hit. Silva blir för dyr och för svår.
2013-07-07 12:23
Barcelonistas Ärligt talat kom igen. Alla köper spelare, vi har lagt miljarder och det har andra lag med. Vi har också haft turen att ta upp Xavi, Iniesta, Messi och det har inte andra lag. Barcelona, Milan, Bayern, Real m.fl är lag med historia sedan tidigare. Vi alla kan lägga hur mycket vi vill, det går också i omgångar. Dock kan man ifrågesätta klubbar som Psg, Monaco och City. Kaka är Reals största flopp genom tiderna precis som Zlatan är våran största flopp. Benzema skiter jag i.
Barcelona Alvés - Por Que?
2013-07-07 12:17
Diar Shekha

Hoppas det ligger någon sanning i det, och att Marquinhos bara är för att ersätta. Men vi får se, är som sagt lång tid kvar utav detta fönster.
Annons: